Lelijkste club in Spanje...

  1. Wastum
    Wastum
    ...zijn

    1. Atlético Madrid: Wellicht niet te merken, maar dat is vooral omdat het te gevaarlijk is gezien één van hun aanhangers hier mod is :newsmile05: Maar ik kom er nu voor uit, want het is de grootste jankballenclub die ik ooit heb gekend! Dat zij onze huidige held hebben laten gaan spreekt dan ook van pure domheid.

    2. FC Barcelona: Vlak erachter komt die schijnheilige half-nederlandse aanstellerige ballenclub uit substad Barcelona. Ik wordt ook vooral gek van die kontelikkers in dit land! Respect voor de echten, maar de kontelikkers kunnen me wat krijgen!

    3. Athletic de Bilbao: Serieus, respect dat ze sinds 1929 alleen maar met basken spelen en nog nooit zijn gedegradeerd. Serieus, rot eens op met dat klote politieke kotsidee van jullie en erken gewoon dat jullie een SPAANSE club zijn! En toegegeven, ik zou me geen seizoen willen voorstellen zonder een heet avondje San Mames Hoewel ze daar wel eens mogen ophouden met het gooien van scharen!
  2. GAE-Deventer
    GAE-Deventer
    Zijn er ook mooie clubs in spanje dan?
  3. Aziz
    Aziz
    ééntje en dat is Barça, de rest stinkt en/of Gay.
  4. Aziz
    Aziz
    Bah Real roost. Die smerige kutclub uit Madrid met enkel janetten op en naast het veld. Heel Madrid is KUT overigens. 99 procent daarvan is een Gloryhunter.
    Er zaten al veel homo's bij maar sinds ene Portugese homo, "Ronaldo", erbij kwam is het een en al goor wat daar rond loopt :newsmile014:
  5. Thom Yorke
    Thom Yorke
    FC Barcelona. Duidelijk.
  6. Realsocio
    Realsocio
    Ronaldo is geen homo. Aziz jongen, wil je door iedereen te bestempelen als mss je eigen geaardheid verbergen ?

    Lelijkste club in Spanje : 1. Barcelona, hoeft geen uitleg bij
    2. Geen enkele andere
  7. Sampdoria
    Sampdoria
    Ronaldo is wel homo. Bovendien is Real natuurlijk de kutste club in Spanje gevolgd door die racisten uit Zaragoza.
  8. Joey
    Joey
    Heb echt totaal niks met Barcelona, ondanks dat ik er een keer geweest ben. Sfeer sprak met totaal niet.
  9. Azulgrana
    Azulgrana
    Realsocio vindt je Atleti dan geen lelijke club?
  10. viktor
    viktor
    Overbodige vraag: Real Madrid, is zelfs de goorste club van allemaalmall3d002:
  11. Fuser
    Fuser
    Het zegt genoeg dat de huidige held van Real Madrid bij Atlético vandaan komt, Wastum.
  12. Marc0709
    Marc0709
    Geen club is lelijker dan CD Tenerife...
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12
Bookmarks