Komen jullie Ruiter oppikken?
Komen jullie Ruiter oppikken?
Ruiter gaat toch richting Tilburg?
Mulder komt op mij een beetje over als een paniekaankoop. Ze hebben geen ervaren keeper meer over dus er moet snel wat komen, dan Mulder maar. Vind het weinig creatief en ook een weinig waardevolle aankoop.
Inderdaad samp maar ik zou zo 123 ook geen alternatieven kunnen bedenken.
Wel mooi trouwens dat ze een profiel opstellen waaraan een keeper van Heerenveen moet voldoen, met als belangrijke pijler een keeper die de ruimte kan bespelen achter de verdediging. Vervolgens komen ze aan met Erwin Mulder....Dat is nou niet bepaald een uitblinker op dat gebied.
Veerman schijnt in belangstelling van Southampton te staan. 20 miljoen en geen cent minder zou ik zeggen.
Gewoon een 'nee', die jongen zal zelf ook wel begrijpen dat hij na een goed seizoen hoger kan mikken dan Southampton.
Ik vrees voor jou Fries dat ze met Veerman echt wel afspraken gemaakt hebben over een verkoop. Southampton valt denk ik nog wel te weigeren, maar als er clubs van een kaliber hoger komen dan wordt het wellicht lastig om hem te houden.
@ samp je kunt ook heerlijk handelen zo als er clubs op omvallen komen te staan. Cash is king
Nee man, Veerman is de best mogelijke pick in CVHJ..
Even terugkomend. Heerenveen heeft dus gewoon verlies geleden op dit hele verhaal. Toch knap!
En het was commercieel nog wel zo interessant. Sponsordeals uit Vietnam? Een handjevol bamboefietsen
Salaris van Doan van Hau gedekt? Blijkt dus helemaal niet zo geweest te zijn.
Eindresultaat: een Aziaat die voor 4 ton een jaarlang op de bank mocht zitten en 100000 likes en volgers op social media.
Ik zeg: respect.
Bernardo (21 december 2020),KingKerrie (21 december 2020)
Genot!
Vlap mag weg bij Anderlecht. Misschien een optie?
Schöne naar Heerenveen tot einde van het seizoen. Ondanks dat ik het een hele sympathieke gast vind met een aantal fantastische voetbalvaardigheden snap ik dit eigenlijk niet helemaal. Waarom zou Heerenveen dit willen? Dit seizoen valt er amper meer wat te halen, je degradeert ook niet. Financieel staan ze op wankelen dus waarom nu geld stoppen in een speler van 35? Gokken op de beker?
Hij zal wel wat water bij de wijn gedaan hebben, zijn vrouw komt hier ook uit de buurt.
Leuk voor de mensen die de afgelopen tijd ontslagen zijn bij Heerenveen, na S. de Jong nog zo'n oude dure speler binnen halen. Genot!
Dat geloof ik ook wel, maar dan nog. Iets minder jolig dan mijn collega hierboven, ik vind het wel een vorm van kapitaalvernietiging om Siem de Jong én Lasse Schöne voor een halfjaartje te halen. Ga dan gewoon verder met de groep die er staat en investeer in de toekomst (zoals bijvoorbeeld Van Ottele, Kaib en dat soort gasten) Dit seizoen is de te halen winst minimaal. Zet dan vol in op de jaren erna.
Fries (11 februari 2021),UltraMarijn (11 februari 2021)
Schone is natuurlijk van harte welkom op het oude nest. Grote speler en ik denk ook persoonlijkheid. Hoeft Henk veerman zich niet meer als aanvoerde r te manifesteren, kan die weer goals maken.
Goeie aankoop zeg! Ook goeie leermeester voor Joey Veerman. Met Veerman, Schöne en die Servische stofzuiger erachter heb je echt een heel sterk middenveld, beter dan die van Twente, Utrecht, Groningen en Vitesse.
Fries (11 februari 2021)
https://www.youtube.com/watch?v=HPGF...opFrysl%C3%A2n
Echt iets om mee te pronken man!
Misschien moet je jezelf ook Beverwijkheld gaan noemen.
Johan C (12 februari 2021)
Fries (11 februari 2021)
Johan C (12 februari 2021)
Ja, maar voor een halfjaar een ongetwijfeld dure speler binnenhalen in een seizoen waarin amper meer wat te halen valt en waarin financieel de zaken er ook niet rooskleuriger op worden. In dat kader is het gewoon weggegooid geld. Tenzij hij jullie naar de bekerwinst gaat schieten of dat zijn komst Europees voetbal gaat binnenhalen, maar die kans acht ik klein.
Bernardo (12 februari 2021)
Boeit die waarde wanneer je ze transfervrij hebt aangetrokken? Wanneer je met die 2 spelers (eventueel) dichter bij Europees voetbal komt, jongere spelers kunnen leren van hun coaching, lijkt me weinig mis met dat beleid. Liever dit, dan een halve selectie huren..
Er zijn op het moment 6 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 6 gasten)
Favorieten/bladwijzers