Kansloos als AZ hem ook écht wil. En als AZ hem niet écht wil, is ie vast ook niet zo goed
Kansloos als AZ hem ook écht wil. En als AZ hem niet écht wil, is ie vast ook niet zo goed
Linksback Maximilian Wittek zal op kort termijn gepresenteerd worden.
https://www.transfermarkt.nl/maximil...spieler/196793
Wat mij opvalt is dat de focus nadrukkelijk heeft gelegen op een linksback, als ik de geruchten moet geloven. In dit topic werd laatst Bakker genoemd, in de media ging het eerder over een Israëlische linksback dat afgeketst zou zijn. Zou Clark misschien vertrekken (1-jarig contract nog) of vonden ze een back-up noodzakelijk? Met Manhoef heb je namelijk een getalenteerde linksback die imo prima als back-up zou kunnen fungeren.
X (21 juli 2020)
Achterin heb je wel meeste versterkingen nodig. Middenveld en voorin vind ik zelf wel prima zo.
Heb ik vrede mee, geen geweldenaar en nu kan je nog een vergoeding vangen voor hem.
Ja eens. Achterin moet er echt wat bij, sowieso een CV en ook een rechtsback. Voorin zou ik nog een flankspeler (bij voorkeur linksbuiten) erbij willen zien.
Ramussen en Openda worden gehuurd, cv en een spits. Vrij opvallend 3 aanwinsten op 1 dag.
Dat is nogal doorpakken. Geen idee of het wat is en twee huurlingen maar goed.
X (21 juli 2020)
Vind 't wel interessante namen. De hand van de nieuwe TD inderdaad meteen zichtbaar.
Zijn ook inderdaad interessante namen. Hoop nog op 5 aanwinsten
Ik hoop nog op nog 5 nieuwe aanwinsten. Verwacht nog een rechtsback. Huurlingen van chelsea centrale verdediger. Spits en buitenspeler.
Allemaal voor in augustus welke posities nog spelers bij moeten komen. Denk je niet hoogkamp?
Bedoelde dit Hoogkamp
Zeus (22 juli 2020)
Ik denk echt dat je nog max. twee versterkingen kan verwachten. Ik hoop in ieder geval nog op een rechtsback. Even afwachten of Gong nog gaat spelen en hoe goed Delaveris is.
Ook wat Letsch voor ogen heeft. Voor deze transfers las ik namelijk dat Letsch het liefst met twee spitsen speelt. Het lijkt mij dan dat Darfalou (vooralsnog) en Openda de twee spitsen moeten worden, Openda de snelle beweeglijke aanvaller en Darfalou het aanspeelpunt.
Zou zoiets wel willen zien met huidige spelers:
4-1-2-1-2
Openda - Darfalou
Tannane
Bero - Bazoer
Tronstad
Wittek - Rasmussen - Doekhi - Dasa
Pasveer
Nee zijn nog bezig met centrale verdediger en rechtsback. Komt nog linksbuiten bij. Spits en middenvelder dan klaar.
Zou gewoon wanbeleid zijn als we nog twee aanvallers erbij halen en niks verkopen.
@Mike1233 vraagje hè: Jouw enthousiasme is prima, ik weet ook dat je wat jonger bent. Maar heb je wel eens na een transferperiode kritisch gekeken naar wat jij heb geroepen en wat het uiteindelijk is gebeurd? Voor mijn gevoel zit je er altijd 3+ naast in het totaal.
Ik heb het nagevraagd die posities kreeg ik door verwacht tussen de 6 en 8 aanwinsten erbij. En nee komt niet van maud af
Ik hoor de naam Kevin Diks rondgaan...
Ah die heeft in Denemarken gebald. Nog 1-jarig contract. Jaartje huren en transfervrij overnemen wellicht dan.
Chicks love Diks.
QUOTE=Sam;3915433]Zijn welkomsvideo naar Rasmussen toe was wel opvallend, ja. Huren en transfervrij overnemen zou niet verkeerd zijn.[/QUOTE]
Klopt is opvallend. Wist wel dat ze hem graag wilde terughalen of brenet. En even voor hoogkamp zei 4 spitsen. Maar buitink wordt verhuurd naar alle waarschijnlijkheid. Club weet ik overigens wel. Begint met heer.
X (25 juli 2020)
Plaatselijke SV van Heerlen?
Letsch tevreden en Tannane blij met zijn nummer 10 rol, het lijkt erop dat dit de vaste formatie wordt. Met het huidige spelersmateriaal ook het best mogelijke, denk ik. Het liefst wel een andere rechtsback en ik twijfel ook of Darfalou het niveau aan gaat kunnen. Voor de rest ben ik benieuwd of er nog jeugdspelers gaan zijn die kansen krijgen/pakken.
LB positie lijkt me allerminst zeker wie dat wordt. En misschien nog wat van Chelsea en ik zie ook nog wel wat vertrekken.
Ik denk dat Clark nog wel vertrekt, er was al interesse vanuit Engeland en hij is na dit seizoen transfervrij als ik het goed heb.
Wie denk je dat er nog meer vertrekken? Buitink? Misschien Bero? Ik denk niet dat er veel gaat gebeuren eigenlijk, qua inkomende/uitgaande transfers.
Ik hoorde gisteren dat er nog max 4 spelers bijkomen. Hajek heeft aangegeven de club te willen verlaten. En daarom willen ze nieuwe centrale verdediger halen. Verder ga ik uit van verhuur buitink en oukili. En komt er nog rechtsback. Middenvelder en spits bij.
Jij hoort best een hoop, hè?
Ja zeker
Karim Benzema négocie en ce moment avec Vitesse Arnhem. La somme avoisinerait 78m€ hors bonus. (via Closer) pic.twitter.com/JK8IhwDaXZ
— Mercato en français (@Mercato_FR_) July 24, 2020
Benzema komt. Prima vervanger voor Matavz, denk ik.
Peerk (27 juli 2020),WiseGuy1897 ( 1 augustus 2020)
Geen idee. Wellicht weet hoogkamp dat.
Tuulk niet, er is alleen wat geld beschikbaar voor salarissen. Geen transfersom.
Even die Benzema opzocht op Transfermarkt. Wel aardige statistieken, maar al bijna 33. Beter investeren in een talentje dat je in de toekomst nog goed kunt verkopen.
Er zijn op het moment 2 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 2 gasten)
Favorieten/bladwijzers