Conversatie tussen DonK en chuchu

115 Profielboodschappen

Pagina 2 van 12 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
  1. Ik weet dat niet zeker, maar ik kan met niet voorstellen dat het (in Nederland) is toegestaan om spelersopbrengsten te begroten. Dat is namelijk een enorm risico (markt is lastig in te schatten, morgen kan speler geblesseerd zijn, je koopsommen zijn toch groter etc.).
  2. Hmmz...

    En mogen ze verwachtte spelersopbrangsten oid begroten?

    Achterliggende vraag is dat ik benieuwd ben wat er gebeurt met de financiële situatie van clubs als er ineens een stuk minder betaalt wordt voor spelers.
  3. Volgens de RJ-regels niet, die staan de activering van human capital niet toe.
  4. Mogen voetbalcubs spelers op hun balans zetten?
  5. Thanks man. Inderdaad... lichter en ook ruimer.
  6. Oh lol, lees net peilingen die die kant al opwijzen..
  7. Ik heb er niet langer meer over nagedacht voor een volledige voorspelling. Maar op hoofdlijnen zou het mij niet verbazen als morgen de zaken iets anders liggen dan de peilingen, en VVD stijgt tot boven de 30 zetels en PVV juist (flink) daalt naar onder 20....
  8. Mooi wark.
    Jeetje, lijkt wel Hadoop bier.
  9. Ik zal er eens over nadenken wanneer ik wat minder bier op heb. Delerium is echt heel lekker trouwens!
  10. Gozer heeft na Momus dé perfecte naam gekozen,
    Anyway post ook ff jouw voorspelling man. Is leuk, soort van VZF verkiezingPoll niet van wat we hopen dat het wordt, maar wat we verwachten. Denk dat als bv 10 mensen hem serieus posten dat het gemiddelde heel dichtbij de waarheid zal zitten.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 115
Pagina 2 van 12 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste