Meeting 1/? Info etc:

  1. J-Roc
    J-Roc
    Hallo alle genodigden,

    Waar gaan we naar toe, hoe laat, wanneer en hoe?

    Ideeën en suggesties zijn hier meer dan welkom.






    Het idee was in de herfstvakantie en in Eindhoven. Toevoegingen?

    En wie gaan we nog uitnodigen?
    -Lfcdutchy?
    -King_eric?

    Slechts een enkele die direct in me opkomen.
  2. Yakovlev
    Yakovlev
    Tijdstip en lokatie zijn prima, ik weet niet of LFCDutchy kan in de vakantie, Uni's hebben geen vakanties, maar we kunnen het hem vragen. HighVoltage misschien?
  3. The Man
    The Man
    -Ligt aan de dag
    -Mijn moeder wordt vandaag geopereerd en ik moet helpen met de verzorging
    -Is de herfstvakantie bij iedereen tegelijk?
  4. LFCMokum
    LFCMokum
    Herfstvakantie is een rekbaar begrip zoals JT al zegt. Bij mij bestaat-ie een soort van maar heet hij 'studieweek', maar ik heb wel soms college. Dus inderdaad, je mag een specifiekere dag kiezen. Wij geschiedenisstudenten hebben natuurlijk in principe altijd vakantie, maar als dit in de tentamenweek gepland wordt, sja, dan wordt 't toch een beetje lastig. Of, specifieker, 18-23 oktober is no go voor mij. De rest vind ik wel een weg omheen.

    Anyway. Eindhoven is voor mij prima, omdat er een nachtnet Eindhoven - Amsterdam(en ook Rotterdam voor vriend milanman) is. Weet niet hoe dat voor pakweg Yakolev zit, maar als hij een manier vindt om nog thuis te komen kan hij nog wat Limburgse VZF'ers fiksen. Daar moet je wel rekening mee houden, want anders moeten we de tocht vóór middernacht afblazen. Hmm.

    O, en deze skere student wil nog kwijt dat doordeweeks gaan hem dik twintig euro scheelt. Geen doorslaggevend argument, maar toch wel om even naar te kijken
  5. LFCMokum
    LFCMokum
    Wacht, er is helemaal geen nachtnet Eindhoven - Amsterdam (of überhaupt vanuit Eindhoven), alleen op vrijdag- en zaterdagavond. Dat is wel iets om heel veel rekening mee te houden: van maandag t/m donderdag kunnen we pas vanaf 5.30 naar huis met z'n allen. Mij best, maar wel handig om te weten
  6. J-Roc
    J-Roc
    Nu je het zegt. Half vijf thuis is natuurlijk wel vervelend. Ik ga het even checken.
  7. J-Roc
    J-Roc
    Heb het even nagekeken, maar alle treinen rijden gewoon s'nachts. Van Eindhoven terug gaat wel lang duren. Eerdere ideeën waren Tilburg en Breda. Tilburg of Eindhoven maakt voor mij niet veel uit, dat is wss maar 10 minuten extra. Breda is wel een stuk dichterbij en simpeler.

    Maar ik sta open voor Ideeën en suggesties. Kom maar op!?
  8. LFCMokum
    LFCMokum
    U sure? Het is mij nog niet duidelijk hoor, of er ook doordeweeks 's nachts treinen terug uit Eindhoven richting de Randstad gaan. Daarbij gaan ze sowieso niet naar Limburg of zelfs België. Dat is wel om rekening mee te houden, er zal ergens iemand met een auto naar 't zuiden terugmoeten.

    Anyway. Tilburg staat nou niet bekend om zijn leuke stadskarakter. Ik zou Eindhoven of Breda pakken. Als ik onze locaties bekijk lijkt Eindhoven me wel fair. Wanneer kan iedereen? Heb m'n beschikbaarheid al aangegeven.
  9. The Man
    The Man
    Tilburg zuigt, ik ben voor EHV!
  10. HighVoltage
    HighVoltage
    Sorry boys, ik kan door mijn drukke studie niet. Heb nogal moeite met dit blok.
    Misschien in de kerstvakantie of meivakantie. Door de weeks liever niet trouwens, aangezien ik net als Dutchy skeer ben. Vanwaar deze specifieke leden trouwens?
  11. Yakovlev
    Yakovlev
    gewoon doorhalen.
  12. J-Roc
    J-Roc
    Specifieke leden omdat we binnen dit groepje weten dat iedereen elkaar wel mag of iig kan luchten (kan natuurlijk niet voor andere praten, doe ik stiekem een klein beetje ). Maar oké, iemand zin de komende weken?
  13. LFCMokum
    LFCMokum
    Volgende week donderdag zou me passen. En dan wordt deze hele shit gelijk ietsje concreter. Dus: volgende week donderdag, Eindhoven, zuipen tot we kruipen en eerste trein weer naar huis. Wie zet hier z'n handtekening onder? Milanman, die leipe eend misschien? Schiet!
  14. The Man
    The Man
    Laat even horen als er een beslissing is, vergeet dit steeds te kijken
  15. LFCMokum
    LFCMokum
    Jauh, Teddy, als ik iets voorstel lijkt me wel handig als je dan zegt of je daar iets mee kan..
  16. The Man
    The Man
    Donderdag is voorlopig nog geen probleem
  17. J-Roc
    J-Roc
    Bij mij ook niet. Lijkt me een prima idee. LDCDutchy Welke trein zou jij dan nemen? Misschien samen afspreken? Ik durf namelijk niet alleen.. :3
  18. Yakovlev
    Yakovlev
    Donderdag? Moet wel zeker lukken.
  19. J-Roc
    J-Roc
    Erik & Edo?

    Bonevacia reageert niet op mijn uinodigingen. Die wilt dus niet. Als ik nog iemand ben vergeten hoor ik het graag. Het idee is kroegje in Eindhoven vanaf (nog bespreekbaar)... Op donderdag avond. Lijkt me een tof plan. Ik denk dat we daar wel kunnen verzinnen wat we gaan doen. Misschien kunnen we individueel wel even uitzoeken (voorbereiden) wat voor leuke tenten er zo al zijn. Ik heb namelijk geen idee wat een leuke buurt is in Eindhovuh.

    Dresscode: bling bling.
  20. J-Roc
    J-Roc
    Oh. Als het plan doorgaat voor donderdag even een tijdelijke groepswhapp aanmaken? Wel gewoon weer verwijderen de volgende dag hoor. Maak je maar niet druk.
  21. LFCMokum
    LFCMokum
    Ik ben voor donderdag. Ik ga niet uit van een nachttrein ofzo. Eerste trein terug naar 020 gaat om 05:30. En daar ga ik kruipend inzitten. Ik zal vriend Miln vragen of 'm zin heeft en mijn matties te 040 uithoren wat leuke tenten zijn.

    En maak in godstyfusnaam een groeps-PB of idd een groepswhapp: 06-12560635, want dit is waanzinnig kut, je vergeet altijd te kijken.
  22. Sam_Vitesse
    Sam_Vitesse
    Waarom was ik niet uitgenodigd hiervoor? Nee oke, ik weet genoeg.
Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22