Conversatie tussen edodevries en King_Eric

158 Profielboodschappen

Pagina 2 van 16 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
  1. Klinkt ook interessant. Blijft toch een fascinerende familie. Is dat ergens online te zien?
  2. Een andere tip is trouwens Medici: Masters of Florence en Medici: The Magnificent.

    Misschien ben ik wat biased omdat het over Firenze gaat, maar ik vind het echt een topserie.
  3. Nee, die heb ik nog niet gezien. Ik zal het eens opzoeken wanneer ik tijd heb.
  4. Ik verwacht van de 'Frans Bauer van Engeland' ook niet zo denderend veel qua inhoud. Simpele humor. Leuk als daarmee complexe problematiek wordt bekeken. Zijn visie over Brexit is ook de moeite waard overigens, mocht je die niet gezien hebben.
  5. Yep. Verwacht geen super-informerende historische droge docu, maar Dyer maakt het wel leuk en grappig.

    Grappig trouwens dat onlangs werd ontdekt dat als je binnen een populatie 22-30 generaties teruggaat, dat de kans groot is dat je DNA van de volledige toenmalige populatie hebt. Dat dus iedere native Engelsman wel een grote kans heeft om ergens in zijn stamboom William The Conquerer te hebben. Dat maakt zijn trotse houding wel wat grappiger
  6. Ja, die wilde ik nog eens terugkijken inderdaad. De moeite waard dus?
  7. Kingdom Come is me nog niet gelukt, nee. Ben denk ik halverwege ergens blijven hangen en heb het een tijd niet aangeraakt. Spel werd haast te uitgebreid op een gegeven moment.
  8. Heb jij dan ooit Kingdom Come: Deliverance uitgespeeld? Ik heb het vorige week uitgespeeld (120 uur over gedaan ) en ik krijg het maar niet uit mijn hoofd. Zo goed had ik het niet verwacht. Ik denk dat ik de hele boel nog een keer opnieuw start binnen een paar maand.
  9. Maar deze gast gaat ook op ski-vakantie, eet frikandellen en luistert Mariah Carey. Hij is werkelijk in alles Nederlander geworden. Een accent overnemen vind ik inderdaad wel logisch.
  10. Bwa, dat is op zich toch zo raar niet? Ik ken zijn achtergrond niet, maar op basis van waar en hoe je opgroeit kan het perfect. Ik ken tweede generatie nieuwe Belgen die perfect West-Vlaams dialect spreken en waarvan je het niet kan horen dat hun ouders bijvoorbeeld geen West-Vlaams of zelfs geen Nederlands kennen. Simpelweg omdat ze daar woonden en in een voornamelijk 'witte' school opgroeiden. Je schoolomgeving bepaalt toch grotendeels je accent/dialect merk ik. Kinderen van West-Vlaamse ouders die bijvoorbeeld plat Gents spreken zijn ook geen uitzondering in mijn omgeving.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 158
Pagina 2 van 16 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste