Conversatie tussen Jack en JoelReal

10 Profielboodschappen

  1. Draaide gisteren bij Pathé als voorpremière
  2. Oh, beter man. Vind het echt jammer dat die ik NL niet meer uit lijkt te komen. Hetzelfde geldt voor Paterson. Snap niet waarom zulke films ineens, last minute, geen release krijgen..
  3. Film by the Sea-voorstelling. Die hebben het hele jaar door allerlei films op het programma staan. De film gaat namelijk woensdag pas te zien zijn in de bioscopen.

    https://www.filmbythesea.nl/programm...-door-het-jaar
  4. Ah, vandaar. Hier in NL (bij Pathé) komt 'ie pas eind maart uit. Ga 'm zeker in de gaten houden.
  5. Draait sinds vandaag bij Kinepolis, had hem al een tijdje op de radar staan.
  6. 7/10 keer Kinepolis Antwerpen, 2/10 keer Cinecity Terneuzen/Vlissingen en 1/10 keer Kinepolis Gent. The Choice in Antwerpen gezien. Eye in the Sky is inderdaad nog niet uit, maar draaide op het filmfestival Zeeuws-Vlaanderen.
  7. Waar ga jij naar de bios? Want ik dacht dat The Choice al uit de bios was en Eye in the Sky nog niet uit is.
  8. Thanks voor de tip. Zal er binnekort eens voor kijken. Wel zonde, want visueel is dit echt een bios film, lijkt me.
  9. Jep, geen reet aan. Spijt dat ik gegaan ben.
  10. Aaight, thanks man! Ik zal proberen om vaker te posten over de films die ik zie, want het is echt een fractie van alle films die ik bekijk, hehe.
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 10