Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muse Bekijk bericht
Ik volg Heerenveen niet zo, maar 10e plek is toch redelijk voor die club? En hij is pas één seizoen bezig..

Of kunnen ze hem gewoon niet uitstaan?
Het lijkt me meer dat Heerenveen weer eens meer wil dan slechts (rondom) plek tien. Nu volg ik Heerenveen ook niet op de voet (maar net als Groningen absoluut bovengemiddeld in vergelijking met de andere clubs), maar als er één woord van toepassing is op de voorbije seizoenen is het kleurloos, al zou je dat wellicht niet denken als je de bizarre doelcijfers ziet van dit seizoen. Leuk dat ze zoveel scoren, maar ze slikken er ook enorm veel. Ze zijn gewoon veel te wisselvallig en hebben op zich de potentie om een paar plekken hoger te spelen. Relatief groot stadion, relatief groot achterland... maar voor zover ik het volg is er de laatste jaren op bestuurlijk vlak ook nogal wat wanbeleid geweest en zijn er nogal wat bestuurs- en directieleden gekomen en vertrokken en niet altijd in een even goede sfeer. Wie weet is het ook wel iets persoonlijks, daar zullen de echte Fean-fans op dit forum ongetwijfeld meer van weten, maar ik kan me ook wel voorstellen dat dit een puur sportieve beslissing is en dat ze zo vlak voor het einde van de competitie nog hopen op een soort schokeffect om de nacompetitie voor Europees voetbal te halen.