De schaamte voorbij. Geholpen worden door een soort van betalingsregeling in plaats van alles in een keer aftikken, en dan nu wéér de snor proberen te drukken. Dan ben je echt geen knip voor de neus waard.
Laird (10 mei 2018)
Goed dat de clubs hun poot stijf houden. Gewoon aftikken.
Staat toch dat ze uitstel krijgen zolang ze Juup spelen? Dat lijkt me dan weer fair, van een kale kip.. Maar dan ook niet janken alsjeblieft, iedere club moet bij degradatie bezuinigen. Zelfs FC Twente.
Laird (10 mei 2018)
Wellicht is het mij in dit topic ontgaan maar ik lees in stuk van Tom knipping dat Twente ongeveer 60 miljoen schuld heeft, ik vroeg me hoeveel Feyenoord paar jaar geleden had toen het dramatisch ging in Rotterdam. 60 miljoen Wow
En PSV 70 miljoen schuld waarvan ruim 40 langlopend. Was ooit ruim 120 miljoen. Schuld alleen wil niets zeggen.
Anders kunnen we morgen bijna iedereen in Nederland onder de 50 jaar persoonlijk failliet laten verklaren.
Laird (17 mei 2018)
Kan deze aub snel naar een andere sectie?
Laird (20 mei 2018)
De Prullenbak is wel een goede locatie.
De nieuwe realiteit zoals Joop - en papa van - Munsterman zou zeggen.Opmerkelijke transfer: Munsterman verlaat Everton voor Ajax
ENSCHEDE - Een opvallende transfer in het vrouwenvoetbal: Marthe Munsterman verlaat komende zomer het Engelse Everton al na een jaar voor Ajax, de eeuwige concurrent van FC Twente.
Timo Oving 21-05-18, 10:26 Laatste update: 10:34
Munsterman stond in 2007 aan de start van het vrouwenvoetbal bij FC Twente en kwam in 2011 bij de eerste selectie. Ze werd met Twente vijf keer landskampioen, twee keer BeNe League-kampioen en won één keer de KNVB Beker.
Afgelopen seizoen vertrok Munsterman, samen met Siri Worm, naar Everton. Daar is de geboren Hengelose op een dwaalspoor geraakt. Ze kon dit seizoen in de Engelse WSL op weinig speeltijd rekenen. Munsterman tekent in Amsterdam voor één seizoen.
https://www.tubantia.nl/fc-twente/op...ajax~ad5c7499/
Laatst gewijzigd door Caelis; 21 mei 2018 om 22:06
FC Twente vrouwen de landstitel vandaag aan Ajax vrouwen verloren
Vorig seizoen verloor FC Twente, met haar beste spelers, de landstitel aan Ajax Amsterdam
Uiteraard is het niveau alleen acceptabel wanneer FC Twente de landstitel wint.
Had jij maar enig niveau, dan zouden veel mensen beter af zijn.
Zegt de persoon die de boekhoudfraude van zijn club recht heeft proberen te praten. Neem nog een Jupiler.
Jansen ook naar Ajax.
kan je mooi Sander Fischer een extra centje geven .
Willem Zwiep , reeds 75 jaar en woonachtig te Canada heeft een seizoen kaart gekocht van FC Twente.
Het heeft er alle schijn van dat |Ted van Leeuwen terug keert bij FC Twente.
En Joop erevoorzitter geworden van ATC65 Hengelo, toch knap dat hij weer op zon positie komt.
Wie kent hem niet ??
Brama terug bij Twente. Dat vind ik dan wel weer sympathiek. Voelt zich dus niet te groot voor de Eerste Divisie.
Thom Yorke (31 mei 2018)
Joop schijnt zijn salaris te betalen.
Jij bent grappig en grollig chief.
Dat wist bijna niemand.
Die was een paar jaar geleden nog leuk. Nu is ie laag en al helemaal ongepast voor een forummod. Dus leuk al die nieuwe regeltjes van jullie, maar als hier op ongepaste wijze op gereageerd zou worden omdat iemand zich geprovoceerd voelt heeft dat dus consequenties voor diegene. Nogmaals, forummod onwaardig. Jij kan beter dan dit.
Radico denk je dat Wout het nog kan? hoop het voor je maar jaartje Australie zal het niveau niet ten goede komen denk ik
Ik denk dat Wout een kaartenpakker is geworden die weinig zal toevoegen op het veld. Hopelijk kan hij wel wat betekenen op de achtergrond, maar als veldspeler is hij meer een stormram geworden dan een waardevolle toevoeging op basis van voetbaltalent. Dat is in sommige wedstrijden best bruikbaar, maar zeker niet in alle wedstrijden.
Overschat je de Eerste Divisie nou niet een beetje?
Nou met Sparta, Roda, Nec, Cambuur en nog wat outsiders zul je toch aardig voor de dag moeten komen, kampioen worden verplicht lijkt me
Ik snap nooit waarom mensen dat roepen. Wat heeft dat precies voor nut?
Keiser ( 1 juni 2018)
Het lot van verplicht kampioen worden = niet te winnen, FC Twente gaat en moet gewoon zun dingen sooh goed mogelijk doen en invullen.
We gaan het zien welke speler s de komende dagen en weken de handtekening gaan zetten, tis te hopen dat Ted van Leeuwen al een boekje vol heeft om speler s aan te spreken.
Alhoewel het nog niet helemaal rond = met Ted, gaan de meesten er wel van uit dat Ted komt.
Fries ( 1 juni 2018)
En de meest onrealistische. Ik zelf had er al een hard hoofd in dat we konden beginnen in de Jup. Nu moet ik eerst nog maar zien of we überhaupt het komende seizoen gaan eindigen. We zijn ingedeeld in cat. 2, maar we moeten de zaak wel overeind houden dit seizoen. Met een aantal afspraken die ooit gemaakt zijn op ere-divisie niveau is dat al lastig genoeg. Wéér naar cat. 1 gaat Twente mogelijk niet overleven denk ik. Er zijn rapporten die er van uit gaan dat Twente het jaar afsluit met een operationeel verlies. Dát gaat (weer) ernstige gevolgen hebben.
Nou ja ik doelde meer als aan de stand verplicht
Maar radicos uitleg was duidelijk, had niet door dat het zo nijpend was
Ca. 60 miljoen schuld. Dat is voor ere-divisie clubs al meer dan problematisch. Als Jup. club nagenoeg onoverkomelijk zonder bestaande afspraken te herzien. Het overlijden van Wessels helpt ook niet echt. Onder zijn leiding zou er een oplossing komen voor het stadion. Daar is hij helaas niet meer aan toegekomen. Dat stadion hangt dus ook nog om de nek. De gemeente Enschede staat nog garant voor geld waar het aflossen dit seizoen van zou beginnen. Ook dat lijkt met een Jup. begroting nagenoeg onmogelijk. Die afspraak moet ook herzien worden. Maar dat moet de andere partij wel willen. Verder hangen er nog wat blauwe molenstenen om de nek van de club. Een daarvan wordt op dit moment trending op de voorpagina.
Maar goed, ik moet ook positief blijven. We gaan het zien. Hopelijk maken we sportief een goede start in het nieuwe seizoen, anders lopen we sportief ook direct achter de feiten aan.
Er zijn op het moment 21 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 21 gasten)
Favorieten/bladwijzers