PSV al heel snel 2-0 achter… tja Juventus is geen Go Ahead of NEC
PSV al heel snel 2-0 achter… tja Juventus is geen Go Ahead of NEC
Tja met deze verdediging verlies je van heel veel ploegen.
Liverpool echt ongekend sterk uit bij Milan, wauw
Tsja, Milan is geen Forest natuurlijk.
De nieuwe opzet lijkt me geen voordeel voor ons. De grotere clubs lijken het wel vanaf meet af aan serieus te nemen. Kunnen ze later wellicht gas terug nemen. Wat dat betreft weinig vertrouwen in vanavond. Maar goed, Europese wedstrijd in de Kuip is altijd wel leuk.
Stumperdrondje na de wedstrijd afgeschaft. Zullen ze vast 3 klassen beter van gaan ballen
Mwah.
Geweldige speler, die Zerrouki.
In Beom Hwang is een aankoop hoor. Gewoon 2 keer een man uit zijn rug laten lopen
Top entertainment.
100 euro voor een kaartje niet echt waard. Maar goed wel mooi kut voor de punten.
⚔️ | "Bayer Leverkusen is geen Europese topploeg" vindt @Mkrabby , "Je speelt in De Kuip, kom op zeg!" Dus we hoeven vanavond niets te vrezen voor de Duitsers! #Feyenoord #ChampionsLeague #Rijnmond pic.twitter.com/GjIwDhOSCa
— Rijnmond Sport (@RijnmondSport) September 19, 2024
Tja pijnlijk. Schade beperken aub
Hahah dat Sporting heeft geen knikker geraakt de hele wedstrijd, slepen er toch nog een gelijkspel uit. Ongekend dat PSV het niet eerder kon afmaken
Die Bueno is wel een pareltje hoor. Wat kan die verdedigen zeg.
Je spreekt weer voor je beurt, bolle
Heerlijke zwaar bevochten wedstrijd, lekker boys
Muse ( 2 oktober 2024)
Parijs heeft de stad niet onder controle en verbiedt psv fans over kleine twee weken. Dan ben je hard genaaid als fan.
Ik verwacht twee afstraffingen voor de Nederlandse clubs. Hopelijk valt de schade mee aangezien doelsaldo ook belangrijk is met de nieuwe opzet.
Benieuwd hoeveel geld jij hebt gezet op winst van Feyenoord en dat psv daar gelijk zou spelen.
Prima resultaten gewoon.
'Een Zuid-Koreaan, een Nederlander en een Japanner komen Da Luz binnen en vernietigen Benfica zonder enige genade.’
Is er niemand hier die de complimenten aan Feyenoord uitdeelt????
Dan doe ik het wel.
Fabelachtig goed gespeeld Feyenoord.
Er zijn op het moment 13 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 13 gasten)
Favorieten/bladwijzers