Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henry Bekijk bericht
Stop nu eens met je prietpraat over aversie tegen Kesler. Ik spreek vanuit FEITEN. Een bondsvoorzitter MAG GEEN uitspraken doen in dit soort dingen. En hij heeft dit seizoen DIVERSE malen gedaan. Soms heb ik echt de indruk dat jij mee wilt discussieren, maar je absoluut niet de know how hebt hoe het werkt. Alles wat kesler geroepen heeft, die uitspraken had hij NOOIT mogen maken, zeker niet als het niet gesteund wordt.

Dus aub bespaar me dat soort opmerkingen van: Dat ik aversie heb tegen kesler, die aversie is er gekomen omdat hij juist dit soort dingen doet en daarom clubs beschadigd.

En nu moet ik dan toch weer reageren, terwijl het niet de bedoeling was, hopelijk snap je het nu wel. Het gaat om de FUNCTIE dat KESLER uitoefend en die staat dat soort uitspraken niet toe.
Ik begrijp wat je bedoelt, ik ben het er alleen niet mee eens. Ik vind niet dat hij zijn functie gebruikt om clubs moedwillig of zelfs onbewust te beschadigen door bepaalde uitspraken te doen. Daarnaast weet ik dat je teksten niet louter op onderbuik gevoelens zijn gebaseerd, daarom plaats ik de laatste opmerking ook in de bijzin.