De (SUB) Toto

  1. Ppep
    Ppep
    Op de valreep:

    01. Sparta Rotterdam - FC Volendam 1
    02. Olympique Nice - Paris Sint Germain 2
    03. Borussia Monchen Gladbach - Bayern Munchen 2
    04. Hertha BSC - Bayer Leverkusen 3
    05. Paksi SE - Ferencvaros 2
    06. MTK Budapest - Vasas Budapest 1
    07. Manchester United - West Ham United 3
    08. VfL Wolfsburg - Borussia Dortmund 2
    09. Vitesse - PSV 2
    10. Valencia - Barcelona 2
    11. Willem II - SC Cambuur Leeuwarden 1

    HBSC-Pokal: 49.950
  2. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Предсказания тотализатора в течение этого уикэнда Piet:

    01. Sparta Rotterdam - FC Volendam 1
    02. Olympique Nice - Paris Saint Germain 2
    03. Borussia Mönchengladbach - Bayern München 2
    04. Hertha BSC - Bayer Leverkusen 1
    05. Paksi SE - Ferencvaros 2
    06. MTK Budapest - Vasas Budapest 3
    07. Manchester United - West Ham United 1
    08. VfL Wolfsburg - Borussia Dortmund 2
    09. Vitesse - PSV 1
    10. Valencia - Barcelona 2
    11. Willem II - SC Cambuur Leeuwarden 1

    Кубок HBSC: 55.275
  3. Karel101
    Karel101
    Ter elfde uren...
    01. Sparta Rotterdam - FC Volendam 1
    02. Olympique Nice - Paris Sint Germain 2
    03. Borussia Monchen Gladbach - Bayern Munchen 2
    04. Hertha BSC - Bayer Leverkusen 1
    05. Paksi SE - Ferencvaros 2
    06. MTK Budapest - Vasas Budapest 1
    07. Manchester United - West Ham United 1
    08. VfL Wolfsburg - Borussia Dortmund 2
    09. Vitesse - PSV 2
    10. Valencia - Barcelona 2
    11. Willem II - SC Cambuur Leeuwarden 1

    HBSC-Pokal: 49.901
  4. Karel101
    Karel101
    Bij de wedstrijd HBSC-Bayern Leverkussen zaten volgens de heren die ze tellen 41 819 fans.

    1 Karel, 7 punten
    2 Ppep 6
    3 Herbie 5
    4 Piet 4
    5 QZ 3
    6 Hex 2
    7 Theo 1
    Onze trouwe inzender buiten mededingen Heer Henk zou het vandaag tot 4 punten hebben gebracht.

    Tussenstand na ronde 18
    1 Ppep 78 punten +6 =84
    2 Theo 71 + 1 =72
    3 Karel 64 + 7= 71
    4 Herbie 64 + 5=69
    5 Piet 63+4= 67
    6 Hex 56+2= 58
    7 QZ 49+3=52
  5. Ppep
    Ppep
    01. Sparta Rotterdam - FC Volendam 3-1 dus een 1
    02. Olympique Nice - Paris Sint Germain 0-3 dus een 2
    03. Borussia Monchen Gladbach - Bayern Munchen 3-1 dus een 1
    04. Hertha BSC - Bayer Leverkusen 2-1 dus een 1
    05. Paksi SE - Ferencvaros 0-5 dus een 2
    06. MTK Budapest - Vasas Budapest 2-1 dus een 1
    07. Manchester United - West Ham United 0-0 dus een 3
    08. VfL Wolfsburg - Borussia Dortmund 1-2 dus een 2
    09. Vitesse - PSV 0-1 dus een 2
    10. Valencia - Barcelona 1-1 dus een 3
    11. Willem II - SC Cambuur Leeuwarden 3-0 dus een 1
  6. Ppep
    Ppep
    Uitslag toto-18-

    Peter 8
    Karel 8
    Piet 6
    Theo 6
    Herbie 6
    QZ 4
    EHV 4
    Hex 4
    Henk 6 ooc

    Karel en Ppep de winnaars van ronde 18. QZ en Hex maken even pas op de plaats.
  7. Ppep
    Ppep
    Stand na toto-18-:

    Karel 99 50,3%
    Herbie 98 49,7%
    Theo 94 47,7%
    Peter 91 46,2%
    QZ 90 45,7%
    Piet 82 41,6%
    Hex 78 39,6%
    EHV 67 34,0%
    Henk 82 41,6% ooc

    En we hebben een nieuwe koploper: onze man in Zuid-Afrika! Chapeau Karel.
  8. Hextrasher
    Hextrasher
    Toto -19-

    Zaterdag 12 december 2015.

    De eerste wedstrijd vindt plaats bij mijn Noorderburen.
    KV Kortrijk is een Belgische voetbalclub uit Kortrijk. De wortels van de club gaan terug tot 1901, waardoor het een van de oudste voetbalclubs is van België. De club is bij de Belgische voetbalbond aangesloten met stamnummer 19 en heeft rood-wit als kleuren, de kleuren van het wapenschild van de stad Kortrijk. De club kreeg zijn huidige naam K.V. Kortrijk in 1971 na de fusie tussen twee Kortrijkse clubs, Stade Kortrijk en Kortrijk Sport.
    Kortrijk is een van de oudste steden van België. Gelegen aan de rivier de Leie is het een bezoekje meer dan waard. Mocht je in de buurt zijn uiteraard.

    Mouscron is natuurlijk gewoon Moeskroen. De stad (net zo groot als Kortrijk, ongeveer 75.000 inwoners) ligt op de grens van Vlaanderen en Wallonië en dan ook nog tegen Frankrijk aan. Royal Mouscron-Péruwelz is een Belgische voetbalclub uit het Henegouwse Moeskroen. Mouscron-Péruwelz is bij de KBVB aangesloten met stamnummer 216 en heeft blauw en rood als clubkleuren. Tot 2010 speelde de club als RRC Péruwelz in Péruwelz, na het faillissement van Excelsior Mouscron verhuisde de club naar Moeskroen. Mouscron-Péruwelz eindigde in 2012/13, in zijn eerste seizoen in Tweede Klasse, meteen op een tweede plaats. In de promotie-eindronde moest men echter eersteklasser Cercle Brugge laten voorgaan. In 2013/14 streed men lang bovenin mee voor de titel, maar uiteindelijk eindigde men derde. Men mocht weer deelnemen aan de eindronde, en op de laatste speeldag pakte men er de leiding en de bijhorende promotie naar Eerste Klasse.

    1. 20.30 uur. KSV Kortrijk – Royal Mouscron Peruwelz

    De tweede wedstrijd vindt plaats in de fraaie Rijnstad Düsseldorf. Zo fraai als de stad is, zo spoeglelijk is de Esprit Arena. Blauw-geel spuiten en je hebt een IKEA-vestiging.
    F95 komt uit een recent diep dal (vierde niveau in Duitsland), maar promoveerde in 2012 weer naar de Bundesliga. Helaas degradeerde de club tijdens het eerste seizoen weer naar de 2. Bundesliga. Op de allerlaatste speeldag wel te verstaan.Vorig jaar eindigde men als zevende en dit jaar kende een bijzonder slechte start. Recente overwinningen tegen FSV Frankfurt en Eintracht Braunsweig hebben de club inmiddels een 13e plaats opgeleverd.
    Tegenstander Union Berlin is gevestigd in het voormalige Oost-Berlijn. Op 24 augustus 2009 ontbond Union het contract met hoofdsponsor ISP. De reden voor deze breuk is dat de manager van ISP een Stasi-verleden heeft. Het tweede seizoen in de 2. Bundesliga begon slecht met twee punten uit vier wedstrijden en een vroege uitschakeling in de DFB-Pokal door het twee klasse lagere spelende Hallescher FC. Aan het einde van het seizoen eindigde de club elfde. In 2012 werd de club zevende. Kortom: een grijze muis in het Duitse voetbal.

    2. 13.00 uur. Fortuna Düsseldorf – Union Berlin

    De derde wedstrijd is een (voor mij persoonlijk zeker) bijzondere en vindt plaats in de mooiste badplaats van Engeland. Jawel, in Bournemouth dus.
    Deze stad is in alle opzichten bijzonder. In en rond het centrum zijn vele taleninstituten gevestigd. Dit betekent, zeker in de zomer, een invasie van studenten van over de hele wereld. Erg interessant natuurlijk als je een leuke vakantievriendin zoekt. En die zocht ik volop eind jaren zeventig. Ik spreek dan ook vloeiend Noors, Deens, Spaans, Engels en Mexicaans.
    Daarnaast is het klimaat mediterraan. Vanaf de Franse westkust stroomt een warme golfstroom richting de kust van Bournemouth. Door de vorm van de Engelse kustlijn en de ligging van het bijzonder fraaie eiland Wight gaat deze golfstroom echter weer snel retour richting Frankrijk. Ofwel: slechts een klein gedeelte van de kust profiteert van deze warme golf- en luchtstroom en daar bevindt zich precies Bournemouth. In zonnestatistieken staat Bournemouth steevast op de bovenste plaatsen, terwijl Poole (wat zo ongeveer tegen Bournemouth aan ligt) in geen velden of wegen te bekennen is. In het centrum van Bournemouth staan ontzettend veel palmbomen.
    Tegenstander is zaterdag één van de twee miljoenenclubs uit Manchester. In dit geval de club onder leiding van de altijd vriendelijke Louis van Gaal.
    Bij ons allemaal bekend, dat de uitgaven van Louis niet in onze spaarvarkentjes passen, maar desondanks is het voetbal van dit vedetteteam niet om aan te gluren. Het striemende fluitconcert afgelopen zaterdag na de bloedeloze 0-0 tegen West Ham was veelzeggend.
    Maar de ploeg ligt nog steeds op koers: vierde in de PL met een kleine achterstand op Leicester en nog in de race voor de knock-outfase van de CL. Morgen om deze tijd weten we of ze inderdaad nog in de race zijn.
    Hierin loert tevens het gevaar: Bournemouth was in veel wedstrijden dit seizoen de bovenliggende ploeg, maar bleef net zo vaak met lege handen staan. Manchester United speelt onogelijk voetbal, maar haalt wel de punten binnen. Hopelijk komende zaterdag niet. Verlies zou voor Van Gaal in ieder geval niet echt een prettig Kerstgevoel geven. Mag dat? In dit geval wel.

    3. 18.30 uur. AFC Bournemouth – Manchester United

    Wedstrijd nummer 4 vindt plaats op het tweede niveau van Engeland, The Championship. Moeilijk kiezen, want bijna elke wedstrijd in deze competitie betreft mooie clubs. Ik heb deze keer gekozen voor één van mijn favoriete clubs, spelend in het maagdelijk wit, met een simpel logo, bestaande uit de letters L en U soort van in elkaar gedraaid. Thuishaven is het prachtige Elland Road, que grootte het 12e stadion in Engeland. Buiten de Premier League is alleen Hillsborough groter.
    In 2012 werd bekend dat Leeds United in handen kwam van GFH Capital Limited, een investeringsmaatschappij uit Dubai. De investeringsmaatschappij werd vanaf december voor honderd procent eigenaar van de club. De nieuwe eigenaren willen dat de club zo snel mogelijk terugkeert naar de Premier League. Dit past uiteraard niet in het pure Engelse gevoel, wat ik bij deze club heb. Terugkeer in de PL uiteraard wel.
    De documentaire over Manager Brian Clough als opvolger van Don Revie heeft bij mij een onuitwisbare indruk achter gelaten. Niet gezien?? Downloaden!!
    De wedstrijd van Leeds vindt plaats op The Valley, de thuishaven van Charlton Athletic. Charlton is één van de 12 (of 13) Londense profclubs, die spelen in de 4 hoogste divisies. Niet de meest aansprekende.
    Ooit (misschien wel 35 jaar geleden) heeft VI een Special uitgegeven over deze (toen) 12 clubs. Prachtige verhalen met idem foto’s. Helaas heb ik deze special niet meer.

    4. 16.00 uur. Charlton Athletic – Leeds United

    De vijfde wedstrijd wordt gespeeld in mijn tweede vaderland. Een wedstrijd tussen twee clubs in de marge. De thuisclub is Stade Reims, een club uit het Noorden van Frankrijk. De stad en de regio is natuurlijk bekend vanwege de heerlijke champagne. Ook de Notre Dame van Reims is een pareltje.
    Tegenstander is OGC Nice. Officieel "Olympique Gymnaste Club de Nice-Côte d'Azur". De club speelt sinds 2002 in de Ligue 1 en is sinds augustus 2013 bespeler van het fraaie Allianz Rivièra Stadion, gebouwd met het oog op de EK in 2016. Met clubs als Olympique Marseille, Monaco, Montpellier en Nice is de Franse Rivièra uitstekend vertegenwoordigd in de hoogste Franse divisie.

    5. 16.00 uur. Stade Reims – OGC Nice

    De zesde wedstrijd brengt ons terug naar ons koude kikkerlandje en wel naar het half-Duitse Enschede. Een wedstrijd tussen twee ploegen in zware problemen. Maar ook twee ploegen, die voor velen een sympathieke uitstraling hebben. De rotzooi die de heren Munsterman en Van der Laan ervan hebben gemaakt doet daar wat mij betreft niets aan af. En De Graafschap is natuurlijk een no-nonsens club, met een weliswaar klein, maar heel gezellig stadion. Veel sympathie derhalve.
    Een gelijkspel zal voor beide teams weinig reden geven tot vreugde. Ik voorspel derhalve een uiterst aantrekkelijke wedstrijd. Die kan eindigen in een gelijke stand, want de bal is uiteraard rond. Behalve... enz.

    6. 20.45 uur. FC Twente – De Graafschap

    De zevende wedstrijd vindt plaats op Gran Canaria, een paar (...) kilometer ten zuiden van de plek waar Corine zich nu (en dan) bevindt. Ik heb de wedstrijd gekozen vanwege de tegenstander. Deze komt uit de, in mijn ogen, mooiste stad van Spanje, Sevilla. Ppep kan dat beamen, hoewel hij nog niet eens de allermooiste plekken in deze stad heeft gezien. In dit geval heb ik het over Betis, de tweede club uit de stad. We weten allemaal, dat onze vriend Rafaël van der Vaart begin dit seizoen een contract getekend heeft bij Betis. Tot op heden hebben de fans in slechts vier wedstrijden zijn naam op het wedstrijdformulier zien staan. Hetgeen ook geldt voor de voormalige “top”spits Ricky van Wolfswinkel. De laatste heeft een mooi CV met clubs als Sporting Club de Portugal, ASSE Saint Etienne, Norwich City en nu dan Betis Sevilla. Het aantal gespeelde wedstrijden kan er beter niet bij vermeld worden..
    En over Van der Vaart is genoeg geschreven. Helaas. Gelukkig draait deze sympathieke club (waar Finidi George ooit furore maakte) een prima seizoen en staat op dit moment zelfs in punten gelijk met de grote broer van een paar kilometer verderop.

    7. 22.05 uur. Las Palmas – Betis Sevilla

    Zondag 13 december 2015.

    De achtste wedstrijd brengt ons naar mijn derde vaderland. Een goed verstaander weet, dat we het dan over Portugal hebben. Sinds mijn bezoek aan SC Olhanense (toen nog spelend in de Primeire Liga) volg ik deze club met buitengewone belangstelling. Tegenstander is Freamunde. Uit Freamunde. Klinkt erg Portugees uiteraard. Het dorp (7.500 inwoners) ligt in het uiterste Noordwesten van Portugal. De wedstrijd vindt plaats in “Complexo Desportivo S.C. Freamunde”. Een hele mondvol. Maar een capaciteit van slechts 5.000 man. Net zoveel als in Olhao. Ondanks de vele bestuurlijke problemen draait Olhanense een sober edoch gedegen seizoen. Een terugkeer naar de Primeire Liga zit er echter niet in.

    8. 16.00 uur. Freamunde – SC Olhanense

    Wedstrijd nummer 9 brengt ons weer naar Spanje. Geen wedstrijd der onbekenden. Maar wel eentje, die ik (in Bilbao, niet in Madrid) met eigen ogen heb mogen aanschouwen. De wedstrijd tussen de clubs met de fraaie rood-wit gestreepte tenues met bijbehorende blauwe of zwarte broek.
    Het fraaie voetbal in Spanje wordt getoont door Barcelona en in iets mindere mate Real Madrid. Prachtig om te zien. Kaviaar voor de voetballiefhebber. Sinds mijn broer trouwde met Soraya Lopez d’Ipina ergens eind jaren 70, gaat mijn grote sympathie echter uit naar de club die uit louter Basken bestaat. En die speelt in het San Mames Stadion, gebouwd midden in de stad. Inmiddels het nieuwe, en bijzonder fraaie San Mames. Maar mijn liefde voor het oude, Engels aandoende, oude San Mames blijft bestaan. De wedstrijd tussen Atletico en Athletic die ik zo’n 35 jaar geleden bijgewoond heb, werd bezocht door zo’n 40.000 toeschouwers, uiteraard merendeels Bask. Maar ze maakten herie voor 400.000 man. Zelden zo lang gefluit in mijn oren gehad. Praten met je buurman tijdens de wedstrijd was kansloos.

    9. 18.15 uur. Atletico Madrid – Club Athletic de Bilbao

    De tiende wedstrijd brengt ons naar een Spaanse exclave aan de Middellandse Zee in Noord-Afrika vlak bij de Marokkaanse stad Nador. Het is, evenals de 300 kilometer westelijker gelegen havenstad Ceuta, een Spaanse autonome stad - Ciudad Autónoma - en heeft een inwonertal van ruim 80.000. We hebben het hier over Melilla. Bij toeval komen we in Marokko terecht trouwens, want ik heb de wedstrijd gekozen vanwege de uit-spelende club, Recreativa de Huelva. Een prachtige stad in Andalusië, aan de Atlantische kust en gelegen op zo’n 60 kilometer van de grens met Portugal. Huelva speelde tot 2009 in de Primera Division. Nu in de tweede divisie B. Derde niveau in Spanje. Recreativo werd op 23 december 1889 opgericht door buitenlandse mijnwerkers die in de regio van Huelva werkzaam waren. Hiermee is Recreativo de oudste voetbalclub van Spanje, wat de club de bijnaam El Decano (De Senior) opleverde. De mijnen bevinden zich circa 70 kilometer ten noorden van de stad. Afgelopen februari hebben C. En ik deze mijnen bezocht. Ongelofelijk indrukwekkend temidden van de duizenden hectares olijfboomvelden. Het is net alsof je op Mars loopt. Vanaf hier stroomt de Rio Tinte richting Huelva. Deze rivier is echt rood. Zwemmen is niet aan te bevelen.

    10. 17.00 uur. Melilla – Huelva

    Ik wilde eigenlijk de toto beperken tot zaterdag en zondag, maar op maandag 14 december vindt in Engeland een hele bijzondere wedstrijd plaats: de wedstrijd tussen de twee grote verrassingen in Engeland. Eén positief en één negatief. Ofwel: Leicester City tegen de poenclub uit Londen genaamd Chelsea. Verlies voor The Blues betekent ongetwijfeld exit Mourinho. Dood of de gladiolen dus voor onze grote vriend. Kan de verrassende koploper zijn uitstekende vorm voortzetten? Typisch een wedstrijd waar een 1 net zo goed ingevuld kan worden als een 2 of een 3. Kortom: Uitermate geschikt voor onze toto!!!! En een waardige afsluiter.

    Maandag 14 december 2015.

    11. 21.00 uur. Leicester City - Chelsea
  9. Hextrasher
    Hextrasher
    Wedstrijd om de HBSC-Pokal is die tussen SV Darmstadt 98 en Hertha BSC. Wedstrijd wordt gespeeld op zaterdag 12 december om 15.00 uur.
  10. Hextrasher
    Hextrasher
    Uiterste inzendtermijn voor zowel tot als HBSC-Pokal is zaterdag 12 december 12.00 uur Nederlandse tijd.
  11. 11angelo
    11angelo
    Graag trap ik af voor de eerste Hextoto uit onze geschiedenis !

    01. KSV Kortrijk - Mouscron-Peruwelz 1
    02. Fortuna Dusseldorf - Union Berlin 1
    03. AFC Bournemouth - Manchester United 3
    04. Charlton Athletic - Leeds United 3
    05. Stade Reims - Olympique Nice 3
    06. FC Twente - De Graafschap 1
    07. Las Palmas -Real Betis Sevilla 3
    08. Freamunde - Olhanense 2
    09. Atletico Madrid - Athletic Club de Bilbao 1
    10. Melilla - Recreativo Huelva 2
    11. Leicester City - Chelsea 1

    HBSC Pokal 17.000
  12. Herbie
    Herbie
    Toto Herbie : 1=1, 2=1, 3=2, 4=3, 5=2, 6=1, 7=2, 8=3, 9=1, 10=2, 11=3
    Pokal 18.400
  13. Hextrasher
    Hextrasher
    HBSC-Pokal: 16.999

    01. KSV Kortrijk - Mouscron-Peruwelz 3
    02. Fortuna Dusseldorf - Union Berlin 1
    03. AFC Bournemouth - Manchester United 1
    04. Charlton Athletic - Leeds United 2
    05. Stade Reims - Olympique Nice 1
    06. FC Twente - De Graafschap 1
    07. Las Palmas -Real Betis Sevilla 2
    08. Freamunde - Olhanense 2
    09. Atletico Madrid - Athletic Club de Bilbao 1
    10. Melilla - Recreativo Huelva 3
    11. Leicester City - Chelsea 1
  14. Ppep
    Ppep
    Ik ben er uit:

    01. KSV Kortrijk - Mouscron-Peruwelz 1
    02. Fortuna Dusseldorf - Union Berlin 1
    03. AFC Bournemouth - Manchester United 2
    04. Charlton Athletic - Leeds United 3
    05. Stade Reims - Olympique Nice 1
    06. FC Twente - De Graafschap 1
    07. Las Palmas -Real Betis Sevilla 3
    08. Freamunde - Olhanense 1
    09. Atletico Madrid - Athletic Club de Bilbao 1
    10. Melilla - Recreativo Huelva 2
    11. Leicester City - Chelsea 1

    HBSC Pokal 16.600
  15. Karel101
    Karel101
    Wij ook:

    01. KSV Kortrijk - Mouscron-Peruwelz 1
    02. Fortuna Dusseldorf - Union Berlin 3
    03. AFC Bournemouth - Manchester United 2
    04. Charlton Athletic - Leeds United 3
    05. Stade Reims - Olympique Nice 1
    06. FC Twente - De Graafschap 1
    07. Las Palmas -Real Betis Sevilla 2
    08. Freamunde - Olhanense 3
    09. Atletico Madrid - Athletic Club de Bilbao 1
    10. Melilla - Recreativo Huelva 3
    11. Leicester City - Chelsea

    HBSC Pokal 17 000
  16. QZan
    QZan
    01. KSV Kortrijk - Mouscron-Peruwelz 1
    02. Fortuna Dusseldorf - Union Berlin 1
    03. AFC Bournemouth - Manchester United 2
    04. Charlton Athletic - Leeds United 2
    05. Stade Reims - Olympique Nice 3
    06. FC Twente - De Graafschap 1
    07. Las Palmas -Real Betis Sevilla 2
    08. Freamunde - Olhanense 2
    09. Atletico Madrid - Athletic Club de Bilbao 1
    10. Melilla - Recreativo Huelva 3
    11. Leicester City - Chelsea 2
    HBSC Pokal 17 100
  17. Karel101
    Karel101
    Excuus..Leisester - Chelsea een 3
  18. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Sorry jongens, veel te laat, schrap maar wat niet meer mag. Heb nog niets gezien.
    Een vreselijk uit de hand gelopen feest gisteren, ben pas om 15:00 opgestaan en voel me nog steeds
    Ik meen me te herinneren dat ik wel de karaoke heb gewonnen, de 1e en de 2e plaats zelfs ...
    1e met Billy Idol - White wedding en 2e met Gnarls Barkley - Crazy en dat bij een deelnemersveld van ca. 70 uitzinnige mensen in een mooie club aan de Spree.
    Man man man, ik word te oud voor die lange nachten ...

    01. KSV Kortrijk - Mouscron-Peruwelz 1
    02. Fortuna Düsseldorf - Union Berlin 1
    03. AFC Bournemouth - Manchester United 1
    04. Charlton Athletic - Leeds United 3
    05. Stade Reims - Olympique Nice 1
    06. FC Twente - De Graafschap 2
    07. Las Palmas -Real Betis Sevilla 2
    08. Freamunde - Olhanense 2
    09. Atletico Madrid - Athletic Club de Bilbao 3
    10. Melilla - Recreativo Huelva 2
    11. Leicester City - Chelsea 2

    HBSC: 16.992
  19. Karel101
    Karel101
    Bij toto 19 zaten er welgeteld 17 000 Fans. Theo en Karel wisten dat perfect te "voorspellen'.

    1 Theo en Karel, 7 punten
    3 Hex, 5
    4 Piet 4
    5 QZ 3
    6 Pepp 2
    7 Herbie 1
    Onze trouwe inzender buiten mededingen, Heer Henk heeft helaas geschitterd door afwezigheid. Het was deze week dan ook hondenweer in Amsterdam.

    Tussenstand na ronde 18
    1 Ppep 84 + 2: 86 punten
    2 Theo 72 + 7: 79
    3 Karel 71 + 7: 78
    4 Piet 67 + 4: 71
    5 Herbie 69 + 1: 70
    6 Hex 58 + 5: 63
    7 QZ 52 + 3 55
  20. Ppep
    Ppep
    01. KSV Kortrijk - Mouscron-Peruwelz 1-3 dus een 2
    02. Fortuna Düsseldorf - Union Berlin 0-3 dus een 2
    03. AFC Bournemouth - Manchester United 2-1 dus een 1
    04. Charlton Athletic - Leeds United 0-0 dus een 3
    05. Stade Reims - Olympique Nice 1-1 dus een 3
    06. FC Twente - De Graafschap 2-1 dus een 1
    07. Las Palmas -Real Betis Sevilla 1-0 dus een 1
    08. Freamunde - Olhanense 3-1 dus een 1
    09. Atletico Madrid - Athletic Club de Bilbao 2-1 dus een 1
    10. Melilla - Recreativo Huelva 3-0 dus een 1
    11. Leicester City - Chelsea 2-1 dus een 1
  21. Ppep
    Ppep
    Uitslag toto-19-:

    Theo 5
    Peter 5
    Hex 4
    QZ 3
    Herbie 3
    Karel 3
    EHV 2
    Piet 2
    Henk 2 ooc

    De druk voor de nummers één blijkt toch wat groot. Herbie zakt weer door het ijs en ook Karel lijkt de kluts kwijt.
  22. Ppep
    Ppep
    Stand na toto-19:

    49,0% Karel 102
    48,6% Herbie 101
    47,6% Theo 99
    46,2% Peter 96
    44,7% QZ 93
    40,4% Piet 84
    39,4% Hex 82
    33,2% EHV 69
    40,4% Henk ooc 84

    Het deelnemersveld schuift weer wat verder in elkaar! Retespannend dus.
  23. Herbie
    Herbie
    Heren, hierbij dan de eerste toto van Herbie.
    Helaas voor sommigen van jullie geen wedstrijden uit Oost-Europa , Alaska, Groenland of Afrika maar simpelweg alleen uit West –Europa.
    Jullie kunnen dus punten gaan scoren.

    1. za 19 dec. Southampton – Tottenham Hotspur
    2. za 19 dec. West Bromwich Albion – Bournemouth
    3. za 19 dec. Eintracht Frankfurt - Werder Bremen
    4. za 19 dec. Caen - Paris. SG
    5. za 19 dec. AZ – Utrecht
    6. za 19 dec. Real Betis – Sevilla.
    7. zo 20 dec. Heerenveen – ADO
    8. zo 20 dec. Club Brugge – Anderlecht
    9. zo 20 dec. Gir. Bordeaux – Olymp. Marseille
    10.zo 20 dec. Internazionale – Lazio
    11.ma 21 dec. Arsenal – Manchester City

    De wedstrijd om de Pokal is ditmaal geen Hertha maar Hamburger SV- Augsburg. Solly.

    Uiterste inzending zaterdag 19 december 12.00u
  24. QZan
    QZan
    1. za 19 dec. Southampton – Tottenham Hotspur 3
    2. za 19 dec. West Bromwich Albion – Bournemouth 2
    3. za 19 dec. Eintracht Frankfurt - Werder Bremen 2
    4. za 19 dec. Caen - Paris. SG 2
    5. za 19 dec. AZ – Utrecht 1
    6. za 19 dec. Real Betis – Sevilla. 2
    7. zo 20 dec. Heerenveen – ADO 1
    8. zo 20 dec. Club Brugge – Anderlecht 3
    9. zo 20 dec. Gir. Bordeaux – Olymp. Marseille 2
    10.zo 20 dec. Internazionale – Lazio 1
    11.ma 21 dec. Arsenal – Manchester City 2

    De wedstrijd om de Pokal is ditmaal geen Hertha maar Hamburger SV- Augsburg. 56998
  25. 11angelo
    11angelo
    Hierbij Theo's totovoorspellingen voor toto 20 (Herbie's nummer 1)

    01. Southampton - Tottenhma Hotspur 3
    02. West Bromwich Albion - AFC Bournemouth 3
    03. Eintracht Frankfurt - Werder Bremen 1
    04. Caen - Paris Saint Germain 2
    05. AZ - FC Utrecht 1
    06. Real Betis Sevilla - FC Sevilla 3
    07. SC Heerenveen - ADO Den Haag 3
    08. Club Brugge - RSC Anderlecht 1
    09. Girondins Bordeaux - Olympique Marseille 3
    10. Internazionale - Lazio Roma 1
    11. Arsenal - Manchester City 1

    Pokal: 57.000
  26. Hextrasher
    Hextrasher
    1. za 19 dec. Southampton – Tottenham Hotspur 1
    2. za 19 dec. West Bromwich Albion – Bournemouth 1
    3. za 19 dec. Eintracht Frankfurt - Werder Bremen 1
    4. za 19 dec. Caen - Paris. SG 2
    5. za 19 dec. AZ – Utrecht 1
    6. za 19 dec. Real Betis – Sevilla 1
    7. zo 20 dec. Heerenveen – ADO 1
    8. zo 20 dec. Club Brugge – Anderlecht 1
    9. zo 20 dec. Gir. Bordeaux – Olymp. Marseille 1
    10.zo 20 dec. Internazionale – Lazio 1
    11.ma 21 dec. Arsenal – Manchester City 1
  27. Herbie
    Herbie
    Herbie's toto : 1=3, 2=1, 3=3, 4=3, 5=1, 6=3, 7=1, 8=1, 9=2, 10=1, 11=3

    Pokal= 48.500
  28. Ppep
    Ppep
    Heren, dit gaat het volgens mij worden:

    01. Southampton - Tottenhma Hotspur 1
    02. West Bromwich Albion - AFC Bournemouth 1
    03. Eintracht Frankfurt - Werder Bremen 1
    04. Caen - Paris Saint Germain 2
    05. AZ - FC Utrecht 1
    06. Real Betis Sevilla - FC Sevilla 3
    07. SC Heerenveen - ADO Den Haag 1
    08. Club Brugge - RSC Anderlecht 1
    09. Girondins Bordeaux - Olympique Marseille 1
    10. Internazionale - Lazio Roma 1
    11. Arsenal - Manchester City 1

    HBSC-Pokal: 51.250

    Ik ga voor 10 goed deze keer.
  29. Karel101
    Karel101
    HBSC.. 53 638 fans.
    De toto volgt nog.
  30. Karel101
    Karel101
    01. Southampton - Tottenhma Hotspur 1
    02. West Bromwich Albion - AFC Bournemouth 1
    03. Eintracht Frankfurt - Werder Bremen 1
    04. Caen - Paris Saint Germain 2
    05. AZ - FC Utrecht 1
    06. Real Betis Sevilla - FC Sevilla 1
    07. SC Heerenveen - ADO Den Haag 1
    08. Club Brugge - RSC Anderlecht 3
    09. Girondins Bordeaux - Olympique Marseille 1
    10. Internazionale - Lazio Roma 1
    11. Arsenal - Manchester City 3
  31. Piet Klocke
    Piet Klocke
    01. Southampton - Tottenham Hotspur 2
    02. West Bromwich Albion - AFC Bournemouth 2
    03. Eintracht Frankfurt - Werder Bremen 3
    04. Caen - Paris Saint Germain 2
    05. AZ - FC Utrecht 1
    06. Real Betis Sevilla - FC Sevilla 1
    07. SC Heerenveen - ADO Den Haag 1
    08. Club Brugge - RSC Anderlecht 1
    09. Girondins Bordeaux - Olympique Marseille 2
    10. Internazionale - Lazio Roma 1
    11. Arsenal - Manchester City 1

    HBSC: 5
  32. Herbie
    Herbie
    Mooi, dan scoor ik eindelijk weer eens wat punten.
  33. Herbie
    Herbie
    Karel je hebt een fout gemaakt, ik sta met 48.500 op plek nr 2 i.p.v. Ppep. Reken maar even uit.
  34. Herbie
    Herbie
    Mooi Karel, je ziet het, ik hou jullie scherp in de gaten.
  35. Ppep
    Ppep
    01. Southampton - Tottenham Hotspur 0-2 dus een 2
    02. West Bromwich Albion - AFC Bournemouth 1-2 dus een 2
    03. Eintracht Frankfurt - Werder Bremen 2-1 dus een 1
    04. Caen - Paris Saint Germain 0-3 dus een 2
    05. AZ - FC Utrecht 2-2 dus een 3
    06. Real Betis Sevilla - FC Sevilla 0-0 dus een 3
    07. SC Heerenveen - ADO Den Haag 0-4 dus een 2
    08. Club Brugge - RSC Anderlecht 1-4 dus een 2
    09. Girondins Bordeaux - Olympique Marseille 1-1 dus een 3
    10. Internazionale - Lazio Roma 1-2 dus een 2
    11. Arsenal - Manchester City 2-1 dus een 1
  36. Karel101
    Karel101
    Vrienden, dit is hopelijk de laatste wijziging in de HBSC pocal.
    Als iemand nu nog bezwaren maakt tegen deze uitslag? Laat hem dan nu spreken.
    Of anders voor eeuwig zwijgen... (pffff)

    Bij de wedstrijd van toto 20 om de HBSC Pokal, zagen we geen Hertha wedstrijd, het ging deze keer om de wedstrijd Hamburg-Augsburg (0-1).
    Welnu heren, uit 2 bronnen waaronder soccerway, die ik meestal raadpleeg, zaten er welgeteld 49 726 fans.
    De week winnaar van de HBSC trofee is Herbie!

    1 Herbie, 7 punten
    2 Ppep 6
    3 Karel 5
    4 QZ 4
    5 Angelo 3
    6 Piet 2
    7 Hex 1

    Tussenstand na ronde 20
    1 Ppep 86 + 6 : 92 punten
    2 Karel 78 + 5 : 83
    3 Theo 79 + 3 : 82
    4 Herbie 70 + 7 : 77
    5 Piet 71 + 2 : 73
    6 Hex 63 + 1 : 64
    7 QZ 55 + 4 : 59

    Ppep leidt keurig met 9 punten voorsprong.
    Nr 2 en nr 3; Angelo en Karel, hebben van plaats gewisseld.
    En Herbie is over Piet heen gewipt.
  37. Ppep
    Ppep
    Uitslag toto-20-

    Theo 5
    Piet 4
    Peter 4
    Hex 3
    QZ 2
    Karel 2
    EHV 1
    Herbie 1
    Henk 1 ooc

    Heren, we hebben twee nieuwe records:
    1. nog nooit scoorden we zo laag
    2. nog nooit scoorde iemand slechts 1 goed van de 11, een dramatisch dieptepunt

    Conclusie: Herbie maakt nooit meer een toto, al was het alleen maar om zichzelf een plezier te doen.
  38. Ppep
    Ppep
    Stand na toto-20-

    47,5% Theo 104
    47,5% Karel 104
    46,6% Herbie 102
    45,7% Peter 100
    43,4% QZ 95
    40,2% Piet 88
    38,8% Hex 85
    32,0% EHV 70
    38,8% Henk 85

    Het veld schuift steeds dichter in elkaar. Herbie lijkt af te haken na de tweede zeperd op een rij.
  39. Piet Klocke
    Piet Klocke
    DVE toto -21- oftewel de Kerst-toto dit keer vanuit São Vicente.
    Zoals al bekend is veel Engelse aangelegenheden en een paar Belgische onderonsjes (dankjewel Hex voor de tip!) omdat de rest van Europa en zelfs het voetballand van Karel helaas even in de winterslaap is verzonken.
    Om het overzichtelijk te houden heb ik alle wedstrijden op tweede kerstdag speelbaar verklaard.

    De wedstrijd om de HBSC-trofee vindt deze keer plaatsvervangend met wedstrijd T02 KV Kortrijk – Club Brugge KV plaats.
    Inzenden tot de 26e om 12:00h CET a.u.b.

    Iedereen, waar ook ter wereld, veel plezier en succes!

    Zaterdag 2e kerstdag, 26 december 2015:

    T01: Stoke City (11e) – Manchester United (5e) 13:45h
    T02: KV Kortrijk (8e) – Club Brugge KV (3e) 14:30h
    T03: AFC Bournemouth (14e) – Crystal Palace (6e) 16:00h
    T04: Chelsea (15e) – Watford (7e) 16:00h
    T05: Liverpool (9e) – Leicester City (1e) 16:00h
    T06: Manchester City (3e) – Sunderland (19e) 16:00h
    T07: Swansea City (18e) – West Bromwich Albion (13e) 16:00h
    T08: Tottenham Hotspur (4e) – Norwich City (16e) 16:00h
    T09: Hull City (4e) – Burnley (5e) 16:00h
    T10: Yellow-Red KV Mechelen (13e) – KAA Gent (1e) 20:00h
    T11: Southampton (12e) – Arsenal (2e) 20:45h
  40. 11angelo
    11angelo
    Theo's totovoorspellingen:
    01. Stoke City - Manchester United 3
    02. KV Kortrijk - Club Brugge 2
    03. AFC Bournemouth - Crystal Palace 1
    04. Chelsea - WAtford 1
    05. Liverpool - Leicester City 3
    06. Manchester City - Sunderland 1
    07. Swansea City - West Bromwich Albion 3
    08. Tottenham Hotspur - Norwich City 1
    09. Hull City - Burnley 1
    10. KV Mechelen - AA Gent 2
    11. Southampton - Arsenal 2

    HBSC Pokal: 9398

    Piet, dank voor deze fraaie selectie !
  41. Hextrasher
    Hextrasher
    T01: Stoke City (11e) – Manchester United (5e) 2
    T02: KV Kortrijk (8e) – Club Brugge KV (3e) 2
    T03: AFC Bournemouth (14e) – Crystal Palace (6e) 3
    T04: Chelsea (15e) – Watford (7e) 1
    T05: Liverpool (9e) – Leicester City (1e) 3
    T06: Manchester City (3e) – Sunderland (19e) 1
    T07: Swansea City (18e) – West Bromwich Albion (13e) 1
    T08: Tottenham Hotspur (4e) – Norwich City (16e) 3
    T09: Hull City (4e) – Burnley (5e) 1
    T10: Yellow-Red KV Mechelen (13e) – KAA Gent (1e) 2
    T11: Southampton (12e) – Arsenal (2e) 2

    HBSC: 9099***

    *** Aangepast op 24-12 16:00 uur i.v.m. de verkrachtingszaak in Kortrijk.
  42. QZan
    QZan
    01. Stoke City - Manchester United 2
    02. KV Kortrijk - Club Brugge 2
    03. AFC Bournemouth - Crystal Palace 2
    04. Chelsea - WAtford 1
    05. Liverpool - Leicester City 2
    06. Manchester City - Sunderland 1
    07. Swansea City - West Bromwich Albion 3
    08. Tottenham Hotspur - Norwich City 1
    09. Hull City - Burnley 1
    10. KV Mechelen - AA Gent 3
    11. Southampton - Arsenal 1
    HBSC Pokal: 9222
  43. Herbie
    Herbie
    Kersttoto Herbie : 1=3, 2=2, 3=3, 4=1, 5=3, 6=1, 7=3, 8=1, 9=1, 10=2, 11=2.
    Pokal 9000.
  44. Ppep
    Ppep
    Heren, bij dezen!

    01. Stoke City - Manchester United 3
    02. KV Kortrijk - Club Brugge 2
    03. AFC Bournemouth - Crystal Palace 1
    04. Chelsea - WAtford 1
    05. Liverpool - Leicester City 2
    06. Manchester City - Sunderland 1
    07. Swansea City - West Bromwich Albion 3
    08. Tottenham Hotspur - Norwich City 1
    09. Hull City - Burnley 1
    10. KV Mechelen - AA Gent 2
    11. Southampton - Arsenal 2

    HBSC Pokal:8.800
  45. Piet Klocke
    Piet Klocke
    hohoho

    01. Stoke City - Manchester United 2
    02. KV Kortrijk - Club Brugge 2
    03. AFC Bournemouth - Crystal Palace 1
    04. Chelsea - Watford 1
    05. Liverpool - Leicester City 2
    06. Manchester City - Sunderland 1
    07. Swansea City - West Bromwich Albion 1
    08. Tottenham Hotspur - Norwich City 1
    09. Hull City - Burnley 1
    10. KV Mechelen - AA Gent 2
    11. Southampton - Arsenal 2

    HBSC: 8.894
  46. Karel101
    Karel101
    Nu allen te samen...

    01. Stoke City - Manchester United 2
    02. KV Kortrijk - Club Brugge 2
    03. AFC Bournemouth - Crystal Palace 1
    04. Chelsea - Watford 1
    05. Liverpool - Leicester City 3
    06. Manchester City - Sunderland 1
    07. Swansea City - West Bromwich Albion 2
    08. Tottenham Hotspur - Norwich City 1
    09. Hull City - Burnley 1
    10. KV Mechelen - AA Gent 2
    11. Southampton - Arsenal 2

    HBSC: 8.775
  47. Heer Henk
    Heer Henk
    Ik verveel me te pletter!

    01. Stoke City - Manchester United 3
    02. KV Kortrijk - Club Brugge 2
    03. AFC Bournemouth - Crystal Palace 1
    04. Chelsea - Watford 1
    05. Liverpool - Leicester City 2
    06. Manchester City - Sunderland 1
    07. Swansea City - West Bromwich Albion 3
    08. Tottenham Hotspur - Norwich City 1
    09. Hull City - Burnley 1
    10. KV Mechelen - AA Gent 2
    11. Southampton - Arsenal 2

    HBSC Pokal:8.801
  48. Ppep
    Ppep
    01. Stoke City - Manchester United 2-0 dus een 1
    02. KV Kortrijk - Club Brugge 1-4 dus een 2
    03. AFC Bournemouth - Crystal Palace 0-0 dus een 3
    04. Chelsea - Watford 2-2 dus een 3
    05. Liverpool - Leicester City 1-0 dus een 1
    06. Manchester City - Sunderland 4-1 dus een 1
    07. Swansea City - West Bromwich Albion 1-0 dus een 1
    08. Tottenham Hotspur - Norwich City 3-0 dus een 1
    09. Hull City - Burnley 3-0 dus een 1
    10. KV Mechelen - AA Gent 2-0 dus een 1
    11. Southampton - Arsenal 4-0 dus een 1
  49. Ppep
    Ppep
    Uitslag toto-21-

    QZ 5
    Piet 5
    Hex 5
    Herbie 5
    EHV 4
    Theo 4
    Peter 4
    Karel 4
    Henk 4 ooc

    Uiteindelijk viel de schade mee. We hebben het al veel vaker slechter gedaan dan deze keer. De onderste helft loopt een puntje in op de bovenste helft, dat kan alleen maar voor nóg meer spanning zorgen!
  50. Ppep
    Ppep
    Stand na toto-21-

    108 Theo 47,0%
    108 Karel 47,0%
    107 Herbie 46,5%
    104 Peter 45,2%
    100 QZ 43,5%
    93 Piet 40,4%
    90 Hex 39,1%
    74 EHV 32,2%
    89 Henk 38,7% ooc

    Zoals gezegd, de afstand tussen de top en subtop is wat kleiner geworden deze week. Theo en Karel echter nog steeds ongenaakbaar. Herbie lijkt zijn dramatische vorm van de afgelopen weken een beetje van zich afgeschud te hebben. Zou hij dan toch nog weten terug te komen?
Weergegeven resultaten: 1151 t/m 1200 van 3711