Weergegeven resultaten: 1 t/m 45 van 864

Discussie: Fortuna Sittard nieuws

Hybrid View

  1. #1
    FSCJasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    6 januari 2007
    Berichten
    60
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik ga liever failliet met de rijke historie die wij hebben, dan een fusie met MVV en Roda. Hoe stel jij je een FC Limburg voor? De verschillen en haat tussen de supportersgroepen zijn veel te groot. Als wij een tribune moeten delen met Rodasupporters, dat wordt iedere wedstrijd een
    verplichte combi naar het stadion.

    Tuurlijk is Fortuna nog steeds ziek. Tijd om weer healthy te worden, maar dat gaat niet lukken onder de huidige directeur. Kansen en potentie genoeg in Sittard, schijnbaar worden die niet benut. Overigens hebben we nog steeds gemiddeld 3500 supporters per wedstrijd, en dat voor een club die de laatste 6 jaar alleen maar gezeik heeft gekend, met als hoogtepunt een keer meespelen voor de periode. Begin dit jaar zaten er 7000 mensen op de tribune. Wat wordt het dan als er gepresteerd gaat worden?

    In ieder geval. Ik ga liever failliet dan te fuseren. Iedere kans op FC Limburg zal vakkundig door de supporterskernen worden tegengehouden.

  2. #2
    MVV Speler mvv-ke's schermafbeelding
    Aangemeld
    14 april 2006
    Locatie
    Mestreech!!!(Maastricht)
    Leeftijd
    34
    Berichten
    1.579
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FSCJasper Bekijk bericht
    Voor ons was het beter als er gefuseerd zou worden? Houd toch op. Je kunt met alles prima met mij discussieren, maar een FC Limburg zet kwaad bloed bij mij. Vanavond heeft de gourvernour van Limbur, Leon Frissen, aangegeven nog steeds te streven naar een FC Limburg. Hiddink opperde dit idee een maand geleden ook. Deze personen snappen nog steeds niet de belangrijkste reden voor het tegenhouden van FC Limburg. Nu kan de hoge pief Frissen wel aangegeven dat angst een slechte raadgever is, maar als je als directeur elke avond wordt lastiggevallen in eigen huis, niet meer het huis uit durft zonder beveiliging en een kogelvrij vest moet dragen bij het toespreken van de supporters, dan lijkt het mij duidelijk. Zowel Fortuna, als MVV en Roda zullen alles doen om FC Limburg tegen te houden, ethisch of niet.

    Verder draait Fortuna opnieuw een levenloos seizoen. Wekelijks wordt het thuis minder druk, men voelt zich beledigd door Erkens. Daarbij opnieuw de matige prestaties, continu zeer matige wedstrijden (twee kansen per wedstrijd is normaal dit jaar, dan overdrijf ik niet) en dus het gezeur met het bestuur..1+1+1=3. Er wordt steeds voorgehouden dat het wel goed komt met Fortuna, maar ik vraag mij af op welk termijn? Begin dit jaar kwam mij zelfs ten gehore dat Erkens binnen 3 seizoenen in de eredivisie zal spelen. Die ambitie tonen ze ook door Wisman te ontslaan na de prestaties, lang niet meer gebeurt, en blijkbaar heerst er nu een 'Alles of niets' mentaliteit is mijn gevoel. Als er op kort termijn geen prestaties komen, zal de club definitief dood verklaard worden.
    NOOIT FC LIMBURG dan zie ik MVV liever kapot gaan dan ooit FC LIMBURG!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door antoniëtta Bekijk bericht
    Wat wil je dan, in de baandert was het altijd vol, altijd gezellig, altijd sfeer en ook vaak winst op ajax of wie dan ook.

    met die betonblok aan de randweg,ging het mis, de gemeente deed telaat een bestemmingsplan maken, er was geen geld, er kwamen geen toeschouwers, en fortuna , zakt steeds verder af.

    Ik begrijp je afkeer van fc Limburg, en nogmaals een mvv of roda of vvv zit er niet bep op te wachten, en tuurlijk omdat we zo kort op elkaar leven, alleen allemaal een andere limburgse mentaliteit ,omdat we een andere regio zijn, is het misschien ethisch niet haalbaar, maar nu gaat Fortuna na jaren uitstel idd ten ziele en dat doet ook pijn, ik heb de glorie jaren in de baandert nog bewust meegemaakt, en nu is er een betonblok, waar geen mens meer komt kijken.

    Fortuna is ziek financieel en qua beleid en dat is heel triest!
    De fans zitten er ook niet op te wachten wat denk je als er fc limburg komt??
    Denk je heus dat de MVV fans bij de Joda fans of Fortuna sittard kunnen gaan zitten???Als je dat toch gaat denken ben je niet goed bij je hoofd dat gaat nooit goed dan gaat eerder FC Limburg kapot dan Fortuna Sittard.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FSCJasper Bekijk bericht
    Ik ga liever failliet met de rijke historie die wij hebben, dan een fusie met MVV en Roda. Hoe stel jij je een FC Limburg voor? De verschillen en haat tussen de supportersgroepen zijn veel te groot. Als wij een tribune moeten delen met Rodasupporters, dat wordt iedere wedstrijd een
    verplichte combi naar het stadion.

    Tuurlijk is Fortuna nog steeds ziek. Tijd om weer healthy te worden, maar dat gaat niet lukken onder de huidige directeur. Kansen en potentie genoeg in Sittard, schijnbaar worden die niet benut. Overigens hebben we nog steeds gemiddeld 3500 supporters per wedstrijd, en dat voor een club die de laatste 6 jaar alleen maar gezeik heeft gekend, met als hoogtepunt een keer meespelen voor de periode. Begin dit jaar zaten er 7000 mensen op de tribune. Wat wordt het dan als er gepresteerd gaat worden?

    In ieder geval. Ik ga liever failliet dan te fuseren. Iedere kans op FC Limburg zal vakkundig door de supporterskernen worden tegengehouden.
    Idd!!!Helemaal mee eens!!!

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 9 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 9 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. AZ nieuws
    By Garry in forum AZ Alkmaar
    Reacties: 660
    Laatste bericht: 17 januari 2024, 17:21

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •