Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 2113

Discussie: Sparta nieuws

Hybrid View

  1. #1
    een spartaan spartapiet's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 januari 2006
    Locatie
    Rotterdam West
    Leeftijd
    35
    Berichten
    1.368
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Vloet verlaat Sparta aan einde van seizoen

    Sparta zal aan het einde van dit seizoen op zoek moeten naar een nieuwe trainer. De huidige trainer Wiljan Vloet kan het niet vinden met het bestuur van de Rotterdamse ploeg en zal na afloop van deze competitie de club verlaten, zo maakte hij na afloop van de verrassende 3-0 zege op FC Twente bekend.

    Met name het feit dat het bestuur weinig vertrouwen in Vloet toonde, kon hij niet waarderen. "Ik had in de eerste plaats niet de intentie dat het bestuur met mij door wilde en ten tweede zitten het bestuur en ik niet op dezelfde golflengte wat betreft de visie over hoe je een club moet leiden. Ik vind het doodzonde, want vanavond is wel gebleken waartoe Sparta in staat kan zijn", zo sprak Vloet.

  2. #2
    Een Spartaan! vuxajoro's schermafbeelding
    Aangemeld
    19 februari 2006
    Locatie
    Rotterdam
    Leeftijd
    34
    Berichten
    606
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik vind het aan de ene kant wel goed van hem, op zoek naar een nieuwe uitdaging waar hij geen gezeik heeft met het bestuur, en voor ons Sparta weer een nieuwe wind, en misschien nog betere prestaties!
    Maar aan de andere kant is het wel jammer, het draait nu net goed met Sparta, en ik denk dat het nieuws dus op het verkeerde moment komt, hij had het beter vlak voor het einde van het seizoen naar buiten kunnen brengen. En ik denk dat Wiljan zeker de kwaliteiten bezit als trainer om een BETER Sparta te maken!
    Maar ach, we zullen zien, zolang SPARTA maar blijft presteren!!!

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 17 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 17 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Wie moet Sparta Rotterdam gaan kopen/verkopen?
    By JohnDylan in forum Sparta Rotterdam
    Reacties: 475
    Laatste bericht: 14 augustus 2020, 10:46

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •