Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1222

Discussie: Argentijnse competitie

Hybrid View

  1. #1
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ben net een uurtje terug van de pot. Leuk om mee te maken. Het stadion was zoals verwacht vrij leeg, 25000 man las ik. In een stadion als Azteca ziet dat er vrij droevig uit. Dat het WK eraan komt en dat het bijna niet gepromoot is helpt ook niet natuurlijk.
    Ik moest wel een keuze maken bij het kopen van het kaartje, of ik tussen "La Doce" wilde zitten of tussen "Los Borrachos". Afgaande op het aantal shirts ik gedurende de dag van beide clubs zag koos ik dit keer voor het rood witte deel.
    Er was veel meer controle dan tijdens de Mexicaanse Clasico. Mijn plastic stokje van mijn zojuist gekochte souvenirsvlaggetje van een dikke euro moest ik achterlaten. Villalva liet wel leuke dribbels zien en (ik geloof) de nr.11 van Boca.
    Uiteindelijk mocht River Plate dus de BBVA cup omhoog houden.
    Het zou mooi zijn als ze dit nog een keer over doen, tijdens de voorbereiding en het wat groter aanpakken. Van de mensen die ik afgelopen week sprak, wist niemand van deze wedstrijd af.

    Dan nog een speciale vermelding voor de Mexicaan die tijdens de wedstrijd in zijn Feyenoord shirt op het grote scherm verscheen.

    Wat zelfgemaakte fotootjes van zeer lage kwaliteit:




    En mijn aandenken aan deze pot:
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 1 juni 2014 om 09:21

  2. The Following 3 Users Say Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    Guaporta ( 3 juni 2014),kitno ( 1 juni 2014),MAGICA ( 1 juni 2014)

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 16 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 16 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •