Pagina 84 van 176 EersteEerste ... 3474828384858694134 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.736 t/m 3.780 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #3736
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.096
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Maar dat is voor Twente geen verlies en geen winst, die kan het immers door deze deal nooit meer in de boeken opnemen.
    ? Er is gewoon een deel van een aantal spelers verkocht. Het exacte percentage weet ik niet, maar dat je niet meer de volledige transferopbrengsten krijgt is duidelijk.
    Het is dus voor Twente minder potentiële winst.

  2. #3737
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.096
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Of een andere speler verkopen, misschien meerdere.
    Ja. Of je eigen vermogen verminderen. Allemaal onwenselijk, lijkt mij.

  3. #3738
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Boven de 5 miljoen dingt die partij met tientallen procenten in de verkoopwaarde, dat is wel wat meer dan de rente die je normaal kwijt bent. Als de verkoop tegenvalt moet je vermogen aantrekken om Doyen af te lossen. Nogmaals: wel de lasten, niet (of verminderd) de lusten.
    Niet de lusten, maar ook niet de lasten. En wat zijn nu 5 miljoen voor een club als Twente. De grond onder het trainingscomplex is al meer waard.

  4. #3739
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    De rente is het percentage in de verkooprechten van de spelers.
    Dat noemen we in Twente speculatieve winst.

  5. #3740
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    ? Er is gewoon een deel van een aantal spelers verkocht. Het exacte percentage weet ik niet, maar dat je niet meer de volledige transferopbrengsten krijgt is duidelijk.
    Het is dus voor Twente minder potentiële winst.
    Klopt! Als tegenprestatie krijgt Twente een risicodragende lening (naar ik aanneem onder gunstige voorwaarden) om te investeren in de toekomst van de club.

  6. #3741
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.096
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Ik vind het bijzonder, dat jullie er op het oog zo weinig moeite mee hebben. We gaan zien hoe het uit pakt, zolang jullie er maar geen kampioen door worden.

  7. The Following User Says Thank You to Momus For This Useful Post:

    pegasus1 (29 januari 2014)

  8. #3742
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Of een andere speler verkopen, misschien meerdere.
    En dan is de cirkel weer rond, want dat gaf ik in een van de eerdere berichten al aan. Twente wordt door deze deal afhankelijk van spelersverkopen. Als het niet is voor de spelers waarbij het verkooppercentage van toepassing is, dan is het wel omdat er andere spelers verkocht moeten worden. Maar als ik pegasus moet geloven is dit een super deal voor Twente. Durf te beweren wel wat te weten van cijfertjes, ik vind dit een deal waar je als Twente supporter totaal niet gelukkig van zou moeten worden.

  9. #3743
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik vind het bijzonder, dat jullie er op het oog zo weinig moeite mee hebben. We gaan zien hoe het uit pakt, zolang jullie er maar geen kampioen door worden.
    Alleen maar als de voorwaarden kloppen zoals ze door Munsterman en van de Laan naar buiten zijn gebracht. Ik wacht het onderzoek van de KNVB af.

  10. #3744
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    En dan is de cirkel weer rond, want dat gaf ik in een van de eerdere berichten al aan. Twente wordt door deze deal afhankelijk van spelersverkopen. Als het niet is voor de spelers waarbij het verkooppercentage van toepassing is, dan is het wel omdat er andere spelers verkocht moeten worden. Maar als ik pegasus moet geloven is dit een super deal voor Twente. Durf te beweren wel wat te weten van cijfertjes, ik vind dit een deal waar je als Twente supporter totaal niet gelukkig van zou moeten worden.
    Zijn we ook niet. Maar echt forse gaten kan ik er ook niet in schieten. Onze boeken lijken vooralsnog niet op die van PSV en Vitesse, om maar eens wat clubs te noemen. En spelersverkoop, daar hebben we al 3 seizoenen mee op rij de cijfers mee in het groene bereik gekregen. Niets nieuws onder de zon voor een club als Twente.

  11. #3745
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    Zijn we ook niet. Maar echt forse gaten kan ik er ook niet in schieten. Onze boeken lijken vooralsnog niet op die van PSV en Vitesse, om maar eens wat clubs te noemen. En spelersverkoop, daar hebben we al 3 seizoenen mee op rij de cijfers mee in het groene bereik gekregen. Niets nieuws onder de zon voor een club als Twente.
    Inderdaad, het bewijs dat de financiële huishouding niet optimaal is. En nu gaat Twente dus ook nog eens een constructie aan die een dempend effect heeft op de verkoopgelden, aangezien een deel van de inkomsten naar een andere partij gaat. Dat er niet allemaal alarmbellen bij je afgaan kan ik echt niet snappen. Maar soit, volgens mij heb ik mijn zegje wel gedaan

  12. #3746
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Niet meer mensen een mening hierover ?

  13. #3747
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    In en intriest zijn de volgende berichten:

    FC Twente-aanvaller Luc Castaignos is door verschillende tussenpersonen in de winterstop aangeboden bij Tottenham Hotspur. Bij het vervalste verkoopmandaat werd een valse handtekening van Joop Munsterman gebruikt.

    De Tukkers hebben jurist Serge Rossmeisl, algemeen directeur van de werkgeversorganisatie FBO, ingeschakeld. "Het is duidelijk een actie van een stelletje goudzoekers", aldus Rossmeisl tegenover Voetbal International. "En dan ook nog een actie doordrenkt is van amateurisme, want die mensen zullen toch ook beseft hebben dat dit bedrog op een dag uit zou komen", meent hij.

    Voorzitter Joop Munsterman reageerde geschokt, maar wacht af welke stappen de FIFA gaat nemen. "Dat mandaat moet in ieder geval weg", vertelt de preses in de nieuwste uitgave van het weekblad. "In het geval van Luc Castaignos weten wij niets van een mandaat, dat is duidelijk vervalst. Als je dat beseft vraag je je wel af: hoe diep kunnen mensen in de voetballerij eigenlijk nog verder zinken?'', aldus een verbouwereerde Munsterman.

  14. #3748
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.096
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Ik suggereer niks hoor, maar wel toevallig dat die zaakwaarnemer precies Davy Oyen is...

  15. #3749
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Ik suggereer niks hoor, maar wel toevallig dat die zaakwaarnemer precies Davy Oyen is...
    De Davy Oyen die eind jaren 90 één jaartje de linksback van PSV was waarvan wij dachten dat hij voor het eerst in zijn leven een voetbal zag. Die Davy? Dat was een opmerkelijk transfer maar het werd nog vreemder toen hij dat jaar werd geselecteerd voor de Rode Duivels en het werd helemaal een apart verhaal toen hij na één seizoen werd overgenomen door dun Anderlecht.

    Die dacht toen dat hij voetballer was, dus een kleine stap om nu te denken dat je voetbal zaakwaarnemer bent.

  16. #3750
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Tadic wordt in elk bericht genoemd, het lijkt mij persoonlijk sterk dat hij er geen deel van uit maakt.
    Corona en Gutierrez zijn sowieso met een externe investeerder gehaald, zal me niets verbazen als dit ook datzelfde Doyen is.
    Ik pretendeer niet de ins en outs te kennen, maar op basis van de huidige informatie mag je zeker je vraagtekens zetten bij dit beleid.
    Mijn informant zat er naast wat betreft Tadic. Jij en de pers hadden dus (deels) gelijk. De betrokken spelers zijn: Tadic, Ebecilio, Promes en Ould-Chikh.

    FC Twente betaald overigens geen rente over het voorschot (lening).

  17. The Following User Says Thank You to pegasus1 For This Useful Post:

    DonK (31 januari 2014)

  18. #3751
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Eredivisie CV: ''Geen aanleiding FC Twente niet te geloven''

    Frank Rutten, directeur van de Eredivisie CV, heeft donderdag na een presentatie van de jaarcijfers gesproken over de deal tussen FC Twente en investeringsmaatschappij Doyen.

    Rutten verbaast zich over de ophef die is ontstaan. "Vroeger leende een club geld bij de bank en dienden de spelers als onderpand. Een groot verschil zie ik niet. Maar het kan natuurlijk zo zijn dat we niet alles weten", plaatst hij een kanttekening. De directeur beseft zich dat de constructie niet nieuw is.

    "Er zijn al zo lang individuen die belangen in spelers hebben. Vroeger in mijn tijd bij Roda JC bijvoorbeeld Nol Hendriks. Bij FC Utrecht steekt meneer Van Seumeren 27 miljoen in de club en wordt er een spandoek voor hem opgehangen. Ik begrijp dat het hier om mensen gaat die handelen uit clubliefde. Een investeringsmaatschappij wil geld verdienen. Dat is anders, maar niet verboden", erkent hij.

    "Uit niets blijkt dat het betreffende bedrijf invloed kan uitoefenen op waar een speler naartoe gaat of wanneer die wordt verkocht", vervolgt hij. Maar: "Het is verhelderend als iedereen zou weten hoe de deal precies in elkaar steekt. Desondanks heb ik op dit moment geen aanleiding FC Twente niet te geloven.”

    Een onderzoek van de KNVB zal dan ook weinig aan het licht brengen. "Waarom zou iemand wel een hele club mogen opkopen, maar niet in een aantal spelers mogen investeren? Dat ontgaat mij. Van alle clubs in Engeland die in privaat eigendom zijn handelt wellicht de helft van de betrokkenen uit clubliefde. De andere helft gaat het maar om één ding: geld verdienen", beseft hij.

    Rutten denkt zelfs dat FC Twente er juist verstandig aan doet om met de investeringsmaatschappij in zee te gaan. "In Portugal werken Porto en Benfica er ook mee. Ze hebben geen gesodemieter maar wel succes. Dat is mede te danken aan deze nieuwe vorm van financiering.”

  19. The Following User Says Thank You to Keiser For This Useful Post:

    pegasus1 (30 januari 2014)

  20. #3752
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.096
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Misschien moet Frank Rutten zich eens verdiepen in de financiële situatie van Porto en Benfica...

  21. #3753
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Misschien moet Frank Rutten zich eens verdiepen in de financiële situatie van Porto en Benfica...
    En Vitesse?

  22. #3754
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radicofani Bekijk bericht
    En Vitesse?
    Op een andere manier, maar ja. Heb net deze week de jaarrekening van Vitesse eens bekeken en daar zou ik als Vitesse supporter niet super vrolijk van worden.

  23. #3755
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Op een andere manier, maar ja. Heb net deze week de jaarrekening van Vitesse eens bekeken en daar zou ik als Vitesse supporter niet super vrolijk van worden.
    Dat bedoel ik, Twente neemt verantwoording voor de eigen Financiële huishouding. Al jaren. Daar was wel het e.e.a. voor nodig, maar clubs en Vitesse en Utrecht, daar wordt je pas droevig van.

  24. The Following User Says Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Keiser (31 januari 2014)

  25. #3756
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    @Momus, je hebt je punt nu wel gemaakt.
    Laat de komende jaren FC Twente maar bewijzen dat de club goed heeft gekozen.

  26. #3757
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Mocht FC Twente 1 of meer speler s verkopen die met anders geleend geld zijn aangekocht, dan is het zomaar mogelijk dat de 5 miljoen er met 1 grote verkoop al weer uit is.

  27. #3758
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.096
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    @Momus, je hebt je punt nu wel gemaakt.
    Laat de komende jaren FC Twente maar bewijzen dat de club goed heeft gekozen.
    Welk punt?

  28. #3759
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Welk punt?
    Naar voren richting toekomst .

  29. #3760
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Sander Boschker kondigt afscheid aan.

    Het moment is aangebroken. De clubheld van FC Twente stopt met voetballen. Sander Boschker stopt op 43-jarige leeftijd met keepen en hangt zijn voetbalschoenen en keepershandschoenen aan de wilgen.

    De routinier en personificatie van de clubcultuur bij FC Twente speelde 25 seizoenen betaald voetbal, waarvan 24 bij FC Twente. In zijn periode bij FC Twente wist de ervaren doelman 562 keer onder de lat te staan namens de Tukkers. In zijn jaren bij FC Twente heeft Boschker zes prijzen gewonnen, waaronder de landstitel in 2010. "Het besluit om na dit seizoen te stoppen, heb ik genomen voor de winterstop. Had het gevoel dat het goed was na 25 jaar", verklaart Boschker. "Ik heb alles meegemaakt bij FC Twente en ik hoop op een nieuwe toekomst bij de club."

  30. #3761
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    'Castaignos wil Enschede al na twee jaar verlaten'


    Auteur: Andor Faber

    05 Februari 2014 om 13:25


    Als het aan Luc Castaignos ligt, vertrekt hij komende zomer bij FC Twente. Met dat nieuws komt Twente Insite woensdag naar buiten. De spits wil de Tukkers na het huidige seizoen alweer verlaten.

    FC Twente nam Castaignos in de zomer van 2012 over van Internazionale voor liefst 5,5 miljoen euro. De beweegredenen van de oud-Feyenoorder om te vertrekken uit de Grolsch Veste zijn niet bekend. Dit seizoen laat Castaignos aan de supporters van FC Twente zien waarom hij gehaald is. De aanvaller maakte tot dusver twaalf doelpunten in de Eredivisie, waarmee hij vierde staat op de ranglijst van topscorers.

    De Enschedeërs anticipeerden in januari al op een mogelijk vertrek van Castaignos. De Noorse spits Torgeir Borven werd opgepikt bij Valerenga IF. Hij wordt gezien als toekomstige spits van Twente.

  31. #3762
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Verkopen is allicht de beste oplossing voor FC Twente.

  32. #3763
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Eigenlijk verbaast het me niet. Hij maakt altijd een ongelukkige en onbegrepen indruk. Hij mag Twente wel dankbaar zijn dat hij ondanks zijn zeer matige eerste seizoen een basisplaats behield. Hij kreeg alle tijd en extra aandacht om zijn spel te verbeteren en te groeien. Al was dat natuurlijk gezien zijn transferbedrag ook in het belang van Twente. Bij een grotere club was hij vermoedelijk op de bank beland.

  33. The Following User Says Thank You to pegasus1 For This Useful Post:

    Keiser ( 5 februari 2014)

  34. #3764
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.096
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pegasus1 Bekijk bericht
    Eigenlijk verbaast het me niet. Hij maakt altijd een ongelukkige en onbegrepen indruk. Hij mag Twente wel dankbaar zijn dat hij ondanks zijn zeer matige eerste seizoen een basisplaats behield. Hij kreeg alle tijd en extra aandacht om zijn spel te verbeteren en te groeien. Al was dat natuurlijk gezien zijn transferbedrag ook in het belang van Twente. Bij een grotere club was hij vermoedelijk op de bank beland.
    Voorlopig maakt ie nog steeds weinig indruk, ondanks die 12 goals.

  35. #3765
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Voorlopig maakt ie nog steeds weinig indruk, ondanks die 12 goals.
    Mee eens. Daarom verbaast het mij telkens weer dat hij in verband wordt gebracht met (redelijk) grote Engelse clubs. Moet met zijn fysieke kracht, zijn loopvermogen en zijn jeugd te maken hebben. Aan de andere kant: Wat moet een Engelse club met een spits die 1-benig is en niet kan koppen. Wanneer Twente er in slaagt om deze jongen zonder verlies te verkopen dan mogen ze blij zijn.

  36. #3766
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    In verband gebracht door die roddelwebsites als SportsDirectNews, ja. Maar Luc is nog lang niet klaar voor een grote club, na een waardeloos jaar speelt hij dit seizoen best goed. Meevoetballend, hardwerkend, wel een meerwaarde voor het elftal. Had alleen al lang op 30 goals kunnen staan als hij die kansen er wat vaker in schiet. Gewoon nog een jaartje bij Twente blijven en dan pas een stap vooruit maken, denk dat Luuk de Jong een mooi voorbeeld voor hem kan zijn.

  37. #3767
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Voorlopig maakt ie nog steeds weinig indruk, ondanks die 12 goals.
    Luc mist legio kansen, ook dat is voetbal.

  38. #3768
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Luc mist legio kansen, ook dat is voetbal.
    Als je in een grote competitie wil slagen, mag je toch wel een iets hoger goal/kans percentage hebben dan dat ie nu heeft..

  39. #3769
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.104
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Hopelijk voor een klein bedragje richting Engelse middenmoot en daar ontploffen.

  40. #3770
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TwenteTom Bekijk bericht
    Als je in een grote competitie wil slagen, mag je toch wel een iets hoger goal/kans percentage hebben dan dat ie nu heeft..
    Verkeerde inslag.

    Natuurlijk moet zijn verhouding kans- goal omhoog.

  41. #3771
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Ambitieuze Rutten lovend over 'visionair' Munsterman

    Fred Rutten wordt door insiders van FC Twente gezien als de grondlegger van het 'topsportklimaat' in Enschede. Sinds zijn periode als trainer bij de Tukkers, zijn de faciliteiten verbeterd en de verwachtingen automatisch toegenomen.

    De voormalig speler en trainer van Twente roemt echter vooral de inbreng van voorzitter Munsterman. "Je moet als bestuurder in staat zijn om de juiste mensen om je heen te verzamelen", vertelt hij in Voetbal International. "Joop Munsterman deed dat bij FC Twente. Die durfde vanuit een heel duidelijke visie en strategie te investeren op de toekomst. Helaas zijn er in het voetbal niet zo veel visionairs als Joop", weet hij.

    Twente durfde als één van de weinige clubs in een periode van crisis te investeren in de uitbreiding van het stadion. "Je moet soms durven investeren zonder dat je de keiharde garantie hebt dat daar inkomsten tegenover staan", meent Rutten. "Bij zulke beslissingen moet je durven varen op het inzicht en de kwaliteiten van je staf. Garanties heb je natuurlijk nooit, maar met een team van heel goede mensen kun je wel dicht bij die honderd procent komen", denkt hij.

    Zelf is Rutten inmiddels werkloos en genoot hij na hectische jaren bij PSV en Vitesse van een sabbatical. "Toch ben ik als coach nog jong", vertelt Rutten ambitieus. "Ik loop te kwispelen als een jonge hond, zoveel energie voel ik. Het bruist gewoon. Een functie als technisch directeur spreekt me ook aan. Transferbeleid, opleidingen, scouting: dat ligt me wel, denk ik", aldus Rutten.

  42. The Following User Says Thank You to Keiser For This Useful Post:

    pegasus1 (18 februari 2014)

  43. #3772
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    FC Twente krijgt eerste Duitse supportersvereniging

    Bron: TC Tubantia


    FC Twente heeft al meer dan twintig officiële supportersvereningen in Nederland en zelfs eentje in het Schotse Stranraer, maar daar komt binnenkort ook een Duitse supportersvereniging bij.

    Komend seizoen is een supportersvereniging in Alstätte een feit, meldt TC Tubantia. Er wordt op dit moment gewerkt aan de laatste voorbereidingen voordat FC Twente 1965 Supporters Alstätte het leven ziet. Er zijn in Duitsland niet veel supportersverenigingen van buitenlandse clubs.

    De supportersvereniging in Alstätte organiseert dit seizoen al busreizen naar thuiswedstrijden van FC Twente. Zij zullen eerst als aspirant-vereniging door het leven gaan, voordat ze door FC Twente erkend worden als officiële supportersvereniging.

  44. #3773
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Financieel zou Munsterman FC Twente graag kampioen zien worden:

    FC Twente is dinsdag tot een akkoord gekomen met de gemeente Hengelo over de bouw van het Sports Centre Hengelo. Voorzitter Joop Munsterman zette dinsdagmiddag zijn handtekening onder de intentieovereenkomst, waarin in grote lijnen de herindeling van het multifunctionele sportcomplex bescheven staat.

    In juli zal er meer duidelijkheid komen over de financiële omvang. FC Twente krijgt een subsidie van de provincie, maar het kostenplaatje is nog niet geheel duidelijk voor Munsterman. "Dat varieert van nul tot zes miljoen euro", zegt de preses tegenover De Telegraaf.

    De financiering heeft namelijk te maken met de sportieve prestaties. "Stel dat wij dit seizoen kampioen worden, dan kunnen we een bedrag tot twaalf miljoen euro bijschrijven", legt Munsterman uit. "Dan hoeven we geen cent te lenen. Dat werkt hetzelfde als we spelers goed verkopen. Die opbrengsten herinvesteren we in voorzieningen, zoals we eerder in het stadion hebben gedaan."

    Er komen onder meer een Speedsoccer Dome (overdekte voetbalfaciliteiten) en een padelbaan (nieuwe variant op tennis) op het nieuwe trainingscomplex. "Dit zijn de twee snelst groeiende sporten ter wereld", aldus Munsterman.

  45. #3774
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    'Liverpool volgt verrichtingen FC Twente-rechtsbuiten'



    Auteur: Sam Borremans

    22 Februari 2014 om 10:00

    Liverpool gaat zich in de zomerse transferperiode wellicht melden bij FC Twente. De club uit de Premier League volgt namelijk de verrichtingen van Quincy Promes nauwlettend en gaat wellicht actie ondernemen.

    Volgens Direct News is Liverpool momenteel een lijstje aan het opstellen met mogelijke transferdoelwitten voor de zomer. Een van de spelers op dat lijstje is Promes, die een goed seizoen kent bij FC Twente. In 21 competitiewedstrijden scoorde Promes tienmaal.

    "Trainer Brendan Rodgers heeft een aantal spelers in gedachte. Hij heeft scouts gestuurd om Promes te bekijken. Eerder heeft Brendan al bewezen dat hij niet bang is om jonge spelers een kans te geven als zij goed genoeg zijn", vertelde een ingewijde bron aan het eerdergenoemde medium. De 22-jarige Amsterdammer heeft bij Twente nog een contract tot medio 2015.

  46. #3775
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.104
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Zouden ze weten dat ze bij Stoke nog een buitenspelertje hebben rondhuppelen?

  47. #3776
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Geloof niet dat Liverpool serieuze belangstelling heeft voor Promes. Dat hij op heel veel lijstjes staat van engelse scouts dat wil ik wel geloven. Maar die 'lijstjes' zijn over het algemeen heel lang.

  48. #3777
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Castaignos: ''Heb er toch wel spijt van''


    FC Twente pakte zondagmiddag in extremis een punt tegen Feyenoord. De Tukkers poetsten een 0-2 achterstand weg en sleepten een punt uit het vuur, 2-2. Luc Castaignos tekende voor de aansluitingstreffer en stond na afloop weer de media te woord.

    "We zijn heel blij met die 2-2", zei de spits van FC Twente tegen de NOS. "Ook al is het met wat geluk, namelijk een buitenspeldoelpunt. Hoe we begonnen, was niet hoe FC Twente altijd speelt."

    Vorige week weigerde Castaignos zijn zegje te doen. "Ik heb van het moment geleerd en als je jong bent, maak je soms fouten", erkent hij. "Daar moet je van leren. Ik ben een professioneel iemand, die gewoon voor de camera moet gaan staan. Dat hoort er ook bij. Natuurlijk hoor je voor de mensen thuis je woordje te doen en natuurlijk ook voor je fans. Daar heb ik toch wel spijt van, dat ik voor mijn fans niet mijn zegje heb kunnen doen."

    Castaignos vond dat FC Twente wel een punt verdiende. "De tweede helft wel, maar de eerste helft niet. In de eerste helft kwamen we er niet aan te pas. In de tweede helft zijn we beter gaan spelen en gelukkig viel, met wat geluk, de 2-2", besluit Castaignos.

  49. #3778
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Tiote lijkt FC Twente eindelijk geld op te gaan leveren

    27 februari 2014 door Martin Reageer

    Het heeft er alle schijn van dat Newcastle United middenvelder Cheick Tiote deze zomer een transfer gaat maken naar één van de topclubs uit de Premier League. De voormalig FC Twente speler staat nadrukkelijk in de belangstelling van Manchester United coach Moyes en volgens de Engelse media nu ook van Manuel Pellegrini, de coach van Manchester City.
    Beide clubs zijn op zoek naar versterkingen op het middenveld voor het komende seizoen. De verwachting is dat beide clubs komende zomer een poging zullen gaan wagen de sterke Tiote over te nemen van de Magpies.
    Goed nieuws voor FC Twente voorzitter Joop Munsterman die nu al drie jaar hoopt op een doorverkoop van de middenvelder. Bij een verkoop van Tiote krijgt FC Twente namelijk 20% van het transferbedrag mee. Dit percentage geldt over het transferbedrag minus de prijs die Newcastle United in 2010 betaalde voor Tiote. Er zou ook een maximum van drie miljoen zijn vastgelegd in het contract.
    Eerder werden ook al Arsenal, Chelsea en het Russische Spartak Moskou gelinkt aan Tiote.

  50. The Following User Says Thank You to pegasus1 For This Useful Post:

    Radicofani ( 2 maart 2014)

  51. #3779
    pegasus1's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 mei 2007
    Berichten
    1.240
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Belangstelling voor Promes neemt toe

    FC Twente hoopt nog altijd op een langer verblijf van Quincy Promes. De onderhandelingen verlopen echter stroef en Ersin Akan, zaakwaarnemer van Promes, schermt met de interesse van enkele grote clubs, meldt het AD.

    Atlético Madrid en Napoli zouden interesse hebben in de vleugelaanvaller, maar dat zijn niet de enige clubs. "Zij zijn niet de enigen. Ik word platgebeld en ik vind dat ook wel logisch. Quincy heeft het vorig jaar met zestien goals geweldig gedaan bij Go Ahead Eagles", aldus Ersin Akan.

    "Hij heeft er nu bij FC Twente ook alweer elf gemaakt en heeft daarmee zelfs de status van A-international verdiend. Bovendien is hij pas 22 en loopt zijn contract in 2015 af. Dan is het volgens mij niet raar dat clubs van Champions League-niveau naar hem informeren", vervolgt de belangenbehartiger.

    Quincy Promes en FC Twente onderhandelen al enige tijd over een nieuw contract, maar een akkoord werd er nog altijd niet bereikt. "Ik schat die kans fifty-fifty. De intentie om er met FC Twente uit te komen is er zeker. Ook omdat Quincy dat graag wil. We willen de plannen van FC Twente graag aanhoren. Daarbij willen we wel fair behandeld worden en waardering voelen, anders is het misschien verstandiger om verder te kijken", besluit Akan.


    Lijkt me sterk dat hij nu al vertrekt. Maar wat me echt interesseert is de reden waarom hij destijds bij Ajax is weggestuurd. Was hij een lastige jongen of vonden ze hem toen niet goed genoeg.

  52. #3780
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.998
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Promes is niet gek, maar wel ondeugend in de goede zin van het woord.

Pagina 84 van 176 EersteEerste ... 3474828384858694134 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 11 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 11 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •