Conversatie tussen Río en Harvey

22 Profielboodschappen

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
  1. Die snap ik even niet, welk topic dacht je?
  2. Niet zo zeer, ik vond "bizar" overdreven als kwalificatie.
  3. Klopt, maar jij en PoeS blijven maar vragen stellen. Ben er wel klaar mee haha
  4. Dat "we" China diplomatiek hard nodig hebben in de klimaatproblematiek, al is mij eigenlijk onduidelijk of dat is t.o.v. de VS.
    Feitelijk hebben we in de aanpak natuurlijk alle grote uitstoters nodig, incluis onszelf.
  5. Dankjewel man, doet me goed.
  6. Groot is natuurlijk wel meer bling-bling.
    Dank voor je info in ieder geval.
  7. Zou voor maximaal 40mm diameter gaan, 42 is echt al vrij groot. Ook even op waterdichtheid letten (naargelang of je ermee wil douchen/zwemmen), 30 meter is altijd wat misleidend namelijk voor leken:
    3 Atm./30 meter: bestand tegen regen en opspattend water.
    5 Atm./50 meter: geschikt om mee te douchen of mee te zwemmen aan de oppervlakte van het water.
    10 Atm./100 meter: geschikt voor de meeste vormen van watersport zoals snorkelen.
    20 Atm./200 meter: geschikt voor alle vormen van watersport en duiken tot 40 meter diepte.
    100 Atm./1000 meter: geschikt voor diepzeeduiken.
  8. Heb geen brede polsen en er heb ook niet heel verstand van gezien ik me er zojuist pas in begin te verdiepen, dus dankjewel.
  9. Onzin.
  10. Je doelde duidelijk niet op het eiland dat Malta genaamd is maar op de eilandengroep Malta.
Profielboodschappen 11 t/m 20 van 22
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste