Faalclub Liverpool verneukt m'n wens om PSG vroegtijdig eruit te krijgen en Messi zit niet eens op de bank.
Hoerenteringzooi.
Faalclub Liverpool verneukt m'n wens om PSG vroegtijdig eruit te krijgen en Messi zit niet eens op de bank.
Hoerenteringzooi.
Beter, ik zit op de avond van de finale toch in 't Sportpaleis.
Vind Alisson niet zo bijzonder. Viel op het WK tegen, dit seizoen begon het ff leuk, maar het is niet zo dat ie ook maar in de buurt van de echte toppers komt.
Ederson >. Serieus.
FernandoC ( 6 november 2018)
Maakt te veel fouten man, besef 80M. LPOOL wordt alleen in de kont geneukt met die transfers. Keita, Fabinho...
Vanwaar de kritiek op hem de laatste tijd eigenlijk. Geblunderd? We kunnen hem beoordelen op een seizoen en 3-4 maanden. Waarbij hij vorig seizoen gewoon de beste keeper ter wereld was. Deze 3-4 maanden had hij die actie die mislukte en van wat ik me herinner een andere fout, tegen Arsenal van het weekend. Sowieso nog eigenlijk niet heeeeel vaak zijn kwaliteiten kunnen laten zien.
Ederson is voetballend wel veruit de beste(ooit). https://bleacherreport.com/articles/...keeper#slide10
Vond dit wel een leuk artikel over (complete) keepers. Ederson en Alisson worden wel gezien als keepers die alles beheersen.
Zag er vandaag ook niet bepaald goed uit bij tegendoelpunt. Hij is compleet daarnietvan, maar als je bijvoorbeeld een Oblak of Ter Stegen neemt en dat afzet tegenover Alisson. Met alle respect, maar dat zijn toch een paar treetjes hoger. Zijn allebei betere lijnkeepers en sterker in 1 vs 1-situaties en Ter Stegen is ook nog eens betere voetballer
En eens met Fernando. Geen een aankoop van Liverpool doet het goed. Milner is gewoon de beste middenvelder die ze hebben. Die gaan onder Chelsea eindigen uiteindelijk.
Laatst gewijzigd door DanielAlves; 6 november 2018 om 21:52
Vind Alisson juist sterk op de lijn en (iets minder) 1-op-1 situaties. Vind Oblak sterker op de lijn maar niet beter 1-op-1. Vind 1-op-1 Keylor trouwens veruit de beste. En op de lijn De Gea, maar die is al even niet meer helemaal de oude. Ter Stegen ook vooral heel compleet maar nergens op nummer 1 imo. Wel overal sterk in. Ik denk dat Alisson sowieso wel gehyped is, maar hij is echt goed. Alleen voor die 80M verwachten mensen wel dat je foutloos bent.
Haha heb zelden iemand slechter zien spelen dan Fabinho tegen Arsenal. Commentator en de cameraman hadden het pas in de 70ste minuut door. Wist gewoon dat die jongen niet goed kon zijn, heb hem bij Castilla gezien. Jardim liet hem een seizoen goed lijken, that's it. Klopp gebruikt hem niet voor niets amper dit seizoen.
Misschien was jij wat te snel dan toen je hem de beste ter wereld noemde.
QEDWaarbij hij vorig seizoen gewoon de beste keeper ter wereld was.
Als je dat kan op 37 potjes in Italië (B-competitie zoals je zelf al zei vandaag in het Juve topic), dan kan je op 4 maanden ook die mening een klein beetje bijstellen. De kritiek nu komt ook net door bovenstaande quote natuurlijk. Niet omdat ie tweewekelijks grove blunders maakt.
Die Luuk kan wel springen hoor.
Hoppaa!
PSV al vroeg voor. Verre van slecht nieuws.
Heb ik daar toen der tijd niet 'momenteel' bijgezet? Haha niet dat jij dat nog zou kunnen weten. Maar zoals ik aangeef was hij vorig seizoen de beste. Te kort om hem de absoluut beste te noemen. Al weet ik momenteel echt niet wie dat is.
Vind het argument van B competitie bij keepers persoonlijk altijd wat minder opgaan. Daarnaast was hij vorig seizoen de beste keeper van de CL.
DanielAlves ( 6 november 2018)
Het zoeken naar excuses en uitbleren van cliché's heeft Thierry Henry al onder de knie. Nu de rest van het vak nog.
Suarez flink actief in het begin. Gelukkig het vizier ook flink onscherp.
Tottenham is ondanks de 0-1 wel behoorlijk dominant maar op de een of andere manier zegt dat bij Tottenham niet zo heel veel.
Aurier laat telkens weer zien hoe dom hij is. Simpele Fifa rechtsback.
Of Asamoah had de bal daar moeten laten lopen of hem tegen de touwen moeten jagen.
Brozo is zo kut.
Dit zal niet lang meer goed gaan vrees ik.
Pizzakoerier ( 6 november 2018)
Die Lucas Moura speelt PSV helemaal op een hoop, maar ze schieten alles tegen Zoet aan.
Coutinho mag zich wel dwingender opstellen.
chuchu ( 7 november 2018),Thom Yorke ( 7 november 2018)
Skriniar eenmansleger.
Pizzakoerier ( 6 november 2018)
Kans nummer 37 die Suarez om zeep helpt.
God wat hebben we toch een kutploeg.
Keiser ( 6 november 2018)
Suarez had in de eerste helft al topscorer van het toernooi kunnen zijn.
Iedereen op Skriniar na loopt er voor spek en bonen bij. Vooral Nainggolan.
Als Messi erop gestaan had was het gewoon 0-2 of 0-3 geweest.
PSG scoort in de laatste seconde. Flashback.
Napoli speelt te laf. Fabian en Callejon brengen niet wat ze moeten. Speel die gare backs kapot man.
Tottenham en Barcelona spelen zoveel beter dan de andere twee ploegen in deze groep...
Pfff, mag bijna met pensioen zoveel ouder geworden eerste helft. Dit gaat niet goed komen.
Tussenstand Tot. Spur. - PSV 0 - 1
Voor het zelfde geld had het 1 - 1,
voor het zelfde geld had het 2 - 1,
voor het zelfde geld had het 3 - 1,
voor het zelfde geld had het 4 - 1,
voor het zelfde geld had het 5 - 1 kunnen staan.
Echt niet normaal hoe PSV hier met kunst en vliegwerk en een op de goede plaats staande Zoet de 0 tot nu toe houd.
Mijn gevoel zegt dat wanneer de Spurs gelijk maken , ze er ook overheen walsen en alsnog gaan winnen.
Maar goed, we gaan er voor als Nederlandse club:
Hup PSV
jkx4 ( 6 november 2018),SpazioInter ( 6 november 2018)
Vind het toch wel grappig hoe Suarez de hele tijd denkt Dembele op z'n plek te moeten zetten met z'n wegwerpgebaren terwijl hijzelf de reden is dat het nog 0-0 staat.
Lozano kan leuk voetballen zolang hij nog niet kreupel geschopt wordt door deze of gene.. Wat een vervelende gast is dat.
Thomas83 ( 7 november 2018)
Er zijn op het moment 12 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 12 gasten)
Favorieten/bladwijzers