Conversatie tussen Almogaver en Matto

6 Profielboodschappen

  1. Het is natuurlijk wel zo dat niemand ooit zoveel macht had bij madrid als Mourinho en dat ie daar uiteindelijk nagenoeg niets uit heeft weten te halen. Geen limiet qua transfers en vervolgens in voetballend opzicht niets neer weten te zetten. In het eerste jaar van Mourinho werd er excuus op excuus voor 'm verzonnen. Onder Ancelotti ziet het er in ieder geval een stuk beter uit. Niet aanvallend even prachtig, maar wel meer zekerheid.
  2. Haha, zal je zien dat ze nu in elke competitie zullen falen. Ik maak me al zorgen om het B-elftal van Dortmund...moet je nagaan. Als het Barca niet is, dan wel Atletico. Iig geen Real. Wat de haat voor een enkele trainer wel niet kan betekenen, als we wie dan ook hadden gehad ipv Mourinho afgelopen 3 seizoen en we hadden dezelfde resultaten geboekt, was niemand zo tevreden met Carlo nu. De schijn wordt opgehouden omdat men Mourinho zo haat. Triest.
  3. Jullie hebben alles nog in eigen hand he. Zeker met het oog op de wedstrijd die wij tegen Atletico moeten spelen.
    Daarbij hebben wij Neyma. En Tata is elke vorm van lef die hij in het begin van het seizoen had, geheel verloren. Overigens ook in lijn der verwachting. Het is altijd hetzelfde verhaal met dat soort trainers. In het begin de strenge man zijn en uiteindelijk willen leunen op een aantal spelers... Begrijpelijk, maar niet zoals het hoort.
  4. Neeuh, mij niet. Had dit echt zien aankomen. Op basis van de spelers, het team, trainer etc. kijk ik naar onze kansen. En ik wist dat we Benzema hebben, en Ramos, en om Carvajal maakte ik me zorgen vlak voor de wedstrijd toen ik zag dat hij zo nerveus keek (en uiteindelijk terecht, gvd wat slecht). Tjah, als je zo een slechte spits hebt die je op voorsprong kon zetten in het begin, de gelijkmaker eerder binnen hoorde te werken en talloze kansen mist om het te beslissen..dan tjah. Gefeliciteerd iig. Ook met de titel.
  5. Real de Clasico winnen? Mooi, zet ik op Barca

    Zonder grappen: ik lach Barca wel uit, maar Real is ook echt zo matig. Een paar leuke resultaten en men is in de wolken. Terwijl ze letterlijk nog niks hebben laten zien. Vertrouw Carlo ook niet dus ik ga uit van het ergste; geen enkele prijs. CL kunnen we sowieso vergeten, Copa finale is voor jullie (ook niet eerlijk, wij hebben Ramos op het middenveld dan ) en in de competitie gaan ze het weggeven. Of naait Barca/Atleti ons door in de laatste pot expres te verliezen.
  6. Sorry nog voor de twee punten die ik wel had verwacht. Ik gebruik Courtois als excuus en geef hierbij aan dat het alleen maar leuker voor jullie wordt zodra jullie de Classic, helaas, winnen.
Profielboodschappen 1 t/m 6 van 6