AZ gaat iig lekker. Sparta Praag gelukkig ook er uit. Tsjechië is namelijk ook een gevaarlijke concurrent de komende jaren.
AZ gaat iig lekker. Sparta Praag gelukkig ook er uit. Tsjechië is namelijk ook een gevaarlijke concurrent de komende jaren.
PSV is een prima anticonceptiemiddel.
*NERAZZURRI* (15 augustus 2019)
Feyenoord lekker naar Israël.
Johan C (15 augustus 2019)
PSV bloedende ogen. Wat slecht.
Wat een armoe...
Dat die Iha dinges er niet meteen in staat.
Ihattaren is nu al beter dan Bergwijn.
Wat een verademing dat je af en toe naar SBS9 kan zappen.
Haha wat is dit joh.
Wandelvereniging voorin bij PSV. Schiet gewoon.
Ben benieuwd hoelang Van Bommel nog vast gaat houden aan z'n (mislukte) experiment met Bergwijn achter de spits.
Snel vergeten, alle drie clubs door.
Feyenoord en PSV boren NL gewoon een vol coëfficiëntpunt door de neus met het gekut van vanavond.
Antwerp met 10 man gescoord.... Nog ff volhouden nu.
AZ-Antwerp zou het supporterstechnisch wel wat lastiger maken denk ik.
Leuk, nog eens Europees voetbal daar.
Maar niet voor Antwerpfans, gemeente Enschede scheet hem te zeer. Man man man, had toch de Arena afgehuurd.
Iets zegt mij dat er toch supporters vanuit Antwerpen af zullen reizen.
Clubkaarten only. Bussen uit Alkmaar vertrekken om 16u15 heen en zijn om 1u 's nachts terug. Want Europees voetbal is godverdomme leuk.
PoeSimao (20 augustus 2019)
Goed bezig, C!
Lekker man, Europees spelen voor 5000 man in een stadion van 30.
Die burgemeester van Enschede, ongelofelijk. Bedenk dan van te voren voordat je afspreekt het stadion beschikbar te stellen.
Morgen is er een Portugese scheidsrechter bij de wedstrijd van Torino tegen de Wolverhampton Wanderers. Niets aan de hand zou men zeggen, ware het niet dat bij de Engelsen niet minder dan veertien (spelers plus staf) rondlopen. Niet echt een gelukkige keuze van de UEFA. Weet dat er in Nederland nogal eens spastisch gedaan wordt over de geografische afkomst van een arbiter.
Juist keuze van de UEFA denk ik. Als je Wolves geen Portugese scheidsrechter geeft omdat ze veel Portugezen bij het team hebben, dan opent dat de discussie om het veel vaker te doen. Ga je de grens dan bij 14 stafleden leggen? Of de volgende keer bij 12? Of mogen Montegrijnen wel fluiten tegen Serviërs? Enzovoort. Gewoon lekker die Portugese scheids er neer zetten en laten zien dat het allemaal niets uitmaakt (ga ik vanuit).
Die lui hebben wel erg veel Portugezen in hun gelederen. En eenieder weet wat de kern van de kritiek zal zijn bij de minste of geringste dubieuze beslissing in het nadeel van Toro... nee, voorkomen is hier beter dan genezen.
Spastisch doen over de geografische afkomst van een arbiter, malle Bob.
Nou, daar gaan we weer. Alles minder dan drie overwinningen is kut.
Peerk (23 augustus 2019)
Hoezo is de tweede ring leeg?
Welk kanaal wordt Feyenoord uitgezonden?
SuriGooner (22 augustus 2019)
Blijft raar zonder spits spelen.
Momus (22 augustus 2019)
FernandoC (22 augustus 2019)
Tapia
Er zijn op het moment 8 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 8 gasten)
Favorieten/bladwijzers