Pagina 99 van 176 EersteEerste ... 4989979899100101109149 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.411 t/m 4.455 van 7910

Discussie: Twente Nieuws

  1. #4411
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Ik ga er vanuit dat met schuldeisers niet de hypotheekverstrekkers bedoelt worden. Maar het is even afwachten tot Pegasus zijn visie over dit gebeuren geeft.
    Tot die tijd vind ik het vooral lullig voor ‎Radicofani.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Voor veel bedrijven sowieso. Al mogen schuldeisers lang niet altijd per direct (ofwel: morgen) hun geld opeisen, de schuld moet natuurlijk al wel 'overdue' zijn.
    Precies, dat bedoel ik. Als er gewoon afbetalingsregelingen zijn. Maar goed, dit stukje tekst zegt weinig, maar afwachten wat er daadwerkelijk in staat.

  2. #4412
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Jaarrekeningen van Twente zijn zeker niet openbaar?

  3. #4413
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    De laatste die te vinden is, is van 2011/12...

  4. #4414
    Goed is niet goed genoeg. Caelis's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 april 2007
    Berichten
    2.022
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Geldt dat niet voor veel clubs, als morgen alle schuldeisers hun geld opeisen, dat de club dan failliet is?
    Ligt eraan of er onderscheid gemaakt wordt tussen kort en langlopende schulden. Meestal is het wel handig dat je vlottende activa en vlottende passiva min tenminste of meer met elkaar in evenwicht zijn. De teneur van het artikel is een gebrek aan liquiditeit en dat doet vermoeden dat het krap is qua quick ratio.

    Gedwongen verkopen van talentvolle spelers voor het financieel en sportief handige moment is natuurlijk ook niet echt fijn.

    Langzamerhand ontstaat er een stroom berichten die zelfs erkend wegkijker Keiser op bepaalde gedachten zouden doen komen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Precies, dat bedoel ik. Als er gewoon afbetalingsregelingen zijn. Maar goed, dit stukje tekst zegt weinig, maar afwachten wat er daadwerkelijk in staat.
    Ben inderdaad wel benieuwd naar het stukje.

  5. #4415
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Caelis Bekijk bericht
    Ligt eraan of er onderscheid gemaakt wordt tussen kort en langlopende schulden. Meestal is het wel handig dat je vlottende activa en vlottende passiva min tenminste of meer met elkaar in evenwicht zijn. De teneur van het artikel is een gebrek aan liquiditeit en dat doet vermoeden dat het krap is qua quick ratio.

    Gedwongen verkopen van talentvolle spelers voor het financieel en sportief handige moment is natuurlijk ook niet echt fijn.

    Langzamerhand ontstaat er een stroom berichten die zelfs erkend wegkijker Keiser op bepaalde gedachten zouden doen komen.



    Ben inderdaad wel benieuwd naar het stukje.
    Dat eerste was ook mijn gedachte. Zullen het morgen wel lezen.

  6. #4416
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.843
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Wel humor dat Johan Derksen alle ruimte aan Joop voor om uit zijn Fabeltjeskrant voor te lezen, en dat VI vol de andere kant neemt.

  7. The Following 3 Users Say Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    Bernardo ( 3 maart 2015),Caelis ( 4 maart 2015),viktor ( 3 maart 2015)

  8. #4417
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Het is wachten op Keiser, die ons ongetwijfeld gaat vertellen, zonder uitleg, dat wij er allemaal geen reet van begrijpen.

  9. #4418

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Die kruipt weer lekker in zijn hunebed. Totdat het weer beter gaat met Twente

  10. #4419
    Daddy Cool marcel013's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 januari 2007
    Locatie
    Hoogeveen
    Leeftijd
    36
    Berichten
    51.766
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    72

    Standaard

    Ah is Keiser in Drenthe? Gezellig.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to marcel013 For This Useful Post:

    DonK ( 4 maart 2015),Sam_Vitesse ( 4 maart 2015)

  12. #4420
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Drenthe, Overijssel, een pot nat.

  13. #4421
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    3 punten in mindering zijn bevestigd door de KNVB. Twente zakt daardoor naar de 9e plek.

  14. #4422
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    En jong Twente volgend seizoen niet meer in JL.

  15. #4423
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.843
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Twente gaat niet eens in beroep, verrassend.

  16. #4424
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Ik kan me nog een doekkie herinneren in het uitvak toentertijd, wat een lol hadden ze...
    Zouden ze het nog hebben? Kleine wijziging en hij is weer heel actueel :-)

  17. #4425
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Voor veel bedrijven sowieso. Al mogen schuldeisers lang niet altijd per direct (ofwel: morgen) hun geld opeisen, de schuld moet natuurlijk al wel 'overdue' zijn.
    Salarissen, loonbelasting en enorme pensioenpremies. Het 2e elftal uit de Eerste Divisie, het vrouwenvoetbal naar een stichting en alle aflopende contracten worden niet verlengd. Als je elke maand moeite hebt om bovenstaande kosten te betalen, dan zullen je overige schulden ook toenemen. Die zijn op dat moment iets minder dringend.

    Overigens is technisch failliet eerder een benaming dat je bewust een faillissement uitlokt om een doorstart te maken. Dat zal bij een voetbalclub geen sprake van zijn omdat dan alle contracten vervallen. Prima voor de materiaalman die bij een doorstart waarschijnlijk weer mee kan en wil maar al je spelers zijn op dat moment transfervrij.

  18. #4426
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Aan de ene kant gun ik het die kwal van een Munsterman wel. Wel ontzettend kut voor de echte supporters natuurlijk. En ergens ook wel jammer voor de eredivisie. Grote top maakt de competitie toch aantrekkelijker.

  19. #4427
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Tja, hier werd door verschillende personen ook al voor gewaarschuwd (in dit topic, oa door mensen die wel wat weten van cijfertjes), lees voor de grap de discussie van medio januari 2014 maar eens terug. Maar ook op vele andere momenten. Al blijft het bovenal vooral sneu voor de supporters.

  20. #4428
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.843
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DonKarst Bekijk bericht
    Tja, hier werd door verschillende personen ook al voor gewaarschuwd (in dit topic, oa door mensen die wel wat weten van cijfertjes), lees voor de grap de discussie van medio januari 2014 maar eens terug. Maar ook op vele andere momenten. Al blijft het bovenal vooral sneu voor de supporters.
    Bedrijfsblindheid wordt het ook wel genoemd.

  21. #4429
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.843
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Gelukkig laat Joop alles prima na:

    FC Twente kondigt na de drie punten in mindering van de KNVB verdere bezuinigingsmaatregelen aan. De begroting wordt flink teruggeschroefd en het beloftenteam verdwijnt uit kostenoverwegingen uit de Jupiler League.
    "We zijn genoodzaakt alles langs een financiële meetlat te leggen. De liquiditeit is afgedekt, maar volgend jaar zullen we toch echt een forse bezuinigingsslag moeten maken. Dat is onvermijdelijk", zegt financieel bestuurder Gerald van den Belt.

    Twente zal kritisch kijken naar het personeelsbeleid, ook buiten het veld. "Aflopende contracten worden opgezegd en aan het einde van het seizoen opnieuw bekeken. Dit geldt niet alleen voor het voetbalbedrijf."

    "Dat zijn harde beslissingen om te moeten nemen, maar financiële gezondmaking van FC Twente heeft nu absolute topprioriteit."

    Begroting substantieel terug

    De Tukkers werden bestraft omdat het plan van aanpak volgens de licentiecommissie van de KNVB onvoldoende was om de financiën op orde te krijgen.

    "Het plan van aanpak is destijds te ambitieus opgesteld. Wat in een jaar moest worden bewerkstelligd, had ook over drie kunnen worden uitgesmeerd. Dan hadden we het onszelf makkelijker gemaakt en waren we niet in deze positie terecht gekomen."

    “We moeten deze moeilijke bezuinigingsoperatie nu eerst voltooien en een nieuwe financiële balans vinden. Pas dan kunnen we weer gaan bouwen. We moeten en willen weer naar een normale situatie."

    "Dat betekent dat we ook in begroting substantieel terug moeten. Een begroting die sluitend moet zijn zonder transferopbrengsten en Europees voetbal.”

    Beloften en vrouwen

    Door de bezuinigingen zal Jong Twente vanaf volgend seizoen niet meer in de Jupiler League uitkomen, maar in de beloftencompetitie. Daarmee wil de club ook de dramatische grasmat in de Grolsch Veste ontlasten. Het vrouwenteam wordt ondergebracht in een aparte stichting.

    De KNVB streeft ernaar om die opengevallen plek weer op te vullen. ''Het is heel teleurstellend dat het zover komt'', meldde een woordvoerder van de bond. ''Twente was juist een van de clubs die tot de Jupiler League is toegetreden om talent te laten rijpen.''

    De KNVB hoopt zo spoedig mogelijk tot een oplossing te komen. ''We houden nog open of er een ploeg uit de amateurs doorstroomt, of dat er een ander beloftenteam bijkomt. Dat hangt af van wat er mogelijk is. We zijn twee jaar geleden in het belang van de Jupiler League naar twintig ploegen gegaan. Dat is wel het mooiste, want dan hoeft er niet één ploeg een weekend thuis te zitten.''

    Munsterman

    Van den Belt realiseert zich dat er moeilijke tijden aankomen voor de club uit Enschede. "Zeker nu we ook sportief een mindere fase doormaken, maar we moeten deze weg inslaan. Dat gaat in de komende periode zwaar worden en hier en daar pijn doen, maar we zijn ervan overtuigd dat dit nodig is."

    Twente werkt dit seizoen met een begroting van 44,5 miljoen euro. De club is de afgelopen jaren onder voorzitter Joop Munsterman, die na dit seizoen vertrekt, flink opgeklommen in de eredivisie. Twente werd in 2010 kampioen van Nederland.

    Munsterman uitte in oktober bij de bekendmaking van zijn terugtreden als voorzitter met name zijn bezwaren over de openheid van de voetbalwereld als het gaat om financiën. De preses heeft zijn financiële beleid altijd verdedigd en vindt dat het uitdelen van openbare straffen funest is voor clubs.

  22. The Following User Says Thank You to Hoogkamp For This Useful Post:

    DonK ( 4 maart 2015)

  23. #4430

    Aangemeld
    28 september 2005
    Berichten
    17.261
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    40

    Standaard

    Ze hebben in vd Belt wel een topper in huis gehaald.

  24. #4431
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    "Clubs als Ajax en PSV moeten leren om de nieuwe realiteit te accepteren dat Twente definitief Nederlandse top is"

    (Youri Mulder, 2 mei 2010)


    Het kan verkeren.

  25. The Following 4 Users Say Thank You to Johan C For This Useful Post:

    Bernardo ( 4 maart 2015),Momus ( 4 maart 2015),Peerk ( 5 maart 2015),viktor ( 4 maart 2015)

  26. #4432
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Vroeger was alles beter, zeggen ze wel eens..... Vroeger, wat is vroeger voor mij als we het over FC Twente hebben. Vroeger is met bus 1 van Vak-P naar NAC, een avond wedstrijd. Strijd bij de ingang omdat de trommels niet naar binnen mochten. Een zaadpot zien en naar huis gaan, volledig los gaan in de bus met hardcore en alle genotsmiddelen die God ooit verboden heeft. Het cluster verlaten omdat bus 1 nooit in het cluster rijdt. Zo stronken als een aap naar huis, bus blauw. Dat was vroeger. Of met 10 man en een paardenkop naar Fortuna op eigen vervoer. En dan verkeerd lopen om dat kale stadion, tegen gehouden worden. Waarom? Kom op man, Fortuna tegen Twente, dat stelt toch niets voor. En toch gewoon verliezen daar. Of naar Groningen uit, Oosterpark. Dé uitwedstrijd van het jaar. Zelden zoveel haat gezien als in Groningen. Vitesse uit, het luciferdoosje, zwart/geel tegen rood op de galerijen na een uitgelokt brandalarm. Roda uit, opgevangen worden op die lange oprijlaan. Of alle heroïsche thuiswedstrijden..... Utrecht thuis, winnen na met 3-0 te hebben achtergestaan. In de laatste minuut winnen van Feyenoord, met Pothuizen met zijn Feyenoord plakplaatje op zijn rug. Dat was vroeger...... En dan vergeet ik bijna de Europese wedstrijden. Het smerige bier in Polen, de chaos in Zurich in 2001, onze vrienden van Schalke, zelden zo veel bier gedronken als die dag. Zoveel is "vroeger".......

    Wat zongen we dan altijd, "eenmaal zullen wij de kampioenen zijn....." Najah, dat hebben we gehaald, in 2010. Tranen als een klein kind. Ik heb de foto's kort geleden terug gezien. De kroon op al die jaren supporter zijn. De titel, een paar Johan Fruit schalen, een beker in een meer dan heroïsche finale tegen Ajax. De huldigingen, met de kids. Tranen als ze uit zichzelf "rood hart" zongen..... We droegen iedereen op handen bij Twente. Met Joop voorop. Joop had alles gedaan. Hij had Twente gered van de ondergang, sterker, hij had van Twente een club van betekenis gemaakt. Joop was onze man, onze voorzitter, onze held. Joop was FC Twente, en FC Twente was Joop. En dit was nog maar het begin van alles. Twente bestormde de top van Nederland en dit was nog maar het begin........

    Ongeveer een jaar geleden kreeg dat grenzeloze vertrouwen een barstje in die mooie chroomlaag. Na jaren van slecht onderbouwde kritiek begon je je zaken af te vragen. Ik weet niet waarom, het kwam er gewoon. Tot die tijd slikte je alle propaganda van ome Joop als zoete koek. Het heeft ook vast met de leeftijd te maken en de kilo's die Radico gekweekt heeft met de jaren. Uit-wedstrijden doe ik al een jaar of 6 niet meer. En ook het lidmaatschap van de supportersvereniging ging er aan, gewoon omdat ik me niet meer helemaal kon verenigen met de uitstraling. Ongetwijfeld speelt de leeftijd ook een rol.

    Zo in december was ik er wel klaar mee. Uit goed ingelichte bronnen viel inmiddels op te maken dat het helemaal mis zat bij Twente. Het modelclubje van Ome Joop stond het water aan de lippen. Ome Joop ging er vandoor. Aldo van de Laan gaat zijn opvolger worden. Dat was het moment om me af te vragen wat daar achter zat? Met het vertrek van Joop en het aanstellen van Aldo verandert er waarschijnlijk niet heel veel. Joop en Aldo zijn de bedenkers van het plan "Twente in de steigers", een plan waar Aldo, volgens insiders, het meesterbrein van was. Alleen Aldo is geen publiek figuur, hij gruwelt daar van. En Joop mag graag voorop lopen, dat weet inmiddels iedereen. Dat plan redde Twente uit het faillissement van begin jaren 2000. Sterker, het was de opmaat naar de titel in 2010 en, naar we nu inmiddels weten, de chaos bij Twente van 2015........

    Ik voel me verslagen, bedrogen, voorgelogen, vernedert en vooral in het ongewisse gelaten. Wij hadden recht op veel meer info dan altijd gegeven is. Ik heb door de jaren heen duizenden Euro's uitgegeven aan mijn club, aan kaarten, uitjes, Europese wedstrijden, bier, bier en nog eens bier. Op zijn minst had Twente haar supporters kunnen informeren in plaats van al die luchtkastelen bouwen op de supporters info avonden. En misschien hadden wij ook beter moeten weten, hadden we niet blind achter deze randdebiel aan moeten lopen. Het is ook zo on-Twents. Waar was onze nuchterheid de laatste jaren? Heb ik me daar ook schuldig aan gemaakt? Ja, helaas wel. Tot een jaartje geleden helaas wel.......

    Joop mag wat mij betreft met pek en veren de Veste uit gejaagd worden. Per direct. De man laat Twente slechter achter dan dat hij het aantrof bij zijn aantreden als voorzitter. Sterker, Twente heeft er nog nooit zo slecht voorgestaan, ook niet in de jaren '70 was het zo slecht. Zijn vriendje Aldo mag wat mij betreft ook mee. Schoon schip maken met alles waar Joop een handje in had. De trainersstaf mag ook wieberen, op Michel na.

    3 punten aftrek, de vernedering is compleet...... En vernedert voelden we ons al. Sinds de jaarwisseling is het beste van een avondje Veste nog het bokbier op de tribune. En zelfs dat smaakt niet helemaal lekker meer. Voor het voetbal hoef je niet naar de Veste, met de financiële malaise kwam ook de sportieve malaise... Drama voetbal, het lachertje van het Nederlands voetbal. En dat in minder dan 5 jaar tijd.

    Terug naar de basis is het nu. Vrouwenvoetbal er uit, Twente stopt per direct met het vrouwenvoetbal, al betalen ze de komende 2 jaar nog een ton per jaar mee aan de ontwikkeling. In Hengelo stoppen alle vrouwen elftallen per direct. Het eerste (en enige overgebleven vrouwen elftal) gaat haar wedstrijden spelen in Hengelo op het terrein van ATC. De plaatselijke amateur, waar Joop Munsterman "toevallig" ook voorzitter is......... Jong Twente verlaat de Jupiler Leage en gaat weer in de beloftencompetitie voetballen. En vanaf nu gewoon in Hengelo, en niet in Emmen of een eigen klein stadion waar Joop met zijn groodheidswaazin tot een paar maanden geleden nog steeds vol over was.

    In het eerste elftal lopen nu nog een paar grote namen, maar zo goed als zeker zwaaien we ze allemaal uit. En daarmee staat er straks een FC Twente op de mat die zeer waarschijnlijk in de schaduw zal voetballen van de ere-divisie. Kleurloos en zonder kansen op Europees voetbal. En daarmee worden de seizoenen weer kort, 17 thuiswedstrijden met een of twee beker rondes en dat was het dan. Vind ik dat erg? Gezien alles wat er de laatste jaren gebeurt is, ja..... Maar ik ken het Twente van 15/20 jaar geleden ook. En dat voelde ook prima, dus ik zal er volgend jaar gewoon bij zijn. Mijn kaarten op Vak-P doe ik niet/nooit weg. Mijn andere twee zeer waarschijnlijk wel. Kwestie van prioriteiten stellen. De bomen bij de familie Radico groeien ook niet tot in de hemel, tering naar de nering, enz...... 2 seizoenskaarten lijken me voldoende voor het aankomende seizoen. Ik denk zomaar dat er volgens jaar ineens veel minder belangstelling zal zijn voor een avondje Veste. En 2 lege stoelen waar ik geld voor betaal is ook mij iets te veel van het goed......

    Ik kijk vanaf nu nederig om me heen als het over FC Twente gaat, maar trots blijf ik, dat was ik, dat zal ik blijven. Dat pakt niemand mij af.........

  27. The Following 23 Users Say Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Ajacied16 ( 6 maart 2015),Astore ( 4 maart 2015),Bernardo ( 4 maart 2015),DeTempel ( 4 maart 2015),DonK ( 4 maart 2015),DutchLiam ( 4 maart 2015),Feankenner ( 4 maart 2015),Ihlosi (11 maart 2015),Jack ( 4 maart 2015),Johan C ( 4 maart 2015),KingKerrie ( 4 maart 2015),LFCMokum ( 7 maart 2015),LostWords ( 5 maart 2015),marcel013 ( 4 maart 2015),Momus ( 4 maart 2015),Peerk ( 5 maart 2015),qsh0x ( 4 maart 2015),Tinussz ( 4 maart 2015),twenteboy ( 4 maart 2015),TwenteTom ( 4 maart 2015),viktor ( 4 maart 2015),wardzijden ( 4 maart 2015)

  28. #4433
    Golfert DonK's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2011
    Locatie
    Zaltbommel
    Berichten
    18.901
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    44

    Standaard

    Verslaggever van Turbantia zie het zeer somber in:

    "De supporters van FC Twente zullen eraan moeten wennen dat hun club de komende jaren blij mag zijn met deelname aan de play-offs", schetst Leon ten Voorde van Tubantia het toekomstbeeld van de Tukkers.

    Volgens de clubwatcher heeft FC Twente jarenlang op te grote voet geleefd. "Naast de enorme hypotheek op het stadion, heeft de club enorme salarissen betaald en grote transfers gedaan. Dat bleek niet te kunnen."

    Mooi weer gespeeld

    Tegen de dalende economie in kreeg FC Twente het onder Joop Munsterman voor elkaar om de begroting jaarlijks flink te doen toenemen. "Dat was al gek, nu blijken de bomen ook in Twente niet tot in de hemel te groeien", aldus Ten Voorde.

    'Er is mooi weer gespeeld'

    "Munsterman heeft onverantwoorde risico's genomen en het vervelende is: hij heeft de supporters een mooi plaatje voorgehouden. Er is te veel mooi weer gespeeld. Dit is een blamage voor de club die kort geleden nog in heel Nederland als modelclub werd gezien."

    Terug bij af

    Door de uiterst beroerde financiële situatie zal FC Twente een flinke sportieve stap terug doen. Ten Voorde: "Er zullen maatregelen genomen moeten worden om een faillissement te voorkomen. De club gaat acht miljoen euro bezuinigen."

    "Alle dure spelers moeten komende zomer verkocht worden. FC Twente is niet meer de club die om het kampioenschap meedoet. Net als in 2003, toen de club nagenoeg failliet was, zal FC Twente weer helemaal opnieuw opgebouwd moeten worden."

  29. #4434
    Maradona10's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2005
    Locatie
    Sint Jansteen - Zeeland
    Berichten
    31.073
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    52

    Standaard

    Benieuwd wat ze nog voor een Castaignos gaan vangen en welke rol Doyen daarin nog kan gaan spelen. Ik neem aan dat clubs nu niet meer de hoofdprijs gaan betalen, wetende dat Twente eigenlijk elke euro wel kan gebruiken. En ik blijf het zuur vinden dat een Ziyech naar die failliete bende kon gaan.
    Maar goed, Twente wilde zo graag op Feyenoord lijken. Dat is nu in ieder geval gelukt.

  30. The Following User Says Thank You to Maradona10 For This Useful Post:

    Ihlosi (11 maart 2015)

  31. #4435
    DeTempel's schermafbeelding
    Aangemeld
    16 november 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    5.559
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    "Dit is een blamage voor de club die kort geleden nog in heel Nederland als modelclub werd gezien."
    Dan versta je het vak van journalist toch ook niet indien je hoofdpijler het wel en wee van FC Twente is. Dan heb je toch jaren aan een stuk alles maar op staan schrijven dat je is voorgeschoteld door diegene die er óf geen verstand van hadden óf er juist baat bij hadden. Die blamage mag hij zich toch ook aan zichzelf toeschrijven.

    Hij moet nu als de wiedeweerga eens gaan uitzoeken hoeveel belang FC Twente heeft per speler. En tot welk bedrag er geen cent richting de club gaat bij een eventuele verkoop.

  32. The Following User Says Thank You to DeTempel For This Useful Post:

    LostWords ( 5 maart 2015)

  33. #4436
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Goeimiddag hier,
    ik zie dat velen al dagen de grootste lol hebben en dit ook grootschalig bekend maken. Nieuws is ook leedvermaak.

    Helaas was ik een aantal dagen flink ziek door aanvallen vanuit de griephoek. Mijn naam is haas en ik weet van niks. Net voor de middag via het journaal kwam ik op de hoogte hoe FC Twente 3 punten in mindering heeft gekregen.
    Nu ik vandaag voor het eerst over FC Twente lees en zie ga ik de boel eens eerst goed analyseren alvorens van alles te roepen.

  34. The Following 2 Users Say Thank You to Keiser For This Useful Post:

    Bob Sacamano ( 4 maart 2015),edodevries ( 8 maart 2015)

  35. #4437
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Goeimiddag hier,
    ik zie dat velen al dagen de grootste lol hebben en dit ook grootschalig bekend maken. Nieuws is ook leedvermaak.

    Helaas was ik een aantal dagen flink ziek door aanvallen vanuit de griephoek. Mijn naam is haas en ik weet van niks. Net voor de middag via het journaal kwam ik op de hoogte hoe FC Twente 3 punten in mindering heeft gekregen.
    Nu ik vandaag voor het eerst over FC Twente lees en zie ga ik de boel eens eerst goed analyseren alvorens van alles te roepen.
    Misschien moet je Joop ff bellen. Die is oorverdovend stil voorlopig.

  36. #4438
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Aan de ene kant gun ik het die kwal van een Munsterman wel. Wel ontzettend kut voor de echte supporters natuurlijk. En ergens ook wel jammer voor de eredivisie. Grote top maakt de competitie toch aantrekkelijker.
    Wat hebben mensen toch tegen Munsterman, ik begrijp dat echt niet.

  37. #4439
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Wat hebben mensen toch tegen Munsterman, ik begrijp dat echt niet.
    Lees eens wat posts terug, zou ik willen adviseren.

  38. #4440
    qsh0x's schermafbeelding
    Aangemeld
    3 mei 2007
    Berichten
    14.974
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Lees eens wat posts terug, zou ik willen adviseren.
    Ik ken alle meningen wel. Mensen vinden het een glibberige aal die aandachtsgeil is. Dat zie ik niet.

  39. #4441
    FCLD's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 juni 2007
    Berichten
    3.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Doe ons die corona maar...

    Sorry Keiz, maar de Twentesupporters waren het ergste toen het hier bijna om viel.
    Dus ja ik kan een lachje niet onderdrukken.

    Verder ok.... ff leedvermaak, en dan maar hopen dat jullie het redden...

  40. #4442
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Wat hebben mensen toch tegen Munsterman, ik begrijp dat echt niet.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik ken alle meningen wel. Mensen vinden het een glibberige aal die aandachtsgeil is. Dat zie ik niet.

  41. #4443
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Ik ken alle meningen wel. Mensen vinden het een glibberige aal die aandachtsgeil is. Dat zie ik niet.
    De meningen staan ook onderbouwd. Vooral het stukje van Radico kan ik je aanbevelen.
    Iemand met zo'n Twente hart, die Munsterman met pek en veren de Veste uit wil hebben, zegt genoeg.

  42. #4444
    Alcolico Astore's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    5.369
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qsh0x Bekijk bericht
    Wat hebben mensen toch tegen Munsterman, ik begrijp dat echt niet.
    Gewoon nooit gemogen. Bij goed weer altijd haantje de voorste gespeeld, en als het ff niet liep zag je hem ook gelijk niet.
    Nooit goed gevoel gehad bij die vent.

  43. The Following User Says Thank You to Astore For This Useful Post:

    LostWords ( 5 maart 2015)

  44. #4445
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Zie hem de laatste tijd weinig naast de reservebank staan, zo tegen het eind van de wedstrijd. Is daar een reden voor?

  45. #4446
    Against modern football! FCGTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 maart 2015
    Locatie
    Assen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johan C Bekijk bericht
    Zie hem de laatste tijd weinig naast de reservebank staan, zo tegen het eind van de wedstrijd. Is daar een reden voor?
    Het veld is erg slecht, worden zijn schoenen vies.. Oja en iets met resultaten ofzo..

  46. The Following User Says Thank You to FCGTom For This Useful Post:

    LostWords ( 5 maart 2015)

  47. #4447
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Astore Bekijk bericht
    Gewoon nooit gemogen. Bij goed weer altijd haantje de voorste gespeeld, en als het ff niet liep zag je hem ook gelijk niet.
    Nooit goed gevoel gehad bij die vent.
    Commentaar geven op deze wijze:

    Dit zijn ongeveer de ergsten.
    Advies: Vermijden, en wel met een zo grote mogelijke boog.

  48. #4448
    Against modern football! FCGTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 maart 2015
    Locatie
    Assen
    Leeftijd
    27
    Berichten
    26
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    Commentaar geven op deze wijze:

    Dit zijn ongeveer de ergsten.
    Advies: Vermijden, en wel met een zo grote mogelijke boog.
    Hij zegt niks verkeerds toch?

  49. #4449
    ☆☆☆ Johan C's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 augustus 2007
    Berichten
    28.943
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FCGTom Bekijk bericht
    Hij zegt niks verkeerds toch?
    Je kent Keiser (nog) niet zo goed. Is een Munsterman-gekkie. Dus de waarheid kan die niet aan.

  50. The Following User Says Thank You to Johan C For This Useful Post:

    FCGTom ( 6 maart 2015)

  51. #4450
    Hoogkamp's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 januari 2014
    Locatie
    Arnhem
    Leeftijd
    42
    Berichten
    15.843
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Denk datwe wederom geen inhoudelijke reacties gaan krijgen uit Tukker hoek, behalve van Radio dan.

  52. #4451
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    De laatste berichten gehoord te hebben ging het om een verschil van 1 miljoen teveel uit gegeven euro s vorig seizoen, en de afschrijving door FC Twente aan gegeven en verwerkt door deskundige accountens . Wie is dan de KNVB om te beoordelen of FC Twente hoeveel Fc Twente wil afschrijven op haar stadion.

    Mocht dit waar zijn dan is het een schande van de KNVB om op de begane wijze te hebben gehandeld.
    Nu dwing je als KNVB zijnde FC Twente dusdanig op te treden dat financieel resultaat als enige telt en verder niks.
    Dat betekend dat zowel de beloften alsmede de talent volle dames van FC Twente zich vanaf komend seizoen terug trekken.
    Natuurlijk heeft het FC Twente niet mee gezeten, maar om nu de club op deze manier te zwaar te straffen vind ik boven alle proporties.

  53. #4452
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    De laatste berichten gehoord te hebben ging het om een verschil van 1 miljoen teveel uit gegeven euro s vorig seizoen, en de afschrijving door FC Twente aan gegeven en verwerkt door deskundige accountens . Wie is dan de KNVB om te beoordelen of FC Twente hoeveel Fc Twente wil afschrijven op haar stadion.

    Mocht dit waar zijn dan is het een schande van de KNVB om op de begane wijze te hebben gehandeld.
    Nu dwing je als KNVB zijnde FC Twente dusdanig op te treden dat financieel resultaat als enige telt en verder niks.
    Dat betekend dat zowel de beloften alsmede de talent volle dames van FC Twente zich vanaf komend seizoen terug trekken.
    Natuurlijk heeft het FC Twente niet mee gezeten, maar om nu de club op deze manier te zwaar te straffen vind ik boven alle proporties.
    Je legt oorzaak en gevolg enigszins verkeerd uit.

  54. #4453
    Handige kloot Radicofani's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 maart 2009
    Locatie
    Hengelo (ov)
    Berichten
    4.582
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    De laatste berichten gehoord te hebben ging het om een verschil van 1 miljoen teveel uit gegeven euro s vorig seizoen, en de afschrijving door FC Twente aan gegeven en verwerkt door deskundige accountens . Wie is dan de KNVB om te beoordelen of FC Twente hoeveel Fc Twente wil afschrijven op haar stadion.

    Mocht dit waar zijn dan is het een schande van de KNVB om op de begane wijze te hebben gehandeld.
    Nu dwing je als KNVB zijnde FC Twente dusdanig op te treden dat financieel resultaat als enige telt en verder niks.
    Dat betekend dat zowel de beloften alsmede de talent volle dames van FC Twente zich vanaf komend seizoen terug trekken.
    Natuurlijk heeft het FC Twente niet mee gezeten, maar om nu de club op deze manier te zwaar te straffen vind ik boven alle proporties.
    Het gaat er niet om of dit boekhoudkundig wel of niet mag, het gaat er om dat er afspraken zijn gemaakt hoe de schuldenlast te verlagen en inkomsten en uitgaven in balans te brengen. Nu Twente dat niet lukte binnen de gemaakte doelstellingen en afspraken met de licentiecommisie verandert men ineens het afschrijvingstermijn van het stadion. De straf richt zich niet tegen de boekhoudkundige truc maar tegen het niet halen van de doelstellingen en/of voldoen aan gemaakte afspraken.

    Stop eens met alles geloven vanuit Enschede. Wordt eens kritisch man....... Jij bent ook jaren voorgelogen.

  55. The Following 6 Users Say Thank You to Radicofani For This Useful Post:

    Bernardo ( 4 maart 2015),DonK ( 4 maart 2015),Johan C ( 4 maart 2015),LostWords ( 5 maart 2015),Peerk ( 5 maart 2015),viktor ( 4 maart 2015)

  56. #4454
    Oost West, thuis best Keiser's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 november 2010
    Locatie
    Ster van Twente
    Berichten
    23.996
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Momus Bekijk bericht
    Je legt oorzaak en gevolg enigszins verkeerd uit.
    De oorzaak =
    1. Bestuur FC Twente. FC Twente rekende zich rijk door de te ontvangen CL euro s al vast in te delen.
    2. Ajax. Ajax heeft in beginsel zwaar roet in het eten van FC Twente gegooid. Daar waar ongeveer geheel FC Twente ervan uitging dat FC Twente voor de tweede keer op rij kampioen (2010/2011) ging worden ging het mis, Ajax klopte thuis FC Twente verrassend.

    Het gevolg = dat je achter de feiten aan loopt. Hier kan je meerdere teksten zelf bij bedenken.

  57. #4455
    Krijg het leplazerus! Momus's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 september 2005
    Locatie
    Zaandam
    Leeftijd
    43
    Berichten
    63.065
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keiser Bekijk bericht
    De oorzaak =
    1. Bestuur FC Twente. FC Twente rekende zich rijk door de te ontvangen CL euro s al vast in te delen.
    2. Ajax. Ajax heeft in beginsel zwaar roet in het eten van FC Twente gegooid. Daar waar ongeveer geheel FC Twente ervan uitging dat FC Twente voor de tweede keer op rij kampioen (2010/2011) ging worden ging het mis, Ajax klopte thuis FC Twente verrassend.

    Het gevolg = dat je achter de feiten aan loopt. Hier kan je meerdere teksten zelf bij bedenken.
    Haha. Je hebt nog steeds koorts, ouwe.

Pagina 99 van 176 EersteEerste ... 4989979899100101109149 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. FC Twente Wedstrijdentopic
    By Keiser in forum FC Twente
    Reacties: 3863
    Laatste bericht: 14 april 2024, 19:38
  2. FC Twente transfergeruchten
    By TwenteTom in forum FC Twente
    Reacties: 2515
    Laatste bericht: 2 februari 2024, 09:57
  3. FC Twente Supportersnieuws
    By Radicofani in forum FC Twente
    Reacties: 81
    Laatste bericht: 18 augustus 2023, 15:53

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •