Bob Sacamano ( 9 mei 2019)
2 centrale verdediger s gelijktijdig naar voren = vragen om problemen.
Dat tie Blind niet meer ervaring heeft om bij zichzelf te denken|: Hier blijven want , hier achterin blijven verdedigen indien nodig want de Ligt = al voorin, dat = genoeg
Nee dus, en daar kwam de aansluitingstreffer, 2 - 1.
Vervolgens een Deen die slaapwandelt en Onana 100% voor de voeten loopt, en hup daar = de 2 - 2
Kan tog niet waar zijn.
Binnen het uur heeft er iemand gehapt in de diarree van Real"socio". Briljant.
Johan C ( 9 mei 2019)
Gelukkig is daar Bert van Marwijk, die de boel enorm goed kan relativeren.
„Zie het in perspectief, kijk naar het grotere geheel. We zijn maar een stipje in het heelal, dus ook een voetbalwedstrijd is niet zo belangrijk.’’
Kan Bert niet bij zo'n andere plek in de wereld gaan wonen?
*NERAZZURRI* ( 9 mei 2019),Bob Sacamano ( 9 mei 2019),J-Roc ( 9 mei 2019),Juventino ( 9 mei 2019)
Voelt als een typisch Nederlands succesvol WK. Beginnen als underdog, toch heel ver komen, prachtige wedstrijden spelen, de hele wereld die onder de indruk is, een grootse feestsfeer overal en uiteindelijk gevoelsmatig onnodig achterblijven zonder beker.
*NERAZZURRI* ( 9 mei 2019),Bob Sacamano ( 9 mei 2019),Keiser ( 9 mei 2019),Pazza-Inter ( 9 mei 2019),Pizzakoerier ( 9 mei 2019),qsh0x ( 9 mei 2019),Sampdoria ( 9 mei 2019)
https://m.voetbalzone.nl/social_item.asp?uid=15761
Els welke ben jij?
Gladde Chevin ( 9 mei 2019),X ( 9 mei 2019)
Achteraf kijk je een koe in de kont.
Wat een gelul om niks, gedane zaken nemen geen keer.
Dit soort beelden maakt wel veel goed van die vreselijk sfeer die er overal hing de laatste maanden:
Realsocio ( 9 mei 2019)
Juventino ( 9 mei 2019)
Hij zou je kinderen maar les geven. Treurig figuur.
Gladde Chevin ( 9 mei 2019)
Ik dacht dat jij zo nationalistisch was, Maradona. En dat supporters van buitenlandse clubs de boom in kunnen enzo.
Bob Sacamano ( 9 mei 2019),Pizzakoerier (10 mei 2019)
Laat ieder lekker leven joh. Alsof je verplicht voor Ajax moet juichen. Had t ze gegund, maar ze choken uitgerekend tegen de ultimate chokers Spurs. Kan wel begrijpen dat Feyenoorders helemaal niets van die hype moesten hebben. Werd op een gegeven moment wel heel klef zeg.
Realsocio ( 9 mei 2019)
Johan C (10 mei 2019)
Bonevacia (10 mei 2019),Gladde Chevin ( 9 mei 2019),Johan C (10 mei 2019),Keiser ( 9 mei 2019)
Ik heb dat kleffe gedoe ook gevolgd hoor. Het gaat enkel over Ajax, Frenkie en De Ligt. Zo bijzonder is het allemaal niet hoor.
En zoals ik al eerder zei, kijk ik voetbal om de verhalen. Dit is een verhaal dat je nog jaren kan vertellen. Prachtig parcours en dan op de zo'n manier eruit. Dat is toch absoluut fantastisch? Dit had niemand kunnen bedenken. Lucas Moura samen met die lantaarnpaal van een Llorente die de ploeg in vorm zo overlopen op 45+5 minuten tijd.
Dat je daar als Ajacied niet van kan genieten zal best, maar voor iedereen daarbuiten was het gisteren echt perfect. Mooier kon het niet worden. Een droge 2-0 en finaleplek lag in de verwachting, en zo zag het er bij rust ook naar uit. Niemand die zich zo'n pot herinnert buiten Ajacieden, maar deze gaat wel de geschiedenisboeken in. Ik zag gisteren verwijzingen naar Depor-Milan. Vraag je je nu eens af waarom er nog gerefereerd wordt naar die wedstrijd...
Pizzakoerier (10 mei 2019)
Maradona zit ook op Dumpert te posten:
Wordt tijd dat Bayern en Real weer sterk terugkeren. Als die niet domineren vind ik er niet veel aan.
Bob Sacamano ( 9 mei 2019),Pizzakoerier (10 mei 2019)
Johan C (10 mei 2019)
Man wat een boel dubieuze afgunst.
HighVoltage (10 mei 2019),Hoogkamp (10 mei 2019)
Zo'n succesvolle CL-campagne van Ajax zou niet hetzelfde zijn zonder een gezonde dosis afgunst. Snap de ergernis over de media overigens best wel. Het moet ook altijd overdreven positief of overdreven negatief zijn. Heb me vooral geërgerd aan die overdreven vergelijkingen met het team van midden jaren negentig.
Melanoisia (10 mei 2019)
Gladde Chevin (10 mei 2019)
Er zijn op het moment 26 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 26 gasten)
Favorieten/bladwijzers