Mediafax Romānia: het werkelijke nieuws exclusief voor ons!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
  1. 11angelo
    11angelo
    Helaas voor Brands, Lozano en PSV wordt de schorsing van Lozano door het hoger beroep niet uitgesteld, maar Brands is dus van mening dat een schorsing sowieso niet op zijn plaats is. Daarbij beroept hij zich op de situatie rond Huntelaar die door PEC verdediger werd vastgehouden en daarna zich heeft losgerukt en waarvan dan nu door Brands is gezegd dat hij hier ook bij zou hebben geslagen.Je ziet bij de beelden van van Polen/Huntelaar ook het vasthouden en losrukken waarbij Huntelaar wegrent en dus armen beweegt. Veel moeilijker vind ik vast te stellen of hij daarbij bewust een beuk uitdeelt richting van Polen. Die dan zelf achteraf verklaart geen beuk te hebben ontvangen.
    Ik heb steeds gezegd dat de situatie Huntelaar niet te vergelijken valt met die van Lozano. Want laatstgenoemde staat gewoon stil en zwaait ineens zijn rechterarm naar achteren en dat is op dat moment een totaal onnatuurlijke beweging.
    Ik zou bij Lozano nooit getwijfeld hebben als schijts.
    Rood.
    Bij Huntelaar blijf ik twijfel houden maar juist omdat ik dat zou hebben zou ik geen rood geven.
    Want dat doe je alleen als je zeker weet wat je hebt gezien. Namelijk die slaande beweging, bedoeld om te slaan. Ik zie een wegsprintende Huntelaar die daarbij tracht los/weg van van Polen te komen. Ik zou er niks mee hebben gedaan omdat ik niet overtuigd ben van het slaan.
  2. Karel101
    Karel101
    Dan is het duidelijk. Lozano moet zitten. En Brands? Hij zit op de blaren.
  3. Eindhoven040
    Eindhoven040
    De vergelijk kun je maken maar wat interessanter is dat is de mening van oud voetballers, bv de Boer die een hele duidelijke mening heeft over de overtreding van Huntelaar donker rood. Volgens mij is de Boer iemand die het spelletje heel goed kent vanuit de praktijk, jammer dat er in Zeist geen oud spelers zitten die het zelf hebben meegemaakt en zich dus kunnen inleven in de actie. En tja Lozana gaat met zijn arm naar achteren maar rood och ja volgens oud voetballers niet maarja.......
  4. 11angelo
    11angelo
    He amigo hoe is 't met jou ?
  5. Ppep
    Ppep
    Hey EHV! Still alive and kicking?

Ik lees net dat de strafeis is verhoogd tegen Lozano... Ach ja
  6. Eindhoven040
    Eindhoven040
    Hey Theo, ja alles goed hier, ik lees je verhalen met veel interesse mooi geschreven. Ben helaas wat minder in het reageren op dvh maar ik volg het wel.
  7. Eindhoven040
    Eindhoven040
    Hey Pepp, yep still alive and kicking, toch verbaast het mij dat zijn straf verhoogd is, maarja zoals je vandaag ziet er zijn ook andere in staat om te scoren. ��
  8. 11angelo
    11angelo
    PSV is nu wel binnen. Dat wordt binnenkort wel een stevig feestje bij jou in het dorp !
  9. Ppep
    Ppep
    EHV, de platte kar al uit de stalling gehaald?
  10. Eindhoven040
    Eindhoven040
    Dat feestje gaat wel goed komen ze hebben ook ajax uitgenodigd op het feestje 15 april as ��
  11. 11angelo
    11angelo
    Ik gun je het feestje van harte !
Weergegeven resultaten: 51 t/m 61 van 61
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12