Theo's Toto: vragen, opmerkingen maar ook ander voetbalgeleuter

  1. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Plaats hier je vragen en opmerkingen over de respectievelijke toto.
    Tevens mogen hier eventueel andere voetbalzaken of, om moverende redenen, diverse onderwerpen worden aangesneden.

    Topic (SUB) Toto is en blijft ALLEEN voor het plaatsen van de toto en het indienen van de voorspellingen!
  2. RonMVV
    RonMVV
    Waar is Karel gebleven ?
  3. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Hoi Ron, Karel heeft geen tijd/zin meer voor/in de toto's helaas.
  4. Ppep
    Ppep
    Ons Karel is een druk bezet man, Ron. Ook nog een toto werd net iets te veel.
  5. RonMVV
    RonMVV
    Hoe is het met jullie allemaal? Een hele tijd niks van mekaar gehoord.
  6. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Hoi Ron, met ons in Berlijn gaat het naar omstandigheden wel goed. Mijn vrouw was, gedwongen wegens de lockdown, een paar (6) weken thuis omdat de zaak waar zij werkt natuurlijk werd gesloten. Toen volgde er 'Kurzarbeit' en inmiddels weer op volle uren ingedeeld.
    Voor mij, als freelancer in een home-office, is er eigenlijk niks veranderd. Het werk ging gewoon door, verrassend veel zelfs, momenteel iets rustiger maar komt wel weer.
    Ook in Berlijn is er veel veranderd. Mondkapjes op in de winkels en het openbaar vervoer. We hebben hier helaas ook de gekkies, die van mening zijn dat het allemaal niet nodig is, veel (verbale) strijd dus op straat en in de winkels. Het is een rare tijd. Hoe gaat het met jou, vrind? Hoe overleef jij momenteel?
  7. Ppep
    Ppep
    Ha Ron, zoals gezegd via Canal 2 gaat het hier in Amsterdam ook prima. Gedurende 3 maanden was het centrum totaal uitgestorven en het grote voordeel van de code rood voor Amsterdam is dat nu ook weer de meeste toeristen vertrokken zijn. Verder ben ik gewoon doorgegaan met wat ik altijd deed, 's morgens op mijn fietsje door een verlaten Amsterdam naar het werk en 's avonds weer terug. Wat eten, lezen, relaxen en dan naar bed. Ja, ja, ik maak wat mee in coronatijd! Zeg maar rustig dat het een gekkenhuis was en is hier...
  8. Piet Klocke
    Piet Klocke
    https://www.nu.nl/muziek/6079931/and...aastricht.html

    Ook dat nog. Daar gaat je Kerst, Ron! Ik vind het heel naar voor je.
  9. Ppep
    Ppep
    Ron wordt zelfs geciteerd in het artikel!

    "Ik herinner me de fantastische sfeer van vorig jaar, met zoveel romantiek en het plezier dat we samen hadden", aldus Rieu’s grootste fan en plaatsgenoot Ron. Gelukkig heeft hij de video’s nog van vorig jaar!
  10. Ppep
    Ppep
    Geniet ervan, Theo. Vanaf 5 oktober ben je een echte schrijver met een echt boek. Da’s toch best tof!
  11. RonMVV
    RonMVV
    Hey Piet en Peet Voor mij is er niet veel veranderd. Ik was even ongerust. Moest vreselijk hoesten, Een paar weken lang. Maar van de één op de andere dag.Was het over.

    Éen bewijs wat voor idioot Rieu’ is https://www.superguide.nl/nieuws/and...-het-terras-tv

    Kan niet wachten op Kerst. En gelukkig is mijn naam Ronald Peet
    Boek van Theo Waar te bestellen ?
  12. Ppep
    Ppep
    Totaal bezopen dat André moet betalen voor zijn koffie en gebak. Die man heeft zo ontzettend veel voor de stad betekend! Ik denk dat Maastricht überhaupt niet meer had bestaan als André er niet was geweest. Sterker nog, dan was de stad niet eens gebouwd!! Ron, jij bent al een crowd funding actie gestart, neem ik aan?
  13. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Hey Ron, hier is de link naar het boek van ons Theo: https://uitgeverijgist.nl/over-voetbal-gesproken/ en hier de introductie van Theo: https://uitgeverijgist.nl/theo-uphus/
    Ga jij het boek stevig promoten in Maastricht / Limburg? Het moet natuurlijk een bestseller worden!
  14. RonMVV
    RonMVV
    Bedankt Piet Ga ik zeker doen

    Willem van Hanegem Heeft ooit een plaat opgenomen. Voetballen kon hij beter

  15. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Jemig zeg... die Willem. Wat ik hier mis zijn van die jankende honden er dwars doorheen!
  16. Ppep
    Ppep
    Sjesus! Johan Derksen zingt nog beter
  17. RonMVV
    RonMVV
    Hey ik ben er weer. Hoe gaat het met jullie. ?
  18. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Hey Ron. Bij mij alles prima hoor, bij jou ook?
    Ben je even op vakantie geweest?
  19. RonMVV
    RonMVV
    Min of meer Piet. Even een rottijd achter de rug. Nu weer prima.
  20. Ppep
    Ppep
    Ha Ron, we hadden al even contact via canal 2, maar welkom terug! Hier alles prima, op dat kudtvirus na dan…daar ben ik intussen helemaal klaar mee
  21. RonMVV
    RonMVV
  22. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Kom op Ron, gewoon meedoen ok. No hard feelings. Kan gebeuren. We zijn volwassen kerels en het is maar een leuk spelletje.
  23. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Gefeliciteerd Ron! 3-1 winst op dat vulgaire ADO met jouw MVV! Dat ADO helemaal mag verdwijnen, die ranzige rare club!
  24. RonMVV
    RonMVV
    Dank je wel Piet. Kuifje haalt de herfst niet.
  25. Ppep
    Ppep
    Wat hebben jullie tegen etalagepoppen?
  26. RonMVV
    RonMVV
    Zondag de belangrijste wedstrijd Thuis tegen Aken noord
  27. Ppep
    Ppep
    Wordt lastig, Ron. Die koempels zijn goed bezig, al hebben ze afgelopen weekend dan voor het eerst verloren.
Weergegeven resultaten: 1 t/m 27 van 27