Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 1677

Discussie: Roda JC Topic

Hybrid View

  1. #1
    Mladošću u mojoj krvi kitno's schermafbeelding
    Aangemeld
    5 april 2006
    Berichten
    4.824
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    39

    Standaard

    Huub Stevens maakte maandagochtend bekend aan het eind van dit seizoen op te stappen bij Roda JC. De coach kon zijn contract verlengen in Kerkrade, maar besloot dit niet te doen om zo komende zomer naar een nieuwe club te verkassen.
    Tegen Radio 1 legt Stevens de precieze reden van zijn vertrek uit. "Het is vooral een kwestie van gevoel. Daarom maak ik mijn besluit ook nu bekend. De club heeft ruim de tijd om een opvolger te zoeken. Ik denk niet dat ik nog tien jaar op het veld sta. De komende jaren wil ik nog alles uit mijn trainerscarrière halen, ik wil voor de prijzen gaan."

    Tevens liet de vooral in Duitsland zeer populaire en gewaardeerde coach weten nog geen aanbieding te hebben gehad van een eventuele nieuwe club. Het ligt echter wel voor de hand dat Stevens na de zomer weer in Duitsland aan het werk gaat.

  2. #2
    FR 1908 Nick's schermafbeelding
    Aangemeld
    17 december 2005
    Locatie
    Vlaardingen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    355
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Hij is in iig een coach met ambities en dat mag ik wel.
    Hij zou gewoon naar Duitsland moeten verkassen inderdaad om daar weer eens wat te gaan doen.
    Misschien word hij de nieuwe man bij Dortmund of HSV? Het zou zomaar kunnen.
    En dan kan hij voor de prijzen strijden, en niet bij Roda JC zijn. Die eigenlijk nog te min zijn voor de sub-top.

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •