Mooi.
Printable View
Mooi.
Dees competitie kan ondanks de corona uitgespeeld worden, er = een buffer van 8 miljoen.
Mochten er geen toeschouwers in stadion worden toegelaten, dan gaat de buffer leeg.
FC Twente voetbalt vanavond in Tilburg de uit wedstrijd tegen WILLEM II
Voor wat het waard mag zijn, de tussenstand:
WILLEM II - FC Twente 0 - 2
De 0 - 1 Danilo (2)
De 0 - 2 was van Oosterwolde (48)
Twente gaat echt heerlijk. Echt bizar hoe ze dit hebben gedaan zonder budget.
Na een slecht genomen penalty wegens hands scoort Danilo in tweede instantie alsnog de 0 - 3
Jans blijft toch wel een hele goede trainer voor de provincie.
Wel jammer dat je met zo'n leger huursoldaten het zo ver kunt schoppen in de eredivisie.
Wat een weelde:
4 speler s in het elftal van de week.
Wie had dat gedacht een aantal weken terug?
We komen erin met de rust bij de wedstrijd:
FC Utrecht - FC Twente, rust stand 1 - 1
Na 15 seconden wist FC Twente al de 0 - 1 te scoren via Danilo,
FC Twente verzuimde vervolgens om bepaalde situaties beter uit te spelen en de 0 - 2 te scoren,
uiteindelijk kwam FC Utrecht via een droge knal van Ramselaar in minuut 42 op gelijke hoogte.
Later meer,
Schot wat houdbaar leek gaat via een verdediger van FC Twente binnen, doelpunt voor Utrecht. v.d.Streek, wat een rot streek.
FC Twente kijkt tegen een achterstand aan nu 2 - 1 voor FC Utrecht.
Goed bezig Ramselaar: goal en een assist. Toch alweer mooi 10 puntjes voor m'n CvhJ!
3 - 1 voor Utrecht,
Mijn idee: VAR moet hier naar kijken denk ik, gelijk of iets ervoor, we gaan het beleven.
Ja, dacht ik al, blijft 2 - 1 , nou kom op Twente, maak er nog 1
Belachelijk... Kost me 8 punten:(
Menig nog met een goede kopkans, nee, geen goede kopbal en daar komt het eerste verlies van FC Twente dit seizoen.
FC Utrecht - FC Twente 2 - 1
Is Keiser toevallig naar de Chinees?
Twente-Graafschap 0-2 na een uur.
1-3, klaar.
Geen minuut naar de wedstrijd gekeken.
Zie dat er een 1 - 3 uitslag staat.
Uit de beker, wie had dat gedacht?
Toch iig gehoopt.
Goei avond allen,
We kijken vanavond naar de eredivisie wedstrijd :
FC Twente - PEC Zwolle,
tussenstand na een half uur *spelen* 2 - 0 , na een breedte pass van een Zwolle speler Lam in zijn eigen zestien naar Menig, scoorde Menig simpel de 1 - 0,
29 * Lam speelt te rustig naar de keeper, onderschepping Danilo, Danilo maakt simpel de 2 -0.
Voor het overige = er tot nu toe niks aan de voetbalwedstrijd te beleven.
34 *, good old Brama neemt de bal volley in 1 keer vanuit een corner op zun schoen, het wordt via binnenkant paal 3 - 0.
Hoe is het toch mogelijk dat Twente altijd binnen de 5 minuten scoort?
Twente heeft een leuke ploeg. Keurig
Ik zit in een spagaat, heb sympathie voor de trainer (niet TD) Ron Jans vanwege zijn spelopvatting
5 - 1 , de eindstand bij FC Twente - PEC Zwolle
Een simpele overwinning met slechts als enige hoogtepunt de wereld goal van Wout Brama, voor het overige een byzonder matige wedstrijd qua niveau,
vooral het fouten festijn van de Zwolle spelers viel op.
O jee, 3 doelpunten gemaakt door FC Twente.
Ik zie dat FC Twente al grotendeels de eredivisie wedstrijd tegen ADO Den Haag gespeelt heeft.
Na een rust stand van 0 - 1, speler Menig scoorde in de 41 * minuut,
ging FC Twente verder en scoorde Danilo de 0 - 2 , alle leek op rolletjes totdat Pleguezuelo 71* minuut ging scoren in eigen doel en de stand 1 - 2 werd.
FC Twente ineens van slag af. FC Twente had wel 5- 0 kunnen voorstaan, maar dat gebeurde niet.
Nog een kleine 5 minten te gaan en daar = de 2 - 2 uit het niets, Bourard scoorde.
Gelukkig heeft FC Twente Danilo en in de 88 * minuut maakt hij uit een corner de 2 - 3
De naspeeltijd loopt inmiddels.
Met een schitterend zuiver geschoten bal maakt FC Twente de 2 - 4 door van Leeuwen.
Wedstrijd gespeeld , dus 3 punten erbij.
Danilo :1st:
Stomverbaasd.
Hoe van een voetbal wedstrijd een heel rare voetbalwedstrijd werd gemaakt.
FC Twente speelde afgelopen weekend tegen PSV.
Het was |||*|Drommel* s nog aan toe die enorm opviel door een paar reflex reddingen die de voetbal wereld over gingen.
Het was scheidsrechter Pol van Boekel die de scheidsrechter s wereld over gaat met zijn misser *penalty* wel te geven aan PSV,
het was dan wel weer Drommel die de penalty stopte,
Het was PSV dat feitelijk over FC Twente heen speelde in de eerste helft, maar verzuimde te scoren, het had met rust 0 - 3 a 0 - 4 kunnen en moeten staan.
Het was FC Twente dat de tweede helft het heft in handen nam en voetbal speelde zelfs sooh dat PSV ver terug moest, het had daarom ook sooh maar 2 - 1 , 3 - 1 of meer kunnen zijn voor FC Twente.
De bal = en blijft rond, ook in coronatijd zonder publiek.
Ik deel je hele kijk erop wel, behalve de laatste zin. FC Twente was iets sterker, maar het is niet alsof ze echt veel aanspraak maakte op een tweede of zelfs derde treffer. Twente had niet echt goede kansen, natuurlijk kan een bal altijd in het net vallen, maar de kans daarop lijkt me niet groter dan dat er per toeval de 1-2 of zelfs 1-3 voor PSV was gevallen.
27 - 11 - 2020
FC Twente - RKC Waalwijk
aanvang 20.00 Uur
wie gaan we vanavond allemaal zien voor FC Twente?
FC TWENTE: Drommel,Ebuehi,Pierie, Pleguezuelo,Smal,Roemeratoe,Brama, Bosch,Cerný,Danilo,Dervisoglu
Helaas door ziekte afwezig: Menis
De wel aanwezige speler s zouden de klus vanavond normaliter eenvoudig moeten klaren met een ruime overwinning tegen RKC.
We gaan het zien en mee maken.
Finn stokkers met de 0-2
Genot
De bal blijft rond, verrassingen komen en gaan, vandaag kijkt FC Twente tegen een wel zeer verrassende ruststand aan:
FC Twente - RKC 0 - 2
Meerdere speler s hebben menig tegenstander zwaar onderschat van RKC.
Totale onderschatting, ook van mijn kant.
Wat vindt je van pierie keiser? Ging stevig in de fout
Pierie komt tekort voor het niveau Twente. Is meer iets voor Heerenveen ofzo.
Tja daar lopen nu een pool en een zeeuw en daarvoor Botman. Die zie ik alle liever dan pierie