Off topic/geklets in de ruimte/vul maar in

  1. Whiskers
    Whiskers
    Post hier off topic (binnen het betamelijke)
  2. Hextrasher
    Hextrasher
    @Whis: Wellicht kan je nog een rubriek maken inzake grappige filmpjes.
    Over voetbal, maar kan ook over F1 natuurlijk.
  3. Whiskers
    Whiskers
    Welkom Hextrasher! Je bent het eerste echte lid van deze groep

    En helemaal geen slecht idee!
  4. Kush
    Kush


    Dus als ik het goed begrijp ben je hier on topic als je off topic gaat. Of ben je hier off topic als je on topic gaat? Eh....

  5. Whiskers
    Whiskers
    Hier hoef je het niet over voetbal of F1 te hebben, dat is het idee
  6. Kush
    Kush
    Dát snapte ik dan weer wel.

    Maar ik kom van NuJij, dus ben ik nogal gefocust op on en off. Zal proberen dat af te leren.
  7. Whiskers
    Whiskers
    LOL! Succes ermee
  8. Kush
    Kush
    Wa'k overigens wel vervelend vind is dat je er hier al na 10 minuten inactiviteit uitgegooid wordt.
  9. RQ1982
    RQ1982
    Huh daar heb ik geen last van Kush? Ik heb er nog niks van gemerkt.
  10. Whiskers
    Whiskers
    Ik wel RQ, je kunt dit forum/deze groep inderdaad niet even open laten staan en even iets anders doen (of elders reageren), want dan ben je plots uitgelogd. Op zich geen heel groot probleem, maar vaak inloggen kan soms wel gaan irriteren
  11. RQ1982
    RQ1982
    Ik ben meestal op m'n telefoon dus misschien dat het daar aan ligt. Straks eens kijken of ik via de pc uitgelogd word.
  12. Whiskers
    Whiskers
    Grappig, een potentieel lid zei dat het forum/deze groep niet geschikt was voor internetten via mobieltjes. Dat valt bij bepaalde mobieltjes dus wel mee kennelijk :-)

    Overigens @RQ en @Kush: jullie kunnen/mogen ook een groepsdiscussie starten he, als jullie dat willen. Het hoeft niet bij deze 6 discussies te blijven
  13. Kush
    Kush
    Wellicht start ik dan een zelfhulpgroep voor massist-slachtoffers...
  14. Whiskers
    Whiskers
    LOL!
  15. Hextrasher
    Hextrasher
    Je kan bij het inloggen kiezen om ingelogd te blijven.
    Blijf je gewoon ingelogd. Tenzij je je historie of cache leegt.
  16. RQ1982
    RQ1982
    Wie is Massist?
    Of beter gezegd... Waar is hij (nujij)

    @Whis ik kan gewoon mobiel online hier. Ik zit nu trouwens via de pc, en ook hier blijf ik gewoon ingelogd.
    Zoals Hextrasher zegt heb ik gekozen voor ingelogd blijven. No problemos
  17. Kush
    Kush
    @hextrasher

    Tnx!
  18. Kush
    Kush
    @RQ

    Geen idee. Hoewel mischa.K me aan hem doet denken. Die bedient zich van hetzelfde, licht kromme Nederlands.
  19. RQ1982
    RQ1982
    @Kush dat mailde ik al naar Whis... En daarom vroeg ik wat hij van de fout van Hammi vond maar de reactie is verwijderd
  20. Hextrasher
    Hextrasher
    Massist is gestopt op 20 juni en MischaK is gestart op 20 juni.
    Zou zo maar kunnen. Stijl is wel ongeveer hetzelfde. Inderdaad licht krom met hier en daar een foutje.
  21. Kush
    Kush
    @RQ & @Whis

    Op 20/6 is massist stil geworden, zijn laatste post dateert van 20/6 12:38 uur. De eerste van mischa.K is van diezelfde datum, maar dan 18:55 uur. Dit feit, in combinatie met zijn taalgebruik en stijl van posten, neemt bij mij de meeste twijfel weg. Wellicht heeft hij (?) willen anticiperen op het verliezen van die weddenschap.
  22. Hextrasher
    Hextrasher
    Maar dan heeft hij dus 3 accounts. Als je alleen je naam wisselt, blijft je historie bij je nieuwe naam.
    En dat is niet het geval.
  23. RQ1982
    RQ1982
    Pfff heeft ie toch een dagtaak aan... Nieuwsboer was voor hammi. Massist voor Vettel en toen ik Mischa.k vroeg naar de fout van Hammi zei hij dat hij voor Rosberg is lol
  24. Hextrasher
    Hextrasher
    En nieuwsboer was voor Real Madrid en massist voor Barcelona.....
  25. Kush
    Kush
    Roger that. Nieuwe account. Nieuwsboer 3.0 dus.
    En hij wordt inderdaad geregeld betrapt op tegenstrijdigheden. Dat is ook niet te voorkomen als je zoveel moet onthouden... een gevalletje MPS wellicht.

    @Hex
    Dan gok ik dat mischa.K voor Valencia is...
  26. Whiskers
    Whiskers
    Ik ben heel slecht in dat soort dingen, dus als jullie dat alle 3 denken, neem ik het gelijk aan.
  27. Whiskers
    Whiskers
    Hextrasher, bedankt voor de tip!
  28. Kush
    Kush
    Nog een voetbalforum-vraag, wellicht weet Hextrasher het antwoord.

    Ik heb in de gebruikersinstellingen (Mijn Account/Opties wijzigen) aangegeven dat ik het nieuwste bericht in een groep bovenaan wil hebben, zodat ik niet voor iedere nieuwe post naar beneden hoef te scrollen (slechts één van mijn NuJij-ergernissen). Als ik dan weer terug naar een groep ga is er vervolgens niets veranderd en staat het oudste bericht nog steeds bovenaan, ook nadat ik uit- en weer opnieuw inlog.

    Doe ik iets verkeerd, of is die optie een spookoptie?
  29. Hextrasher
    Hextrasher
    @Kush: Na ampel beraad kan ik concluderen, dat deze optie (nog) fake is.
    Beetje lastig inderdaad, maar je went eraan.
  30. Kush
    Kush
    @Hextrasher: Helder, tnx voor het ampelen!
  31. Whiskers
    Whiskers
    Heb vandaag mijn arm gebroken en ben dus voorlopig eenhandig, waardoor mijn dagelijkse bezigheden meer tijd in beslag zullen nemen en ik minder tijd over hou om hier te reageren. Uiteraard blijf ik eea wel volgen, maar dan weten jullie waarom ik minder reageer in deze groep
  32. Hextrasher
    Hextrasher
    En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Schrijfarm?
  33. RQ1982
    RQ1982
    He wat naar Whiskers! Ik vond je al erg stil...
  34. Kush
    Kush
    Auch... sterkte!
  35. Whiskers
    Whiskers
    Thanks! En @Hextrasher: Op een ongelukkige manier ten val gekomen.
  36. Kush
    Kush
    NOODKREET

    Het is weer zeer onaangenaam op NuJij. Is er nou echt geen manier om hier wat meer goedwillenden van geest te krijgen zonder van NuJij afgeflikkerd te worden????
  37. Whiskers
    Whiskers
    Het is er vreselijk inderdaad, en de trollen vallen me nu openlijk aan. Ook vrij jammer..
    En van mij mag je gaan werven hoor!
  38. RQ1982
    RQ1982
    @Whiskers kun je bij het draadje STR/RBR Red Bull uit de titel halen? Mij lukt het niet...
  39. RQ1982
    RQ1982
  40. Kush
    Kush
    @RQ

    Wellicht moet je de groep eerst verwijderen en weer opnieuw aanmaken. Of kan verwijderen ook niet?
Weergegeven resultaten: 1 t/m 40 van 40