Herby zijn Tautau

1. Hextrasher
    Hextrasher
    Uitstekend voetbal.
  2. Hextrasher
    Hextrasher
    Nog steeds 1-1, maar dat terzijde
  3. Ppep
    Ppep
    AM maakt de gelijkmaker. Fijn
  4. Ppep
    Ppep
    Nou rijdt ons Max zijn auto potdorie weer tegen de vangrails. Dit is niet het weekend van de Nederlanders...
  5. Hextrasher
    Hextrasher
    Derde keer dit weekend.
    Vrije training, kwalificatie en dan nu.
    Monaco is (nog) niet zijn circuit.
  6. Ppep
    Ppep
    Nope, dat was ook mijn voorzichtige conclusie...
  7. Ppep
    Ppep
    Mannen, even een belangwekkende vraag. Eentje die ik graag in alle openheid stel, mede omdat ik verwacht dat ons Herbie nog wel eens meeleest. Ik ben zoals bekend terug van mijn vakantie, dus dit is het moment om te beslissen wat te doen met de GDE. Hij komt Herbie toe als winnaar, maar hij heeft ons helaas verlaten. Heeft hij daarmee ook het recht op het 'bewaren' van de GDE verspeeld of komt de GDE hem gewoon onverminderd toe?

Ik wil dat niet alleen beslissen. Voor alle duidelijkheid, ik heb Herbie hier zelf niet over gesproken. Wellicht heeft hij er zelf helemaal geen behoefte meer aan.
  8. Hextrasher
    Hextrasher
    Geen idee of Herbie hem nog hebben wil.
    Was het een prijs zoals mijn Jimmy (dus geen wisselbokal), dan had hij hem zeker moeten krijgen.
    Maar deze GDE is een wisselbokaal, en dus een prijs van voorbijgaande aard (na een jaar).
    Bivendien blijft DGE van de "club".
    Aangezien Herbie zijn deelname aan DVH definitief en voorgoed heeft opgezegd, lijkt het me niet toepasselijk om de bokaal voor een jaartje naar DH te sturen.

Maar ik hoor graag andere meningen.
  9. QZan
    QZan
    Eens met Hex, blijft jammer overigens.
  10. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Hex heeft het naar mijn mening juist geformuleerd. Een wisselbokaal en eigendom van de club.
    Met het uittreden van DVH heb je geen plichten meer en verlies je tevens alle rechten. Simpel wat mij betreft.
  11. Ppep
    Ppep
    Zo, het modder gooien is begonnen: http://www.nu.nl/voetbal/4270937/mil...-bij-ajax.html

Ik vind Milik overigens een behoorlijk beperkte voetballer, maar dat geheel terzijde.
  12. Hextrasher
    Hextrasher
    Is geen moddergooien Ppep. Gewoon een interview met de kwaliteitskrant De Telegraaf.

En ik denk dat iedereen verbaasd was over de wissel tegen De Graafschap.

Eredivisie kent slechts beperkte spitsen. Ik kan vriend Kramer en De Jong ook niet anders betitelen.
    Maar dat geldt niet alleen voor de spitsen helaas.
  13. Ppep
    Ppep
    Over die wissel heb ik gelezen, inderdaad vrij bizar. Wat ik bedoelde is dat deze meneer Milik een nogal grote broek aantrekt voor een knulletje van 21 jaar die nog niets, maar dan ook helemaal niets heeft gepresteerd. Meneer hoort er altijd in te staan en dient absoluut niet gewisseld te worden. En nu FdB weg is, durft hij zijn scheur wel open te trekken.

Overigens vind ik de Telegraaf in het geheel geen kwaliteitskrant (op de FT na), maar dat geheel terzijde.
  14. Hextrasher
    Hextrasher
    Dat van die kwaliteitskrant was een beetje cynisch...

En ik heb het betreffende artikel nog eens goed doorgelezen, maar jouw woorden vind ik nergens terug.
    Hij zegt nergens dat hij er altijd in hoort te staan?
    Hij heeft slechts grote twijfel bij het vertrouwen van De Boer (terecht m.i.) en bij de wissel tegen die Jupiler-club. Ook terecht volgens mij.
    Scheur opentrekken en grote broek aantrekken is dan ook niet mijn woordkeuze.
    Maar misschien heb ik een ander artikel gelezen.
  15. Ppep
    Ppep
    "Zelfs toen ik in de laatste tien wedstrijden twaalf keer scoorde, wist ik niet of ik het volgende duel van de eerste tot de laatste minuut zou spelen."

"Ik ben een aanvaller en De Boer had me moeten laten staan. Zelfs als ik slecht speel, kan ik scoren. Ik had dit seizoen niet voor niks al 21 doelpunten gemaakt."

Ik blijf bij mijn woorden, Hex. Ik zie niet in hoe je dit anders kunt interpreteren.
  16. Hextrasher
    Hextrasher
    Je geeft het uitstekend aan:
    1. Twijfel over het vertrouwen van de trainer
    2. Vraagtekens bij zijn wissel tegen de Graafschap.

Ik blijf erbij, dat dat geen scheur opentrekken is.

Maar goed.

Punt erachter wat mij betreft.
  17. Ppep
    Ppep
    Mee eens. Met die punt dan...
  18. QZan
    QZan
    Milik heeft gewoon een punt. Die had je gewoon moeten laten staan.
  19. 11angelo
    11angelo
    Mijn mening omtrent de GDE: opsturen naar Herbie en daar een jaar laten staan. Het is een prijs over het afgelopen jaar en daarin was Herbie uiteindelijk de sterkste. Volgend jaar om deze tijd contact opnemen over de overdracht naar de volgende winnaar. Zo simpel zie ik het.

Ik heb by the way wel begrepen dat Herbie zou stoppen met DVH maar nergens gelezen waarom.
  20. Ppep
    Ppep
    Theo, het is intussen 'opgelost'. Herbie wil de GDE helemaal niet meer hebben.
  21. 11angelo
    11angelo
    Hmmmmmm.

Ik hoef hoop ik niet alles te begrijpen.
  22. Ppep
    Ppep
    Tja, voor een echte toelichting moet je denk ik even bij Herbie te rade gaan. Maar het komt er op neer dat hij zich hier niet meer welkom voelt en ook zichzelf niet kan zijn. Hij heeft zelf besloten om er mee te kappen.
  23. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Oh en Theo, voor ik het vergeet. Die Gouden Denneneikel vertoeft momenteel beurtelings bij Hex en mij in ons achterwerk, op dringend advies van Herbie bij zijn afscheid. Op zich had Herbie wel voor een deel gelijk, want het is immers een wisselbokaal. Ik had dat alleen altijd anders begrepen.
    Nu is het ook echt geen sinecure hoor, dat ding in je jeweetwel. Zitten is wat lastig en slapen moeizaam. Maar we redden het wel denk ik.
    Nou ben ik op de dag vaak alleen, maar hoe moet dat voor Hex zijn. Ik bedoel, er lopen bij hem ook gasten rond en die zullen wel vreemd opkijken dat de gastheer met zo'n prachtig kunstwerk in z'n derrière de meest exclusieve heerlijke gerechten serveert.

Anyway, dan ben je even helemaal op de hoogte.
  24. 11angelo
    11angelo
    Tsja Piet, eigenlijk dus nog niet, behalve dat ik begrijp dat Herbie heeft afgezien van de ontvangst want daar klaarblijkelijk geen behoefte meer aan had.
    En dat ook, als ik jou tekst goed volg, in duidelijke bewoordingen heeft kenbaar gemaakt.
    Maar wat bij mij nog steeds de vraag open laat: waar komt dit allemaal door ?
  25. Piet Klocke
    Piet Klocke
    Theo, dan moet ik je verwijzen (nee, het is geen flauw spelletje) naar Ppep onder 16:48
    In ieder geval had Herbie er om hem moverende redenen geen zin meer in.
  26. Ppep
    Ppep
  27. Hextrasher
    Hextrasher
    Gaan we nog ergens poulen met de EK?
    Ik weet eigenlijk niet meer wat we 2 jaar geleden hebben gedaan...
  28. Ppep
    Ppep
    Tja, ik kan het me ook niet meer herinneren...

Heb jij een formatje liggen? Best een aardige klus namelijk...
  29. Hextrasher
    Hextrasher
  30. Ppep
    Ppep
    Oh, wacht. Toen hebben we op een website ons als groep opgegeven, waarop we individueel onze voorspellingen kondn invullen. Of was dat het laatste WK?
  31. Hextrasher
    Hextrasher
    Volgens mij hebben we op een site ons eigen clubje kunnen oprichten.
    Weet niet meer of het bovenstaande was
  32. Hextrasher
    Hextrasher
    Volgens mij was dat 2014, dus WK
  33. Ppep
    Ppep
    Great minds think a like...
  34. Ppep
    Ppep
    Er zal vast ook zo'n site zijn voor het EK!
  35. Hextrasher
    Hextrasher
    Bovenstaande link is EK
  36. Hextrasher
    Hextrasher
    Ik zal morgen wel ff kijken.
    Tenzij iemand hier nog komt en er meer van weet dan wij (Ppep en ik)
  37. Ppep
    Ppep
    Ik zie niet zo snel dat we ook onze eigen groep kunnen aanmaken op die site...
  38. Ppep
    Ppep
    Ik ga zo pitten. Zal morgen wel eens gaan speuren!
  39. Hextrasher
    Hextrasher
    Op mijn link kan je ook een eigen groep creeren.
  40. Hextrasher
    Hextrasher
    Ik kom er morgen wel op terug.
    Kort dag, maar dat moet lukken.
  41. Hextrasher
    Hextrasher
    https://www.scorito.com/ek-poule/ek2...9-0faff8b4ac17

Dit is de link waarbij je direct in de subgroep DVH komt.
    Laat even weten als het gelukt is, of als er problemen zijn.
  42. Hextrasher
    Hextrasher
    Ik heb ook een mail gestuurd.
    Poulewedstrijden invullen is heel eenvoudig. Deadline a.s. vrijdag 21:00 uur
  43. Hextrasher
    Hextrasher
    Groep is dus al aangemaakt. Je moet jezelf alleen even registreren, maar dat is een blokfluit van een gulden.
  44. Ppep
    Ppep
    Ik ga later vandaag eens kijken!
  45. Hextrasher
    Hextrasher
    En daar is Piet!
  46. Ppep
    Ppep
    Waar?
  47. Hextrasher
    Hextrasher
    Op het andere draadje