Pagina 110 van 258 EersteEerste ... 1060100108109110111112120160210 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.906 t/m 4.950 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #4906
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Jonge debutant. Is hij ook nog een beetje een groot talent?
    Tja liet leuke dingen zien bij de B's wat ik ervan begrijp, ben eigenlijk zelf nooit in de gelegenheid om daar te gaan kijken. Laat die jongen eerst maar eens een vol seizoen bij de A's meedraaien, voordat ie vast eerste selectielid wordt. Of zijn talenten moeten wel echt exceptioneel zijn. Gisteravond had ie amper de kans om wat te laten zien, dus daar kan ik verder niet over oordelen.

  2. #4907
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ik heb gehoord dat Vitesse aast op Dirk van der Broek, voor naast Bony. Weet iemand hier meer van?
    Snap je ook meteen waarom hijzelf liever gewoon Wilfried (voornaam) genoemd wordt en dat ook achterop z'n shirt staat Al is dat natuurlijk Boni met een 'i'.

  3. #4908
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ane Lenstra Bekijk bericht
    Ik heb gehoord dat Vitesse aast op Dirk van der Broek, voor naast Bony. Weet iemand hier meer van?
    Dat is toch meer wat voor Heerenveen, lekker naast Bas.

  4. #4909
    Feankenner's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 mei 2006
    Berichten
    4.166
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Snap je ook meteen waarom hijzelf liever gewoon Wilfried (voornaam) genoemd wordt en dat ook achterop z'n shirt staat
    Al is dat natuurlijk Boni met een 'i'.
    Met zon lange en lastige naam begrijp ik inderdaad dat je voor de voornaam zou kiezen!

  5. #4910
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Tja liet leuke dingen zien bij de B's wat ik ervan begrijp, ben eigenlijk zelf nooit in de gelegenheid om daar te gaan kijken. Laat die jongen eerst maar eens een vol seizoen bij de A's meedraaien, voordat ie vast eerste selectielid wordt. Of zijn talenten moeten wel echt exceptioneel zijn. Gisteravond had ie amper de kans om wat te laten zien, dus daar kan ik verder niet over oordelen.
    Ach de Vrij speelde ook maar een halfjaar in de A voordat hij in het eerste kwam bij Feyenoord.

  6. #4911

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    En wat te denken van Van Ginkel? Nog lang geen 19 en nu al een vaste waarde. Tsja, die Georgiërs hè. Dan ben ik toch blij dat Twente met al die Tukkers kampioen is geworden.

  7. #4912
    tjust's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 november 2005
    Locatie
    ROTTERDAM
    Leeftijd
    35
    Berichten
    4.652
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    En wat te denken van Van Ginkel? Nog lang geen 19 en nu al een vaste waarde. Tsja, die Georgiërs hè. Dan ben ik toch blij dat Twente met al die Tukkers kampioen is geworden.
    Waren Brama en Boschker niet de enige (basisspelers)?

  8. #4913
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diegene Bekijk bericht
    En wat te denken van Van Ginkel? Nog lang geen 19 en nu al een vaste waarde. Tsja, die Georgiërs hè. Dan ben ik toch blij dat Twente met al die Tukkers kampioen is geworden.
    Marco had er alleen ook al bijna een vol jaar als A-junior opzitten toen hij zijn debuut maakte. Maar we zullen zien wat er van Darri terechtkomt. Wat goed is, komt vaak snel.

  9. #4914

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Waren Brama en Boschker niet de enige (basisspelers)?
    Klopt en daar is verder ook niet zoveel mis mee. De fans van Twente hebben er in ieder geval geen moeite mee. Maar ik wilde het toch weer even aanhalen gelet op de hoeveelheid selectieve verontwaardiging die Vitesse doorgaans over zich heen krijgt.

  10. #4915

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tjust Bekijk bericht
    Doen ze beter dan die club in Nijmegen eigen talenten de kans geven.
    Poging om goodwill te kweken bij Marcel, of wat?

  11. #4916
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Nouja hoeveel uit de jeugd van NEC staan bijv. morgenavond in de basis? Dan kun je het toch ook netjes weerleggen in plaats van met zo'n antwoord te komen? Al is zo'n Darri natuurlijk wel opgetrommeld omdat de gewenste aankopen er nog niet (allemaal) zijn.

  12. #4917

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Nouja hoeveel uit de jeugd van NEC staan bijv. morgenavond in de basis? Dan kun je het toch ook netjes weerleggen in plaats van met zo'n antwoord te komen? Al is zo'n Darri natuurlijk wel opgetrommeld omdat de gewenste aankopen er nog niet (allemaal) zijn.
    2 (Cillessen, Nuytinck) en binnenkort 3 (Foor). Jongens die ons zeer veel flappen gaan opleveren.

  13. #4918
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vrij mager toch? Met Piet speelgerechtigd stonden er bij ons 5 in het veld.

  14. #4919

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Vrij mager toch? Met Piet speelgerechtigd stonden er bij ons 5 in het veld.
    Helemaal niet mager. NEC kan er ook 5 opstellen, maar de basis is zo goed dat die drie anderen banken op dit moment

  15. #4920

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    2 (Cillessen, Nuytinck) en binnenkort 3 (Foor). Jongens die ons zeer veel flappen gaan opleveren.
    Ongeveer evenveel als Vitesse dus.

    Cillessen vind ik een beetje gehyped. Die jongen mag fouten blijven maken onder het mom van "hij is nog zo jong". Nuytinck vind ik daarentegen echt een groot talent. Foor moet ik nog zien. Hij zal niet het eerste jeugdproduct zijn dat een aardige voorbereiding speelt en vervolgens door de supporters van de betreffende club helemaal de hemel in wordt geprezen waarbij de wens vaak ook de vader van de gedachte is.

  16. #4921

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Foor is goed hoor. En Cillessen vind ik niet zo relevant hoe goed die is. Als die NEC 3,5 miljoen oplevert, of 4 misschien, is het wel de man die NEC een recordbedrag heeft opgeleverd met 31 wedstrijden Eredivisie.

    Overigens heb ik nergens gezegd dat Vitesse de jeugd geen kans geeft, al heb ik bij enkelen wel het gevoel dat het een beetje uit armoede is. Ik bedoel, ik vind Pröpper en Van Ginkel erg goed, maar zij werden geloof ik opgeseld vorig jaar omdat er geen beteren waren toen (zoals het vaak gaat). Maar maakt verder niet uit.

  17. #4922

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Daar geef ik je gewoon gelijk in. Terecht of niet, die drie vier miljoen steken jullie natuurlijk lekker in je zak.

    Het verhaal van vorig seizoen is sowieso wat ingewikkeld. In de eerste competitiewedstrijden (voor de komst van Jordania) werden ze inderdaad uit armoede opgesteld. Omdat er weinig tijd overbleef voor transfers bleven ze staan. Maar uiteindelijk hebben ze zich goed staande gehouden en lijken ze hard op weg om onder Van den Brom de volgende stap te zetten. Ik ben in ieder geval blij dat Vitesse beiden spelers een contractverlenging heeft kunnen aanbieden en Ajax een keihard "nee" heeft kunnen verkopen toen ze voor Pröpper aanklopten.

  18. #4923
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Helemaal niet mager. NEC kan er ook 5 opstellen, maar de basis is zo goed dat die drie anderen banken op dit moment
    Ja prima, maar als dat bij Vitesse gebeurt (zie vorig seizoen de periode dat Pröpper op de bank zat), is er direct weer commentaar van buitenaf. En juist door ze niet op te stellen geef je toch aan dat ze (nog) niet het vertrouwen krijgen. En dat gaf Tjust ook aan, dus klopt zijn statement gewoon.

  19. #4924
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.097
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Die Bony is wel een beest zeg. Wat een heerlijke voetballer!

  20. #4925
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Playa Bekijk bericht
    Helemaal niet mager. NEC kan er ook 5 opstellen, maar de basis is zo goed dat die drie anderen banken op dit moment
    Bank van Vitesse gezien, vol met eigen jeugd. Als je wilt kan elke club 5 eigen jeugdspelers opstellen, feit is dat er bij ons meer jeugdspelers echt de kans krijgen dan in Nijmegen. En Propper, Propper van het weekend zien spelen? Die jongen is goed en erg jong. Misschien door armoede een basisplaats veroverd maar nu gewoon een meerwaarde voor het 11tal.

    Met Piet (als hij speelgerechtig is), Buttner, v Ginkel, Hofs en Propper hebben wij 5 spelers uit de eigen jeugd met een vaste basisplaats. De 4 die afgelopen zaterdag speelde lieten een hele goede indruk achter. Die jongens hobbelen niet mee, maar zijn gewoon belangrijk voor dit Vitesse dat afgelopen zaterdag met 4-0 wist te winnen.

  21. #4926
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik verwacht wel dat een van de drie (Marco, Davy of Nicky dus) zijn basisplaats kwijtraakt als Annan komt.

  22. #4927
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik verwacht wel dat een van de drie (Marco, Davy of Nicky dus) zijn basisplaats kwijtraakt als Annan komt.
    Dat denk ik ook ja, alle 3 aanvallend ingesteld. Dat kan tegen VVV maar word tegen bv Ajax gewoon keihard afgestraft. Zeker omdat ze naast aanvallend ook heel licht zijn.

    Buttner op het middenveld vond ik trouwens ook echt een hele goede zet. Jongen deed het daar echt uitstekend.

  23. #4928
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Yup, goede zet van John om een verdediger op te offeren voor een extra middenvelder, terwijl je Alex ook nog kunt terugschuiven naar de linksback gedurende de wedstrijd. Wat me vooral beviel aan Alex was het feit dat ie overal te vinden was. Zowel links, centraal als rechts op het middenveld dook hij op. En daarnaast heeft ie natuurlijk altijd de drive om vooruit te gaan. Ik blijf alleen zware twijfels houden bij z'n verdedigende werk. Tegen Utrecht thuis verwacht ik weinig problemen, bij Ajax-uit daarentegen...

  24. #4929
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Tegen Ajax uit heb je een echte verdedigende middenvelder nodig, geeft Propper ook aan he? Dat hij geen tegenstander 90 minuten kan vastzetten/schaduwen. Daar is hij zelf te aanvallend voor.

    Zaterdag pakte het iniedergeval heel goed uit, 4 eigen jeugd spelers op het middenveld. Buttner zorgde ervoor dat de andere 3 vrijuit konden voetballen. Gozer heeft echt heel ''vervelende'' klusjes voor de andere 3 opgeknapt.

  25. #4930
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik had het specifiek over Alex´ verdedigende kwaliteiten met de slotconclusie in m´n laatste post. Tegen Ajax ga je namelijk niet met drie verdedigers spelen.

  26. #4931
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    [QUOTE=marcel013;2081303]Ik had het specifiek over Alex´ verdedigende kwaliteiten met de slotconclusie in m´n laatste post. Tegen Ajax ga je namelijk niet met drie verdedigers spelen.

    Hofs kan ook linksbuiten spelen ipv Jenner. Kan je ze gewoon alle 3 opstellen

  27. #4932
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Heb ik nog liever dat marcus wordt 'misbruikt' op de linkerflank.

  28. #4933
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Heb ik nog liever dat marcus wordt 'misbruikt' op de linkerflank.
    Marcus voetbalt voorlopig nog helemaal niet. Ibarra is voor de positie gehaald maak ook die is niet fit.
    Hofs heeft daar wel vaker gevoetbald en deed het absuluut niet slecht.

  29. #4934
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ibarra is toch een rechtsbuiten? Al wordt Jenner ook net zo makkelijk op links gezet door John natuurlijk. Hofs heeft geen passeeractie en dat vind ik vrij belangrijk voor iemand aan de linkerkant. Zeker in het systeem van John waarbij hij gebruik wil maken van snelheid/passerende spelers op de flanken. Ben wel benieuwd naar Vako, als die in de buurt van het talent komt van Gio, dan heb je net zo'n speler voor de linkerkant.

  30. #4935
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ibarra is toch een rechtsbuiten? Al wordt Jenner ook net zo makkelijk op links gezet door John natuurlijk. Hofs heeft geen passeeractie en dat vind ik vrij belangrijk voor iemand aan de linkerkant. Zeker in het systeem van John waarbij hij gebruik wil maken van snelheid/passerende spelers op de flanken. Ben wel benieuwd naar Vako, als die in de buurt van het talent komt van Gio, dan heb je net zo'n speler voor de linkerkant.
    Maar Hofs kan een bal wel op het hoofd leggen bij Bony. Daarbij komt Jenner ook maar weinig tegenstanders echt voorbij en Marcus is vooral goed in de 16, aan de zijkant heb je weinig aan hem, iniedergeval denk ik dat je meer aan Hofs heb.

    Marcus moet je gebruiken als diepe spits, Bony zou je dr achter kunnen zetten. (als Marcus in de basis wilt)

  31. #4936
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ik heb Bony alleen nog geen kopgoal zien maken Tegen ADO verprutste hij nog een goede mogelijkheid met het hoofd. Hij moet het met z'n voeten doen. Maar goed, eerst maar eens afwachten wat er nog bij komt. Momenteel is het puur speculeren.

  32. #4937
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Onze Braziliaanse tweeling (Alex en Anderson) en Ibarra hebben hun werkvergunning binnen. De backs sluiten eind deze week aan voor de training, terwijl Ibarra eerst zal revalideren in Arnhem.

  33. #4938
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Van Leeuwen bevestigt in VI de interesse in Annan en Kalas. Hij meldt echter dat Annan er nog met Schalke uit moet komen, terwijl die gozer van Schalke in Bild meldde dat Annan er enkel nog met Vitesse uit moest komen Bovendien schijnen er meer kapers op de kust te zijn...

  34. #4939
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Oh en iemand op Vitesse.nl meldt dat Vd Heijden ook in de belangstelling van Vitesse staat... maar goed, dat is ook enkel maar een bezoeker en kan net zo goed uit z'n lul nekken. Al zoveel onzin daar de afgelopen weken gelezen. Ik zit ook niet echt op die jongen te wachten.

  35. #4940
    Ajacied16's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 september 2007
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    27
    Berichten
    15.031
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Van Leeuwen bevestigt in VI de interesse in Annan en Kalas. Hij meldt echter dat Annan er nog met Schalke uit moet komen, terwijl die gozer van Schalke in Bild meldde dat Annan er enkel nog met Vitesse uit moest komen Bovendien schijnen er meer kapers op de kust te zijn...
    Dat zou dus een gevalletje Petrovic kunnen worden. Zou erg jammer zijn als ook deze versterking niet zou komen. Hoe zit het eigenlijk met die Jenssen, is die nog steeds in beeld of is dat ook al weer over?

  36. #4941
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Vanuit off. kanalen nog niets gemeld. Volgens De Gelderlander zou ie vorige week al getekend hebben en ruim 1 miljoen euro kosten. Maar goed, zolang er niets op de Vitesse-site wordt gemeld, is het dus niet zeker.

  37. #4942
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ah op Vitesse.org staat nu een vertaling van een Noors stuk waarin een bestuurder van Tromso aangeeft dat Van Leeuwen heeft aangegeven dat ze eerst alle pijlen richten op hun eerste prioriteit: Annan. Pas na uitsluitsel van zijn komst of juist niet-komst, wordt er verder gekeken of Jenssen nodig is.

  38. #4943
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Ik heb Bony alleen nog geen kopgoal zien maken Tegen ADO verprutste hij nog een goede mogelijkheid met het hoofd. Hij moet het met z'n voeten doen. Maar goed, eerst maar eens afwachten wat er nog bij komt. Momenteel is het puur speculeren.

    Zou je eens zijn doelpunten in Tjechie terug moeten kijken.

  39. #4944
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Heb je een direct linkje naar wat kopgoals dan? Overigens, lijkt die bezoeker op Vitesse.nl toch aardig serieus te zijn geweest:

    Ajax en Van der Heijden akkoord met Vitesse-transfer
    18/08/2011 17:41

    Jan-Arie van der Heijden staat op het punt een contract bij Vitesse te tekenen. De 23-jarige Ajax-middenvelder is in hoofdlijnen akkoord met de Arnhemmers, hetzelfde geldt voor de betrokken clubs.

    Het contract van Van der Heijden in Amsterdam liep nog twee jaar door. Bij Vitesse ligt een verbintenis tot medio 2013 voor hem klaar, met een optie op nog een seizoen. De Arnhemse club heeft een principe-akkoord met Ajax over de voorwaarden van de transfer.

    Van der Heijden keerde deze zomer terug bij Ajax, nadat hij twee jaar op huurbasis bij Willem II had gespeeld. Tijdens de voorbereiding op dit seizoen kreeg de linksbenige middenvelder van trainer Frank de Boer te horen dat hij mocht uitkijken naar een nieuwe club. Ook FC Utrecht en SC Heerenveen hadden concrete belangstelling voor de middenvelder. (Simon Zwartkruis) (VI)

  40. #4945
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.962
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Klasbak, eeuwig zonde dat Ajax hem laat gaan.

  41. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Sam_Vitesse (14 juli 2016)

  42. #4946
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Mooie bankzitter indien Annan komt.

  43. #4947

    Aangemeld
    24 december 2010
    Berichten
    7.253
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    0

    Standaard

    Denk niet dat hij Vitesse veel beter zal maken. Het middenveld dat er de afgelopen weken stond - Pröpper - Hofs - Van Ginkel meen ik - zal niet veel beter worden door de komst van Van der Heijden. Maar we zullen zijn.

  44. #4948
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Verwacht ik ook niet, alleen hij is wel meer een controleur, toch? Dus wat dat betreft kan ie nuttig zijn tegen sterkere tegenstanders, voor wat meer evenwicht op het middenveld. Maar goed, Annan is nog steeds prioriteit nummer één. Dus dan kan Jan-Arie de ideale bankzitter spelen, als iemand die op meer posities inzetbaar is.

  45. #4949
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.962
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Een Hofs mag niet eens naar de veters van vdH kijken. Indien het doorgaat, hopelijk na volgende week vrijdag dan, een versterking voor Vitesse.

  46. #4950

    Aangemeld
    28 september 2010
    Berichten
    152
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    5

    Standaard

    Is dan ook vooral een breedteversterking met al bijkomend voordeel dat hij Nederlander is. Puur kwalitatief hoeft het middenveld ook niet zo nodig versterkt te worden, aangezien daar met Pröpper en Van Ginkel al twee heel goede spelers staan die zich uitstekend ontwikkelen. Alleen voor Hofs zie ik graag een vervanger komen in de vorm van een meer defensieve middenvelder.

Pagina 110 van 258 EersteEerste ... 1060100108109110111112120160210 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 24 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 24 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •