Ontslag Ancelotti

  1. Drogba#!
    Drogba#!
    Wat vinden jullie ? Moet Ancelotti ontslagen worden of moeten we hem nog de tijd gunnen ? Ik persoonlijk gun hem nog 4 wedstrijden en anders moet ie maar weg. Zijn transferbeleid slaat nergens op, het spel lijkt nergens op, de opstelling klopt voor geen meter en hij doet niks tijdens de wedstrijd zelf. Ik heb het helemaal gehad eigenlijk en wil onmiddellijke verbetering zien.
  2. Zola25
    Zola25
    Ik vraag me af in hoeverre hij verantwoordelijk is voor het transferbeleid. Daarnaast hebben we simpelweg een speler als Lampard gemist, dit kan niet worden opgevangen door Ramires of McEachran. Daarnaast lijkt het of we wat vuur op het middenveld missen, iets dat we met Ballack nog wekelijks hadden. Ondanks zijn leeftijd gaf hij zich altijd 100% tevens een echte Chelsea man die destijds zelfs loon inleverde om te mogen blijven. Tevens was Ancelotti voorstander om Ballack een nieuw contract voor te schotelen en hem te laten blijven.
  3. Remco360
    Remco360
    Inderdaad naast Lampard is er niet heel veel dreiging in het middenveld, en ik vind Anelka en Kalou ook maar matigjes spelen hoor alleen ik kan niet zo 123 een goede vervanger bedenken.
  4. ThePensioners
    ThePensioners
    Ja Chelsea moet hem de tijd geven. Ik denk niet dat het handig is om hem nu te gaan ontslaan nu het juist minder gaat. Eerst was Wilkins uit het niets ontslagen en als Carlo Ancelotti wordt ontslagen dan zou het helemaal dramatischer worden met Chelsea. Hij zit goed in de spelergroep en het beste is om ze gewoon beiden te steunen. Hij heeft weliswaar verkeerde beslissingen genomen. Maar de belangrijkste om te zien is dat ik vooruitgang zie bij Chelsea. Tegen Tottenham was het niet perfect als in het begin maar wel beter dan de andere wedstrijden daarvoor. Lampard is eindelijk terug en ik denk dat Chelsea wel een comeback gaat maken.
  5. ThePensioners
    ThePensioners
    De aankoop beleid is ook niet om goed te noemen. Ik weet overigens niet wat voor rol Ancelotti daar speelt. Wel kan Ancelotti zijn voorkeuren kiezen. Ik weet nog in een bericht dat hij vond dat Chelsea geen nieuwe spelers nodig heeft, ik daar heel anders over. Chelsea heeft een bredere selectie. Daarnaast moet Ancelotti ook grotere beslissingen te maken om spelers weg te doen. Anelka & Drogba worden met de dag niet jonger.
    Over de vervanging van Lampard vind ik overigens dat McEachran(jawel voor de 100ste keer) het heel goed heeft gedaan. Dit is een speler met veel potentie maar ik had een met name die wedstrijd in de League Cup tegen Newcastle goed bestudeerd en hij viel me enorm veel op.
  6. ThePensioners
    ThePensioners
    Na zijn wissel ging het lekker lopen. Hij had veel passes was goed te bereiken en is nog zo jong en had al de overzicht. Ik die kleine ruimtes tussen 2 maan maakte hij snelle bewegingen en dan in een keer op doel. Dat soort momenten had hij trouwens ook bij de Champions League duel tegen Olympique Marseille. Deze jongen zie ik voor de future.
  7. ThePensioners
    ThePensioners
    Sorry voor de 3 teksten maar je kun je berichten dus niet zo lang maken.
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
Bookmarks