Pagina 47 van 102 EersteEerste ... 3745464748495797 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.071 t/m 2.115 van 4586

Discussie: Heerenveen nieuws topic

  1. #2071
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    En Geert Arend gaat ''gewoon'' bijtekenen.

  2. #2072
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Gouweleeuw nummer 3 en Kums nummer 10.

  3. #2073
    Chief
    Guest

    Standaard

    Hehe, Sibon gaat weer voor jullie club spelen, is teruggehaald als pinchhitter. Vind het wel leuk, altijd een mooie karaktervoetballer.

  4. #2074

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    haha, worden ze ook echt beter van, haha

  5. #2075

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    FC Utrecht meldt zich voor Roorda
    FC Utrecht heeft zich bij sc Heerenveen gemeld bij Geert Arend Roorda. Dat heeft Foeke Booy vanmiddag toegegeven. De middenvelder van de Friese eredivisieclub, die het voorbije halfjaar was uitgeleend aan Excelsior, heeft volgens Booy gezegd dat FC Utrecht ook zijn eerste keus is. Roorda heeft nog een contract voor één seizoen in Heerenveen. Hij wil echter weg, omdat hij onder trainer Ron Jans te weinig perspectief ziet.

  6. #2076
    ☆☆☆ Paperboy's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2009
    Berichten
    1.874
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardo Bekijk bericht
    haha, worden ze ook echt beter van, haha
    Probeer het is te beargumenteren. Volgens mij is die De Vries van jullie in de spits één van jullie beste spelers terwijl het qua leeftijd niets scheelt en Sibon veel en veel beter kan voetballen. Prima pinchhitter voor Heerenveen.

  7. #2077
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Is gewoon gehaald als pinchitter inderdaad. Kan Dost nog heel veel leren qua techniek etc.

  8. #2078
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.601
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paperboy Bekijk bericht
    Probeer het is te beargumenteren. Volgens mij is die De Vries van jullie in de spits één van jullie beste spelers terwijl het qua leeftijd niets scheelt en Sibon veel en veel beter kan voetballen. Prima pinchhitter voor Heerenveen.
    Dan vergelijk je ook op twee niveaus. De Vries zou in Heerenveen niet eens bij de selectie zitten, Sibon zou hier een topspits zijn. Loze vergelijking en bovendien totaal overbodig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Is gewoon gehaald als pinchitter inderdaad. Kan Dost nog heel veel leren qua techniek etc.
    Het is op zich een prachtige voetballer, maar alleen jammer dat hij zo eigenzinnig arrogant is. Wat dat betreft een type Dost, maar dan wat jaren ouder.

  9. #2079
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Ik snap de aankoop ook niet volledig. Ik dacht dat hij een jaar terug juist weg moest omdat hij een onruststoker was.

  10. #2080
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heb Sibon 2x eerder afgeschreven maar hij blijft altijd op niveau. Benieuwd wat het nu weer gaat worden.

  11. #2081
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Diverse Arabische bronnen melden vandaag dat SC Heerenveen aanvaller Oussama Assaidi dicht bij een akkoord is met Al Hilal, de ploeg van Marokkaans international Adil Hermach.

    Assaidi (22) zou een aanbieding hebben ontvangen van de Saoedische club die hij niet kon weigeren en de transfer zou binnenkort afgerond worden.

    Ook bij deze transfer heeft de Marokkaanse bondscoach Eric Gerets een grote rol gespeeld. Gerets zou Assaidi hebben aanbevolen bij zijn oude werkgever en Al Hilal zou direct werk hebben gemaakt van de transfer.
    http://atlas-lions.nl/news.php?item=7352


  12. #2082

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Zou echt een domme stap zijn.

  13. #2083
    DanielAlves
    Guest

    Standaard

    Zeker

    die jongen heeft zeker de potentie om later een stap naar de top te maken mits hij zich zo blijft ontwikkelen.
    Dan zou ik het wel enorm stom van hem vinden om naar de zandbak te trekken. Hij is nog hartstikke jong.

    Ook vreemd dat de bondscoach hem aanraadt om naar daar het Midden-Oosten te gaan. De bondscoach moet zijn spelers juist motiveren om het uiterste uit hun carriere te halen.

  14. #2084
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.340
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Oei hoop niet dat onze smaakmaker gaat vertrekken.

  15. #2085
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Dat zou een hele onlogische stap zijn iig.

  16. #2086
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    En Geert Arend gaat ''gewoon'' bijtekenen.
    En toen was ie naar Belgie...

  17. #2087
    Hallelujah wardzijden's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2010
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.756
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    En toen was ie naar Belgie...
    Ik vind het echt een rare keuze om naar Standard te gaan, maar misschien blijkt het wel een goede zet te zijn uiteindelijk.

  18. #2088
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.340
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wardzijden Bekijk bericht
    Ik vind het echt een rare keuze om naar Standard te gaan, maar misschien blijkt het wel een goede zet te zijn uiteindelijk.
    Ik ben hier echt superkwaad over, wat een klootzakken bij Heerenveen.

  19. #2089
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    En dat gaat niet door. Ze zeggen dat Roorda en Standard niet tot een akkoord zijn gekomen. Geruchten gaan dat hij niet door de medische keuring kwam. Hansma laat zich hier niet over uit, dus het zal ook wel zo zijn.

  20. #2090
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Goed nieuws voor jullie, Roorda is meer dan welkom zeker na het vertrek van Grindheim , heb je kwaliteit nodig op het middenveld want die Elm vind ik drie keer niets.

  21. #2091
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Voor hoeveel € zou hij dan vertrekken?

  22. #2092
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.340
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    En dat gaat niet door. Ze zeggen dat Roorda en Standard niet tot een akkoord zijn gekomen. Geruchten gaan dat hij niet door de medische keuring kwam. Hansma laat zich hier niet over uit, dus het zal ook wel zo zijn.
    Ze zijn weer lekker aan het rommelen, ik wordt strontziek van die kutlui in het bestuur. De supporter moet zich weer supercorrect gedragen en deze mensen kunnen niet eens een eenduidend woord naar buiten laten klinken, wat zijn we ver afgezakt.

  23. #2093
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Voor hoeveel € zou hij dan vertrekken?
    Ik gok dat er een aardig bedrag is geboden aangezien Heerenveen akkoord is gegaan en ook weet hoe belangrijk hij kan worden en hoe geliefd hij is bij het publiek. Zou er ook enorm van balen wanneer hij weg zou gaan. Bestuur moet hem gewoon lekker aan het contract houden en tegen Jans zeggen dat hij moet en zal gaan spelen. Wanneer hij veel speelt zie ik hem gewoon verlengen.

  24. #2094

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    En toen had hij zijn teen verbroken...en 6 weken out. Hehe. Was ie nou maar toch verkocht.

  25. #2095
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fries Bekijk bericht
    Ze zijn weer lekker aan het rommelen, ik wordt strontziek van die kutlui in het bestuur. De supporter moet zich weer supercorrect gedragen en deze mensen kunnen niet eens een eenduidend woord naar buiten laten klinken, wat zijn we ver afgezakt.
    Ben ik het niet mee eens, Hansma en Veenstra communiceren veel en duidelijk met supporters. Je kan nu eenmaal niet verwachten dat ze alle zaken in de media zullen bespreken.

  26. #2096
    Fries's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 maart 2009
    Locatie
    Ureterp-zuid
    Berichten
    14.340
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ben ik het niet mee eens, Hansma en Veenstra communiceren veel en duidelijk met supporters. Je kan nu eenmaal niet verwachten dat ze alle zaken in de media zullen bespreken.
    Ik vind die zaak rond Roorda uiterst vreemd, We zullen het volgende week zien tegen Nec, heb er zin in.

  27. #2097
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Ja ik ben ook wel benieuwd naar de reden, waarom Genk, Roorda en sc Heerenveen het niet bekend maken. Wellicht heeft Genk niet genoeg budget om Roorda salaris te bieden en wil het niet dat dit bekend gaat worden..

  28. #2098
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    5-4 tegen Olympiakos klinkt knap, maar is het niet. Waardeloze tegendoelpunten. Verdediging die er vandaag stond is niet de beoogde basis maar wanneer Gouweleeuw er niet bij is, is het dus als van ouds ruk. Daarnaast vielen 3 van de Heerenveen doelpunten in de tweede helft. Olympiakos heeft gisteravond tussen 8 en 10 al tegen NAC gevoetbalt en dat men vermoeid was de tweede helft is dan ook niet verassend. Duel in Heerenveen begon om 13u.

  29. #2099
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Reactie van Frisian Pride, over wat er gister allemaal fout ging en waarom Jans het verkeerd aanpakt. Ben het er mee eens.

    - In zijn tweede jaar heeft hij nog geen ploeg die als collectief verdedigt, terwijl hij vorig jaar heeft mogen 'bouwen'
    - De opbouw is werkelijk dramatisch
    - Jans maakt de zwakste schakel achterin aanvoerder, dus die staat er het hele seizoen
    - Op het middenveld was de rolverdeling niet duidelijk, gaf NEC te veel tijd waardoor ze meerdere malen van afstand konden schieten
    - Het positiespel heeft nul kansen gecreëerd, al het gevaar kwam uit individuele acties
    - Als Narsingh en Assaidi er langs komen staan Dost en Djuricic 70% van de gevallen niet of niet goed voor de goal
    - Dost en Djuricic spelen driekwart van de wedstrijd op dezelfde lengtelijn, waardoor ze moeilijk aanspeelbaar zijn. Ik noem het leunen op de bal gaat toch wel naar de zijkant en die doet er iets leuks mee.
    - Het is duidelijk dat er spelers vermoeid raakte na de 70e minuut ongeveer, Jans had moeten ingrijpen met een fitte speler er bij zetten en gaan counteren. Dan is het niet de vraag of Elm een overtreding maakt, dan loopt Nijland er gewoon niet over heen.
    - Omdat Breuer en Kruiswijk continue op buitenspel gokken lopen ze altijd vooruit, hierdoor is de verdediging kwetsbaar voor een opkomende man uit het middenveld waar Elm dan achteraan moet.
    - Als Breuer en Kruiswijk niet op buitenspel spelen dekken ze op twee meter en lopen ze achteruit met de aanvaller mee zonder echt in te grijpen. Deze actie van onze sterren in het centrum kan het best omschreven worden als met de handen op de rug half schuin meelopen en afwachten tot het probleem wordt verlegd in plaats van verdedigen.
    - Tekenend is dat Breuer en Kruiswijk gezamenlijk een hoge bal verliezen van de kleinere platje, waardoor NEC gevaarlijk wordt.
    - Jans heeft de mentaliteit van het collectief niet kunnen omgooien. Weer staat er een angstig gebeuren wat heel vaak moet scoren om te winnen.
    - Er is niemand die het spel maakt, tussen de linies voetbalt, bij Dost aansluit. Er staat geen as maar wordt gegokt op de zijkanten.
    - Er wordt niet als collectief gevoetbald. Spelers willen wel maar weten kennelijk niet hoe ze t.o.v. elkaar als team kunnen spelen. Is toch aan JAns dit er in te krijgen.

  30. #2100
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Heerenveen wil nu Abdul Ibrahim Ayew van Lierse SK. Ook Trond Sollied van AA Gent wil hem hebben (Trond werkte vorig jaar nog met hem bij Lierse). Het is een rechtsbenige verdediger, zowel centraal als rechtsback.

    Zoon van Abedi Pelé.

  31. #2101
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Heerenveen wil nu Abdul Ibrahim Ayew van Lierse SK. Ook Trond Sollied van AA Gent wil hem hebben (Trond werkte vorig jaar nog met hem bij Lierse). Het is een rechtsbenige verdediger, zowel centraal als rechtsback.

    Zoon van Abedi Pelé.
    Ayew zou ik gewoon niet halen, misschien is hij wel een groot talent. Maar op rechtsbacl staat Janmaat en centraal moet het niet ten koste gaan van talent als Kopic en Goudenleeuw.

  32. #2102
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Helemaal mee eens. Er moet een centrale verdediger bij, voor op links naast Gouweleeuw. Janmaat staat daar prima en ook El Akchaoui voldoet voor het niveau waar je naar streeft. Doodzonde om een rechtsbenige verdediger te halen.

  33. #2103
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Misschien zijn ze achter de schermen wel bezig met een transfer van Janmaat. Heeft nog een contract voor 1 jaar en zal naar alle waarschijnlijkheid niet willen verlengen.

  34. #2104

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Ik vind dat Heerenveen best wel een aardige ploeg heeft, al is het stuitend dat ze keer op keer een voorsprong weggeven. Ze hebben NEC zaterdagavond een uur lang van het veld geblazen, zonder dat het voetbal overigens altijd even goed was. De voorhoede vind ik geweldig met Assaidi en Narsingh, maar Dost komt op één of andere manier nog niet helemaal uit de verf. Die Kums vind ik best wel een aardige speler met een goede trap, maar vanuit achteruit is er geen creativiteit. Als ze wat meer solide worden en de opbouw wat beter wordt, denk ik dat Heerenveen een leuk seizoen kan gaan draaien. De aanval met Assaidi en Narsingh is in elk geval beter dan die van Ajax, AZ en PSV zonder centrumspits.

  35. #2105
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Ik vind dat Heerenveen best wel een aardige ploeg heeft, al is het stuitend dat ze keer op keer een voorsprong weggeven. Ze hebben NEC zaterdagavond een uur lang van het veld geblazen, zonder dat het voetbal overigens altijd even goed was. De voorhoede vind ik geweldig met Assaidi en Narsingh, maar Dost komt op één of andere manier nog niet helemaal uit de verf. Die Kums vind ik best wel een aardige speler met een goede trap, maar vanuit achteruit is er geen creativiteit. Als ze wat meer solide worden en de opbouw wat beter wordt, denk ik dat Heerenveen een leuk seizoen kan gaan draaien. De aanval met Assaidi en Narsingh is in elk geval beter dan die van Ajax, AZ en PSV zonder centrumspits.
    Het grote probleem van Heerenveen is dat het verschil tussen de aanval en de defensie te groot is. Achterin hebben ze niet dezelfde kwaliteiten als achterin. Ik denk dat Heerenveen gewoon kampioen kan worden als ze achterin klassenbakken hadden ala Edman en Hansson toen der tijd.

  36. #2106
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.601
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Edman is toch ook nooit een topper geweest? Hansson wel. Maar het klopt wel dat de defensie inclusief de keeper gewoon ronduit matig is. Het middenveld redelijk en de aanval goed. Snap daarom ook niet dat er in de zomer geen verdedigers bij zijn gekomen.

  37. #2107
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watta Bekijk bericht
    Het grote probleem van Heerenveen is dat het verschil tussen de aanval en de defensie te groot is. Achterin hebben ze niet dezelfde kwaliteiten als achterin. Ik denk dat Heerenveen gewoon kampioen kan worden als ze achterin klassenbakken hadden ala Edman en Hansson toen der tijd.
    Welnee. Je wordt pas kampioen als je op elke plek een topper hebt staan. Heerenveen zou dan de keeper, achterhoede en groot deel van het middenveld moeten vervangen. Alleen voorin vind ik Heerenveen echt heel behoorlijk.

  38. #2108

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Het centrale blok is niet goed. De rechtsback is redelijk, de linksback goed.

  39. #2109
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.095
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Edman was een prima linksback.

  40. #2110
    Watta's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 december 2007
    Locatie
    schiedam
    Leeftijd
    32
    Berichten
    457
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Edman is toch ook nooit een topper geweest? Hansson wel. Maar het klopt wel dat de defensie inclusief de keeper gewoon ronduit matig is. Het middenveld redelijk en de aanval goed. Snap daarom ook niet dat er in de zomer geen verdedigers bij zijn gekomen.
    Nou in zijn tijd bij Heerenveen was Edman gewoon een zeer goede kracht en bij Tottenham Hotspur deed hij het niet slecht die eerste seizoen hoor. voor Heerenveen begrippen een topper dus!

  41. #2111
    .. EVert's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juni 2007
    Berichten
    2.976
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    12

    Standaard

    Iedereen vindt onze aanval altijd zo goed. Opzich ben ik het hier wel mee eens maar de verhouding klopt niet. Assaidi en Narsingh zijn niet spelers die een goeie voorzet geven zoals Verhoek maar die gaan voor de eigen actie. Bas Dost kan niet zo heel goed meevoetballen en is ook puur afhankelijk van de voorzetten die hij krijgt. Dat werkt dus niet goed samen. Verder hebben wij een redelijk middenveld. Djuricic kan ver komen maar is nog erg wisselvallig en jong. Kums zal zich nog een beetje moeten aanpassen maar je ziet dat deze jongen goed kan voetballen. Dat Elm er weer in stond snap ik dus helemaal niets van, en ik las helemaal met verbazing dat hij reserve aanvoerder is. Ik zie veel liever Svéc voetballen. De verdediging blijft gewoon een drama. Kruiswijk en Breuer kunnen totaal niet voetballen, en dan hoor je ook nog dat eerst genoemde je nieuwe aanvoerder is. Janmaat heeft veel potentieel en is gewoon een zekerheidje. EL Akchaoui heeft een goede trap in huis maar defensief is hij niet geweldig wat toch de 1e prioriteit is bij een verdediger. Gouweleeuw zou ik altijd laten starten, hij zal nog beginnersfoutjes gaan maken maar deze jongen heeft nu al meer laten zien dan Kruiswijk en Breuer het hele afgelopen seizoen bij elkaar. Ik zou het liefst nog een linksbenige centrale verdediger er bij zien komen.

  42. #2112
    Sampdoria's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2007
    Locatie
    Leeuwarden
    Leeftijd
    35
    Berichten
    17.601
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Ik zou het liefst nog een linksbenige centrale verdediger er bij zien komen.
    Punt is alleen een beetje; welke club wil dat niet?

  43. #2113
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Ik vind dat Heerenveen best wel een aardige ploeg heeft, al is het stuitend dat ze keer op keer een voorsprong weggeven. Ze hebben NEC zaterdagavond een uur lang van het veld geblazen, zonder dat het voetbal overigens altijd even goed was. De voorhoede vind ik geweldig met Assaidi en Narsingh, maar Dost komt op één of andere manier nog niet helemaal uit de verf. Die Kums vind ik best wel een aardige speler met een goede trap, maar vanuit achteruit is er geen creativiteit. Als ze wat meer solide worden en de opbouw wat beter wordt, denk ik dat Heerenveen een leuk seizoen kan gaan draaien. De aanval met Assaidi en Narsingh is in elk geval beter dan die van Ajax, AZ en PSV zonder centrumspits.
    Komt omdat Jans bij een 2-0 voorsprong wil consolideren, uitspelen. Terwijl je bij gebrek aan verdedigende kwaliteiten juist lekker op die aanval moet blijven gokken. Maak je 3/4-0 win je ddeze wedstrijd zonder in de problemen te geraken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sampdoria Bekijk bericht
    Edman is toch ook nooit een topper geweest? Hansson wel. Maar het klopt wel dat de defensie inclusief de keeper gewoon ronduit matig is. Het middenveld redelijk en de aanval goed. Snap daarom ook niet dat er in de zomer geen verdedigers bij zijn gekomen.
    Edman was een topper.
    Er was geen geld voor verdedigers. Eerst moesten er spelers weg om salarisbudget vrij te maken. Om die reden bijvoorbeeld Kwakman misgelopen, die dolgraag naar Heerenveen toe wilde maar uiteindelijk voor Groningen koos omdat Heerenveen geen spelers kwijt raakte.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Het centrale blok is niet goed. De rechtsback is redelijk, de linksback goed.
    Linksback is acceptabel, zeker niet goed. Janmaat daarintegen juist wel goed.

  44. #2114
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EVert Bekijk bericht
    Iedereen vindt onze aanval altijd zo goed. Opzich ben ik het hier wel mee eens maar de verhouding klopt niet. Assaidi en Narsingh zijn niet spelers die een goeie voorzet geven zoals Verhoek maar die gaan voor de eigen actie. Bas Dost kan niet zo heel goed meevoetballen en is ook puur afhankelijk van de voorzetten die hij krijgt. Dat werkt dus niet goed samen. Verder hebben wij een redelijk middenveld. Djuricic kan ver komen maar is nog erg wisselvallig en jong. Kums zal zich nog een beetje moeten aanpassen maar je ziet dat deze jongen goed kan voetballen. Dat Elm er weer in stond snap ik dus helemaal niets van, en ik las helemaal met verbazing dat hij reserve aanvoerder is. Ik zie veel liever Svéc voetballen. De verdediging blijft gewoon een drama. Kruiswijk en Breuer kunnen totaal niet voetballen, en dan hoor je ook nog dat eerst genoemde je nieuwe aanvoerder is. Janmaat heeft veel potentieel en is gewoon een zekerheidje. EL Akchaoui heeft een goede trap in huis maar defensief is hij niet geweldig wat toch de 1e prioriteit is bij een verdediger. Gouweleeuw zou ik altijd laten starten, hij zal nog beginnersfoutjes gaan maken maar deze jongen heeft nu al meer laten zien dan Kruiswijk en Breuer het hele afgelopen seizoen bij elkaar. Ik zou het liefst nog een linksbenige centrale verdediger er bij zien komen.
    Ik vond anders dat Elm een aardige wedstrijd speelde, waar Djuricic minder liet zien en Kums vooral té enthousiast begon. Corners van El-Akchaoui en Kums zijn werkelijk een verademing tov vorig jaar, toen Beerens ze net de 16 binnen kreeg maar verder/hoger ook niet. Doodzonde dat Roorda er nu niet bij is, die gaan we zeker missen.

    Als Bouma weg wil bij PSV lijkt het me verstandig het daar in ieder geval bij te proberen. Kan linkscentraal achterin naast Gouweleeuw. Niet zoveel snelheid, maar dat hebben El-Akchaoui, JJanmaat en Gouweleeuw nog wel aardig.

  45. #2115
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Oh ik moest eerst even nadenken wie de linksback van Heerenveen is, maar dat is natuurlijk een oud-NEC'er. Waarom staat El Akchaoui nu opeens wel in de basis, terwijl hij vorig seizoen nog verhuurd werd aan VVV? Is JaP staat die opeens lager dan El Akchaoui in de pikorde? Overigens zou me dat niet verbazen, vind JaP ook een vrij matige verdediger. El Akchaoui heeft dan inderdaad nog voetballende kwaliteiten.

Pagina 47 van 102 EersteEerste ... 3745464748495797 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. Excelsior nieuws Topic
    By Lucky_Luuk in forum SC Excelsior
    Reacties: 236
    Laatste bericht: 28 maart 2023, 20:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •