Jammer
Ik hoop dat deze pot, waar echt niets te halen voor ons viel, een beetje vertrouwen biedt.
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII. Zeer verdiende overwinning van Inter en wat was het spannend. Zo straf je dat af want wij hebben dat CL DNA dat Tottenham niet heeft. Wat heeft die ploeg nou gepresteerd in Europa met al dat geld? Icardi is echt de beste spits van de wereld. In ieder geval veel beter dan Kane.
AjaxAmsterdam (18 september 2018),Bob Sacamano (18 september 2018),lanerazzurri (19 september 2018),SpazioInter (18 september 2018)
Serie A ruim boven PL
Pochettino geweldenaar ofzo
Nooohhh Ziggo waarom kan je hier geen commentaar op Engels zetten boeee
Pizzakoerier (18 september 2018)
Iemand de stand in de poule al uitgeprint en boven z'n bed gehangen?
Dat gezever over die unieke sfeer op Anfield en er dan zelf doorheen lullen vanuit je hokje aan de A10. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.
Oja sloop die Fransen. Ofzo. Kijk maar wat je doet.
Laatst gewijzigd door LFCMokum; 18 september 2018 om 22:02
Pizzakoerier (18 september 2018)
Geef ‘m aan Neymar.
Geef hem nog een keer aan Neymar. Heerlijk..
Sancho in de basis bij Dortmund. Mooi.
Ik wil beelden van Rode Ster zien potverdorie!
@LFCMokum, wat is het plan met Fabinho? Of is dit echt zijn rol?
LFCMokum (18 september 2018)
Wat een tempo meteen bij L'pool-PSG. Da's even wat anders dan die eerste pot.
Hoe gaar dat Veronica alleen Psv uitzendt.
Jammer PSV. Ze begonnen wel goed en hielden het heel lang redelijk goed dicht, maar ik vraag me af of er tegen dit toch wel tamme Barcelona niet wat meer in had gezeten. Had wel wat meer brutaliteit en agressie van PSV willen zien. Nu wint Barcelona op 80% uiteindelijk door wat individuele bevliegingen alsnog dik.
Mooi dat het communisme de voetbaltribunes bereikt.. Bella Ciao overal.
Betaal 40 euro per maand voor CL voetbal en dan kapt de stream ermee.
edodevries (18 september 2018)
Die kleine Insigne vanaf een kleine dertig meter met een verwoestend schot op de lat.
Ik heb gewoon als vanouds een HDMI kabeltje aan m'n laptop gehangen. Af en toe krijgt Messi of Schwaab dan een paars-groene kop, maar daar heb ik graag 0 euro voor over.
Bonevacia (19 september 2018)
Lokomotiv is alsof je FIFA 2005 hebt aan staan. Ignasevich, Corluka...
LFCMokum (18 september 2018),Pizzakoerier (18 september 2018),RaulVilla (19 september 2018),voskat (18 september 2018)
marcel013 (18 september 2018)
Studge! Hij is terug. Fijne voorzet weer van Robertson.
Geen trainer die zijn teams leuker laat voetballen dan Klopp.
Kinggerrard (19 september 2018),marcel013 (18 september 2018),Peerk (19 september 2018),Sheva7 (18 september 2018),WiseGuy1897 (22 september 2018)
Lekker ingestapt Bernat. Wijnaldum onderuit en pingel.
Dit is foebal.
Heerlijke pot.
Hoppa daar is de goal al. Wordt nog wel 2-4.
Garry met de 1-0 #GALA
Bernardo (19 september 2018)
Klopp brengt zijn nieuwe jongens wel vaker rustig - Oxlade werd de eerste helft van 't seizoen amper gebruikt en groeide uit tot vaste speler tot hem die vreselijke blessure trof. Robertson net zo, maanden niet gezien, maar denk die nu nog maar eens weg. Diens kans komt nog wel denk ik.
Sheva7 (18 september 2018)
Wijnaldum moet vervangen worden. Kan niet mee op dit niveau.
Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)
Favorieten/bladwijzers