Cudi ( 2 mei 2014)
Uh, ja. Goh.
Mor in de basis bij het partijspel vandaag. Hij zal waarschijnlijk starten en geen vd Struijk.
Cudi ( 2 mei 2014)
Logische keuze. Mori heeft het in die paar potten dat ie moest spelen de afgelopen anderhalf jaar ook prima gedaan.
Cudi ( 2 mei 2014)
Zal Castillion niet starten? Die jongen is toch een stuk getalenteerder. En dat zegt vooral veel over Higdon.
Cudi ( 2 mei 2014)
Merab Jordania gaat Valletta FC leiden
ARNHEM - Merab Jordania heeft een nieuwe club. De voormalige clubbaas van Vitesse krijgt de leiding bij Valletta FC op Malta.
In zijn kielzog gaat ook Ted van Leeuwen mee naar Malta als technisch directeur. Eerder werd ook al bekend dat André Paus trainer wordt van de club. Hij komt over van Jong Vitesse.
Jordania moest in oktober vorig jaar zijn aandelen bij Vitesse afstaan aan Alexandr Chigirinskiy. In december werd hij ook afgezet als voorzitter van de Arnhemse club. Hem werd verweten dat hij zich ondanks de investeringen van ongeveer honderd miljoen euro in drie jaar met Vitesse niet wist te kwalificeren voor de Champions League. De Georgiër was buitengewoon ontstemd dat hij buitenspel werd gezet.
Ted van Leeuwen was van 2010 technisch directeur bij Vitesse, maar werd afgelopen zomer door Vitesse buitengezet. Hij was onder meer verantwoordelijk voor de komst van Nacer Barazite, Michihiro Yasuda, Mike Havenaar, Alex en Anderson naar de Arnhemse club. Bij de meeste grote transfers werd hij niet betrokken.
Best opmerkelijk dit.
Cudi ( 2 mei 2014)
Chelsea III
Sam_Vitesse (24 januari 2014)
Cudi ( 2 mei 2014)
Net terug van de training van Vitesse, was wel weer mooi.
Cudi ( 2 mei 2014)
En is Traoré morgen bij de selectie? Of daar niets van meegekregen?
Owja en Chanturia was er niet, waarschijnlijk bezig met een transfer?
Cudi ( 2 mei 2014)
Rare wereld die voetbal wereld, ja, echt wel.
Toch is het levensgevaarlijk wanneer een club opgekocht wordt, er is wel voetbal, maar de meeste speler s weten echt niet voor wie men speelt . Het ene seizoen hier en dan weer daar.
De club structuur verdwijnt beetje bij beetje.
Ik denk dat is ook een reden is waarom het stadion te vaak niet vol is.
Sam_Vitesse (25 januari 2014)
Cudi ( 2 mei 2014)
Dat is niet alleen bij de clubs die gekocht zijn. Zeker in de eredivisie. Als een club een keer een goed talent heeft word hij vaak weggekocht..
Er word altijd maar naar Vitesse gewezen. Maar bekijk onze basis eens en vergelijk die met vorig seizoen.
Piet, Jarie, Kashia, v Aanholt, Propper, Ibarra en Havenaar waren er vorig seizoen ook al (en jaar daarvoor ook) tel daar Janssen bij op (die als hij niet geblesseerd was geraakt ook gewoon basis had gestaan) en dan valt het reuze mee.. Een hoop niet gekochte clubs kunnen niet zoveel namen geven.
Morgen in de derby spelen wij met 7 Nederlanders, NEC met 2.
Maar goed, het is makkelijker om naar Vitesse te wijzen.
Sam_Vitesse (25 januari 2014)
Hoe beter je bent/wordt hoe meer haters je krijgt.
Cudi ( 2 mei 2014)
Ik ga binnenkort naar een wedstrijd van Vitesse. Is er nog een aanrader qua vak? Is Noord goed? Zuid is volgens mij al uitverkocht
Noord is prima, zelf zit ik meestal op Oost, ook een prima tribune.
Cudi ( 2 mei 2014)
En dan heb je ook nog west. Ook prima met stoeltjes enzo en een dak boven je hoofd.
En lekker de ruimte.
Johan C (27 januari 2014)
Ik zit op west.
Idd lekker de ruimte meestal, Monus verder goed zicht, niet onbelangrijk.
noord is goed, en je krijgteen drankje van mij!
Cudi ( 2 mei 2014)
Dank heren voor het aangeven van mijn type foutje
Cudi (27 januari 2014)
Sam_Vitesse ( 2 mei 2014)
Mijn fout viel me pas op toen jullie hem ook maakte.. En ik dat toen dat jullie dat bewust deden haha
Ah joh.
Kan gebeuren.
Nou, kaartjes voor Vitesse - AZ, noord gekocht. Een van de weinige wedstrijden waarvoor ik niet zo'n clubcard nodig heb. Wel fijn dat die kaartjes zo lang beschikbaar blijven. Bij Chelsea moet je altijd er klaar voor zitten zodra ze verkocht worden.
Welk vak zit je? Als je een keer kaarten wilt, stuur maar een bericht.
Strudelpopje (27 januari 2014)
Ik zit bij de cornervlag op rij 2.
Vitesse gaat Cuevas door verhuren aan Eindhoven, bizar dat een speler van Chelsea hier het niveau op de training niet aan kan.
Misschien heeft Chelsea die jongen wel overschat, heeft geen minuut bij Chelsea meegetraind geloof ik. Afgelopen zomer gehaald en linea recta doorgestuurd naar Arnhem.
niet plaats gebonden en de meesten staan.
wtf, dit noemt zichzelf journalist?
http://www.nusport.nl/column/3685701...m-vitesse.html
Ik kan me er niet meer druk om maken.
Spookclub, vreemdelingenlegioen.... Ahjaa verder heb ik het niet eens onthouden.
Ze lullen maar...
Cijfers lijken schokkend maar zijn al een stuk beter dan die van vorig jaar.
Er zijn op het moment 24 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 24 gasten)
Favorieten/bladwijzers