Pagina 170 van 258 EersteEerste ... 70120160168169170171172180220 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.606 t/m 7.650 van 11578

Discussie: Vitesse nieuws

  1. #7606
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Naar mijn weten maakt ze het seizoen ´gewoon´ af.
    Op wedstrijddagen, ja. Op kantoor was ze gisteren voor het laatst.

  2. #7607
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.963
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Laat de onrust maar vat krijgen op het elftal.

  3. #7608
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Hoop ik ook

  4. #7609
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.919
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Laat de onrust maar vat krijgen op het elftal.
    Idd, zondag mooie pot om het van ze af te schudden

  5. #7610
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Laat de onrust maar vat krijgen op het elftal.
    Het Vitesse van de laatste weken is idd onverslaanbaar...

    Kom, Vitesse is al weken de weg kwijt. Geloof niet dat ze door deze crisis nog veel slechter gaan spelen.

  6. #7611
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCLD Bekijk bericht
    Hij heeft natuurlijk wel een reden, die eikels hebben hem de toegang tot stadion ontnomen en maken hem nu zwart. Het moddergooien naar elkaar is begonnen.

    Ben heel benieuwd hoe Joostje zich nu voelt... Die knijpt hem.. denk je op slimme wijze van die bemoeial af te komen, krijg je dit op je bord! En dat terwijl je net je persvoorlichtster eruit gegooid heb!
    Kan. Ik vind Jordania een rare kerel, maar hij lijkt wel oprecht begaan te zijn met Vitesse. Heb het idee dat hij teveel tegengas heeft gegeven en er daardoor uitgewerkt is. Hij spreekt elkaar wel wat tegen dat hij moest wijken wegens matige prestaties terwijl ze schijnbaar geen kampioen willen worden.

    Die De Wit heeft wel een probleem nu ja. Imago naar de knoppen.

  7. #7612
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Beter zijn imago dan zijn vingers.

  8. #7613
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.919
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Kan. Ik vind Jordania een rare kerel, maar hij lijkt wel oprecht begaan te zijn met Vitesse. Heb het idee dat hij teveel tegengas heeft gegeven en er daardoor uitgewerkt is. Hij spreekt elkaar wel wat tegen dat hij moest wijken wegens matige prestaties terwijl ze schijnbaar geen kampioen willen worden.
    Ja, zijn acties van de laatste dagen zijn inderdaad in het belang van Vitesse.

  9. #7614
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Kan. Ik vind Jordania een rare kerel, maar hij lijkt wel oprecht begaan te zijn met Vitesse. Heb het idee dat hij teveel tegengas heeft gegeven en er daardoor uitgewerkt is. Hij spreekt elkaar wel wat tegen dat hij moest wijken wegens matige prestaties terwijl ze schijnbaar geen kampioen willen worden.

    Die De Wit heeft wel een probleem nu ja. Imago naar de knoppen.
    Het heb meer het idee dat Jordania dat zo ziet omdat er niet echt doorgepakt is toen de titel (vd winter) echt dicht bij was. Had een echte spits naar Arnhem gehaald.
    Daarbij is Jordania ook boos natuurlijk, weggezet worden als een crimineel die mensen bedreigd die zijn werk niet goedgedaan. Stadionverbod.. Er zijn mensen om minder met modder gaan gooien

  10. #7615
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Ja, zijn acties van de laatste dagen zijn inderdaad in het belang van Vitesse.
    Rancune. Wat menselijk is. En op zich, ben jij als supporter niet geinteresseerd in hoe het echt achter de schermen er aan toe gaat? (even vooropgesteld dat Jordania de waarheid zou spreken...)

  11. #7616
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.919
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Rancune. Wat menselijk is. En op zich, ben jij als supporter niet geinteresseerd in hoe het echt achter de schermen er aan toe gaat? (even vooropgesteld dat Jordania de waarheid zou spreken...)
    Ja maar als ik het beste voor had met een club of wie dan ook, zou ik wachten tot het seizoen klaar is. Hij is al geruime tijd niet meer actief dus ik kan totaal niet leven met de timing hiervan. Het lijkt me redelijk belangrijk dat we geen 5e worden.

  12. #7617
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Ja maar als ik het beste voor had met een club of wie dan ook, zou ik wachten tot het seizoen klaar is. Hij is al geruime tijd niet meer actief dus ik kan totaal niet leven met de timing hiervan. Het lijkt me redelijk belangrijk dat we geen 5e worden.
    De timing is beroerd ja. Al past het wel weer bij Vitesse. Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat hij een stadionverbod kreeg en dat de media dat door kreeg.

    Schijnt morgen in de nieuwe VI ook een reportage over Vitesse te zijn, dat insiders vrezen voor een Anhzi scenario. Geen idee hoe reëel dat is.

  13. #7618
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hoogkamp Bekijk bericht
    Ja maar als ik het beste voor had met een club of wie dan ook, zou ik wachten tot het seizoen klaar is. Hij is al geruime tijd niet meer actief dus ik kan totaal niet leven met de timing hiervan. Het lijkt me redelijk belangrijk dat we geen 5e worden.
    Timing, Tja zal allemaal met de beschuldigingen van de Wit te maken hebben lijkt me? De man wilt zichzelf verdedigen.. Als jij zo weggezet wordt. Dat het niet goed is voor Vitesse? Eens maar hij is dit niet begonnen. Dat is de Wit met zn belachelijke aangiften en stadionverbod.

  14. #7619
    Chief
    Guest

    Standaard

    Vond de reactie van Jordania wel geinig, dat hij Ted van Leeuwen al 20 keer had gezegd zijn hoofd eraf te snijden maar dat ze nog steeds bevriend zijn. Die De Wit heeft gewoon veel te weinig ervaring in dit wereldje, laat staan bij clubs boven het kaliber RKC waar nooit enige echte druk en stress is.

  15. #7620
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    De timing is beroerd ja. Al past het wel weer bij Vitesse. Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat hij een stadionverbod kreeg en dat de media dat door kreeg.

    Schijnt morgen in de nieuwe VI ook een reportage over Vitesse te zijn, dat insiders vrezen voor een Anhzi scenario. Geen idee hoe reëel dat is.
    Als ze de stekker eruit trekken, heeft Vitesse sowieso nog 18 maanden financiële dekking vanaf het begin van dat seizoen. Iets wat Anzhi niet had.

  16. #7621
    Steun de Horeca The Man's schermafbeelding
    Aangemeld
    24 december 2013
    Leeftijd
    29
    Berichten
    10.569
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Als ze de stekker eruit trekken, heeft Vitesse sowieso nog 18 maanden financiële dekking vanaf het begin van dat seizoen. Iets wat Anzhi niet had.
    Toch lijkt een Anhzi scenario me niet prettig

  17. #7622
    Reactinator Strudelpopje's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 juni 2011
    Berichten
    1.109
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Snap zelf niet waarom Chelsea niet zou willen dat Vitesse in de CL komt. Maarja, die Jordania komt sinds de aandelenoverdracht wel vaker gefrustreerd over.

  18. #7623
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Chelsea vind de ontwikkeling vd talenten belangrijker dan de titel. Als beide samen gaan lijkt me niet dat ze er problemen mee hebben. Maar dat voor Chelsea de ontwikkeling van eigen talenten belangrijker is lijkt me logisch.

    Ajax ziet ook liever dat het eigen talent zich doorontwikkeld bij een club dan dat die club kampioen wied en het Ajax talent op de bank zit.

    Maar goed, dat Jordania het gevoel dus had komt mede door Ted en Fred

  19. #7624
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strudelpopje Bekijk bericht
    Snap zelf niet waarom Chelsea niet zou willen dat Vitesse in de CL komt. Maarja, die Jordania komt sinds de aandelenoverdracht wel vaker gefrustreerd over.
    Door dit dus:

    Aleksander Tsjgirinskiy, vriend van de Russische multimiljardair en Chelsea-eigenaar Roman Abramovitsj is op papier grootaandeelhouder van Vitesse. Feitelijk is Londen eigenaar van vrijwel alle spelers bij Vitesse, zegt Jordania. En volgens de regels van de UEFA is het niet toegestaan om twee clubs van dezelfde eigenaar toe te laten tot de Champions League. de KNVB heeft de link tussen Londen/Moskou en Arnhem overigens nooit kunnen bewijzen.
    http://www.elsevier.nl/Sport/nieuws/...lsea-1493619W/

  20. #7625
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Haha, zijn er nog meer frusti's die buitengezet zijn door Vitesse? Ze gaan nu ineens allemaal hun verhaal doen. Die Ted ook. Het grootste deel van de spelerssalarissen wordt door Chelsea betaalt, volgens mij.
    Die persvoorlichtster zal eerdaags ook wel uit de school klappen...

  21. #7626
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Haha, zijn er nog meer frusti's die buitengezet zijn door Vitesse? Ze gaan nu ineens allemaal hun verhaal doen. Die Ted ook. Het grootste deel van de spelerssalarissen wordt door Chelsea betaalt, volgens mij.
    Die persvoorlichtster zal eerdaags ook wel uit de school klappen...
    Nee. De Snor zei gister dat ze een extra bedrag mee heeft gekregen bij de afkoopsom om te zwijgen.

  22. #7627
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Door dit dus:
    Maar waarom mocht CSKA wel in de CL spelen met Chelsea dan?

  23. #7628
    Reactinator Strudelpopje's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 juni 2011
    Berichten
    1.109
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Klopt volgens mij ook niet aangezien de KNVB er al wel onderzoek naar heeft gedaan en dan zou destijds al naar boven zijn gekomen dat Abramovich een rol heeft bij Chelsea én Vitesse wat niet mag. Ik heb zelf ook nooit ergens gelezen dat Abramovich aandeelhouder is van Vitesse.

  24. #7629
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strudelpopje Bekijk bericht
    Klopt volgens mij ook niet aangezien de KNVB er al wel onderzoek naar heeft gedaan en dan zou destijds al naar boven zijn gekomen dat Abramovich een rol heeft bij Chelsea én Vitesse wat niet mag. Ik heb zelf ook nooit ergens gelezen dat Abramovich aandeelhouder is van Vitesse.
    Het kan best zijn dat Abramovich gewoon de 'baas' is, maar dat hebben ze in de praktijk natuurlijk wel zo weten te regelen dat op papier dat niet het geval is. Geen enkel probleem om zoiets te omzeilen.

  25. #7630
    Reactinator Strudelpopje's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 juni 2011
    Berichten
    1.109
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Het kan best zijn dat Abramovich gewoon de 'baas' is, maar dat hebben ze in de praktijk natuurlijk wel zo weten te regelen dat op papier dat niet het geval is. Geen enkel probleem om zoiets te omzeilen.
    Zou inderdaad bijzonder onhandig en onnodig zijn. Elsevier ook de enige die dat claimt. Ze zeggen dat Jordania dat heeft gezegd, maar dat heb ik nergens terug kunnen vinden.

  26. #7631
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    24.004
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    30

    Standaard

    Een pot zure augurken.
    Zo kun je Vitesse momenteel kort samen vatten.
    Hoeveel eruit zijn en hoeveel er nog inzitten eer de pot leeg = is niet te zeggen.

  27. #7632
    Reactinator Strudelpopje's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 juni 2011
    Berichten
    1.109
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    http://www.vitesse.nl/vitessenl/nieuws/detail/4307

    Reactie van Raad van Commisarissen:

    Gezien de onjuiste berichtgeving over Vitesse en de ontstane situatie van de afgelopen dagen wenst Vitesse via voorzitter Raad van Commissarissen, Bert Roetert, te reageren.

    De mededeling dat Vitesse geen kampioen mag worden lijkt bijna op een, zij het slechte, 1 aprilgrap. Worden we hier met z'n allen in de maling genomen? Het competitie-element en de onvoorspelbaarheid zijn beginwaarden van sport. Juist de wedstrijdspanning en passie maakt sport immens populair. Net als elke club wil Vitesse zo veel mogelijk wedstrijden winnen, met zo goed mogelijk spel.

    De afgelopen drie jaar is Vitesse door de tomeloze ambities van Merab Jordania financieel dusdanig uit balans gebracht, dat bijna niet meer aan de regels van Financial Fair Play kon worden voldaan. Korte termijn effectbejag en een mix van eigen- en clubbelang gingen voor continuïteit. Met dat opportunisme is de club in problemen gekomen.

    Uit respect voor Jordania heeft Vitesse deze aspecten nooit verder willen belichten. De huidige eigenaar en directie hebben besloten om Vitesse een stabiele voetbalclub in de top 5 van de Nederlandse Eredivisie te laten zijn, maar wel binnen de regels van Financial Fair Play.

    De clubleiding heeft begrip voor de frustratie van Jordania vanwege het feit dat hij zijn persoonlijke ambitie niet kon waarmaken maar betreurt de verspreiding van onwaarheden in hoge mate.

    Met name voor onze trouwe achterban is de situatie uitermate vervelend en moeilijk te begrijpen. Als bestuur hopen we dat we met z’n allen zo snel mogelijk kunnen focussen op waar het om gaat: voetbal. We willen de basis leggen voor successen op de lange termijn. Om dat te kunnen realiseren bouwen we aan een sterk eerste elftal en technische staf. In het verlengde daarvan wordt geïnvesteerd in de voetbalacademie, scouting en innovatie. We willen continuïteit op de lange termijn. Een proces dat tijd kost, maar waarvan de eerste contouren al zichtbaar zijn.

    Bert Roetert

  28. #7633
    ☆☆☆ Paperboy's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 juli 2009
    Berichten
    1.874
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Triest bedrijf dat Vitesse, hoop dat ze Nederland niet mogen/kunnen vertegenwoordigen in Europa volgend seizoen.

  29. #7634
    Van mug naar een olifant Destroy's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Den Haag
    Leeftijd
    33
    Berichten
    4.620
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Vitesse een club zonder eigen identiteit.. Mooi hoor. Chelsea 2 dus voortan.

  30. #7635
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.919
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    ARNHEM - Voormalig technisch directeur Ted van Leeuwen lacht om de vermeende bedreigingen van Merab Jordania aan het adres van Vitesse-directeur Joost de Wit. 'Ik lach me te pletter, want ik ken Merab als een zachtaardige man. Te lief zelfs. Dat heb ik hem wel eens verweten ook. Maar hij zegt wel eens dingen in frustraties, dat heb ik zelf ook aan den lijve ondervonden', lacht Van Leeuwen.

    De Apeldoorner reageert ook op een interview waarin Jordania zegt dat Vitesse van Chelsea geen kampioen mag worden. 'Ik herken dat type gevoel wel bij ons toen, maar zoiets kan nooit op papier staan. Ik heb het in elk geval nooit gezien. Er zijn ook andere belangen, die eigenlijk tegengesteld zijn. Wij willen kampioen worden, zij vooral goede spelers opleiden. Dat is een verschil.'

    Volgens Jordania wist Fred Rutten een half jaar voor zijn vertrek al dat Vitesse van de Londense topclub 'geen kampioen mocht worden.' Van Leeuwen licht toe. 'Ons was beloofd dat er drie spelers in de winterstop zouden komen, maar van drie werd het één en om duistere redenen kwam ook Kelvin Leerdam uiteindelijk op het allerlaatste moment niet. Dan krijg je wel een bepaald gevoel. Dus dat Jordania dat dan zegt, daar kan ik me van alles bij voorstellen. '

    Vitesse deed ook dit seizoen lange tijd mee om de titelstrijd. 'Als er één seizoen was geweest, waarin Vitesse kampioen had kunnen woren, dan was het nu wel. Ten eerste staat er een goede selectie. Het geraamte, het frame, staat al een aantal jaren. En als derde is de Nederlandse competitie nog nooit zo slecht geweest. Het is eeuwig zonde. Tot voor de winterstop was ik er echt van overtuigd dat Vitesse kampioen zou worden. Ik ga straks veel flesjes wijn verliezen. Vitesse speelde namelijk ook het beste voetbal', besluit Van Leeuwen.

  31. #7636
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.919
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Destroy Bekijk bericht
    Vitesse een club zonder eigen identiteit.. Mooi hoor. Chelsea 2 dus voortan.
    hoe vaak ga je jezelf nog herhalen?

  32. The Following 2 Users Say Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    Sam_Vitesse ( 1 april 2014),The Man ( 1 april 2014)

  33. #7637
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.106
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Die Piazon heeft zijn verkregen instructies in de winsterstop in ieder geval ter harte genomen.

  34. The Following 2 Users Say Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    Hoogkamp ( 1 april 2014)

  35. #7638
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Die Piazon heeft zijn verkregen instructies in de winsterstop in ieder geval ter harte genomen.
    Kan je wel zeggen ja, onbegrijpelijk tot het laatste nieuws.. Maar als Chelsea niet wilt dat Vitesse kampioen wordt waarom sturen ze dan Traore in de winterstop?

  36. #7639
    Chief
    Guest

    Standaard

    Wordt tijd dat VI ofzo eens gaat uitzoeken of Chelsea en Vitesse nou echt niet samen CL mogen spelen. Ben ik nu toch wel benieuwd naar. Als dat klopt, dan is Vitesse voor Chelsea echt alleen een opleidingshuis om wat spelers te dumpen.

  37. #7640
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.106
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Wordt tijd dat VI ofzo eens gaat uitzoeken of Chelsea en Vitesse nou echt niet samen CL mogen spelen. Ben ik nu toch wel benieuwd naar. Als dat klopt, dan is Vitesse voor Chelsea echt alleen een opleidingshuis om wat spelers te dumpen.
    Ik neem aan dat Europees net zoiets zal gelden als voor Feyenoord/Excelsior destijds. Maximaal een x-aantal spelers van dezelfde club in dezelfde competitie bij verschillende clubs (begrijp je?).

  38. #7641
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maradona10 Bekijk bericht
    Ik neem aan dat Europees net zoiets zal gelden als voor Feyenoord/Excelsior destijds. Maximaal een x-aantal spelers van dezelfde club in dezelfde competitie bij verschillende clubs (begrijp je?).
    Ja, dat zal vast mee spelen. Maar het gaat nu ook om de aandelen van die kerel met die moeilijke naam. Als ze volgens de regels dan de CL niet in mogen, dan is dit hele Vitesse project wel 1 grote grap. Dan heeft alleen Chelsea er iets aan en moeten ze nog moeite doen ook om Vitesse te saboteren. Ik kan het me nauwelijks voorstellen.

  39. #7642
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Kan je wel zeggen ja, onbegrijpelijk tot het laatste nieuws.. Maar als Chelsea niet wilt dat Vitesse kampioen wordt waarom sturen ze dan Traore in de winterstop?
    Omdat die zich moet ontwikkelen...

  40. #7643
    Reactinator Strudelpopje's schermafbeelding
    Aangemeld
    15 juni 2011
    Berichten
    1.109
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Wordt tijd dat VI ofzo eens gaat uitzoeken of Chelsea en Vitesse nou echt niet samen CL mogen spelen. Ben ik nu toch wel benieuwd naar. Als dat klopt, dan is Vitesse voor Chelsea echt alleen een opleidingshuis om wat spelers te dumpen.
    Indien Abramovich eigenaar is van Vitesse (wat hij niet is) dan zou dat niet mogen, maar dat is niet het geval.

  41. #7644
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Omdat die zich moet ontwikkelen...
    Ja natuurlijk, maar hij had volgens de kenners de kwaliteiten om van het niveau Piazon te zijn. Zo iemand stuur je niet als je niet wilt dat we kampioen zouden worden.

  42. #7645
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strudelpopje Bekijk bericht
    Indien Abramovich eigenaar is van Vitesse (wat hij niet is) dan zou dat niet mogen, maar dat is niet het geval.
    Als het zo simpel was, dan was de ophef er niet geweest lijkt me. Het gaat vooral om die Tjchigedinges, die nieuwe aandeelhouder.

  43. #7646
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chief Bekijk bericht
    Als het zo simpel was, dan was de ophef er niet geweest lijkt me. Het gaat vooral om die Tjchigedinges, die nieuwe aandeelhouder.
    Wat is er met Chigirinskiy? Heeft die aandelen van Chelsea?

  44. #7647
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Ja natuurlijk, maar hij had volgens de kenners de kwaliteiten om van het niveau Piazon te zijn. Zo iemand stuur je niet als je niet wilt dat we kampioen zouden worden.
    Chelsea ziet ook wel dat Velthuizen in de goal staat en er spelers als Struijk en v/d Heijden meedoen hoor.

  45. #7648
    Chief
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcel013 Bekijk bericht
    Wat is er met Chigirinskiy? Heeft die aandelen van Chelsea?
    #7624

  46. #7649
    Sam_Vitesse's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 juli 2011
    Berichten
    6.465
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Chelsea ziet ook wel dat Velthuizen in de goal staat en er spelers als Struijk en v/d Heijden meedoen hoor.
    Ja maar Chelsea zag ook dat Vitesse op doelsaldo net geen eerste stond in de winterstop.

  47. #7650
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.099
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sam Bekijk bericht
    Ja maar Chelsea zag ook dat Vitesse op doelsaldo net geen eerste stond in de winterstop.
    Ja, maar Chelsea is ook bekend met de vorm van Ajax na de winterstop.

  48. The Following 2 Users Say Thank You to Momus For This Useful Post:

    Hoogkamp ( 1 april 2014),Johan C ( 3 april 2014)

Pagina 170 van 258 EersteEerste ... 70120160168169170171172180220 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 69 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 69 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. NAC nieuws topic
    By ~NAC PB~ in forum NAC Breda
    Reacties: 1006
    Laatste bericht: 2 januari 2024, 17:20
  2. VVV Venlo Nieuws topic
    By kitno in forum VVV Venlo
    Reacties: 422
    Laatste bericht: 15 maart 2021, 23:27

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •