Conversatie tussen PlayaBanboy en marcel013

47 Profielboodschappen

  1. Zal niet veel gescheeld hebben qua voetballend niveau. Maar bij Arsenal zag je in elk geval nog wat passie terug. Dat men als team ervoor wilde gaan. Dat was bij City totaal niet het geval. City had alleen wel nog een tegenstander die aardig positiespel kon spelen. Ik weet ook niet of het Arsenal van vanmiddag van het Swansea van vanavond had gewonnen.
  2. Ah oké, vind Navas wel een hele leuke speler. Zou ook eens tijd worden dat ie uit Sevilla weg gaat. Dus ik zou 't wel toejuichen.
  3. Vanavond geen tijd. Morgenmiddag of morgenavond wel, als jij dan kan.
  4. Haha 'u' nog wel. ChefSpijker heeft u toegevoegd
  5. Tja op jou afgaan is ook lastig als Koscielny (mogelijk) in het verhaal betrokken is.
  6. Haha je bent niet wijs. Ik fan van Van der Heijden? Misschien verwar je me met FCLD of iemand anders, maar ik heb vrij vaak in de wedstrijdtopics van Vitesse kritiek op hem gehad. Waarschijnlijk is er in het Vitesse Nieuws Topic ook nog wel voldoende te vinden.
  7. 'Niets mis mee' om ene zekere 'voetbalanalist' te quoten.
  8. Nee, nee, naar zijn zeggen was ze vroeger nooit zo 'vrij'
  9. Van wielrennen zie ik alles. Tenminste, alles binnen de World Tour en ook nog genoeg wedstrijden daarbuiten. Is ook m'n favoriete sport naast het voetbal. Verder houdt het moet tennis, F1 en in de winter schaatsen wel op qua heel intensief volgen. Daarnaast kijk ik nog wel veel darts, af en toe een potje NBA door de weeks en af en toe MotoGP. Maar dan houdt het denk ik wel op. Al blijf ik ook vaak genoeg bij andere sporten hangen tijdens het zappen als er niets anders op tv is.
  10. Drie! Laptop links, tv centraal en pc-scherm rechts hehe. Maar vooral veel zapwerk.
Profielboodschappen 21 t/m 30 van 47