Bericht:Real Madrid Topic
Gebruiker: DanielAlvesu=12248]DanielAlves[/url]
Berisping: Postgedrag
Strafpunten: 0

Opmerking van de beheerder:
Postgedrag; zeuren over bedankjes.

Bericht aan de gebruiker:
Dat zeuren over bedankjes doen we al heel lang niet meer. Bij deze een waarschuwing, let tevens op je taalgebruik, verwijzend naar billenlikkert.

Oorspronkelijk bericht:
Dat is fijn voor je. Maar dan heb je een moeilijk leven.

Er zijn namelijk nog veel meer mensen die Messi beschouwen als de beste allertijden. Als je die meningen dus niet respecteert, ben je gewoon zielig. Zal mij een zorg zijn of jij of die billenlikkert van je die je de hele tijd thanked mij niet respecteert. Interesseert me geen reet. Maar jouw posts zijn zo nu en dan echt om van te walgen.

Om weer terug bij af te komen. Als het je echt voldoening geeft dat jouw held er op korte termijn even 6 binnenschiet, nou dan hoop ik met je mee. Dan krijgt hij de volgende dag weer even 3000 veren in z'n reet gestopt vanuit het Madrid-kamp en ben je weer blij..

Vandaar dat ik erg graag zou hebben dat een speler, bij voorkeur Ronaldo (maar dat maakt me niet zoveel uit) die prestatie even herhaalt of verbetert. Kijken of er dan nog wordt gesproken over de beste ooit...
Die afgunst, haha... Het heeft je echt geraakt, volgens mij.

Maar om daar even op in te gaan:

Dat zullen de mensen blijven doen. Zeker als Messi op deze voet blijft doorgaan en ijskoud blijft door presteren op het hoogste niveau en in de wedstrijden die er echt toe doen.