Feyenoord 'kameraden

  1. dawasiknie
    dawasiknie
    Jaeauwden gaan eraan oleole
  2. lucardinho
    lucardinho
    Hopelijk kan ons superduo Makaay-Tomasson spelen, en achterin Vlaar-Hofland. Bij de keel pakken en niet meer loslaten!
  3. Bas1975
    Bas1975
    zo ik ben er ook thanks voor de invitation
  4. Bas1975
    Bas1975
    deze wedstrijd was om te janken...Wat mij betreft was dit de laatste wedstrijd van greene in een feyenoordshirt
  5. PJHoutman
    PJHoutman
    Ik ben er ook...
  6. lucardinho
    lucardinho
    Ik ben er niet helaas, moet zelf altijd op zondag voetballen. Ajax is helaas toch favoriet door de blessures van van Bronckhorst, Vlaar, El Ahmadi en Landzaat en daarbij de schorsing van de Guzman.
  7. lucardinho
    lucardinho
    Geweldige Strijd tegen Ajax van Feyenoord. Ik denk dat niet veel mensen dit hadden verwacht. Hoe gek het ook klinkt, misschien is de afwezigheid van van Bronckhorst wel goed voor de ploeg geweest. Leroy Fer en Georginio Wijnaldum konden uitblinken op hun positie centraal op het middenveld. Tomasson en Makaay is natuurlijk ook een dodelijk duo. Wanneer hun fit blijven, word dit een doodsbenauwd duo voor de tegenstander.

    Achterin blijken nog de meeste problemen te liggen. Nadat ik eerder dacht dat Biseswar het Feyenoord niveau niet zou aankunnen, begin ik nu licht te twijfelen. Maar nog helemaal overtuigd heeft hij me nog niet. Maar als hij zo doorgaat, word ik automatisch overgehaald.

    Achterin blijft het probleem. De Cler en Lucius hebben problemen met snelle, technische tegenstanders. Bahia maakt altijd aparte foutjes. Vergelijk Bahia met Joris Mathijsen.
  8. Emmenaar
    Emmenaar
    Ik kreeg dreigbrieven van lucardinho, Kimon en Zamorano.. Ik moest wel lid worden dus!
  9. lucardinho
    lucardinho
    Eindelijk komt El Ahmadi weer terug. Verwacht veel van hem!
  10. DMF
    DMF
    We support the Feyenoord boys, we shall not be moved! WIEEE!
  11. Momus
    Momus
    Haha, hand in hand united!
    Leden van de bruine ster, veel plezier met elkander!
  12. JMV
    JMV
    Jullie zijn de géne die van sterren houden en je weet wat jullie in de volksmond betekent!
  13. Johan C
    Johan C
    Helemaal nietsssssssssss
  14. JMV
    JMV
    Luister jij maar naar de laatste letters van je 'bijdrage' hier..
Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14
Bookmarks