Het Hilton van Pretoria

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
  1. Karel101
    Karel101
    Neem dan kapitein Francesco Schettino ook maar mee, als er nog plaats is achter op die drone, QZ.
    Hij lijkt me wel gezellig, op een feestje en zo. Een probleem is wel dat hij altijd als laatste de party verlaat. (meestal dan)
  2. Ppep
    Ppep
    Francesco is volgens mij een beetje een partypoeper, Karel. Altijd als laatste binnen en als eerste weg...
  3. Karel101
    Karel101
    Tja, Schettino is een dappere Italiaan.
    Bij nader inzien volstaat zijn vriendin ook wel, Ppep....
  4. QZan
    QZan
    @karel, :-) hij ligt als eerste in de reddingsboot :-)
  5. Ppep
    Ppep
    QZ, hij moet wel. Als zijn vriendin als eerste die reddingsboot induikt, is er gegarandeerd geen plek meer voor hem...
  6. 11angelo
    11angelo
    Karel, ik ben wel erg laat met mijn reactie, zoals het sowieso een beetje gekkenhuis was de laatste week. Mijn laptop is overleden, zo heeft de zoon van Ellen mij laten weten. En ondertussen heb ik mij het leplazerus voor mijn werkgever gewerkt. Ik hoop nu in rustiger vaarwater te komen. Maar goed, ondertussen heb ik de naamsverkiezing van je prachtige gastenhuis langs mij heen zien gaan en dat vind ik zeer spijtig. Maar ik heb e.e.a. zojuist eens rustig terug zitten lezen en ik mag mij aansluiten bij jullie: Concordia is een mooie winnaar !
  7. Karel101
    Karel101
    Dank je wel Amigo!
    Soms zit het mee en soms zit het tegen. Die overleden laptop is het ergste ook weer niet, nietwaar?
    Maar té hard werken? "Dat is zorgelijk", zal Ppep er van zeggen, dus daarmee een beetje oppassen.
    Wij zijn heel blij met de naam van ons gastenhuis!
    En jouw excuus is uiteraard van harte aangenomen.
  8. 11angelo
    11angelo
    Thanks Karel, ik was niet zo blij met mezelf.
Weergegeven resultaten: 251 t/m 258 van 258
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456