Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Luuk Bekijk bericht
Is inderdaad een erg mooie club. Fantastisch stadion, met een geweldig publiek. Dortmund trok geloof ik gemiddeld de meeste toeschouwers van Europa. Dat zegt ook wel heel wat lijkt me. Verder heb ik de club ook wel met iets meer aandacht gevolgd sinds Van Marwijk er trainer was. Jammer dat het nu zo slecht gaat, het leek er toch even op dat het iets ging worden, Smolarek bloeide weer helemaal op en scoorde aan de lopende band, maar over het geheel gezien gaat het de laatste paar jaar sowieso niet meer zo geweldig met Dortmund. Jammer, want het blijft zoals gezegd een hele mooi club.
Sluit ik me volledig bij aan, ik vind het echt een schitterende club waar ik een zwak voor heb. Jammer dat Rosicky is vertrokken daar hij was volgens mij wel een belangrijke speler in de selecte, maar laat ik het van de andere kant bekijken, voor dat geld kunnen ze de club uit het drijfzand trekken en weer aansluiten bij de top.

Dortmund is idd een mooie grote club uit Duitsland, ondanks mijn voorliefde voor aartsrivaal Schalke 04. Maar alles is daar mooier dan Bayern Munchen .
Schalke is ergens ook wel een mooie club, eigenlijk wel meerdere clubs in Duitsland, HSV, Werder, Dortmund, Schalke en dan heb ik het niet eens over de kleinere clubs en de spelers die in dit land rondlopen. Bayern vind ik echter een rotclub vooral door hun keeper, Kahn. Ik mag hem echt niet hij ism meer iets voor het circus. Verder heeft Bayern wel Lahm, geweldig talent maar dat is ook het enigste lichtpuntje aan de club.