Sampdoriaans Dagblad

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
  1. Sampdoria
    Sampdoria
    Vergaderzaal van het SD. Komt u allen binnen redacteurs!
  2. Zeus
    Zeus
    Heee!
  3. Sampdoria
    Sampdoria
    Ok hier kunnen we ideeën opdoen, kan ook altijd via de PB. Even een paar regels:

    1) Houd het wel leuk, elkaar afkraken in artikelen mag, maar ga niet alleen beledigen.
    2) Uitdelen = Incasseren
    3) Artikelen niet zomaar posten, wel even goed over nadenken en zo mogelij een beetje inhoud geven
    4) Als je foto's ofzo hebt die bij een artikel passen, PB die dan naar elkaar of via deze group.
  4. Zeus
    Zeus
    Aanvulling op de regels. Wanneer je een foto van een bezoeker plaatst, moet je wel eerst toestemming hebben om die foto te plaatsen.
  5. Sampdoria
    Sampdoria
    Eens met mijn grote maat Aloali
  6. Zeus
    Zeus
  7. Sampdoria
    Sampdoria
    Heeft misschien iemand een leuke achtergrond voor het SD. Zoals Benni eerder al kwam met een link, maar die krant was iets te klein?
  8. Zeus
    Zeus
    Heb even voor de duidelijkheid voor onze trouwe bezoekers een aantal punten gesommeerd.
  9. UltraMarijn
    UltraMarijn
    Hallo Collega's
  10. Joey
    Joey
    Excuses Aloali! Hier is ook jullie onderdirecteur...
  11. Sampdoria
    Sampdoria


    Even over het concept, hoe gaan we het doen? Gewoon willekeurig berichtjes plaatsen of alles bundelen en op een bepaalde dag plaatsen?
  12. Joey
    Joey
    Alles bundelen gaat denk ik lastig, aangezien iedereen andere roosters/werktijden heeft.
  13. Sampdoria
    Sampdoria
    Klopt inderdaad, maar alles willekeurig posten gaat ook zo slordig staan. Dan moeten we het in ieder geval allemaal op dezelfde manier posten.
  14. Joey
    Joey
    Ja, maar hoe wil je dat doen?
  15. Sampdoria
    Sampdoria
    Nou titel en redacteur dus op dezelfde manier noteren, misschien een achtergrond anders (!?)
  16. Benni
    Benni
    als ik iets moet maken hoor ik het (een achtergrond ofzo)
  17. Zeus
    Zeus
    Wat wel een leuk idee is:

    We maken bijvoorbeeld alles voor 12 uur en dan posten we het stuk voor stuk om 12 uur. En voordat we het posten zetten we groot, dikgedrukt 25 Februari. Daaronder zetten we stuk voor stuk onze stukjes en de volgende dag zetten we weer 26 Februari.

    Het enige probleem is, dat niet iedereen rond 12 uur nog achter zijn pc zit..
  18. Zeus
    Zeus
    We kunnen het ipv 12 uur, ook om 6 uur doen. Dan is ook iedereen online.
  19. Sampdoria
    Sampdoria
    Hoevaak willen we de krant 'uitgeven'? Iedere dag? Om de 2, 3 dagen? Elke week?
  20. UltraMarijn
    UltraMarijn
    Sampodriaans DAGblad. Maar dat is wel veel hoor elke dag. En ik ben trouwens deze week weg. 1 keer per week een dikke versie is ook leuk
  21. Zeus
    Zeus
    Nee, gewoon elke dag. En aangezien er minimaal 3 mensen posten, hoeven de artikels bovendien niet groot te zijn.
  22. UltraMarijn
    UltraMarijn
    ja dat kan ook
  23. Sampdoria
    Sampdoria
    Het grappigste in mijn ogen zou zijn dat het gewoon op Zaterdagochtend uit zou komen, 'gebundeld' en wel. Maar ik zie ook in dat dat lastig wordt. Elke dag is wel heel veel en dat houdt misschien de lol er een beetje af.
  24. UltraMarijn
    UltraMarijn
    Idd, als je het elke dag doet, zijn vele na een tijdje er op uitgekeken
  25. Sampdoria
    Sampdoria
    Willen we Kimon in onze Social Group?
  26. UltraMarijn
    UltraMarijn
    Nee
  27. Zeus
    Zeus
    heeft hij een baan?
  28. UltraMarijn
    UltraMarijn
    Hij heeft toch geen functie of wel?
  29. Zeus
    Zeus
    oohja, hij is gyrosbezorger!
  30. UltraMarijn
    UltraMarijn
    aha.... Vooruit omdat ik de Sirtaki zo leuk vind
  31. Sampdoria
    Sampdoria
    Hier alleen redacteurs, fotografen en onderdirecteuren?
  32. Zeus
    Zeus
    spoedvergadering houden?
  33. UltraMarijn
    UltraMarijn
    Dat is wel handig ja
  34. Sampdoria
    Sampdoria
    nu? En what about Kimon?
  35. UltraMarijn
    UltraMarijn
    Zolang hij niks schrijft/fotografeert dan mag hij er niet in!
  36. Zeus
    Zeus
    daar gaat de spoedvergadering over!
  37. Sampdoria
    Sampdoria
    ok stemmen. Voor of tegen Kimon in de social group.
  38. UltraMarijn
    UltraMarijn
    tegen! (sorry Kimon)
  39. Benni
    Benni
    Hier een kladje snel in elkaar gezet in 2 minuten. Als ik er de tijd voor neem, doe ik het met mooie lettertypes en iets meer oog voor detail. Maar het grote plaatje is wel duidelijk.

    http://img299.imageshack.us/img299/4351/kladdomav7.png
  40. Sampdoria
    Sampdoria
    Ik vind het top!
  41. Sampdoria
    Sampdoria
    Tegen Kimon
  42. UltraMarijn
    UltraMarijn
    NIce Niels
  43. Benni
    Benni
    blijkbaar is dat plaatje heel klein moet dan nog even kijken hoe ik hem groter maak!
  44. Zeus
    Zeus
    voor kimon.(dit telt toch niet, dus ik doe gewoon achterbaks alsof ik wel voor kimon ben)
  45. Sampdoria
    Sampdoria
    Kijk als we zo'n krant hebben dan is het beter om te switchen van Dag- naar Weekblad.
  46. Benni
    Benni
    dagblad klinkt toch mooier.. dan noemen we hem dagblad omdat hij overdag uitkomt. Of omdat zaterdag ook een dag is
  47. Zeus
    Zeus
    haha
  48. Sampdoria
    Sampdoria
    Ja ik vind het ook mooier klinken eigenlijk.
  49. Sampdoria
    Sampdoria
    Kijk als we elke dag dingen posten dan wordt het op het laatst niet meer leuk, raakt de inspiratie op. Als we gewoon 1x per week iets posten blijft het origineel en grappig. We kunnen het, als het goed loopt, altijd verdubbelen naar 2x per week
  50. Zeus
    Zeus
    1x per week is wel erg weinig. elke dag gaat ook te ver, ik zou zeggen 2 of 3x.
Weergegeven resultaten: 1 t/m 50 van 146
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Bookmarks