Pagina 27 van 74 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.171 t/m 1.215 van 3301

Discussie: Wedstrijd van jouw team

  1. #1171
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hoppla. een mooie 7-0 overwinning . Verdiend, 2 assists, kon niet beter . Ze verdedigden als 13-jarige, zo slecht. Een bal eroverheen en het was raak...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Einstein Bekijk bericht
    Helaas was mijn wedstrijd van vandaag uitgesteld. Een reden stond er niet bij op de site...voor zo'n zooitje betaal je dan EUR 140 per seizoen. KNVB is lekker bezig, clubs terroriseren met nieuwe passen en drinken langs de lijn/kleedkamers beboeten.
    Nou ja, volgende week beter...
    Hier krijg je wel vaker mee te maken. Vaak zat al bij de vereniging zelf staan, en dan te horen krijgen dat ze uit de competitie zijn. En idd, de competite is 12 teams (normaal), maar ik speel ook regelmatig maar met 8 fsow :S. Het slaat gewoon nergens meer op, kutknvb!

  2. #1172
    Martijn_PSV's schermafbeelding
    Aangemeld
    12 juni 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Zaterdag met 6-3 gewonnen van SBC. Net als vorige week was de start slecht, we kwamen al snel met 1-0 achter.
    Daarna liep het echter als een trein, in no-time stonden we met 3-1 voor en na rust liepen we uit naar 6-1.
    Vlak voor tijd kregen we een penalty tegen, toen een tegenstander uitgleed.. De scheids was er echter van overtuigd dat de speler geraakt werd. Penalty werd benut; 6-2. Daarna riep een speler van ons: "kom op, we gaan ook vallen in het strafschopgebied van de tegenstander, krijgen we ook een penalty."
    Scheidsrechter hoorde dit en gaf een vrije trap tegen op de plek waar onze speler dit zei (vlak buiten het strafschopsgebied). Uit de vrije trap werd het nog 6-3.

    Verder niet meer in de problemen gekomen.

  3. #1173
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    wij deden het ook niet zo denderend zaterdag.
    We moesten weeeeeeeeeer tegen de aartsrivaal, en zij waren wat beter opgeladen dan wij, omdat wij 2 weken terug ook al van ze hadden gewonnen. Ze kwamen dan al vrij snel op 0-1. Daarna mocht ik een penalty nemen nadat onze centrale middenvelder een beuk kreeg in de 16. Niemand anders deed het, dus nam ik mijn verantwoordelijkheid maar. Je raadt het al.. Mis maar gelukkig kwam de bal terug en kon ik de keeper gemakkelijk uitkappen en in het doel tikken.

    Na rust werd het pas echt spannend. na een snelle counter kwam de tegenstander op 2-1. Onze keeper (die eigenlijk onze slechtste veldspeler is, en waarschijnlijk dus ook slechtste keeper) hielp ook niet mee door een gemakkelijke bal door zijn handen te laten glippen, net nadat wij de 2-2 maakten, ik wilde voorzetten, maar de bal gleed onder de keeper door het doel in....

    in de slotfase maakten we toch nog 3-3. Na een corner van mij kopte een jochie uit de B de bal in het doel nadat de keeper weer een blunder maakte. Die keeper kreeg later ook nog rood

  4. #1174
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Zozo, je bent wel de topspeler van Lopik :thumbup1:

  5. #1175
    Barese Juventino's schermafbeelding
    Aangemeld
    28 december 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    13.769
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juventino Bekijk bericht
    Morgen kwart voor 1 of zo spelen tegen LMO B1, geen idee hoe goed hun zijn. Ik zie het wel.
    We verloren dus uiteindelijk met 12-1 of zo. Veel blunders van de keeper, ik speelde verdedigende middenvelder. De rechts- en linksmid waren nergens te vinden, ik moest steeds hun gaten dicht lopen wat erg zwaar werd. Ik scoorde wel de enige goal, maar ja, achteraf hebben we daar ook niet veel aan gehad.

  6. #1176
    Were going for the cup Benjamin's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    5
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    DOTO Pernis is mijn favoriete amateur club
    go DOTO go for the first place

  7. #1177
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Donderdag RKVVM vorig jaar nog 2x tegen hun uit gespeeld maar dat werd vechter mede dankzij de scheids floot barst slecht 1ste wedstrijd.

    2de wedstrijd floot de scheids super alleen maakten ze echt hele harde overtredingen en speelden ze ook vuil als de scheids niet keek trapten ze nog.

  8. #1178
    Beste keeper S.V.SDOO svsdoo's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Heteren
    Leeftijd
    29
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Maandag 1 oktober, Groesbeekse Boys C1- S.V.SDOO C2

    Er deden 3 gasten van de C1 mee, dus verwachtte we wel dat het gelijk zou blijven. Als we daar aan komen, zijn de "Boys" al aan het warmplopen. Het is een mooi sportpark, dat is zo, alleen de kleuren van de shirts vielen mezwaar tegen, als een club in de omgeving van Nijmegen zit, mag je echt geen Fietstas- kleuren als clubkleuren hebben. Sommige waren groot, sommige echt kleiner dan onze kleinste speler. Iedereen dacht: Wij spelen gelijk. Hadden ze mooi mis! Na 3 snelle uitbraken wordt er al 2x gescoord, een keer 1 op 1, en de 1-0 kwam een beetje ongelukkig, omdat de bal uit de handen van de keeper gleed. (Het had toen geregend, dus beetje nat.) Uiteindelijk wordt het 7-0 bij rust! De trainer: "Als jullie zo blijven spelen, dan komt er woensdag straftraining!" Niemand wou dat natuurlijk, dus we moesten echt feller op de bal gaan spelen. En dat lukte perfect. Na de aftrap wordt het al geluijk 7-1 door een schuivertje van onze aanvoerder, die, naar mijn mening, de keeper 'm had moeten houden. Het was een geplaatst schot, maar bepaald hard was het niet. Direct weer na die aftrap wordt het 7-2! De snelle rechtsbuiten gaat de linkerverdediger voorbij en scort met een geweldig lobje! 7-2 dus. Direct na de 7-2 zijn de Boys zulke mietjes om de verdediger die de speler liet lopen, te wisselen. Het jammere was, dat het nog 8-2 wordt. Als de keeper wil uitgooien, glijd de bal (weer) uit zijn handen, en komt recht voor een Grb. Boys- spits terecht, die dit genadeloos afstraft. Verder was het vooral zeer verdedigend, slap spel, in ieder geval was het beter dan de 1ste helft. Wat ook jammer was, was de scheidsrechter. Je zou het niet van me zeggen, maar ik (MET MIN 5 oogsterkte!) zag dat een van hun spitsen een zuivere schwalbe deed, en die scheids fluit daar gewoon voor, voor een vrije trap! En 10 minuten later, dan MOET die Haagse Amsterdammer (Zoals Jochem Meyer in 1 van zijn shows had gedaan) fluiten, EN DAN DOET HIJ HET NIET! Maar goed, de Boys konden overal door gaan, omdat de verdediging een drama was, het is misschien ook wel het probleem van ons, te weinig ervaring, 3 2de jaars C- speler, waarvan 1 er niks van kan (het spijt me voor hem), maar iedereen van hun kon door de verdediging, en dan hadden wij echt het geluk dat de keeper zo attent was op die ballen, anders was de uitslag veel groter geweest dan 8-2. Na afloop lope ik en de keeper samen naar de scheids, om hem te bedanken voor zijn slechte wedstrijd. Wat wel zo mooi was, was dat de keeper zei: Ik vond u tamelijk slecht fluiten. Want voor een zuivere schwalbe fluit u wel, en voor een penalty fluit je niet! Haha. Maar goed, het was, ondanks de 8-2 nederlaag, een goede wedstrijd. Zaterdag Achilles '29 thuis, wie wil kijken, kom gerust!

  9. #1179
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    Donderdag RKVVM vorig jaar nog 2x tegen hun uit gespeeld maar dat werd vechter mede dankzij de scheids floot barst slecht 1ste wedstrijd.

    2de wedstrijd floot de scheids super alleen maakten ze echt hele harde overtredingen en speelden ze ook vuil als de scheids niet keek trapten ze nog.
    trappen als de scheids niet kijkt is in mijn ogen slimmer dan als de scheids wel kijkt.

  10. #1180
    Beste keeper S.V.SDOO svsdoo's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Heteren
    Leeftijd
    29
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door svsdoo Bekijk bericht
    Maandag 1 oktober, Groesbeekse Boys C1- S.V.SDOO C2

    Er deden 3 gasten van de C1 mee, dus verwachtte we wel dat het gelijk zou blijven. Als we daar aan komen, zijn de "Boys" al aan het warmplopen. Het is een mooi sportpark, dat is zo, alleen de kleuren van de shirts vielen mezwaar tegen, als een club in de omgeving van Nijmegen zit, mag je echt geen Fietstas- kleuren als clubkleuren hebben. Sommige waren groot, sommige echt kleiner dan onze kleinste speler. Iedereen dacht: Wij spelen gelijk. Hadden ze mooi mis! Na 3 snelle uitbraken wordt er al 2x gescoord, een keer 1 op 1, en de 1-0 kwam een beetje ongelukkig, omdat de bal uit de handen van de keeper gleed. (Het had toen geregend, dus beetje nat.) Uiteindelijk wordt het 7-0 bij rust! De trainer: "Als jullie zo blijven spelen, dan komt er woensdag straftraining!" Niemand wou dat natuurlijk, dus we moesten echt feller op de bal gaan spelen. En dat lukte perfect. Na de aftrap wordt het al geluijk 7-1 door een schuivertje van onze aanvoerder, die, naar mijn mening, de keeper 'm had moeten houden. Het was een geplaatst schot, maar bepaald hard was het niet. Direct weer na die aftrap wordt het 7-2! De snelle rechtsbuiten gaat de linkerverdediger voorbij en scort met een geweldig lobje! 7-2 dus. Direct na de 7-2 zijn de Boys zulke mietjes om de verdediger die de speler liet lopen, te wisselen. Het jammere was, dat het nog 8-2 wordt. Als de keeper wil uitgooien, glijd de bal (weer) uit zijn handen, en komt recht voor een Grb. Boys- spits terecht, die dit genadeloos afstraft. Verder was het vooral zeer verdedigend, slap spel, in ieder geval was het beter dan de 1ste helft. Wat ook jammer was, was de scheidsrechter. Je zou het niet van me zeggen, maar ik (MET MIN 5 oogsterkte!) zag dat een van hun spitsen een zuivere schwalbe deed, en die scheids fluit daar gewoon voor, voor een vrije trap! En 10 minuten later, dan MOET die Haagse Amsterdammer (Zoals Jochem Meyer in 1 van zijn shows had gedaan) fluiten, EN DAN DOET HIJ HET NIET! Maar goed, de Boys konden overal door gaan, omdat de verdediging een drama was, het is misschien ook wel het probleem van ons, te weinig ervaring, 3 2de jaars C- speler, waarvan 1 er niks van kan (het spijt me voor hem), maar iedereen van hun kon door de verdediging, en dan hadden wij echt het geluk dat de keeper zo attent was op die ballen, anders was de uitslag veel groter geweest dan 8-2. Na afloop lope ik en de keeper samen naar de scheids, om hem te bedanken voor zijn slechte wedstrijd. Wat wel zo mooi was, was dat de keeper zei: Ik vond u tamelijk slecht fluiten. Want voor een zuivere schwalbe fluit u wel, en voor een penalty fluit je niet! Haha. Maar goed, het was, ondanks de 8-2 nederlaag, een goede wedstrijd. Zaterdag Achilles '29 thuis, wie wil kijken, kom gerust!
    Adres: Sportpark Bretange, Poort v. m. Gelderland Rood 1,
    11.30 uur

  11. #1181
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Net met 8-0 gewonnen weer geen ene doelpunt tegen.
    5 wedstrijden gespeeld 5 gewonnen 1ste wedstrijd 1 doelpunt tegen en nog eentje daar had ik 3 goalen tegen gekregen.

    Gaat lekker nu staan we helemaal los van iedereen bovenaan!!

  12. #1182
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Dalik naar Boekel tegen Boekel Sport A2, een ***end en we gaan nog verliezen ok :dry:

  13. #1183
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Wij moeten dadelijk naar een club dat mede op de 2de plaats staat!!!

  14. #1184
    Kalm aan en rap 'n beetje Stephanovic's schermafbeelding
    Aangemeld
    30 juni 2006
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.486
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mvv-ke Bekijk bericht
    Wij moeten dadelijk naar een club dat mede op de 2de plaats staat!!!
    en je stond los bovenaan?

  15. #1185
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellymonder Bekijk bericht
    en je stond los bovenaan?
    Ja dat is zo...
    Maar daarna volgen de rest van de clubs met 12 punten (stuk of 4 ) en wij hebben 15 punten.

    En ik bedoel dat hun mede 2de zijn met die anderen.
    Niet met ons.

  16. #1186
    The Man With No Name Emmenaar's schermafbeelding
    Aangemeld
    11 maart 2006
    Locatie
    Emmen
    Leeftijd
    35
    Berichten
    816
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Een ge-wel-dige 1-0 overwinning behaald vandaag tegen Drenthina A1. Een echte stadsderby. Doelpunt viel in de tweede helft na een hele goede aanval, bal werd strak voor het doel gegeven en een verdediger van hun schoot in eigen doel. Daarna hebben we keihard moeten vechten, ik ben helemaal verrot nu en volgens mij is alles in mijn linkerbeen kapot. Maar we hebben het gehaald (h)

  17. #1187
    TwenteTom's schermafbeelding
    Aangemeld
    29 augustus 2006
    Leeftijd
    29
    Berichten
    1.281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Alles boven dat he. Heb ik ook, vanmiddag tegen de koploper Haarle C1 gevoetbald. Ik speelde echt een super pot. We hebben 2-1 gewonnen(H)

  18. #1188
    Ajacied Erwind1991's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 juli 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    271
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    8-1 gewonnen van Pelikanen (h). Maar geen één keer gescoord, wel 2 keer dichtbij. Waarbij ik één keer de lat trefde.

  19. #1189
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    6-2 verloren...

    Klote veld waar veel mensen vaak uitgleden.
    3 fouten door mij als keeper.
    1 assist gegeven als keeper.
    Je zag al dat ik me niet lekker in me vel zat....

    alleen ik kon er ook niet veel aan doen 1 goal kwam door eigen doelpunt van iemand daardoor werd die van richting veranderd.
    1 goal omdat de zon in me ogen zat moest helemaal naar boven kijken dus de pet hielp niet.
    1 goal omdat ik uitgleed terwijl ik hem toch makkelijk had kunnen pakken.

  20. #1190
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Morgenmiddag spelen wij tegen HOSV B1... Spannende pot.

  21. #1191
    Trots van het zuiden Michael_'s schermafbeelding
    Aangemeld
    15 januari 2006
    Locatie
    Limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.252
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    10

    Standaard

    2 wedstrijden gespeeld, C4 had man te weinig en vroeg 3 spelers van het C2.

    De Leeuw C4 - Puth C3(?)

    Al snel de 1-0 door een puntertje in de korte hoek. Daarna werd het 1-1 door een fout achterin. Daarna maakte een mede aanvaller van C2 de 2-1. Niet veel later schiet de keeper tegen de tegenstanders hoofd, goal/ 2-2. Toen nog de 2-3 en toen was het rust. Inzet was er genoeg alleen achterin niet. 2e helft begon. Nu weet ik de volgorde niet meer, maar het werd 9-3. Door in totaal 5 goals van mij en 4 van die andere spits uit C2. Goed teruggekomen dus.

    De Leeuw C2 - EHC C2

    We kregen kans na kans, maar we hadden net te weinig tijd en ruimte om vol uit te halen of de kans goed uit te spelen. Telkens op het laatste moment die laatste man ertussen. Ik begon aan de sprint en tikte de bal net onder de keeper door, de 1-0 was er eindelijk. En verdiend ook. Toen kreeg die mede spits die wat ook mee mocht doen bij het C4 de bal op zijn knie kreeg hem niet onder controle probeerde hem goed te koppen, maar helaas zijnet. Daarna werden we beter en door een goede combinatie kreeg hij een herkansing en maakte hij het 1 op 1 koel af. 2-0. Intussen gingen we na de rust.

    De spelers waren tevreden, maar de trainer zag dat anders en we mistten te veel kansen. :dry: Maar toen de 2e helft net begonnen was kreeg ik de bal vanaf ong 30 meter voor de goal, maar het was toen al 1 op 1 met de keeper. De keeper kwam ver uit, en ik wilde hem omspelen de bal ging helemaal over de achterlijn maar er werd geen doeltrap gegeven dus liep ik met de bal na binnen en toen was het 3-0. Toen heb ik me laten wisselen omdat ik toch te veel last van kramp in me bovenbeen kreeg. De rest van de wedstrijd kregen we genoeg kansen maar geen goals. Hun raakte gefrustreerd em begonnen te trappen. Maarja als je in een hele wedstrijd 2 halve kansen maakt waarbij je buiten de 16 naast schiet ben je niet goed bezig.

  22. #1192
    Beste keeper S.V.SDOO svsdoo's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 juli 2007
    Locatie
    Heteren
    Leeftijd
    29
    Berichten
    59
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Vandaag moesten we tegen Achilles '29 C2.

    Na een aantal minuten krijgen we een penalty, nadat onze aanvoerder onderuit werd gehaald, en terecht een penalty kreeg. Een D1 speler, die met ons mee deed, benutte deze strafschop koel en beheerst, onhoudbaar voor de keeper. Een aantal minuten later gaat de spits van ons richting de achterlijn. Hij wordt bijna gehaakt, maar blijft staan. Hij pobeerd voor te geven, maar in plaats van dat iemand de bal aanneemt, schiet en scoort, vliegt die bal er in 1x in! Een goal ala v. Basten, zo zei mijn vader. Het wordt al gauw 2-2 en 2-3. 2-3 is de russtand. Na rust gaat het stukke minder goed, maar slecht ging het niet, zoals we bijna eke thuiswedstrijd hebben, 1ste helft goed spelen, 2de helft zwaar inzakken. Achilles wist daar van te profiteren en scoort de 2-4. Nadat iemand onze spirts uitscheld voor kk- leier, wordt het alsnog 3-4 door een geweldig ingeschoten bal van de linksback, die als een vuurbal de kruising in vliegt. Het wordt uiteindelijk 3-5. Het was een slechte wedstrijd wat betreft sportiviteit, daar letten wij dit seizoen zwaar op. De scheids speelde daar een rol in. Hij was zeer parijdig, hij floot alleen maar voor ons, dat is ook niet bepaald leuk. Voor 1 simpele afzetting van een bal floot hij al.
    Uitslag: 3-5

  23. #1193
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Bij ons was er geen eer te behalen. We hebben met 22~0 gewonnen, en dat zegt al genoeg :S.

  24. #1194
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FcDB Bekijk bericht
    Bij ons was er geen eer te behalen. We hebben met 22~0 gewonnen, en dat zegt al genoeg :S.
    Ik mocht willen dat we een keer zouden winnen...

  25. #1195
    KingKerrie's schermafbeelding
    Aangemeld
    4 mei 2006
    Leeftijd
    39
    Berichten
    8.526
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    27

    Standaard

    1-4 gewonnen tegen Harskamp.

    Al binnen een minuut stonden we met 1-0 achter door een fout van onze linksback. Koppies omhooggehouden en vooral onze tegenstande op het middenveld overklast. Ook niet gek als je 4-5-1 speelt, liep wel aardig. Na zo'n 20 minuten gelijk door een terecht gegeven strafschop.
    Russtand 1-1.
    Tweede helft komen we op voorsprong door een fout van de doelman, die een voorzet uit zijn handen laat glippen.
    Kort daarna krijgt onze tegenstander een strafschop wegens licht vasthouden. Onze keeper stopt deze. zo'n kwartier voor tijd maak ikde bevrijdende 1-3, en 5 minuten voor tijd lopen we uit op 1-4. Een zwaar bevochten, maar terechte overwinning. Staan nu 5e met De Glind 1, terwijl het team voorgaande jaren altijd het lelijke eendje van de competitie was. Wat de komst van zo'n topper als KingKerrie wel niet teweeg kan brengen

  26. #1196
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Ik mocht willen dat we een keer zouden winnen...
    Weer verloren?

  27. #1197
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    Wij hebben 2-2 gespeeld. We waren 90 minuten beter, en we hebben 4 keer gescoord, maar het mocht niet baten. Ik heb nog wel de 2-2 gescoord halverwege de tweede helft. Ik krulde een bal die werd teruggelegd in de verre hoek. We hadden dik moeten winnen maarja.

    Mijn eigen team had nog met 1-2 gewonnen gelukkig.

  28. #1198
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoord-Bob Bekijk bericht
    Weer verloren?
    Nee, we hoefden niet te spelen. Maar alsnog, als we uberhaupt een punt pakken dit seizoen, geef ik een rondje op de VZ-dag.

  29. #1199
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Nee, we hoefden niet te spelen. Maar alsnog, als we uberhaupt een punt pakken dit seizoen, geef ik een rondje op de VZ-dag.
    Joepie, dat word dus een rondje!

  30. #1200
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoord-Bob Bekijk bericht
    Joepie, dat word dus een rondje!
    Denk het niet

  31. #1201
    БОРІТЕСЯ-ПОБОРЕТЕ
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Leeftijd
    35
    Berichten
    7.938
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    22

    Standaard

    wat een kutclubbies

  32. #1202
    Koos Emotieloos Wastum's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 april 2006
    Locatie
    Amersfoort
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.208
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    9-3 gewonnen van CJVV A3. Geen goals en assists helaas. Maar speelde wel aardig

  33. #1203
    nummero 6 erikfeanfan's schermafbeelding
    Aangemeld
    9 januari 2006
    Locatie
    Roden
    Leeftijd
    33
    Berichten
    657
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erwind1991 Bekijk bericht
    8-1 gewonnen van Pelikanen (h). Maar geen één keer gescoord, wel 2 keer dichtbij. Waarbij ik één keer de lat trefde.
    de lat trof en wie was jullie o zo geweldige grens/maiorette talent de 1e helft?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Benni Bekijk bericht
    wat een kutclubbies
    zegt de man van Lopik....:23:


    vandaag 1-1 gespeeld, zwaarbevochten. beide kanten hadden kansen.
    zij maakten voor rust na een snelle counter 0-1. 20 minuten voor tijd ontsnapte ik aan de buitenspelval en omspeelde ik de keeper:1-1 al met al wel tevreden

  34. #1204
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ens is te doen, als er een prutclub bij is is het Ens wel

  35. #1205
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoord-Bob Bekijk bericht
    Ens is te doen, als er een prutclub bij is is het Ens wel
    Weet ik, ik heb het er wel eens met wat Enser-volk over. Maar jij hebt ons team nog niet gezien. Echt dieptrieste rotzooi. Echt heel slecht.

  36. #1206
    Koos Emotieloos Wastum's schermafbeelding
    Aangemeld
    1 april 2006
    Locatie
    Amersfoort
    Leeftijd
    33
    Berichten
    1.208
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    13

    Standaard

    Volgende week tegen Zuidvogels A-nogwat. Zijn die goed?
    Daarna tegen VVZA A3, die zijn slecht

  37. #1207
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Weet ik, ik heb het er wel eens met wat Enser-volk over. Maar jij hebt ons team nog niet gezien. Echt dieptrieste rotzooi. Echt heel slecht.
    Ik ken jullie website:cheers: En moet zeggen, niet er niet echt super goed uit nee, maarja, je moet roeien met....
    Waar sta jij trouwens op de foto?

  38. #1208
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoord-Bob Bekijk bericht
    Ik ken jullie website:cheers: En moet zeggen, niet er niet echt super goed uit nee, maarja, je moet roeien met....
    Waar sta jij trouwens op de foto?
    Linksonder :beerchug:

  39. #1209
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Linksonder :beerchug:
    Dat dacht ik al maar vond het raar om te suggereren want wellicht had je zoiets als beledigend opgepikt

  40. #1210
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Neuh, dat had ik niet als beledigend opgepikt hoor. Waarom dacht je dan dat ik dat was?

  41. #1211
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Neuh, dat had ik niet als beledigend opgepikt hoor. Waarom dacht je dan dat ik dat was?
    Vond die als enige er een beetje grieks uitzien, de rest was te allochtoon of te typisch Hollands, trouwens, zit jij op Senior of Nagelerweg?

  42. #1212
    Griekse God. griekimon's schermafbeelding
    Aangemeld
    10 februari 2007
    Locatie
    Emmeloord.
    Berichten
    2.705
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feyenoord-Bob Bekijk bericht
    Vond die als enige er een beetje grieks uitzien, de rest was te allochtoon of te typisch Hollands, trouwens, zit jij op Senior of Nagelerweg?
    Senior college, al noem ik het liever het A-gebouw

  43. #1213
    I have a dream! Feyenoord-Bob's schermafbeelding
    Aangemeld
    2 oktober 2005
    Berichten
    49
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joaquin17 Bekijk bericht
    Senior college, al noem ik het liever het A-gebouw
    Vaag want heb je er werkelijk nog nooit gezien, maargoed, dit word beetje offtopic

  44. #1214
    Thom Yorke's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 april 2006
    Leeftijd
    32
    Berichten
    3.325
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    18

    Standaard

    Met 3-4 gewonnen vandaag, één wereldgoal gemaakt en een assist geveven...

  45. #1215
    Den Bosch Fan!!! FcDB's schermafbeelding
    Aangemeld
    20 juli 2006
    Locatie
    Rosmalen
    Leeftijd
    33
    Berichten
    175
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitsu Bekijk bericht
    Met 3-4 gewonnen vandaag, één wereldgoal gemaakt en een assist geveven...
    Speel jij op zondag dan??

Pagina 27 van 74 EersteEerste ... 17252627282937 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 3 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 3 gasten)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •