De (SUB) Toto

Pagina 51 van 75 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste
  1. RonMVV
    RonMVV
    De spanning stijgt inde toto

    Met Karel op Poleposition en Peter aan zijn wiel Is het de vraag wie gaat de home run gaat slaan Of wordt gelijk en krijgen we shoot - outs
  2. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Poeh, Ron, (noodzakelijke) shoot-outs hadden we nog niet in onze GDE-toto tot nu toe.
    Maar wel een realistische opmerking van je! Hoe gaan we daar mee om? Stel, na toto 40 is het gelijk.

    Hier is slechts één persoon de aangewezen scheidsrechter met een oordeel resp. voorstel: ons Theo!
    Dus Theo, zeg jij het maar, wat gaan we dan doen? Ga je strafschoppen laten nemen met een toto van 5 wedstrijden, alleen voor Ppep en Karel?
    Heb je een ander idee?

    Dank je Ron. Hele goede insteek! Hier moet een noodplan voor komen!
  3. RonMVV
    RonMVV
    Wij deden in de kroeg ook de rust stand invullen , in het geval van gelijke stand , bij de laatste toto
    Toen ging het om veel geld , in leg 25 gulden , dat kreeg de winnaar keer 20
    Aan einde van het seizoen , 2 en 3 kregen een zuipkaart , beschikbaar gesteld door de kastelein
    3 jaar gedaan nooit bij de eerste 3
  4. Karel101
    Karel101
    Sorry heren, ik kom nu pas aan bij mijn laptop.
    Ik had eerst naar Chelsea-Liverpool gekeken en daarna naar Barca-Real.

    Lekker spannend, wat een prachtig 'horror' einde van onze eigen DVH toto. Mooier kan toch bijna niet?
    Natuurlijk ga ik graag voor onze eigen DGE naar Pretoria. Zoals Peter hem graag ziet in Amsterdam.
    Maar zo niet? Dan is onze hoofdprijs in ieder geval voor een jaartje in goede handen.
    Met andere woorden, dat de beste weer moge winnen?
    We gaan er sportief om strijden, ouwe makker Peter!
    Ik heb geen last van stress, eerlijk gezegd.
  5. Karel101
    Karel101
    Morgenavond de uitslag van Appie....
  6. Ppep
    Ppep
    Wedstrijduitslagen toto-39:

    01. Aberdeen - Hibernian 0-0 dus een 3
    02. FC Ferhervar - Ferencvaros 0-0 dus een 3
    03. Penarol - Defensor Sporting 4-1 dus een 1
    04. Villareal - Valencia 1-0 dus een 1
    05. Sporting Lissabon - Benfica 0-0 dus een 3
    06. Fortuna Düsseldorf - Holstein Kiel 1-1 dus een 3
    07. Red Bull Salzburg - Sturm Graz 4-1 dus een 1
    08. Toulouse - Lille OSC 2-3 dus een 2
    09. Chelsea - FC Liverpool 1-0 dus een 1
    10. FC Barcelona - Real Madrid 2-2 dus een 3
    11. Flamengo - Internacional 2-0 dus een 1

    Uitslag toto-39:

    Wilkers 6
    Ron 5
    Karel 5
    Theo 4
    Peter 4
    Piet 3

    Wilkers kroont zich weer eens tot weekwinnaar. En ons Karel loopt een zeer kostbaar puntje uit op Ppep. Piet deed het wat minder deze week, maar scoort desondanks nog steeds een razendknappe 3 punten.

    Stand na toto-39:

    199 Karel 47,0%
    197 Peter 46,6%
    179 Wilkers 42,3%
    177 Theo 41,8%
    174 Ron 41,1%
    164 Piet 38,8%

    Zijn wij getuige geweest van een kleine 'Vorentscheidung' afgelopen weekend? Karel loopt weg bij Ppep, die alle zeilen zal moet bijzetten om de boel nog gelijk te trekken. Het verschil is twee goede toto's, op een totaal van 423 toto's. Het lijkt weinig, maar is een berg zo hoog als de K2.

    Daarnaast lijkt Wilkers goede zaken te doen in de strijd om de derde plek op het podium. Voor Theo geldt wat voor Ppep geldt, hij zal vol aan de bak moeten!
  7. 11angelo
    11angelo
    TOTO 40 !!!!!!!!
    -------------------
    Hierbij gaat de laatste toto van dit seizoen de lucht in. En wat voor een toto !
    Het gaat niet meer om Ron, Piet, Wilkers of Theo.
    Wij kunnen net zo goed met vieren aan een tafeltje gaan zitten en gaan klaverjassen !
    Peter en Karel, daar gaat het nu nog om !
    Wie gaat er uiteindelijk met die prachtige prijs die de eerste plaats oplevert vandoor ?
    Het is retespannend !
    Teneinde te voorkomen dat we in een gelijke stand eindigen hebben Piet en ik in overleg tot het onderstaande besloten.
    Alle deelnemers vullen zoals gebruikelijk de toto in.
    Alleen Peter en Karel vullen ook de vijf strafschoppen in.
    De vier "niet winnaars" kunnen hun toto via de normale weg plaatsen.
    Karel en Peter sturen hun toto inclusief de geschoten 5 strafschoppen naar Piet.
    Piet checkt de normale toto van beide heren en beoordeelt wie de winnaar is.
    Zou na toto 40 de eindstand exact gelijk zijn dan gaan de resultaten van de strafschoppen door Piet worden beoordeeld.
    Degene die de meeste strafschoppen heeft verzilverd is dan alsnog de eindwinnaar.
    Toto 40 is een mix van nacompetitiewedstrijden, wedstrijden uit de (1e en 2e) Bundesliga en Zuid Afrika. Ik zal zelf overigens live bij wedstrijdnummers 4 en 8 aanwezig zijn. Met als vragen: haalt Leipzig weer Europees voetbal en gaat Dynamo Dresden zich handhaven in de 2e bundesliga ?
    De strafschoppen zijn bewust als volgt samengesteld: een wedstrijd van het favoriete team van Peter, een wedstrijd uit de achtertuin van Karel en 3 wedstrijden die pas zondagavond worden gespeeld. Alle drie topwedstrijden uit Italie. Zou de stand dus na de normale toto gelijk zijn tussen Karel en Peter dan kunnen we direct zien wie er in de strafschoppen op voorsprong komt, maar is er nog de gehele zondagavond spanning omtrent de eindscore. Want de laatste twee "strafschoppen" vangen pas om 20.45 uur aan !

    Toto 40:

    01. 12/5 15.00 uur Ajax Cape Town - Kaizer Chiefs
    02. 12/5 15.30 uur Hamburger SV - Borussia Monchen Gladbach
    03. 12/5 15.30 uur VfL Wolfsburg -1 FC Koln
    04. 12/5 15.30 uur Hertha BSC - RB Leipzig
    05. 12/5 18.30 uur Vitesse - ADO Den Haag
    06. 12/5 20.45 uur FC Utrecht - SC Heerenveen
    07. 13/5 14.30 uur NEC - FC Emmen
    08. 13/5 15.30 uur Dynamo Dresden - Union Berlin
    09. 13/5 15.30 uur 1FC Nurnberg - Fortuna Dusseldorf
    10. 13/5 16.45 uur Sparta Rotterdam - FC Dordrecht
    11. 13/5 20.00 uur Roda JC - Almere City

    De strafschoppen, alleen bestemd voor Peter en Karel:

    01. 12/5 15.00 uur Super Sport United - Baroka
    02. 13/5 12.30 uur De Graafschap - Telstar
    03. 13/5 18.00 uur Atalanta Bergamo - AC Milan
    04. 13/5 20.45 uur Sampdoria - Napoli
    05. 13/5 20.45 uur AS Roma - Juventus

    Wedstrijd om de Appie Trofee: Hertha BSC - RB Leipzig

    Voor Wilkers, Ron Piet e Theo geldt dat zij de normale toto en de wedstrid om de Appie Trofee zaterdag 12 mei voor 15.00 uur via de gebruikelijke route moeten inzenden.
    Karel en Peter dienen de normale toto en de strafschoppen op hetzelfde tijdstip bij Piet in te zenden.
    Hij zal uiteindelijk bekend gaan maken wie de schitterende trofee voor een jaar in zijn bezit zal krijgen.

    Neutraal als ik ben eindig ik met: moge de beste winnen !
  8. 11angelo
    11angelo
    Zo is het Peter. We kijken puur naar het resultaat van alle 5 de strafschoppen en gaan er daarbij van uit dat er na die vijfde iemand is die ze beter heeft genomen dan de ander. Zou de stand dan nog gelijk zijn dan gaan Piet en Theo alsnog in overleg voor de oplossing.
  9. 11angelo
    11angelo
    Wat mij betreft staat het Piet vrij om tussenstanden door te geven. Dat is het pakkie an van Piet en daar bemoei ik mij niet mee.
  10. Piet Klocke
    Piet Klocke
    We zitten nog wel met één ding en dat moeten we goed afspreken.

    Omdat het zo'n beladen slotronde tussen de twee kemphanen is, heb ik het vermoeden dat er onrust zou kunnen ontstaan tussen de toeschouwers.
    Wat moet er gebeuren als er rellen ontstaan bij de andere deelnemers, er vuurwerk of andere voorwerpen op de toto worden geworpen?
    Racistische of kwetsende spreekkoren? Is er zaterdag en zondag een algemeen alcoholverbod?

    Moet Theo dan de toto onderbreken of zelfs staken? Gaat hij dan naar de Court of Arbitration for Sport? Komt er dan een nieuwe totoronde zonder totopubliek?

    Lastig hoor ... zo'n slotronde waar alles op het spel staat!
  11. RonMVV
    RonMVV
    LOL Piet
  12. Karel101
    Karel101
    Even voor de duidelijkheid, beste vrinden.
    Karel staat 2 punten voor.
    Dus als Peter en Karel in Toto 40 gelijk eindigen, dan gaat de GDE naar Karel? Zelfs als Peter met 1 punt voorsprong wint, dan nog wint Karel de GDE?

    We gaan pas strafschoppen nemen als Peter met 2 punten voorsprong toto 40 wint?
    Heb ik dat allemaal goed begrepen?
  13. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Nee Karel, nee. Dat was ooit een liedje, maar nu zijn we ook serieus.

    Mocht Ppep de schade inhalen, dat wil zeggen twee keer meer scoren dan jij in toto 40 (de laatste toto 2017/2018), dan zou het tussen jullie gelijk staan.
    En dan worden die zgn. strafschoppen van toepassing. De 5 strafschoppen die jullie ook al VOOR de laatste toto moeten nemen en naar mij via Canal 2 moeten toesturen. En wie daar dan het meeste scoort, heeft de GDE gewonnen.

    Mocht er een winnaar zijn (jij of Ppep) in de NORMALE toto 40 (dus jij behoudt je voorsprong, of Ppep haalt je in met minimaal 3 betere voorspellingen) dan is er een normale winnaar en doen die strafschoppen NIET meer ter zake.

    En alles wordt hier gepubliceerd, open en eerlijk, maar wel NA AFLOOP van de toto of strafschoppen.

    Duidelijk?
  14. Karel101
    Karel101
    Ja, dan heb ik het dus toch goed begrepen, Piet!
  15. Karel101
    Karel101
    Mooi lijstje weer Theo. Ik ga er op tijd mijn hoofd over buigen en zal mijn resultaten via kanaal 2 doorsturen naar Piet.
    Veel succes allemaal, beste vrinden. Speciaal voor mijn compaan Peter.
  16. Karel101
    Karel101
    Avond heren,
    Wij schrijven de Appie uitslagen van toto 39
    Waarin Hannover 96 het opnam tegen Hertha (1-2)
    Het was uitverkocht, 49 000 fans kwamen kijken.
    Theo gaat het steeds beter doen in de Appie strijd, hij zag slechts 1 toeschouwer te weinig in dat grote stadion.
    Dus Theo wint wederom de weekprijs. Gefeliciteerd!

    1: Theo, 1, 6 punten er bij!
    2: Piet, 106, 5
    3: Karel, 235, 4
    4, Ron, 4556, 3
    5: Wilkers, 9500, 2
    6: Peter, 10 045, 1

    En geven wij u de tussenstand, na Appie trofee 39:

    Peter 188
    Karel 147
    Theo 146
    Piet 140
    Wilkers 136
    Ron 125

    Onze winnaar is al weken bekend, dat is ons Peter. Hij mag op de Appie trofee een jaartje passen.
    Maar de aller laatste speelronde is bepalend wie de andere ereplaatsen in de wacht gaan slepen.
    Karel of Theo? We gaan het zien.
  17. Karel101
    Karel101
    Peter, ik had het (goede ) verhaal van Theo niet helemaal goed gelezen, merk ik want ik heb duidelijk de context even gemist over de strafschoppen. Sorry daarvoor.
    Het is helemaal duidelijk.
  18. 11angelo
    11angelo
    Vrienden, aanstaande zaterdag is de laatste wedstrijd om de Appie Trofee. En aangezien ik toch wel heel graag tweede wil worden in de eindrangschikking ga ik de toeschouwers in Berlijn persoonlijk tellen ! En "nee Karel nee" dat was Elsje de Wijn vrienden. Ondertussen zal ze wel Els zijn trouwens.
  19. Wilkers
    Wilkers
    Een ongemeend felle strijd aan de kop. Grappig hoe Karel zijn gevoelens bagatelliseert: uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat er al een aantal dagen geen land meer met hem te bezeilen is.

    Voor een podiumplaats:

    Ajax Cape Town - Kaizer Chiefs 2
    VfL Wolfsburg -1 FC Koln 1
    Hertha BSC - RB Leipzig 3
    Vitesse - ADO Den Haag 1
    FC Utrecht - SC Heerenveen 1
    NEC - FC Emmen 1
    Dynamo Dresden - Union Berlin 2
    1FC Nurnberg - Fortuna Dusseldorf 1
    Sparta Rotterdam - FC Dordrecht 1
    Roda JC - Almere City 1


    Appie Trofee: Hertha BSC - RB Leipzig 45.000
  20. Karel101
    Karel101
    Deze gevoelige familieinformatie wordt doorgaans niet gedeeld met de buitenwereld.
    Dat Wilkers dit bij hoge uitzondering toch naar buiten lekt geeft aan dat het hier niet gaat om de kat zijn viool.
  21. Karel101
    Karel101
  22. RonMVV
    RonMVV
    Wil niet de dubbel halen met de laatste plaats

    Ajax Cape Town - Kaizer Chiefs 1
    Hamburger SV - Borussia Mönchengladbach 2
    VfL Wolfsburg -1 FC Koln 1
    Hertha BSC - RB Leipzig 2
    Vitesse - ADO Den Haag 1
    FC Utrecht - SC Heerenveen 1
    NEC - FC Emmen 1
    Dynamo Dresden - Union Berlin 3
    1FC Nurnberg - Fortuna Dusseldorf 1
    Sparta Rotterdam - FC Dordrecht 1
    Aken-noord - Almere City 2 (Hoop ik)

    Appie 44, 444
  23. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Laat ik eens gek doen met die laatste toto, gewoon alle 11 goed:

    T01. Ajax Cape Town - Kaizer Chiefs 2
    T02. Hamburger SV - Borussia Mönchengladbach 2
    T03. VfL Wolfsburg - 1. FC Köln 1
    T04. Hertha BSC - RB Leipzig 3
    T05. Vitesse - ADO Den Haag 1
    T06. FC Utrecht - SC Heerenveen 1
    T07. NEC - FC Emmen 1
    T08. Dynamo Dresden - Union Berlin 1
    T09. 1. FC Nürnberg - Fortuna Düsseldorf 3
    T10. Sparta Rotterdam - FC Dordrecht 1
    T11. Roda JC - Almere City 2

    Appie Trofee: 58.894
  24. Ppep
    Ppep
    Wilkers: je bent T02 vergeten in te vullen!!!
  25. Ppep
    Ppep
    Appie Trofee: 44.328

    De GDE-toto's en de strafschoppentoto's zitten intussen in de mailbox van ons Piet.
  26. RonMVV
    RonMVV
    Bedankt Peter is veranderd
  27. 11angelo
    11angelo
    Vanuit een zonnig Delft en aangespoord door Peter hierbij Theo's totoverwachtingen.

    01. Ajax Cape Town - Kaizer Chiefs 2
    02. Hamburger SV - Borussia Monchen Gladbach 1
    03. VfL Wolfsburg - 1FC Koln 1
    04. Hertha BSC - RB Leipzig 3
    05. Vitesse - ADO Den Haag 1
    06. FC Utrecht - SC Heerenveen 1
    07. NEC - FC Emmen 1
    08. Dynamo Dresden - Union Berlin 1
    09. FC Nurnberg - Fortuna Dusseldorf 1
    10. Sparta Rotterdam - FC Dordrecht 1
    11. Roda JC - Almere City 3

    Appie: 66.666
  28. Karel101
    Karel101
    Avond heren,
    Op deze gedenkwaardige dag, waarin alle beslissingen wat betreft de einduitslag van ons toto seizoen 2017/2018 zijn gevallen, heeft Karel de eer om de uitslagen bekend te maken van onze Appie trofee.
    Wij schrijven nu de Appie uitslagen van toto 40
    Ons Theo is hoogstpersoonlijk afgereisd naar Berlijn om de juiste toeschouwers aantallen van de wedstrijd Hertha BS - RB Leipzig (2-6) waar te kunnen nemen. Zekerheid voor alles, nietwaar?
    Hij telde er om precies te zijn 60 502 fans, waarbij hij zichzelf dus ook heeft mee geteld.

    Ons Piet heeft Appie 40 gewonnen. Van harte gefeliciteerd Piet.
    Hier volgen de uitslagen:

    1: Piet, 1608, 6 punten er bij!
    2: Theo, 6164, 5
    3: Karel, 10 700, 4
    4, Wilkers, 15 502, 3
    5: Ron, 16 058, 2
    6: Peter, 16 174, 1

    En geven wij u de EINDUITSLAG van onze Appie trofee, seizoen 2017/2018.

    Peter 189
    Karel 151
    Theo 151
    Piet 146
    Wilkers 139
    Ron 127

    Peter is de glorieze winnaar van onze Appie trofee. Van harte gefeliciteerd!
    Jij was gedurende het gehele seizoen de absolute koploper en je wint afgetekend en zonder ooit bedreigd te zijn geweest.
    Voorwaar een prestatie van formaat.
    Appie is een prachtig kleinood en zal voor minstens 1 seizoen een waardige plaats innemen in huize Post, weten wij wel zeker.

    Dank allemaal voor jullie deelname, lieve vrinden van De Vierde Helft.
    Ik hoop jullie allemaal weer te treffen voor het komende toto seizoen.
    Het was voor mij een waar genoegen om jullie de uitslagen van de Appie trofee te mogen melden.
  29. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Vrinden, het GDE-seizoen zit erop.

    In de late namiddag kon de vlag in Pretoria worden gehesen daarentegen de vlag in Amsterdam worden gestreken. Zo gaat dat. Zo is dat. Het zijn de naakte feiten.
    Allereerst feliciteren wij ons Corneel! Een uitermate spannende zege over het GDE-seizoen 2017/2018. Hij is de koelbloedigste gebleken en onze winnaar.
    We leven tevens mee met ons Ppep. Onze GDE is eigenlijk intussen een rasechte Amsterdammer geworden na zoveel jaren. Maar nu gaat hij verhuizen.

    Ppep, het is niet anders, het leven is soms keihard en je hebt ook zo je best gedaan. Nieuwe ronden, nieuwe kansen!

    En nu de feiten. Alles is hier op DVH open en eerlijk. Hier komen de voorspellingen van de kemphanen. Bij de ontvangst daarvan heb ik mij echt in de ogen zitten wrijven. Ik zag alleen maar 1-tjes en een paar verschillen. Die verschillen bleken al in de eerste drie, eigenlijk vier, toto’s waarbij T03 hetzelfde was voorspeld. Ik zat met het zweet onder m’n armen. Vanaf T05 alles hetzelfde. Alles was met een 1 voorspeld. En ik dacht reeds, zaterdag valt de beslissing. Geen strafschoppen voor het noodscenario, geen extra toestanden, het gaat zaterdag gebeuren.
    Met ons Theo live in Berlijn op de tribune nota bene. En ik in de samenwerking voor de party van A. en de gasten vanavond.

    En toen gebeurde het.
    Ajax Cape Town (T01) de eerste sensatie. Gevoelde urenlang op 0-0 dan 0-1 voor Kaizer Chiefs. Dat zou voor Ppep goed zijn geweest.
    Ajax maakt er 1-1 van. En dat helpt niemand omdat Karel een 1 voor Ajax had ingevuld. Dan in de 87’ maakt KC de 1-2 en dat blijft zo, ondanks 7 minuten extra speeltijd (??). Puntje voor Ppep dus.

    T02 HSV tegen BMgladbach staat ook al gevoelde uren op 1-1. En dat zou voor ons Ppep geweldig zijn geweest. Maar het kwam anders. Plotseling was daar de 2-1 voor HSV en dus was Karel weer in het voordeel. De wedstrijd werd door gewelddadige acties door bepaalde HSV-aanhangers gestaakt maar de scheidsrechter besloot onder begeleiding van honderden politieagenten (??) de wedstrijd nog (effecto) 1 minuut te laten uitspelen. HSV wint weliswaar met 2-1 en daarmee wint Corneel de DGE. Anderzijds degradeert HSV sedert 54 jaar uit de Bundesliga. Met paarden en ME op het veld, dat dan weer wel.

    T03 was al lood om oud ijzer. De kemphanen hadden beiden een 1 ingevuld en dat was ook juist. Wolfsburg tegen Köln 3-1. Voor Wolfsburg belangrijk, voor ons niet.

    T04 de wedstrijd van ons Theo, Hertha tegen Leipzig, stond ook op de rol. Maar geen rol van betekenis zoals is gebleken. Theo heeft een doelpuntrijke wedstrijd live gezien. Het werde maar liefst 2-6 voor de gasten uit Leipzig. Echter Ppep voorspelde een winst voor Hertha en Karel een gelijkspel.
    En daarmee, vrinden, was het lot 2017/2018 bezegeld. Geen strafschoppen. Karel heeft de GDE te pakken! De rest was namelijk vanaf T05 identiek ingevuld. We zijn klaar. Het zit erop.

    De voorspellingen van de kemphanen:

    Ppep:

    T01. Ajax Cape Town - Kaizer Chiefs 2
    T02. Hamburger SV - Borussia Mönchen 3
    T03. VfL Wolfsburg - 1. FC Köln 1
    T04. Hertha BSC - RB Leipzig 1
    T05. Vitesse - ADO Den Haag 1
    T06. FC Utrecht - SC Heerenveen 1
    T07. NEC - FC Emmen 1
    T08. Dynamo Dresden - Union Berlin 1
    T09. 1. FC Nürnberg - Fortuna Düsseldorf 1
    T10. Sparta Rotterdam - FC Dordrecht 1
    T11. Roda JC - Almere City 1

    Karel:

    T01: Ajax Cape Town - Kaizer Chiefs 1
    T02: Hamburger SV - Borussia MglB 1
    T03: VfL Wolfsburg -1 FC Koln 1
    T04: Hertha BSC - RB Leipzig 3
    T05: Vitesse - ADO Den Haag 1
    T06: FC Utrecht - SC Heerenveen 1
    T07: NEC - FC Emmen 1
    T08: Dynamo Dresden - Union Berlin 1
    T09: FC Nurnberg - Fortuna Dusseldorf 1
    T10: Sparta Rotterdam - FC Dordrecht 1
    T11: Roda JC - Almere City 1

    De strafschoppen doen ook niet meer ter zake nu.

    Dat was het wat mij betreft. Ik ben slechts de boodschapper in deze rol. Maar graag gedaan! En ik ga me nu om met het bezoek hier bemoeien.
  30. Ppep
    Ppep
    Heren, dank voor uw toelichtingen. Met grote spijt in mijn hart moet ik vaststellen dit jaar de GDE verloren te hebben. De pijn wordt wat verzacht door het feit dat ik hem verloren ben aan een grootse winnaar. Hij was simpelweg beter dit seizoen, had wat opstartproblemen door allerlei drukte i.v.m. zijn verbouwing, maar vanaf het moment dat hij zich echt serieus met de toto ging bemoeien kroop hij elke week dichterbij. Tot het moment dat het onvermijdelijke gebeurde en hij over mij heen klapte en de eerste plaats pakte. Om die niet meer af te staan. Ik kan hier slechts diep buigen en onze man in Zuid-Afrika een passende erehaag bieden. Hij heeft hem meer dan verdiend!

    Tegenover het verlies van de GDE staat echter de komst van Appie. Die beschouw ik zeker niet als een troostprijs, maar als een volwaardige hoofdprijs. Appie zal merken dat hij ook in een niet-Ajax huis met alle respect en eerbied behandeld zal worden. Als symbool van verbinding en verbroedering, twee kernwaarden die zo kenmerkend waren in zijn nog jonge leven.
  31. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Mooi gesproken Ppep, echt mooi gesproken! Een waar woord. Onze Appie.
  32. Karel101
    Karel101
    Dit zijn prachtige woorden, waar ik weinig aan heb toe te voegen.
    Mij rest om iedereen te bedanken die onze toto voor ons belangrijk maken.
    Theo als samensteller, dit seizoen. Peter die altijd zo voortreffelijk de uitslagen weergeeft.
    Piet die de spanning tot een toppunt heeft opgevoerd en uiteraard de andere deelnemers.
    Ron waar we het komende seizoen hoge verwachtingen van hebben, zeker wat betreft de toto's en onze debutant Wilkers, die per week beter ging presteren.

    Bedankt jullie allemaal. Ik ben trots dat ik bij jullie mag horen!
  33. Ppep
    Ppep
    Uiteraard wil ik ook degenen bedanken die dit seizoen kleur hebben gegeven door hun inspanningen en bijdragen. Onze onverstoorbare schijts voor het samenstellen elke week weer van een onmogelijke toto. Onze Karel die zo vakkundig het telraan wist te hanteren om de geprognosticeerde aantallen te kwantificeren, analyseren en te rangschikken. Een monsterlijke klus, die hij zonder morren elke week voor ons uitvoerde. Onze Piet, die ons zo koelbloedig door de finale sleepte toen iedereen al lang de weg kwijt was. En uiteraard onze Ron en Wilkers, die tot het einde met opgeheven hoofd en open vizier bleven strijden.
  34. Ppep
    Ppep
    Wedstrijduitslagen toto-40:

    01. Ajax Cape Town - Kaizer Chiefs 1-2 dus een 2
    02. Hamburger SV - Borussia Monchen Gladbach 2-1 dus een 1
    03. VfL Wolfsburg - 1FC Koln 4-1 dus een 1
    04. Hertha BSC - RB Leipzig 2-6 dus een 2
    05. Vitesse - ADO Den Haag 2-1 dus een 1
    06. FC Utrecht - SC Heerenveen 2-1 dus een 1
    07. NEC - FC Emmen 4-1 dus een 1
    08. Dynamo Dresden - Union Berlin 0-1 dus een 2
    09. FC Nurnberg - Fortuna Dusseldorf 2-3 dus een 2
    10. Sparta Rotterdam - FC Dordrecht 2-2 dus een 3
    11. Roda JC - Almere City 1-2 dus een 2

    Uitslag toto-40:

    Wilkers 6
    Ron 6
    Piet 6
    Theo 6
    Peter 5
    Karel 5

    De kemphanen die streden om plaats 1 eindigden deze finale ronde zo maar op de onderste twee plekken in de uitslag... Wat betekent dat we deze week maar liefst 4 weekwinnaars hebben! Gefeliciteerd heren.

    Eindstand toto-seizoen 2017/2018:

    204 Karel 47,0%
    202 Peter 46,5%
    185 Wilkers 42,6%
    183 Theo 42,2%
    180 Ron 41,5%
    170 Piet 39,2%

    Chapeau Karel! Een gigantische prestatie. Ook gaan er bloemen naar onze debutant in de hoogste toto-league Wilkers. Een misschien wel net zo indrukwekkende prestatie is het behalen van een zeer eervolle derde plaats.
  35. Ppep
    Ppep
    Heren, ik heb net even naar de statistieken gekeken. Zo aan het einde van het seizoen is het natuurlijk altijd leuk om de boel even samen te vatten en de opmerkelijkste zaken op en rijtje te zetten. Bij dezen!

    1. We hebben dit jaar de toto's van 434 wedstrijden voorspeld. In totaal voorspelden we gezamenlijk 759 wedstrijden goed. Karel nam er daar 204 van voor zijn rekening, Peter dus twee minder.
    2. Per toto was de gemiddelde score 4 goed. Ter informatie, in het seizoen 2016/2017 lag dat gemiddelde nog op 5,2…
    3. Toto 32 was een absoluut dieptepunt. In totaal zagen we het 13x goed dat weekend, een beschamend gemiddelde van 1,9 goed per deelnemer (er werden dat weekend 10 wedstrijden gespeeld). Alleen Peter onttrok zich met 4 goed een beetje aan de malaise. Het betrof een toto met 3 Oostblokkers, 4. Turken, 1 Amateur, 2 Eredivisie, 1 Bundesliga en 1 Frans duel. We hadden het er moeilijk mee.
    5. Er is ook goed nieuws: niemand behaalde dit seizoen de hatelijke score van 0! Dat was vorig seizoen wel anders…
    6. Toto-19 was bijna onze beste toto, met maar liefst 42 goede voorspellingen met een gemiddelde van 6 goed per deelnemer. Ons Karel, die dat weekend eindelijk weer online was, had er dat weekend maar liefst 9 goed! Het was een toto met wedstrijden uit vooral de Europese topcompetities.
    7. De beste toto was echter toto-27. Ook toen hadden we er 42 goed met z'n allen, maar werden er niet 11 maar slechts 10 wedstrijden gespeeld. Ons Wilkers liet dat weekend zien hoge pieken te kunnen bereiken met 9 goed. Helaas bleek hij als jeugdige debutant nog te vaak erg grillig. Je ziet dat vaker bij de jonkies.
    8. Naast Wilkers en Karel behaalde niemand die score 9
    9. Theo en Piet waren de enigen die ook de score 8 niet wisten te behalen. Ron wel en Wilkers en Peter zelfs meerdere malen. Ook Karel scoorde 1x een 8
    10. Karel en Peter waren de enigen die er altijd 2 of meer goed hadden. Maar zelfs de score 2 kwam bij hen zelden voor. Het geheim van hun succes kon dus wel eens liggen in hun 'constantheid'…
  36. RonMVV
    RonMVV
    Gefeliciteerd Karel

    Mooi Peter die statistieken Ben dol op statistieken
  37. RonMVV
    RonMVV
    Komt er nu een WK toto ?
  38. Ppep
    Ppep
    Wat mij betreft wel. Tijdens het vorige EK hadden we een DVH-pooltje aangemaakt op zo'n website, waarvan ik de naam even kwijt ben. Zo'n toto maakt een WK zonder NL ten minste nog een beetje interessant.
  39. Karel101
    Karel101
    Dank je Peter, voor deze zeer interessante informatie.
    We moeten ook Theo een compliment geven. Hij wist iedere week weer een lijst voor ons op tafel te brengen waar we allemaal een hele kluif aan hadden.
    Dank je Ron voor de felicitatie. Het was spannend en leuk.
  40. 11angelo
    11angelo
    TOTO 01 SEIZOEN 2018 - 2019
    --------------------------------------
    Hierbij de publicatie van de eerste toto van het nieuwe seizoen DVH.
    Er zijn nog vele competities niet toe aan hun eerste wedstrijden.
    Bijvoorbeeld in Italie, Spanje en Duitsland ligt de boel nog plat.
    Dat geeft mij de gelegenheid de eerste toto een beetje Nederlands getint te maken.
    Dat wil zeggen dat de allereerste wedstrijd van dit seizoen, PEC Zwolle - SC Heerenveen is opgenomen in deze toto.
    Maar ook de top 3 komt er in voor en daarbij vanzelf ook de club van Peter, de Graafschap. (en ook ik bewaar zo mijn herinneringen aan de club).
    En de eerste topper van de "Keuken Kampioen divisie", wat een hopeloze naam trouwens, doet mee in onze toto.
    Daarnaast zijn de stokjes, als eerbetoon aan Piet, natuurlijk meegenomen in de eerste toto.
    Dan is er nog een mooie pot uit Brazilie bij en zijn er 3 wedstrijden van het Britse eiland, alwaar de competities al weer volop in beweging zijn.
    Uit Denemarken tenslotte een regelrechte topper om de eerste plaats in de competitie.

    De eerste toto van dit seizoen:

    01. 10-8 20.00 uur PEC Zwolle - SC Heerenveen
    02. 10-8 20.00 uur FC Twente - Sparta Rotterdam
    03. 11-8 13.30 uur Heart of Middlothian - Celtic Glasgow
    04. 11-8 18.30 uur Ajax - Heracles Almelo
    05. 11-8 20.45 uur PSV - FC Utrecht
    06. 12-8 14.30 uur FC Liverpool - West Ham United
    07. 12-8 14.30 uur De Graafschap - Feyenoord
    08. 12-8 16.00 uur FC Kopenhagen - Brondby IF
    09. 12-8 16.00 uur Athletico Mineiro - Santos
    10. 12-8 17.00 uur Arsenal - Manchester City
    11. 12-8 18.00 uur Zaglebie Lubin - Jagiellonia Bialystok

    Aangezien er in Duitsland nog niet wordt gespeeld geen vraag omtrent de toeschouwersaantallen bij Hertha BSC
    Dit weekend daarom de vraag verlegd naar Moskou, n.l. bij Spartak Moskou - Anzhi.

    Indienen van deze toto voor vrijdag 8 augustus a.s. 20.00 uur.

    Succes weer vrienden !!!!!
  41. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Gelukkig mannen, we kunnen weer! Dankjewel Theo voor de toto nr. 1 van het nieuwe seizoen! Waar is De Gouden Denneneikel eigenlijk?

    T01. PEC Zwolle - SC Heerenveen 1
    T02. Sporting Charleroi - RSC Anderlecht 2
    T03. Heart of Midlothian - Celtic Glasgow 2
    T04. Ajax - Heracles Almelo 1
    T05. PSV - FC Utrecht 1
    T06. FC Liverpool - West Ham United 1
    T07. De Graafschap - Feyenoord 1
    T08. FC Kopenhagen - Brøndby IF 1
    T09. Clube Atlético Mineiro - Santos 2
    T10. Arsenal - Manchester City 2
    T11. Zagłębie Lubin - Jagiellonia Białystok 2

    Appie Trofee: 30.189 toeschouwers
  42. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Heren (Ron en Karel) ik weet het, we zijn net begonnen. Maar hier alleen toto's en uitslagen, geen mededelingen ok!
    Het is anders ondoenlijk voor Ppep en Karel om de boel bij elkaar te zoeken voor de uitslagen.
  43. 11angelo
    11angelo
    Theo's totoverwachtingen:

    01. PEC Zwolle - SC Heerenveen 3
    02. FC Twente - Sparta 2
    03. Heart of Middlothian - Celtic Glasgow 2
    04. Ajax - SC Heracles 1
    05. PSV - FC Utrecht 1
    06. Liverpool FC - West Ham United 1
    07. De Graafschap - Feyenoord 3
    08. Atletico Mineiro - Santos 1
    09. FC Kopenhagen - Brondby IF 3
    10. Arsenal - Manchester City 3
    11. Zaglebie Lubin - Jagiellonia Bialystok 2

    HBSC pokal: Torpedo Moskou - Anzhi 37.373
  44. 11angelo
    11angelo
    Wedstrijd 2 FC Twente - Sparta wordt uit toto 1 geschrapt aangezien deze pas op vrijdag 17 augustus op de kalender staat.
    Wedstrijd 2 wordt vervangen door Sporting Charleroi - RSC Anderlecht. Deze wedstrijd wordt gespeeld op zondag 12 augustus 18.00 uur.
  45. 11angelo
    11angelo
    Theo's totoverwachting:
    12-8 18.00 uur Sporting Charleroi - RSC Anderlecht 2.
  46. 11angelo
    11angelo
    Inzending van alleen de wedstrijd Sporting Charleroi - RSC Anderlecht wordt goed bevonden indien deze uiterlijk zondag 12 augustus 18.00 uur is gedaan.
    Dit omdat deze er pas donderdag in is opgenomen.
    Let op, dit geldt alleen voor deze wedstrijd, niet voor de gehele toto.
  47. Ppep
    Ppep
    Heren, goed dat we weer beginnen! De Europese prestaties van de vaderlandse clubs doen naar meer smaken...

    01. PEC Zwolle - SC Heerenveen 1
    02. Sporting Charleroi - RSC Anderlecht 2
    03. Heart of Middlothian - Celtic Glasgow 2
    04. Ajax - SC Heracles 1
    05. PSV - FC Utrecht 1
    06. Liverpool FC - West Ham United 1
    07. De Graafschap - Feyenoord 2
    08. Atletico Mineiro - Santos 1
    09. FC Kopenhagen - Brondby IF 3
    10. Arsenal - Manchester City 2
    11. Zaglebie Lubin - Jagiellonia Bialystok 1

    HBSC-Pokal: 39.500
  48. Karel101
    Karel101
    In een gepast stilzwijgen.....

    01. PEC Zwolle - SC Heerenveen 3
    02. Sporting Charleroi - RSC Anderlecht 2
    03. Heart of Middlothian - Celtic Glasgow 2
    04. Ajax - SC Heracles 1
    05. PSV - FC Utrecht 1
    06. Liverpool FC - West Ham United 1
    07. De Graafschap - Feyenoord 3
    08. Atletico Mineiro - Santos 2
    09. FC Kopenhagen - Brondby IF 3
    10. Arsenal - Manchester City 3
    11. Zaglebie Lubin - Jagiellonia Bialystok 1

    HBSC-Pokal: 31 394
  49. RonMVV
    RonMVV
    01. PEC Zwolle - SC Heerenveen 1
    02. Sporting Charleroi - RSC Anderlecht 2
    03. Heart of Middlothian - Celtic Glasgow 2
    04. Ajax - SC Heracles 1
    05. PSV - FC Utrecht 1
    06. Liverpool FC - West Ham United 1
    07. De Graafschap - Feyenoord 1
    08. Atletico Mineiro - Santos 2
    09. FC Kopenhagen - Brondby IF 3
    10. Arsenal - Manchester City 2
    11. Zaglebie Lubin - Jagiellonia Bialystok 2

    HBSC-Pokal 33.333
  50. Ppep
    Ppep
    Wedstrijduitslagen toto-1:

    01. PEC Zwolle - SC Heerenveen 2-3 dus een 2
    02. Sporting Charleroi - RSC Anderlecht 1-2 dus een 2
    03. Heart of Middlothian - Celtic Glasgow 1-0 dus een 1
    04. Ajax - SC Heracles 1-1 dus een 3
    05. PSV - FC Utrecht 4-0 dus een 1
    06. Liverpool FC - West Ham United 4-0 dus een 1
    07. De Graafschap - Feyenoord 2-0 dus een 1
    08. Atletico Mineiro - Santos 3-1 dus een 1
    09. FC Kopenhagen - Brondby IF 3-1 dus een 1
    10. Arsenal - Manchester City 0-2 dus een 2
    11. Zaglebie Lubin - Jagiellonia Bialystok 0-2 dus een 2

    Stand na toto-1:


    7 Piet 63,6%
    6 Ron 54,5%
    5 Theo 45,5%
    5 Peter 45,5%
    3 Karel 27,3%

    De sensatie kon niet groter zijn. De uitslag/stand na ronde 1 is precies het spiegelbeeld van de eindstand vorig jaar!
Weergegeven resultaten: 2501 t/m 2550 van 3711
Pagina 51 van 75 EersteEerste ... 41495051525361 ... LaatsteLaatste