Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
Echt waar wat een klootzakken man ze konden alleen schelden en ons neerhalen en aan ons trekken!! En de scheids floot niet 5-1 verloren 2de helft was ik weer keeper ik ga ook op keepers training want zolang we geen keeper hebben ga ik steeds de 1ste of 2de helft keepen. Maar niet een hele wedstrijd!!!

2de helft was ik keeper die lange klootzak schold me steeds uit ik terug schelden daarna sloeg die ene klootzak me in me gezicht dus ik liep naar hem toe maar ik was keeper en hun scoren omdat ik uit doel was ik wou hem slaan maar iedereen riep me.
Iedereen in onze team was kwaad en wilden ook slaan en ruzie zoeken omdat ze zo dom deden...

Maargoed zaterdag de eerste competitie wedstrijd!!
stoer man.


gisteren tegen Rolder boys a1(hoofdklasse) 4-4...na een 3-0 voorsprong. 2 van onze betere spelers worden gewisseld voor 2 b-junioren, die het niveau(nog) niet aankunnen, de verdediging stond een paar keer niet goed inde 2e helft, en nog een (onterechte?) penal tegen. heel erg jammer, maar goed, beker word hier toch beshchouwd als oefen wedstrijden zaterdag 1e wedstrijd tegen Feanstars.