Vragenbank

  1. Sampdoria
    Sampdoria
    Ik voel mij niet geaccepteerd door een groep forumleden. Dit bezorgt mij toch wel enigszins slapeloze nachten. Is er iets wat ik kan doen?
  2. Sampdoria
    Sampdoria
    Verder maak ik mij grote zorgen over de verhomoseksualisering van de Nederlandse televisie sterren. Ik vraag mij af of dit een goede invloed heeft op de mannelijkheid van de Nederlandse jongens.
  3. Thom Yorke
    Thom Yorke
    Ik heb altijd last van mijn piemel na het plassen! mall3d011:
  4. Momus
    Momus
    @ Nitsu Voor die piemel moet je bij je huisarts zijn.
    Ik denk een SOA.
    @ Sampdoria Voor die acceptatie zie ik maar 1 remedie. De uitloggen link, rechtsboven in beeld. En de homosuelisering is niets aan te doen. Dat heeft met de groei van het aantal inwoners van de stad Rotterdam te maken. Ik zeg, preventief steriliseren...
  5. Panfluit
    Panfluit
    Ik maak mij zorgen over de groeiende fusering tussen dode beroemdheden en extreme seksuele handelingen. Is dit volgens jou ook een ontwikkeling die andere lagen van de bevolking gaat treffen?
  6. Sampdoria
    Sampdoria
    De integratie van paranormale dragqueens gaat niet zo soepel. Hoe lossen wij dit lastige proces op?
  7. Momus
    Momus
    Zeg is dit de sex en gay hoek, of wat?
    We hebben het hier over diepe psychische problemen. Niet over seksuele afwijkingen!
  8. Sampdoria
    Sampdoria
    Maar seks en homosualiteit kunnen diepe psychische wonden achter laten. Het is een schande dat daar zo over gesproken wordt!
  9. Panfluit
    Panfluit
    Ja Momus, niet zo laconiek. Als ik wakker lig van de situatie die ik eerder illustreerde, dan is dat toch een probleem? Ik ben bang dat ik een soort hypochondrie voor clandestiene seksuele handelingen met de dood als gevolg heb ontwikkeld.
  10. Panfluit
    Panfluit
    Beste Momus, na de diskwalificatie van Sven Kramer op de 10km zie ik het leven niet meer zitten. Wat te doen?
  11. griekimon
    griekimon
    Beste Momus,

    Ik voel me klein en onbelangrijk. Wat nu?

    Groeten,
    een anonieme fan.
Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
Bookmarks