Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1677

Discussie: Roda JC Topic

Hybrid View

  1. #1
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    32
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    Bert van Marwijk werd ook al geroepen als opvolger.

  2. #2
    Het is een cliché.. Lucky_Luuk's schermafbeelding
    Aangemeld
    21 juli 2006
    Berichten
    218
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snakegamer Bekijk bericht
    Bert van Marwijk werd ook al geroepen als opvolger.
    Ik denk dat Van Marwijk zeker niet zal misstaan bij Roda. Van Marwijk is nog altijd een hele goede trainer, die op mij altijd een zeer geconcentreerde doch rustige indrukt maakt. Hoewel sommige mensen hem nog altijd niet mogen vanwege zijn tijd bij Feyenoord, heb ik hem altijd wel gewaardeerd. Bij Dortmund heeft hij bij de fans ook al ontzettend veel krediet opgebouwd, en zij zien hem dan ook graag blijven. Helaas is er iets gruwelijk fout gegaan met de voorzitter van Dortmund, maar Bert zal binnenkort zelf zijn verhaal doen (ik neem aan in de VI), heeft hij gezegd.

    Ik weet alleen niet of Van Marwijk wel zin heeft in een terugkeer naar Nederland. Wat heeft hij hier nu te zoeken? Oké, het is natuurlijk weer een nieuwe uitdaging, maar ik heb ook al speculaties gehoord dat hij de opvolger van Thomas Doll gaat worden bij HSV. Dan lijkt het mij dat hij toch voor HSV kiest. Maar goed, we zullen wel zien hoe het zich allemaal gaat ontwikkelen.

  3. #3
    net.feyenoord's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 december 2005
    Locatie
    Rottûrdam
    Berichten
    1.454
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    25

    Post

    Hendriks: 'Roda JC geen subtop meer'

    VZ

    Volgens Nol Hendriks zal Roda JC voorlopig niet meer de bij de eerste tien clubs van de Eredivisie eindigen. Dit liet het oud-bestuurslid en voormalig suikeroom van de Kerkraadse club weten in in het L1-voetbalprogramma De Aftrap.

    “Roda JC kan nu 10 á 12 miljoen euro uitgeven aan transfers, maar daarmee kom je niet bij de eerste tien in Nederland", stelde Hendriks. "De nummer negen heeft zelfs binnen één, misschien twee jaar al twintig miljoen inkomen. En dat verschil wordt toch vertaald naar de technische staf en naar de spelers toe."

    Hendriks is van mening dat de Limburgse club nu alleen nog maar transfervrije spelers kan halen vanwege het instorten van de transfermarkt. Ook het feit dat het Parkstad Limburg Stadion nooit uitverkocht is en dat de grote sponsors niet in Kerkrade aankloppen stimuleert volgens het oud-bestuurslid niet het aantrekken van de topspelers.


    Tijd voor FC Limburg.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •