September, 2012 man. UvA. Fiscaal recht. Dus moet dat nog krijgen, hehe.
Ook absoluut niet mijn sterkste punt haha. Dat wist ik dan toevallig omdat ik er ooit een arrest over moest presenteren. Hoezo 'nog', ga je rechten studeren of doe je het al?
Haha, vandaag jij, morgen ik. Was ook maar om m'n eigen zelfvertrouwen op te krikken n.a.v. het niet begrijpen van dat bonus-gebeuren. Zo van ''Kijk mij...''. Ik weet. Patser.
Die Latijn is me een brug te ver. Respect.
Vond hem wel toepasselijk. Het waardeloos zijn van Ajax was een voorwaarde om Feyenoord uit te laten blinken, zullen we maar zeggen.
Je stijgt in aanzien. Good taste.
Duidelijk één van m'n favorieten, samen met No Make Up en Keisha's Song.
True that. Vind het soms lekker duister maar overall vooral lekker laidback. West coast. Luister nu deze: http://www.youtube.com/watch?v=ss1b9sphruM ... heerlijke vibe. Kendrick is that nigga.
+ dat wij ons een wedstrijd of vijf mogen gaan ergeren aan een verstoppertje spelend Siempje. Kan punten kosten, dat krediet van De Jong.
Haha, en dat terwijl ik op 15 mei nog 'Nooit meer een kwaad woord over die gozer' riep. Laten we het er maar op houden dat het toen in hoedanigheid als spits was en van mijn kant in een euforische stemming. Het heeft er helaas alles van weg dat Siem een basisplek op het middenveld krijgt. Ik weet echter dat Anita zich altijd wel weer in de basis vecht, dat moet een kwestie van tijd zijn. Het is alleen jammer voor die gozer dat het hem nooit eens makkelijk vergaat.