Conversatie tussen Harvey en Gladde Chevin

216 Profielboodschappen

Pagina 3 van 22 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
  1. Ik heb de laatste tijd wat contact met Volt Amsterdam, dus die kans bestaat eigenlijk wel. Maar hangt er ook vanaf wat mijn andere opties zijn, ga denk ik liever als beleidsmedewerker aan de slag ofzo.
  2. Hmm geen idee haha, leek me gewoon wel relevante interessante info. Was meer een suggestie als het niet teveel werk/onhandig/onoverzichtelijk was.

    Mss gewoon: Naam map (naam persoon die map aangedragen heeft#1/2/3/4) - (winnaar)
    Balkan (Kevin#1) - Yakovlev (geen idee wie die ronde gewonnen heeft maar als voorbeeld).
  3. Wordt het dan niet wat onoverzichtelijk allemaal?
  4. Ja die lijn inderdaad! Best tevreden over.
  5. Haha ja hemden strijken is echt kut. Traveller lijn of zo toch? Volgens mij zijn ze niet perfect, maar als je ze goed ophangt prima. Winter is altijd fijn als je een trui over je hemden draagt, dan hoef je ze niet te strijken haha.
  6. Denk dat ik daar inderdaad wel wat vrijheid in heb. Goede tip, thanks! Heb nu ook zo'n overhemd van SuitSupply die niet gestreken hoeft te worden, heel fijn want ik heb echt een schijthekel aan strijken.
  7. Aah nice, dan hoef je niet enkel blauwe en witte hemden en mogen ze dus ook wel wat gevarieerder qua stoffen, materialen en dergelijke? Zou overigens sowieso wat twill hemden aanraden, zijn zowel zakelijk als casual goed in te zetten, dragen fijn en zijn makkelijk strijken. Gewoon vanuit de wasmachine op een kleerhanger, bovenste knoop dicht, recht hangen en 80% klaar met strijken.
  8. Hoef niet in pak te komen, maar wel gewoon nette kleding en schoenen ja. Wil dus ook wel een aantal goede overhemden, aangezien dat natuurlijk dagelijkse kost wordt.
  9. Haha same, verschrikkelijk. Heb het een jaar of 10 terug opgegeven.
  10. Kreeg ze vandaag überhaupt niet in, maar normaal gesproken ben ik zo'n drie kwartier bezig ofzo.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 216
Pagina 3 van 22 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste