De (SUB) Toto

Pagina 3 van 75 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
  1. QZan
    QZan
    (T01) MVV Maastricht – VVV Venlo 2
    (T02) Hertha BSC – 1. FSV Mainz 05 3 (missen zimming)
    (T03) Bournemouth – Rotherham United 1
    (T04) Chelsea – Swansea City 1
    (T05) De Graafschap – Telstar 3
    (T06) AS Saint-Étienne – Caen 1
    (T07) Ajax Cape Town – Free State Stars FC 2
    (T08) PEC Zwolle – PSV Eindhoven 2

    (T09) UNA – HBS 1
    (T10) Hannover 96 – Hamburger SV 3
    (T11) Estoril Praia – CD Nacional 3
  2. Hextrasher
    Hextrasher
    (T01) MVV Maastricht – VVV Venlo 3
    (T02) Hertha BSC – 1. FSV Mainz 05 1
    (T03) Bournemouth – Rotherham United 1
    (T04) Chelsea – Swansea City 1
    (T05) De Graafschap – Telstar 1
    (T06) AS Saint-Étienne – Caen 1
    (T07) Ajax Cape Town – Free State Stars FC 1
    (T08) PEC Zwolle – PSV Eindhoven 2

    (T09) UNA – HBS 1
    (T10) Hannover 96 – Hamburger SV 1
    (T11) Estoril Praia – CD Nacional 1
  3. Ppep
    Ppep
    Heren, na een nacht lang zwoegen is dit het geworden:

    (T01) 1
    (T02) 1
    (T03) 1
    (T04) 1
    (T05) 1
    (T06) 1
    (T07) 1
    (T08) 2

    (T09) 2
    (T10) 1
    (T11) 1
  4. Herbie
    Herbie
    Herbie's tautau : 1=3, 2=3, 3=1, 4=1, 5=1, 6=1, 7=1, 8=2, 9=1, 10=1, 11=3.
  5. Karel101
    Karel101
    (T01) MVV Maastricht – VVV Venlo 1
    (T02) Hertha BSC – 1. FSV Mainz 05 1
    (T03) Bournemouth – Rotherham United 1
    (T04) Chelsea – Swansea City 1
    (T05) De Graafschap – Telstar 1
    (T06) AS Saint-Étienne – Caen 1
    (T07) Ajax Cape Town – Free State Stars FC 3
    (T08) PEC Zwolle – PSV Eindhoven 2

    (T09) UNA – HBS 2
    (T10) Hannover 96 – Hamburger SV 2
    (T11) Estoril Praia – CD Nacional 3

    Ik kon er ook overdag niet van slapen....
  6. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Vrinden, de eerste resultaten:

    Vrijdag 12.09:

    (T01) MVV Maastricht – VVV Venlo (20:00) een 3 dankzij een bloedeloos 0-0 in Maastricht

    Zaterdag 13.09:

    (T02) Hertha BSC – 1. FSV Mainz 05 (15:30) een 2 en een waardeloze wedstrijd van Hertha, het werd uiteiendelijk 1-3.
    (T03) Bournemouth – Rotherham United (16:00) een 3 dankzij een 1-1 uitslag. De gelijkmaker van Rotherham (Jordan Bowery) viel in de 93e minuut ...
    (T04) Chelsea – Swansea City (16:00) een 1. Chelsea wint na achterstand met 4-2 dankzij o.a. drie treffers van Diego Costa.
  7. Piet Klocke
    Piet Klocke
    ... en de rest van onze DVE-5 van zaterdagavond 13.09:

    (T05) De Graafschap – Telstar (19:45) een welverdiende 1 spannend tot het einde op De Vijverberg: 3-2 proficiat Henk en Ppep!
    (T06) AS Saint-Étienne – Caen (20:00) een gelukkige 1 dankzij een eigen doelpunt door Caen, zwakke pot van ASSE hoor ...
    (T07) Ajax Cape Town – Free State Stars FC (20:15) en weer een 1 Ajax CT wint in het eigen Athlone Stadium met 2-1!
    (T08) PEC Zwolle – PSV Eindhoven (20:45) en nog eens een 1 dankzij Ron Jans en de kinderen: 3-1 voor PEC Zwolle!
  8. Hextrasher
    Hextrasher
    Met dank aan Piet voor de accurate uitslagen hierbij de tussenstand van toto5 na 8 wedstrijden.

    Piet 6 goed
    Hex, Herbie 5 goed
    Ppep 4 goed
    Karel 3 goed
    QZ 2 goed.

    In de resterende voorspellingen zit een redelijke afwisseling, dus alles is nog mogelijk.
  9. Karel101
    Karel101
    Dank Piet!
    Wat een ontluistering, wat een onacceptabele wegvloeiing van mijn aangeboren scherpte en voetbal tautau inzichten...

    Een team van deskundigen buigt zich momenteel over het probleem.
    Met hun radicale en intensieve programma van aanpak verwachten men volgende week reeds aanmerkelijk betere resultaten!
    De TauTau duurt nog lang. Laat de concurrentie mij nog maar niet afschrijven!
  10. Karel101
    Karel101
    Sorry QZ, verkeerd geplaatst. Ik zal mij ook hier verbeteren:-)
  11. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Breaking News!

    (T09) UNA – HBS een vette 2 want Herbie's HBS wint met 2-4, twee doelpunten door Mike de Geer en twee doelpunten door Berend Kaster. HBS zelfs vanaf de 69' met 10 man door een rode kaart voor Tjeerd Westdijk!

    (T10) Hannover 96 – Hamburger SV een 1. HSV verliest met 2-0 en het duistere slot van het vorige seizoen lijkt zich voort te zetten ...
  12. Karel101
    Karel101
    Ik ook...
    Met mijn tautau niet.
  13. Ppep
    Ppep
    Ik heb HBS uiteraard laten winnen. Hier was natuurlijk het wachten op!
  14. Hextrasher
    Hextrasher
    T11 is een 1.
    Estoril wint met 2-1 van CD National.
  15. Hextrasher
    Hextrasher
    Einduitslag toto5:

    1. Piet 8 goed
    2. Ppep, Hex 7 goed
    4. Herbie 6 goed
    5. Karel 4 goed
    6. QZ 2 goed.
  16. Hextrasher
    Hextrasher
    Cumulatieve stand tot en met toto5:
    1. Piet 56%
    2. Herbie 44%
    3. Hex 41%
    4. Ppep 39%
    5. Karel 37%
    6. Theo 33%
    7. QZ 26%
  17. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Vrienden, hier is weer eens het zoals altijd uitermate selectieve lijstje van Piet met De Vierde Elf wedstrijden voor het komende weekend. Daar waar de voorgaande DVE-toto tot hartverscheurende taferelen heeft geleid, gooien we er in DVE-toto 6 nog even een voetbalschepje bovenop. De typevingerspieren zijn immers nu warm, de pc-ogen voorgegloeid en de darmflora zou zich bij dezen en genen hersteld moeten hebben.
    Alhoewel – de Sicilië-ganger met zijn charmante partnerin onder ons kunnen vanwege het lokale voedsel natuurlijk wat last hebben van obstipatie of, meer aannemelijk, gastro-enteritis. Maar Piet zou Dr. Piet niet zijn als hij daartegen niet een passende en regenererende medicinale oplossing uit de Serie-A-hoed zou toveren: de wedstrijd met de rode DVE-lantaarn op zondagavond laat: Palermo (14e) tegen Inter Milan (4e). Het Inter, dat verleden week zo onbarmhartig uithaalde tegen Sassuolo met maar liefst 7-0 waarbij er drie doelpunten door Mauro Icardi werden gescoord.

    Een klein uurtje vóór die wedstrijd wordt er echter afgetrapt in Roemenië en kijken we met aandacht – zonder lullig te doen – naar de verrichtingen van onze oude bekende vrinden Petrolul Ploiesti (4e). De zogenaamde benzinepenissen treden aan tegen de koploper Steaua in de Liga 1. Feit is dat Petrolul thuis een hele lastige burcht om in te nemen blijkt te zijn, met veel intimidatie vanaf de tribunes en daarmede klassiek zoals het heurt in Roemenië. À propos klassiek.
    Dit begrip leidt ons onvermijdelijk naar De Klassieker van zondag in onze eigen Eredivisie.
    Daar waar vroeger nog bloed aan de paal kleefde, en minimaal een week lang onrust in Nederland hoogtij vierde, is deze wedstrijd (1 van 2) verworden tot een zeverig aandachtspuntje letterlijk aan de zijlijn. Je mag wel stellen dat we alleen vanwege de traditie (-tig jaren geleden) nog bovenmodaal aandacht schenken aan de ontmoeting tussen Rotterdam en Amsterdam, en laten we wel zijn: het heeft geen enkele oprechte passionata meer voor de echte voetballiefhebber.
    Desondanks heeft Piet deze wedstrijd er toch maar tussenin geplakt, vanwege de weemoed en de hang naar vroeger. Geen bord meer op schoot, geen buren-vrienden-pesten meer, maar toch Feyenoord Rotterdam (14e) tegen Ajax Amsterdam (5e) op zondag dus.

    Tussen de wedstrijden van Petrolul-Steaua en De Klassieker door blikken we nog eens naar het Oosten, en wel naar Polen. Daar staat de topper op het programma tussen de nummers 1 en 2 van de Ekstraklasa: Krakau (1e) thuis tegen Warschau (2e). De oplettende kijker, en dat zijn we immers allemaal, zal aan beide zijden een min of meer bekende spits aan het werk zien. Bij Warschau loopt de Portugees Orlando Sá (FC Porto, Fulham, Limassol) het net van de tegenstander met succes te zoeken, terwijl bij Krakau het grote Poolse talent Mariusz Stępiński (net 19, en nu al ex-FC Nürnberg) wel eens een sensationele spits kan worden.

    Een Noordzee-bruggetje van Rotterdam naar Southampton is natuurlijk snel geslagen. De ploeg van Ronald Koeman doet het best aardig in de Premier League met een thans 4e plek. Met de voor ons oude bekenden Pellè (AZ, Parma, Feyenoord), Tadić (Groningen, Twente) en Alderweireld (Ajax, Atlético) binnen de gelederen nemen zij het zaterdag in Wales op tegen Swansea City (3e) met o.a. Tiendalli (Feyenoord, Twente) en Bony (Spartak Praag, Vitesse).
    Aangezien we toch met namen uit het Eredivisie-verleden lopen te gooien, vraagt iedereen zich uiteraard nu hardop af “Ja maar Piet, hoe is het toch met Ola Toivonen in de Ligue 1?” De sympathieke Zweedse van Finse afkomst ex-PSVer doet het bij Stade Rennais (7e) – eerlijk is eerlijk – gewoon goed. Drie doelpunten in vijf wedstrijden is prima en inmiddels een vaste waarde in de spits. Ook op zaterdag mag hij z’n kunstjes gaan vertonen in het Stade Vélodrome te Marseille. Olympique, dat een zeer sterke seizoenstart kent, staat momenteel op de 2e plek met slechts 1 puntje achterstand op de koploper. Doordat de meeste “dragende” spelers, ondanks de transferperiode, zijn gebleven is het team ruim ervaren en op elkaar ingespeeld met o.a. kanjers zoals de Kameroener N’Koulou in de verdediging, Florian Thauvin als vaak scorende aanvallende middenvelder en de doelpuntenmachines André-Pierre Gignac met André Ayew in de spits. Dit laatste gegeven maakt het ook nog eens makkelijk en efficiënt voor medespelers en de trainer-coach om het spitsenduo akoestisch te bereiken overigens.

    Van Olympique naar Olympiakos is het op z’n minst fonetisch niet zo ver. De door blessures geplaagde Ibrahim Afallay (PSV, Barcelona, Schalke/huur) mag sinds kort daar gaan proberen op huurbasis weer wat voetbalplezier op te doen. Olympiakos Piraeus (5e) ontvangt thuis de actuele koploper in de Griekse Superleague: Veria FC. Veria, zonder ons bekende namen in het team, eindigde het vorige seizoen op de 15e plek.
    Tussen Olympique en Olympiakos stoppen we echter even kort op Cyprus om de wedstrijd Agia Napa FC (9e) tegen APOEL Nicosia (1e) bij te wonen. Puur uit nieuwsgierigheid en om een beetje te scouten of er voor Ajax in de Champions League groep F mogelijk iets valt te halen tegen Nicosia.

    We sluiten de zaterdag af met een DVE-wedstrijd in de Eredivisie tussen het feitelijk nog Chineesloze ADO (13e) thuis tegen de Go Ahead Eagles (15e).
    Gewoon omdat het kan en omdat dan ten minste ons Herbie in de keuken met Sofie op schoot en een oor tegen zijn transistorradio geplakt zit. Een stevige partij beloofd het in ieder geval te worden, en dan bedoel ik niet in de keuken bij Herbie.

    Maar het begin van dit DVE-hoofdstuk is uiteraard reeds op de vrijdagavond. We trappen af met MVV Maastricht (14e) tegen De Graafschap (11e) van ons Henk & Ppep. Het lijkt zo op het eerste gezicht een aardig kloofje tussen beide ploegen, maar de schijn bedriegt. Het verschil is slechts één puntje en beiden hebben de punten heel hard nodig om enigszins uitzicht op aansluiting bij minimaal de top 3 in de Eerste Divisie te bewerkstelligen.

    Een half uurtje na aanvang van de voornoemde wedstrijd start de vierde ronde in de Bundesliga met de wedstrijd SC Freiburg (14e) tegen Hertha BSC (15e). Beide teams met één schamel puntje uit drie wedstrijden, dus ook hier zullen de mouwen worden opgestroopt teneinde uit die grijze, akelige Bundesliga-kelder weg te komen.
    Deze wedstrijd is tevens de wedstrijd om onze nieuwe, door Hex bedachte, HBSC-trofee. Dus extra bij jullie DVE-voorspellingen dient het aantal toeschouwers in dit keer het Stadion an der Schwarzwaldstraße in de Breisgau te worden voorspeld. De max. capaciteit is overigens 24.000 toeschouwers.

    De DVE-deadline is weer vrijdag om 19:00 uur (CET / UTC+1).
    Iedereen, waar ook ter wereld, veel plezier en succes!

    Piet

    Vrijdag 19.09:

    (T01) MVV Maastricht – De Graafschap (20:00)
    (T02) SC Freiburg – Hertha BSC (20:30)

    Zaterdag 20.09:

    (T03) Swansea City – Southampton (16:00)
    (T04) Olympique Marseille – Stade Rennais (17:00)
    (T05) Agia Napa FC – APOEL Nicosia FC (19:00)
    (T06) Olympiakos Piraeus – Veria FC (19:30)
    (T07) ADO Den Haag – Go Ahead Eagles (19:45)

    Zondag 21.09:

    (T08) Feyenoord Rotterdam – Ajax Amsterdam (14:30)
    (T09) Wisla Krakau – Legia Warschau (18:00)
    (T10) Petrolul Ploiesti – Steaua Bucharest (20:00)
    (T11) Palermo – Inter Milan (20:45)
  18. Ppep
    Ppep
    Weer een klasse-tautau, Piet. Ik ga nu snel op zoek naar de Norit-tabletten...na lezing liep de druk plots op naar 2 bar...
  19. 11angelo
    11angelo
    Kom, laat mij de eerste zijn, vooral omdat ik vooral en voornamelijk de laatste ben in deze barre tijden.
    T01-3
    T02-3
    T03-1
    T04-1
    T05-2
    T06-1
    T07-1
    T08-2
    T09-3
    T10-2
    T11-3

    Mocht iemand het beter weten vrienden, dan geef ik mij al snel over....
  20. Ppep
    Ppep
    Toch geen haastklus, Theo?
  21. Piet Klocke
    Piet Klocke
    t01: 2 t02: 2 t03: 2 t04: 1 t05: 2 t06: 1 t07: 1 t08: 2 t09: 1 t10: 3 t11: 2

    HBSC-trofee: 24.000 toeschouwers - uitverkocht
  22. 11angelo
    11angelo
    Hoi Peter, tuurlijk niet. Als Piet eens serieuze tautau maakt dan kan ik er geen haastklus van maken toch ? Maar ik had toevallig gisteren/vanmorgen veel tijd en weinig slaap, dus dacht ik er slim aan te doen de tautau die Piet heeft samengesteld serieus te benaderen. En dus deed ik dat met de bovenbeschreven resultaten.
    Ondertussen ben ik enigszins aan het herstellen van deaanslag die mijn ex op de inboedel van mijn woning heeft gepleegd, dus moet ik er nu weer tussenuit op zoek naar een pollepel, een zeef en een keukenweegschaal.
    Anders wordt mijn spinaziehap vanavond weer een bende.

    Bye the way, Piet, ik heb mezelf weer in zoverre onder controle dat ik met veel genoegen de tautau van volgend weekend ter hand neem.
    Inclusief de ook door jou perfect geschreven vooruitblik.
    Zeg het maar vriend, want je hebt het ook een poosje uit handen moeten geven.
  23. Karel101
    Karel101
    Prachtig verhaal Piet, baie dankie daarvoor.

    (T01) MVV Maastricht – De Graafschap (20:00) 3
    (T02) SC Freiburg – Hertha BSC (20:30) 2

    Zaterdag 20.09:

    (T03) Swansea City – Southampton (16:00) 1
    (T04) Olympique Marseille – Stade Rennais (17:00) 1
    (T05) Agia Napa FC – APOEL Nicosia FC (19:00) 2
    (T06) Olympiakos Piraeus – Veria FC (19:30) 1
    (T07) ADO Den Haag – Go Ahead Eagles (19:45) 1

    Zondag 21.09:

    (T08) Feyenoord Rotterdam – Ajax Amsterdam (14:30) 2
    (T09) Wisla Krakau – Legia Warschau (18:00) 2
    (T10) Petrolul Ploiesti – Steaua Bucharest (20:00) 3
    (T11) Palermo – Inter Milan (20:45) 2

    Toeschouwers.... uitverkocht .... 23 853
  24. QZan
    QZan
    T01) MVV Maastricht – De Graafschap 3‎
    (T02) SC Freiburg – Hertha BSC 3
    (T03) Swansea City – Southampton 3
    (T04) Olympique Marseille – Stade Rennais 2
    (T05) Agia Napa FC – APOEL Nicosia FC 2
    (T06) Olympiakos Piraeus – Veria FC 1
    (T07) ADO Den Haag – Go Ahead Eagles 3
    (T08) Feyenoord Rotterdam – Ajax Amsterdam 3 (krap, met Ghazi, Milik en Kihsna. Sigthórsson vet op de tribune)
    (T09) Wisla Krakau – Legia Warschau 1
    (T10) Petrolul Ploiesti – Steaua Bucharest 3
    (T11) Palermo – Inter Milan 3
  25. Ppep
    Ppep
    t01: 2 t02: 3 t03: 3 t04: 1 t05: 2 t06: 1 t07: 1 t08: 2 t09: 1 t10: 3 t11: 2

    HBSC-trofee: 23.775 toeschouwers
  26. Herbie
    Herbie
    Herbie's tauwtauw : 1=1, 2=1, 3=3, 4=1, 5=2, 6=1, 7=1, 8=2, 9=3, 10=1, 11=2.
  27. QZan
    QZan
    23152
  28. Herbie
    Herbie
    23.800
  29. Hextrasher
    Hextrasher
    Sorry, even druk om 2.5 kg boeuff te verwerken in een daube provincal...
    Maar hier zijn mijn voorspellingen voor toto 6:
    1-3
    2-1
    3-3
    4-1
    5-2
    6-1
    7-1
    8-3
    9-1
    10-2
    11-3
    Freiburg-HBSC: 23.799
  30. Hextrasher
    Hextrasher
    Voorspellingen zijn inmiddels compleet. Wat toeschouwersaantallen betreft mis ik Theo nog.
    De wedstrijd is vanavond.......
  31. QZan
    QZan
    Theo 23798 doen?
  32. Hextrasher
    Hextrasher
    23.801
  33. QZan
    QZan
    23799,5 ?
  34. Hextrasher
    Hextrasher
    0
  35. Piet Klocke
    Piet Klocke
    SC Freiburg - Hertha BSC
    Zuschauer: 23.600
    (c) B.Z. Berlin Erratum (c) onefootball/DE 21:53h
  36. Hextrasher
    Hextrasher
    Ik ga straks even op ZdF-text kijken.....
    Even wat Francaises welterusten wensen.....
  37. Hextrasher
    Hextrasher
    De Françaises liggen op bed. Tafel is weer gedekt voor het Pétit Déjeuner en ik kijk nog even een horror-film, terwijl ik tevens wat administratieve handelingen verricht, zodat jullie zaterdag weer volledig op de hoogte zijn van je resultaten van de voetbalkennis, die bij een ieder van ons in rijke mate aanwezig is.

    De Duitse teletekst geeft inderdaad aan, dat bij Freiburg tegen HBSC 23.600 toeschouwers aanwezig waren.

    De eerste tussenstand in onze HBSC-Trofee laat het volgende zien:
    Ppep: 6 pnt
    Hex: 5 pnt
    Herbie: 4 pnt
    Karel: 3 pnt
    Piet: 2 pnt
    QZ: 1 pnt.

    De afwijking in onze voorspellingen was erg klein. Ook niet moeilijk, want Freiburg heeft een stadion waar 24.000 man in kan, en het overgrote deel is verkocht aan seizoenskaarthouders.
    Ppep won met een verschil van 175 toeschouwers, QZ werd laatste met een verschil van 448 toeschouwers.
    Peanuts.

    Volgende wedstrijd is waarschijnlijk een thuiswedstrijd van HBSC.
    En dan komt de ware kenner bovendrijven.
    Capaciteit van 75.000 en verkochte seizoenskaarten 35.000 (?)

    We gaan het merken volgende week!!!!
  38. Piet Klocke
    Piet Klocke
    De resultaten van DVE-toto 6:

    (T01) MVV Maastricht – De Graafschap een welverdiende 2 dankzij een hele late goal: 0-1
    (T02) SC Freiburg – Hertha BSC een onverwachte 3 dankzij een HBSC-goal in de 97' alhoewel 4 min. extra tijd was aangegeven: 2-2
    (T03) Swansea City – Southampton een 2 voor Koeman c.s.: 0-1 en Wilfried Bony in de 39' met rood (2x geel) eraf!
    (T04) Olympique Marseille – Stade Rennais een 1 uitstekende zege voor OM: 3-0 en daarvan, ik zei het reeds in de intro, 2x André-Pierre Gignac!
    (T05) Agia Napa FC – APOEL Nicosia FC een 2 want Nicosia wint met 1-3
    (T06) Olympiakos Piraeus – Veria FC een 1 dankzij een 3-0 overwinning, net als Olympique dus, van Olympiakos
    (T07) ADO Den Haag – Go Ahead Eagles een 3 door het 1-1 gelijkspel
    (T08) Feyenoord Rotterdam – Ajax Amsterdam een 2 en daarmee is eigenlijk al teveel gezegd
    (T09) Wisla Krakau – Legia Warschau een 2 dankzij 0-3 voor Legia waarvan twee doelpunten in de 95' en 96' minuut
    (T10) Petrolul Ploiesti – Steaua Bucharest een 2 want Steaua wint uiteindelijk met 2-3
    (T11) Palermo – Inter Milan een 3 dankzij het afscheidscadeautje voor de fam. Ppep: verrassend 1-1 na voorsprong van Palermo

    update: ma 22.09 08:37
  39. Hextrasher
    Hextrasher
    De uitslag van toto-6.
    Duidelijk te merken, dat Theo zich weer wat meer kan concentreren, en dat Herbie een beetje van het padje af is. Is trouwens goed te zien aan de foto's op Facebook.....
    1. Theo 7 goed
    2. Piet, Ppep 6 goed
    4. Karel, Hex, QZ 5 goed
    7. Herbie 4 goed.
  40. Hextrasher
    Hextrasher
    Cumulatief is de ranglijst als volgt:
    1. Piet 56% (was 56%)
    2. Herbie 43% (was 42%)
    3. Ppep, Hex 42% (was 39, resp. 41%)
    5. Theo 39% (was 33%)
    6. Karel 38% (was 37%)
    7. QZ 30% (was 26%)
  41. Karel101
    Karel101
    Dank Hex.. Voor de uitslagen.
    Ik ga er mijn dart bord weer bij halen.. met 1 2 3 er op...
    Weet ik zeker dat ik scoor.
  42. Hextrasher
    Hextrasher
    totoooo 7

    De elf wedstrijden:
    *
    01 vrij 26-9 21.30 Sporting Lissabon – FC Porto
    02 zat 27-9 13.45 FC Liverpool – Everton
    03 zat 27-9 15.30 Schalke 04 – Borussia Dortmund
    04 zat 27-9 18.00 Slavia Praag – Sparta Praag
    05 zat 27-9 18.30 NAC Breda – Ajax
    06 zat 27-9 18.30 Arsenal – Tottenham Hotspur
    07 zat 27-9 18.30 ADO – AZ
    08 zon 28-9 14.30 De Graafschap – NEC
    09 zon 28-9 16.30 Rapid Wien – Red Bull Salzburg
    10 zon 28-9 16.45 SC Heerenveen – PSV
    11 zon 28-9 21.00 Olympique Marseille – Saint Etienne
  43. Hextrasher
    Hextrasher
    Hertha speelt a.s. Woensdag, morgen dus, een thuiswedstrijd tegen Wolfsburg.
    Lijkt me, dat we deze wedstrijd overslaan......
  44. QZan
    QZan
    01 Sporting Lissabon – FC Porto 2
    02 FC Liverpool – Everton 1
    03 Schalke 04 – Borussia Dortmund 2
    04 Slavia Praag – Sparta Praag 2
    05 NAC Breda – Ajax 2
    06 Arsenal – Tottenham Hotspur 3
    07 ADO – AZ 1
    08 De Graafschap – NEC 1
    09 Rapid Wien – Red Bull Salzburg 2
    10 SC Heerenveen – PSV 3
    11 Olympique Marseille – Saint Etienne 1
  45. Piet Klocke
    Piet Klocke
    01 Sporting Lissabon – FC Porto 2
    02 FC Liverpool – Everton 1
    03 Schalke 04 – Borussia Dortmund 2
    04 Slavia Praag – Sparta Praag 2
    05 NAC Breda – Ajax 2
    06 Arsenal – Tottenham Hotspur 1
    07 ADO – AZ 2
    08 De Graafschap – NEC 1
    09 Rapid Wien – Red Bull Salzburg 2
    10 SC Heerenveen – PSV 1
    11 Olympique Marseille – Saint Etienne 1
  46. Hextrasher
    Hextrasher
    01 Sporting Lissabon – FC Porto 1
    02 FC Liverpool – Everton 1
    03 Schalke 04 – Borussia Dortmund 3
    04 Slavia Praag – Sparta Praag 2
    05 NAC Breda – Ajax 2
    06 Arsenal – Tottenham Hotspur 1
    07 ADO – AZ 3
    08 De Graafschap – NEC 2
    09 Rapid Wien – Red Bull Salzburg 2
    10 SC Heerenveen – PSV 2
    11 Olympique Marseille – Saint Etienne 3
  47. Ppep
    Ppep
    01 Sporting Lissabon – FC Porto 3
    02 FC Liverpool – Everton 1
    03 Schalke 04 – Borussia Dortmund 2
    04 Slavia Praag – Sparta Praag 2
    05 NAC Breda – Ajax 3
    06 Arsenal – Tottenham Hotspur 1
    07 ADO – AZ 1
    08 De Graafschap – NEC 1
    09 Rapid Wien – Red Bull Salzburg 2
    10 SC Heerenveen – PSV 2
    11 Olympique Marseille – Saint Etienne 1

    HBSC-Trofee: n.v.t.
  48. Karel101
    Karel101
    Karel zijn rijtje...

    01 vrij 26-9 21.30 Sporting Lissabon – FC Porto 3
    02 zat 27-9 13.45 FC Liverpool – Everton 1
    03 zat 27-9 15.30 Schalke 04 – Borussia Dortmund 3
    04 zat 27-9 18.00 Slavia Praag – Sparta Praag 1
    05 zat 27-9 18.30 NAC Breda – Ajax 2
    06 zat 27-9 18.30 Arsenal – Tottenham Hotspur 1
    07 zat 27-9 18.30 ADO – AZ 3
    08 zon 28-9 14.30 De Graafschap – NEC 1
    09 zon 28-9 16.30 Rapid Wien – Red Bull Salzburg 1
    10 zon 28-9 16.45 SC Heerenveen – PSV 3
    11 zon 28-9 21.00 Olympique Marseille – Saint Etienne 1
  49. Hextrasher
    Hextrasher
    Aanvulling op toto-7 in het kader van de HBSC-Bokaal.
    Zondagmiddag 15.30
    FC Augsburg-HBSC
    Inzenden kan tot zondagmiddag 12.00 uur.
  50. Piet Klocke
    Piet Klocke
    30.600
Weergegeven resultaten: 101 t/m 150 van 3711
Pagina 3 van 75 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste