Nederlands Elftal

  1. Whiskers
    Whiskers
    Post hier alles (binnen het betamelijke) wat je kwijt wil over het Nederlands Elftal en alles eromheen (selectie, wedstrijden, oefenwedtrijden etc)
  2. Hextrasher
    Hextrasher
    Deze rubriek zal weinig vreugde gaan kennen.
    Maar wel goed, dat je hem erbij hebt gezet.
    Op forum.voetbalzone.nl kunnen we "serieus met een knipoog" reacties posten, zonder dat de discussie ontspoort of ontsierd wordt door trolletjes.
  3. Whiskers
    Whiskers
    Er is altijd hoop Hextrasher

    En dat laatste is inderdaad heel erg fijn!
  4. Kush
    Kush
    Ik beken: als het over voetballen gaat moet ik me inhouden om niet te gaan trollen. Dus dit draadje ga ik mijden. Dat ga ik althans proberen. Misschien.
  5. Whiskers
    Whiskers
    Je zit op een voetbalforum, dus (normaal! ;-P ) meelullen over voetbal zúl je
  6. Kush
    Kush
    Strenge directeur hoor... pfff
  7. RQ1982
    RQ1982
    Whaha lol Kush! Ik weet over voetbal ook niet veel te vertellen... Alleen met een wk/ek.
    Jaren geleden had ik een seizoenskaart van Roda maar toen zoonlief werd geboren heb ik hem opgezegd
  8. Kush
    Kush
    Nou vooruit, dan zal ik ff mijn best doen.

    Ik ben één keer in mijn leven bij een voetbalwedstrijd geweest, ik was een jaar of 8/9 en moest mee met mijn opa. Moest, ik logeerde toen bij mijn grootouders en nee zeggen was bij mijn opa geen optie. De thuisclub was DIO'30, de tegenstander weet ik niet meer. Het enige wat me is bijgebleven is dat er een kwartje entree werd gevraagd en dat de scheids ineens last had van buikkramp. Althans, dat was de verklaring mijn opa. Met de kennis van nu denk ik dat hij een bal snoeihard in zijn kruis "ontving".

    Daar is het bij gebleven.
  9. RQ1982
    RQ1982
    Buikkramp lol!!!!

    Ach ik moet zeggen, het was op zich wel leuk om naar Roda te gaan.
    En zelf voetballen was ook leuk, tot je op een gegeven moment een beetje vriendjespolitiek kreeg. Degenen (waaronder ik) die serieus 2x in de week kwamen trainen, zaten op zondag op de bank en die wat je nooit zag trainen stonden op het veld. Toen was ik er snel klaar mee.
  10. Kush
    Kush
    Snap ik...

    Werk roept. Ik wandel in de loop van de ochtend wel weer even binnen.
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10