Pagina 10 van 17 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 406 t/m 450 van 757

Discussie: Overige Competities

  1. #406
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door viktor Bekijk bericht
    Zeg maar gewoon dat Belgen er geen bal van kunnen en je daarom overstapt naar een competitie met meer talent, wat zo'n beetje elke is.
    Als je zelf Nederlands voetbal zo goed vindt, dan hoef je hier helemaal geen commentaar in dit topic te geven toch? En al zeker niet over Belgisch voetbal of over mijn nationaliteit... Volg je Mexicaans voetbal niet? OK, goed dan, kijk dan naar je Nederlands voetbal en hou je stom commentaar voor jezelf

  2. #407
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    trouwens, nu aan het kijken naar Querétaro - Tigres UANL.
    Hierna dan ook nog Rayados de Monterrey!! tegen San Luis!

  3. #408
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Dat zijn precies de 2 die ik niet gezien heb. De rest vanm dit weekend wel, die van vanavond komt niet op de gratis zenders, dus daar zal ik niks van zien.
    Cruz Azul maakte korte metten met Beasley en Co, 4-0. Corona is toch wel echt een geweldige keeper. Daarna was het dus Tijuana-Pachuca wat ik op had staan. 2-0 zonder al te veel moeite. Riascos begon op de bank, van Pachuca mag je toch meer verwachten nadat ze Reyna en Luduena erbij hebben gehaald.
    Het slotstuk werd niet wat ik er van gehoopt had.
    America wist niet te winnen van Atlas, sterker nog...een benutte strafschop van Bravo zorgde voor de eerste nederlaag van de Aguilas deze temporada.
    Ze kwamen via Diego 'el flaco' Reyes nog wel op voorsprong en raakte in het laatste half uur nog 3 keer de paal en eenmaal werd de bal van de lijn gehaald.
    Ze verdiende ook niet om te winnen moet ik bekennen. Ik zeg het niet graag maar Reyes was, ondanks zijn goal, een van de slechtse aan America kant. Voor Atlas een belangrijke overwinning in de strijd tegen degredatie.
    Deze ochtend de 2e verassing van deze speelronde gekeken Pumas, met zoals altijd Luis Garcia op de bank, won bij Toluca.
    Er zijn nu 3 teams zonder nederlaag: Cruz Azul, Tigres (wederom een goal van de bij Pumas verwaarloosde Villa) en Tijuana. De laatste 2 hebben als enigste 2 nog de volle winst en spelen volgende week tegen elkaar.

  4. #409
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Hopelijk kan Leon het komende week nog rechtzetten.
    Vorig jaar was het Tigres dat er tegen ik geloof union Espanola? uitvloog tijdens de voorronde. Dit omdat de Mexicanen een nutteloos oefenpotje moesten organiseren Salcido en 3 andere vonden dat belangrijker.
    Leon gaat er serieuzer mee om, die staan geen enkele international af. "El Gullit" zal er dus bij zijn en die hebben ze hard nodig.

    Verkeerde topic dus.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 28 januari 2013 om 20:06

  5. The Following User Says Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    MAGICA (28 januari 2013)

  6. #410
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ja inderdaad, ik was ook ff verschoten van América tegen Atlas! Maar goed, als Monterrey supporter zal ik niet klagen natuurlijk haha!
    Monterrey vond ik persoonlijk ook niet zo overtuigend spelen, na de 2 doelpunten dachten ze dat het al binnen was, maar sterk van San Luis om zo maar ff terug te komen. Prima mentaliteit en niet helemaal onverdiend weer op 2-2 gekomen. Gelukkig voor ons scoren we toch nog dat 3e doelpuntje, zodat we toch weer kunnen aansluiten bij de top.

    Querétaro tegen Tigres UANL was ook niet echt een mooie wedstrijd. Middenveldvoetbal, weinig kansen, veel dom balverlies van beide kanten, behalve de 2 doelpunten van Tigres heb ik niet veel gezien..

    Nuja, als ik de samenvattingen en qua doelpunten bekijk ga ik ervan uit dat de wedstrijd van dit weekend Atlante - Jaguares (4-3) was?


  7. #411
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De thuiswedstrijden van Atlante worden helaas niet uitgezonden op de gratis zender. Heb dus ook enkel de samenvatting gezien.
    Maar 2-0 achter, met 11 man de 2-1 maken, vervolgens met een man minder 2-2 binnen schieten en na een tweede rode kaart dus met 9 man op voorsprong komen, om dan in de laatste minuut alsnog 2 goals tegen te krijgen, moet spektakel geweest zijn.
    Wel zuig voor Jaguares.
    Atlas ging er hard voor, alsof hun leven er vanaf hing. Dat kan ik wel waarderen. Ze zijn nu queretaro inmiddels gepasseerd op de degradatie lijst.

  8. #412
    SamperFCB's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 september 2007
    Berichten
    1.770
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    8

    Standaard

    Na Diego Reyes nog een speler die Mexico gaat inruilen voor Europa. Sterke aankoop van Villarreal.
    http://www.villarrealcf.es/es/notici...-javier-aquino

    Zal samen met Hernán Pérez (Paraguay) moeten strijden voor een plaats aan de rechterkant.

  9. #413
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    What a hit! Elton (Al-Fateh) vs Al-Ahli



  10. #414
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik zag het vandaag oped voorpaginas, zelf geen Internet. Erg jammer dashikis naarde segunda vertrekt. Top in Europa is te hoog gegrepen, iets war ik Reyes wel zie halen mits hij aan zijn fysiek gaat werken. Maar Aquino moet middenmoot Primera toch aankunnen. Was hier afgelopen weeken wederom smaakmaker. Eigenlijk het enige aan Cruz Azul wat niet saai was om naar te kijken.

  11. #415
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Pachuca neemt de Argentijn Fernando Cavenaghi over van Villarreal. Geen slechte aankoop denk ik!

  12. #416
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Copa Libertadores: Olimpia & Deportes Tolima progress

    Olimpia 2 – Defensor Sporting 0 (Agg. 2-0) (Copa Libertadores Qualification, January 30, 2013)


    Universidad César Vallejo 1 – Deportes Tolima 1 (Agg. 1-2) (Copa Libertadores Qualification, January 30, 2013)

  13. #417
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Copa Libertadores: Sao Paulo lose 4-3 at Bolivar but progress; Gremio knock out LDU on penalties

    Bolivar 4 – Sao Paulo 3 (Agg. 4-8) (Copa Libertadores Qualification, January 30, 2013) Sao Paulo took a very early lead with Luis Fabiano heading home two minutes after kick-off, and managed to take a three-goal lead at the Estadio Hernando Siles as Jadson made it 2-0 at the 15th and Osvaldo added another 11 minutes before half-time. With an eight-goal advantage in the tie, Sao Paulo relaxed and Bolivar put on a show for their fans. William Ferreira reduced the deficit in the 37th minute and Nelson Cabrera netted a brace to equalise. In the 58th minute, Cabrera headed a Gerardo Yecerotte cross from the right and he then levelled the game on the night with a free-kick. After 74 minutes, Ferreira gave Bolivar a consolation win with a penalty.


    Gremio 1 – LDU de Quito 0 (Pens. 5-4) (Agg. 2-2) (Copa Libertadores Qualification, January 30, 2013) Elano rocketed home a golazo in regulation time, before Gremio keeper Marcelo Grohe saved Eduardo Morante’s shot to win the shootout.

  14. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla ( 2 februari 2013)

  15. #418
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Pachuca mag het well eens laten zien nu, heaven awarding versterkt.
    El gullit Pena zal niet meedoen tegen Cruz Azul. De pot tegen de chilenen kwam eigenlijk did te vroeg. Na 70 minuten were him gewisseld, hij was en is hard nodig. Maar de sullen dus nog even zonder moeten.
    America ontvangt morgen degradatie kandidaat nr. 2, hopelijk gaat het de deze week beter AF.
    Aansluitend de topper ridden Tijuana en Tigers.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 2 februari 2013 om 20:48 Reden: Lastig met een Mexicaanse telefoon typen

  16. #419
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Inderdaad, ik zal vanavond ook kijken naar América - Querétaro.
    Tigres - Tijuana zal ik dan waarschijnlijk niet zien omdat het gewoon hier te laat begint.. behalve alsk kan opblijven tot dan, dan misschien wel.

    Maar morgen worden om 19u europese tijd ook 3 matchen gespeeld dat ik wel kan bekijken:
    Puebla - Morelia
    Pumas UNAM - Santos Laguna
    Guadalajara - San Luis

    Ik denk dat ik voor Pumas - Santos Laguna ga kiezen.

  17. #420
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    América - Querétaro 3-0 dus
    doelpunten van Jiménez (2x) en Chucho Benitez (strafschop).

    América domineerde in het begin wel tot aan de 1-0, maar daarna lieten ze het spel voor Querétaro. De wedstrijd begon wat dood te bloeden, maar toch kwam de 2-0 via opnieuw Jiménez na een mooie duik/kopbalgoal. Het tweede doelpunt was goed voor de wedstrijd want daarna kwamen er meer kansen voor América. Querétaro speelde redelijk op het middenveld, maar de aanval liet het zwaar afweten, bijna geen enkele kans werd gecreëerd. Daarna nog in de 88e minuut een in mijn ogen, onterechte strafschop voor América (een tackle die gewoon op de bal gaat, maar Chucho Benitez laat zich vallen) die Chucho dan ook feilloos omzet. Al bij al verdiende overwinning voor América want Querétaro heeft zeker aanvallend gewoon niets getoond vandaag.

    Binnen enkele minuten dé topmatch van dit weekend bekijken: TIGRES UANL - CLUB TIJUANA

    Van deze wedstrijd verwacht ik allesinds zeer veel. Pronostiek: 2-1, doelpunten voor Tigres van Villa en Alvarez en voor Tijuana van Fidel Martinez

  18. #421
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clubbrugge01 Bekijk bericht
    Binnen enkele minuten dé topmatch van dit weekend bekijken: TIGRES UANL - CLUB TIJUANA

    Van deze wedstrijd verwacht ik allesinds zeer veel. Pronostiek: 2-1, doelpunten voor Tigres van Villa en Alvarez en voor Tijuana van Fidel Martinez
    Wedstrijd eindigde op 2-2. Echt een zalige wedstrijd! Veel kansen voor beide ploegen. Persoonlijk vond ik Tijuana iets meer domineren dan Tigres, maar beide ploegen kregen zeker genoeg kansen om het af te maken. Voor Tigres scoorde Lobos 2x en voor Tijuana scoorden Moreno en Riascos. Zeker in de laatste 10 minuten kreeg Tijuana erg grote kansen om het af te maken, maar telkens was er een hand van de doelman of een been tussen. Een doelpunt van Tijuana werd overigens net voor affluiten terecht afgekeurd wegens buitenspel. Al bij al een juiste uitslag, en dit is een goeie uitslag, de spannning zal er nu allesinds wel zijn mits Cruz Azul dichterbij kan komen en Monterrey morgen ook als ze winnen.

  19. #422
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Sluit me er grotendeels bij aan, die pingel was inderdaad een grap. Dat was gewoon een perfecte sliding, America heeft zich inderdaad niet onnodig moe gemaakt. Jimenez laat wederom zien echt te groeien. Die speelt elke week minimaal redelijk en nu scoren met zijn zwakke been en het hoofd. Ik vind alleen Molina echt jammer, ondanks dat hij international is.
    Ook kreeg ik wederom de indruk dat Reyes met deze nieuwe speeltijd niet content is, hij staat ook af en toe linksback.
    Maar Maza en Mosquera kun je ook niet op de bank zetten. Wellicht op de plek van Molina een optie.en volgende transfer periode vervangen.

    Tigres e n Tijuana vond ik een gelijkspel de terechte weergave van het speelveld, al vergeet je wel even Lucas Lobos te vermelden, die man keerde eigenhandig de 0-1 om in een 2-1 voorsprong, die man was overal. Inderdaad een heerlijke pot, jammer dat de scheidsrechter moet affluiten na 90 minuten, die overigens in het voordeel van de wedstrijd floot.

    Heb vrijdag nog naar Jaguares -Atlas gekeken. Bij Atlas pakt de kwaliteitsinjectie voorin goed uit met Bravo en Brizuela, waar Reyes vorige week erg veel moeite mee had. Dit en het resultaat van Puebla vandaag maakt het een heel pijnlijk weekend voor Queretaro...

    Net ook nog Chivas-San Luis meegepakt. Speelronde 5 tegen San Luis was voor van t schip de eerste overwinning, vandaag werd het gelijk. Dat maakt dat van het schip met een incomplete selectie meer punten had dan de huidige trainer met een complete selectie, 1 Welten verstaan.

    Cruz Azul dus Gelijk tegen Leon, geen idee hoe de pot zelf was, zonder Aquino en Pena mis je toch 45% van de amusementswaarde.

    Volgende week op bezoek bij Tijuana, dat wordt erg lastig.

  20. #423
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Pff net een zwakke wedstrijd gezien van Monterrey tegen Atlante..
    Atlante won verdiend met 3-1! Weinig kansen eigenlijk voor beide ploegen maar Atlante domineerde het spel. Na de 3-0 schoot Monterrey uiteindelijk toch wakker, maar meer dan de eerredder van De Nigris kwam er niet. De laatste tien minuten voerden los rayados de druk nog op, maar de verdediging van Atlante (Ordaz, Venegas, Bizera en Quiroz) speelden de volledige wedstrijd erg goed. Bij Monterrey vond ik Arellano en Neri Cardozo enorm zwak spelen, ook De Nigris was minder, maar hij werd dan ook samen met Suazo goed uit de wedstrijd gehouden door de thuis-verdediging.

    PS: Larrivey haat ik echt om te zien spelen! Constant smerige foutjes maken en dan achteraf zelf gaan klagen bij de scheids, echt hatelijk! Maar buiten dat vind ik het wel een meerwaarde voor Atlante. Een belangrijke overwinning ook dus voor Atlante als we de Tabla de descenso bekijken.

  21. #424
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Fredy Montero scores, assists in league debut with Millonarios

    Fredy Montero got his return Liga Postobon off to a good start as he scored and assisted in Millonarios' win over La Equidad.

    Fredy Montero picked up right where he left off in Colombia. The former Seattle Sounders forward scored and assisted in his return to Liga Postobon during Millonarios' 3-1 win over La Equidad on Sunday.

    Millonarios got off to a 3-0 lead before allowing a late goal. Montero's goal came around the :35 mark of this highlight video and his assist comes around 2:30. Montero had previously played two games for Millonarios, but this was the league opener.


  22. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla ( 4 februari 2013)

  23. #425
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik ben toch benieuwd, waarom Monterrey?

    Ondanks dat het behoorlijk nikszeggend is, wilde ik jullie dit niet onthouden:


    Central and North America's club ranking of the first decade ("Top 110"):


    Club Country ∑ Points



    1.1.2001-31.12.2010
    1. CF América Ciudad de México México 1.270,0
    2. Club Deportivo Guadalajara México 1.124,5
    3. CD Cruz Azul Ciudad de México México 1.084,0
    4. Pachuca CF México 1.058,5
    5. Club Deportivo Toluca México 1.023,5
    6. Club Santos Laguna de Torreon México 922,5
    7. CD Saprissa San Juan de Tibás San José Costa Rica 915,5
    8. UNAM Ciudad de Mexico México 881,0
    9. CSD Municipal Guatemala City Guatemala 848,0
    10. CD Olimpia Tegucigalpa Honduras 814,0
    11. Club Atlético Monarcas Morelia México 794,5
    12. Liga Deportiva Alajuelense Alajuela Costa Rica 773,5
    13. Club de Futbol Monterrey México 753,5
    14. Universitario de Nuevo León Monterrey México 736,5
    15. CSD Comunicaciones Guatemala City Guatemala 653,5

    Wel merkwaardig, want Monterrey en Pachuca hebben volgens mij meer prijzen binnengehaald.
    Maar de prestaties van de bovenste 2 in de copa libertadores waren beter.

    Nog wat plaatjes van mijn laatste superclasico.

    Blijft mooi, een (bijna) vol Azteca.

  24. The Following 2 Users Say Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    Juventino ( 8 februari 2013),MAGICA ( 6 februari 2013)

  25. #426
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    In 2010 het Mexicaans voetbal beginnen volgen en dat was het jaar dat Monterrey de apertura gewonnen heeft. Zij brachten voor mij het mooiste voetbal en het was ook de beste ploeg, dus ergens wel een beetje een successupporter geweest. Maar uiteindelijk toch bij dezelfde ploeg gebleven en nu dus al het 3e seizoen op rij supporter van Monterrey. Niet echt van kinds af aan ofzo, gewoon een gegroeide interesse! In 2015 zal ik de kans krijgen om een stage van 3 maanden te doen voor mijn studies, en dat kan ook in Mexico, en het is dan ook toevallig in Monterrey, dus ik hoop ze binnen twee jaar eens live aan het werk te zien.

  26. #427
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...mpaign=seeding

    Wat denken jullie hiervan? Huiqui van Monarcas Morelia maakte een ietwat ongelooflijke owngoal. Er wordt gespeculeerd dat het wel eens met omkoping zou kunnen te maken hebben.

    Persoonlijk denk ik niet dat het om omkoping zou gaan. Hij zag gewoon niet dat zijn keeper uit het doel gekomen was en gokte dat hij met een stevige terugspeelbal de bal bij zijn keeper zou krijgen, volgens mij helemaal niet met opzet gedaan. Maar je weet nooit natuurlijk en ik hoop dat het niet zo is, want het zou niet goed zijn voor de naam van de Liga MX.

  27. #428
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Mooie eigen goal nog afgelopen zondag.


  28. #429
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    De oude vos is het nog niet verleerd.


  29. #430
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ik had het gezien, maar volgens mij was het Geelong ongelukkig. Huiqui toch een van de betere daar draait nog niet lekker. Kwam net terug van een schorsing.
    Overigens werden Mancilla in de blessuretijd nog weggestuurd. Die duurde 7 minuten.

    Goal van Leon sat er ardig in.

    leuk spelen done ze niet meer geloof ik bij Monterrey. Wat denk je, heeft het duo voorin zijn langste tijd gehad en is het tijd voor vervanging. (suazo en de Nigris dole ik op).
    Voorheen keek ik ook regelmatig,voornamelijk voor die 2,maar nu kies ik steeds meer voor de andere pot op dat tijdstip.
    Dit weekend tegen Chivas, helaas tegelijk met America.

  30. #431
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Ja inderdaad het spel is echt wel verminderd bij Monterrey, jammer..
    Ik vind dat ze De Nigris nog mogen houden, maar Suazo heeft voor mij wel zijn tijd gehad. Ik had graag Raul Jiménez zien komen van América, maar kdenk ook niet dat dat erin zal zitten. Sowieso graag en jonge spits erbij. Riascos zou ook super zijn, maar kdenk ook niet dat Tijuana hem zou laten gaan. en 3e in mijn rijtje is dan Alan Pulido van Tigres, hij krijgt niet zo veel speeltijd en is nog jong en veelbelovend. speelt ook voor de U21 van Mexico als ik me niet vergis? Dusja, dat is het meest realistisch van de 3, maar Tigres die een speler laat gaan naar Monterrey? zie ik ook nog niet zo snel gebeuren

  31. #432
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De eerste 2 lijken me inderdaad niet realistisch. Als die gaan is het waarschijnlijk naar Europa. In het geval Riascos zou een club die meer betaald dan Tijuana in Latijns America ook nog wel kunnen. Jimenez moeten ze uiteraard sowieso vanaf blijven . (Ik ben volgens mij nog steeds, helaas, de enigste hier die ook de kwalificatie buiten Europa volgt, maar in dat topic gat ik al aan dat Raul Jimenez precies de speler is die ze voorin bij Mexico missen).
    Pulido heb ik nog een post over geplaatst inderdaad, volgens mij eerder in dit topic.
    Eeuwig sonde dat die jongen nu op de bank zit bij Tigres. Er ging een gerucht mbt Chivas. Helaas voor hem en Chivas nooit werkelijkheid geworden. Chivas heeft nu 2 saaie dertigers, en Pulido verdoet zijn tijd op de bank als derde spits, achter Villa en Luis García.
    Pulido zat ook bij de olympische selectie die in Frankrijk eerste werd ter voorbereiding van, viel pas af toen de 3 dispensatie spelers erbij kwamen geloof ik.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 8 februari 2013 om 18:34

  32. #433
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    De man uit Ieper houdt zich goed schuil, begrijpelijk gezien de wanprestatie van zijn team. Heeft wel Chivas de eerste overwinning bezorg.
    Special voor Magica plaats ik even mijn bevindingen van dit mooie voetbalweekend. Wederom genoten van America en heb ook naar Toluca gekeken. Die deze week tegen Boca zullen aantreden.

    Morelia-Leon
    Vrijdag begonnen met Morelia-Leon. Leon zonder Burbano, Pena, Arrecera en Britos, Rafael Marquez deed wel mee. Morelia begon met Leao en Montero op de bank, geen idee waarom. Alle spelers hierboven genoemd zijn precies de spelers die het een leuke wedstrijd kunnen maken. Resultaat, de eerste helft was niet om aan te gluren. In de rust zag de coach van Morelia het licht en bracht Leao en Montero in. Leao liet zien waarom hij altijd in de basis moet starten. De pot werd leuker en een behoorlijk mank Leon kon geen vuist meer maken. Een penalty en later een rode kaart voor Leon werkte ook niet mee. Leon probeerde wel, maar kon niet. Morelia liet grote kansen via Montero liggen om de wedstrijd definitief op slot te gooien. De wedstrijd eindigde met 10 tegen 10, ook Morelia zag nog rood.

    Cruz Azul-Pumas
    Zaterdag begon voor mij met de stadsderby Cruz Azul-Pumas. Mooi op papier ik ben dan echter sceptisch, gezien beide teams met regelmaat wat saaie potjes voorschotelen. Het werd uiteindelijk een vermakelijk potje. 1-1 wellicht de juiste weergave, als er iemand had moeten winnen dan was het Pumas. Die hebben behoorlijke kansen gehad, maar zoals wel vaker stond Corona in de weg. Aan de andere kant werd een inzet van Pavone nog van de lijn af gehaald. Luis Garcia heeft 90 minuten achterover kunnen leunen. Hetzelfde geldt voor Guitierez, die in Colombia en in het nationale team van dat land het net regelmatig wist te vinden. Aquino heeft ook niet mee mogen doen, zat wel op de bank. Al met al een mooi voorgerecht.

    Tijuana-America
    Dan het hoofdgerecht Tijuana-America, iedereen keek er naar uit en verwachte een mooie pot. Er was echter een persoon die daar anders over dacht. De scheidsrechter...na 20 minuten al 7 gele kaarten die ook met een waarschuwing afgedaan hadden kunnen worden. Dit resulteerde in de 21ste minuut in de eerste rood voor America, Sambueza. Vooral de eerste kaart is een raadsel, de fel reagerende Nunez kreeg niks. Nog voor minuut 40 was bereikt was de tweede rode kaart al een feit, Mosquera. De 2e was erg Dom van de ervaren man. Met andere woorden de pot was al letterlijk kapot gefloten in minuut 20. Gelukkig stond America toen al voor met 0-1, door een penalty. Vervolg Chucho al voor rust naar de kant Medina erin en de pot dicht. Hopelijk krijgt die vent een schorsing. Las Aguilas konden d ie voorsprong tot aan de rust volhouden, al moest Munoz (in de uiteindelijk eerste 49 minuten wel diverse keer reddend optreden). Toch mooi, na tien minuten teruggedrukt te zijn in de 2e helft kreeg Aguilar het op zijn heupen, 0-2 met 9 man (zwabberbal had Saucedo kunnen hebben). Nou afwachten hoe lang ze het volhouden. Bij Xolos zijn inmiddels beide backs vervangen voor aanvallend ingestelde spelers. Na de goal zapte ik even naar Monterrey-Chivas en scoort helaas net Marquez Lugo de 0-1, was lekker verdedigen en nr. 4 (Osorio?) werd wel erg kinderlijk uitgekapt.
    En ook Raul Jimenez eraf voor Layun, zonder ook maar 1 aanvaller verder.
    Antwoord is Fidel Martinez eraf voor Corona, daar snap ik weinig van. Aanvaller eraf voor een middenvelder. 1-2 de centrale verdediger Aguilar...nog eenkleine 20 minuten, nou aftellen tot de 2-2 ben ik bang. Wat lijkt die klok dan ineens langzaam te gaan. Munoz al gekozen tot man of the match, iets tevoorbarig nog 10 minuten. Had nota bene de 1-3 kunnen zijn van Layun. Afgelopen! Toch nog een heerlijke pot, ondanks die kaarten. America had hun voorste drie al ver vantevoren gewisseld. Ik betrapte mezelf op zenuwen (was niet goed voor mijn gezondheid deze pot) maar 15 minuten met 10 man, bijna een uur met 9 man en dan uit bij de kampioen winnen, die al 9 maanden thuis ongeslagen is. Grote klasse.

    Atlas-Atlante
    Nou nog het toetje, Atlas-Atlante, imiddels 1-0 na 5 minuten (was wel buitenspel). Dat was ook gewoon een leuke pot, met dank aan Atlas. Atlante was helemaal niks. Paredes heb ik helemaal niet gezien en Pinto alleen toen hij na de eigen goal van Erpen de bal uit het netje haalde. De 2-1 van Rivera zat er erg lekker in. De afgekeurde 3-1 werd ook lekker binnengekopt door Omar Bravo (kwam per ongeluk met zijn knie tegen de hak).
    Atlas zie ik niet meer degraderen, mag eigenlijk ook niet. Die laten me elke keer nog leuk voetbal zien deze temporada en itt de andere degredatie kandidaten wordt het stadion (dat tevens een stuk groter is) elke keer goed gevuld. De opluchting na het laatste fluitsignaal is ook mooi.

    Toluca-Tigres
    De eerste helft was Tigres oppermachtig, onder andere omdat Tejada en Benitez (de 2 vaste spitsen van Toluca) gespaard werden omdat ze doordeweeks een flinke trip voor de boeg hebben.. Ook bij Toluca schrokken ze van het krachtverschil, iets na rust werden die 2 dus ingebracht. Nog in dezelfde minuut kreeg Tigres een penalty, Lobos schoot die uiteraard binnen. Desondanks werd de pot een stuk minder eenzijdig. Met nog een kwartierte gaan viel de 1-2. Toluca, dat dus wist dat het nog kon ging vol op de aanval.daar wist Tigres wel raad mee en scoorde in de laatste minuten nog 2 keer.
    Al met al dus een slechte generale van Toluca. Gekeken naar je aanstaande tegenstander Magica?

    Overig
    Tijdens het kijken van de samenvattingen die ze voor de vroege zondagwedstrijd laten zien werd gezegd dat dit de beste wedstrijd van Pumas tot opheden was. Kan ik mee instemmen, Cruz Azul was toch favoriet, maar Pumas deed niks voor ze onder, was wellicht zelfs beter, bovendien was het voor het eerst leuk om naar te kijken. Die Cortez is ook een loopwonder.
    Jaguares wellicht met de misser van het seizoen.
    Beasley scoorde zowaar 2 keer, Queretaro mag volgend seizoen een niveautje lager acteren.
    Dan is er nog een pot te gaan, op papier ook niet de minste. Santos-Pachuca, Luduena op bezoek bij de club die hij in de winter verliet. Bij zijn wissel kreeg hij een applaus van de thuissupporters. Zijn nieuwe team mocht ook de punten mee naar huis nemen. De eerste uitgoal van deze temporada van Pachuca was direct voldoende voor de overwinning.

  33. The Following User Says Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    MAGICA (17 februari 2013)

  34. #434
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Eial Strahman (UDG) scores an insane 92nd minute overhead-volley winner v Celaya


    Last minute match winning golazos don’t come much better than this.
    Universidad de Guadalajara beat Celaya 1-0 in the Mexican second division on Friday night, and the contest was decided by a moment of genius from Eial Strahman in the 92nd minute.
    UDG pressed for a winner in injury time when a cross from the right looked to be a wasted as it was overhit towards the top corner of the Celaya box.
    Home striker Eial Strahman, however, refused to give up on the chance and he was rewarded in spectacular fashion.
    The Argentine forward anticipated where the ball was going to fall, and amazingly the 23-year-old hit a 13-yard overhead-volley on the angle which dropped deliciously into the top corner.



  35. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla (19 februari 2013)

  36. #435
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    In de hoogste divisie werden ook aardig goals gemaakt, geen omhaal helaas.
    Magica jij bent een liefhebber en handig met filmpjes, dus komen ze.
    De 1-0 van Leon tegen San Luis.
    De 0-1 van Monterrey tegen Atlas
    De 2-1 van Atlas tegen Monterrey
    De 0-1 van Santos tegen Tigres
    En de 1-0 van Pachacu tegen Cruz Azul
    Zaten er allen aardig in.

    Gezien Toluca in de 94ste minuut de gelijkmaker in Azteca scoorde tegen America, zal ik de doordeweekse prestatie van Toluca buiten beschouwing laten

  37. #436
    !Vamos Rayados! clubbrugge01's schermafbeelding
    Aangemeld
    7 oktober 2005
    Locatie
    Ieper
    Berichten
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    ja eventjes afwezig geweest, maar vanavond er weer volop tegenaan!

    Sowieso zal ik om 12u kijken naar Querétaro - Monterrey. Tegelijkertijd wordt América tegen Cruz Azul gespeeld als ik me niet vergis. Op zich is América tegen Cruz Azul wel een mooiere affiche, maar als supporter verkies ik toch Monterrey! Ze staan nu op een ietwat beschaamtelijke 12e plaats, ik hoop dus dat ze vanavond opnieuw kunnen winnen.

  38. #437
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Gelukkig voel ik me niet verplicht om naar Monterrey te kijken. Ik zal dus las Aguilas voor mijn rekening nemen. Hopelijk zijn ze weer compleet. Zonder sambueza en Reyes was toch een wereld van verschil.
    Later vandaag Atlas-Xolos, helaas heeft sky de rechten voor die pot.
    Morgen nog Pumas-Chivas ook een aardig affiche en op een voor jou en wellicht wat gunstige tijd.

  39. #438
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Halve finales van de Concacaf CL zijn bekend.
    Grootste verassing is de uitschakeling van Tigres. Het momenteel beste team van Mexico kwam nog op voorsprong tegen Seattle Sounders.
    Echter was een rode kaart voor Viniegra de ommekeer. Seattle Sounders scoorde nog 3 keer, precies genoeg.

    Halve finales:
    Monterrey - LA Galaxy
    Santos - Seattle Sounders

    Toch merkwaardig dat Monterrey voor de derde titel op rij kan gaan, daar waar ze in de competitie dramatisch presteren voor hun doen.

  40. The Following User Says Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    MAGICA (15 maart 2013)

  41. #439
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Voor de liefhebbers hier weer eens een update, nu onze topicstarter is verdwenen.
    Vandaag stond El Clasico op het programma, qua sfeer nog altijd de mooiste pot die ik heb mogen bijwonen buiten Europa. Helaas werd het dit keer in Guadalajara afgewerkt.
    Men dacht tevens dat het het een leuk idee was om voor de wedstrijd een Harlem shake te doen in het stadion, in de kleedkamers en van de pers.
    http://m.youtube.com/watch?v=8lVXAGJIbJw

    De club die vaarwel zei tegen Cruijff en van 't Schip stond in het eigen omnilife stadion tegenover Club America.
    Grote afwezige was Diego Reyes, die wegens een rode kaart (hand) in de vorige pot logischerwijs geschorst was voor vandaag. Dat vind ik altijd bijzonder jammer, want dat is de jongen met de meeste potentie van de gehele selectie. Gelukkig waren verder beide selectie vrijwel geheel fit, desondanks begon Sambueza op de bank.
    Het was een wedstrijd met 2 gezichten, daar mag America de scheids toch enigszins dankbaar voor zijn.
    Het zat Chivas, de club waar enkel Mexicaanse spelers een contract kunnen krijgen, niet mee. In de eerste helft duidelijk de betere ploeg, verloor 3 van zijn steunpilaren nog praktisch voor rust Enriquez, Fabian (wellicht nog bekend vanwege de spelen) en Reynoso (clubicoon) vielen allen uit door een blessure.
    Alsof dat nog niet voldoende was kreeg met ook nog een zwaar bestrafte rode kaart voorgehouden (2x geel, beide twijfelgevallen).
    Daar kreeg de wedstrijd een ander beeld, nu was het Club America wat domineerde, de tweede helft werd Chivas geen moment meer gevaarlijk.
    Het was een andere jongen die ik graag eens in Europa getest zou zien worden die de beide goals voor zijn rekening nam.
    Dat het geen 0-3 werd is de fout van Chucho (scoorde nog wel voor Ecuador), de man wilde een zekere goal van landgenoot Mina afsnoepen, maar deed dat in buitenspel positie.
    Las Aguilas staan door deze overwinning derde achter Atlas en het nog altijd ongeslagen Tigres van Salcido.

    Wat fotootjes van voor de wedstrijd




    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 1 april 2013 om 07:35

  42. #440
    Ga vier keer naar links Kasper's schermafbeelding
    Aangemeld
    23 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam, Netherlands, Netherlands
    Leeftijd
    34
    Berichten
    7.843
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    17

    Standaard

    Een soort Di Tomasso in Zweden.

  43. The Following User Says Thank You to Kasper For This Useful Post:

    PanchoVilla ( 6 mei 2013)

  44. #441
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Even druk geweest, maar nu weer tijd voor een kliene update. Speciaal voor Magica, Kitno en de andere geinteresseerde.

    Monterrey is inmiddels voor de 3e keer op rij CL winnaar en zal dus wederom op de wereld club kampioenschappen aanwezig zijn.

    Dat Monterrey stond ook in de halve finale van het landskampioenschap, echter moest het daar zijn meerdere erkennen in Club America.
    Zoals menigeen zal weten is dat mijn reserve club. Die staan dus in de finale.
    De tegenstander is ook al bekend, niemand anders dan stadsgenoot en dus rivaal Cruz Azul.
    Een stadsderby in de finale, waarvan de beslissingswedstrijd in het Azteca gespeeld zal worden.
    In andere woorden, 100.000 man in een stadion voor DE kampioenswedstrijd. Ik heb er zin in.
    Hup America, zou een leuk afscheid zijn voor Diego Reyes.
    Chucho, tevens America, is al topscorer geworden.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 20 mei 2013 om 06:24

  45. The Following 2 Users Say Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    kitno ( 6 juni 2013),MAGICA (20 mei 2013)

  46. #442
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    De Champions League-finale voor de vrouwen gaat om 20:30 weer van start en net als de afgelopen 3 jaar is Olympique Lyonnais één van de deelnemers. De Lyonnaises zijn al 3 jaar ongeslagen en hebben deze Champions League-editie tot nu toe slechts 1 doelpunt tegen gehad, in een wedstrijd die alsnog met 1-6 gewonnen werd; de Françaises zijn duidelijk favoriet. Opponent van dit jaar is de vrouwenafdeling van Vfl Wolfsburg, die de afgelopen halve finale de dames van Arsenal met 4-1 (over 2 wedstrijden) opzij zette.

    Eurosport1 gaat de wedstrijd uitzenden, vanaf 20:30 dus. Voorbeschouwing begint om 20:15. De wedstrijd wordt gespeeld op Stamford Bridge, de thuisbasis van Chelsea.

  47. The Following User Says Thank You to Río For This Useful Post:

    PanchoVilla (27 mei 2013)

  48. #443
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    0-0 bij rust. Wolfsburg begon iets sterker, toch kwam de eerste grote kans voor Lyon ook al na 10 minuten. Daarna werd Lyon langzaamaan enorm dominant, met name tussen minuut 20 en minuut 30. Vervolgens kwam de wedstrijd weer wat meer in evenwicht. Al met al wel een wonder dat het nog 0-0 staat, gezien de vele kansen voor beide ploegen.

    Overigens had Wolfsburg na dik 30 minuten spelen met tien man moeten staan, maar goed.

  49. #444
    No lloro Río's schermafbeelding
    Aangemeld
    26 januari 2012
    Locatie
    Wereld
    Leeftijd
    28
    Berichten
    11.054
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    20

    Standaard

    Wedstrijd is al een tijdje afgelopen, Wolfsburg heeft verrassenderwijs gewonnen. Via een onterechte strafschop en tegen de verhoudingen in. Vrij zuur om zo'n fantastisch seizoen zo te eindigen, en ook ongelofelijk dat zo'n foute beslissing van een derde partij nog steeds de winnaar van finales bepaalt.

  50. #445
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Keeper kopt de 2-1 binnen in de laatste seconde. 1-1 viel in de 89ste minuut.
    America staat al 80 minuten met een man minder. Netjes dit, Cruz Azul is tijdens deze tweestrijd al 180 minuten aan het verdedigen.
    Verlenging nu, krijg ik wellicht toch nog spijt dat ik niet in de stromende de regen ben gaan zitten 2 uur verderop.

  51. The Following User Says Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    MAGICA (27 mei 2013)

  52. #446
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    Chucho de kans op het kampioensschap 1 op 1 met Corona, maar de beste keeper in Mexico stopt hem.
    Hoop ook vooral dat Cruz Azul het niet wordt, saaiste team ooit. Zelfs in de verlenging massaal verdedigen en tijdrekken met een man meer. Die hopen hopen Corona tijdens de penalty reeks.

    ...De kamipoen zal worden bepaald dmv penalties. Net als in de halve finale beker. Toen won Cruz Azul.
    Meteen mis die cement club. America raak, 1-0. Weer mis. Chucho 2-0.
    America kamipoen, kan niet mis gaan....
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 27 mei 2013 om 05:41

  53. The Following User Says Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    MAGICA (27 mei 2013)

  54. #447
    PanchoVilla's schermafbeelding
    Aangemeld
    27 augustus 2011
    Locatie
    Nabij Tilburg
    Berichten
    1.012
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    7

    Standaard

    KAMPIOEN AMERICA.

    (Spijtig dat ik morgen om 6:30 op moet, en dat men het zo laat op de zondag moest plannen. Anti voetbal verloren, America nummer 11 en op gelijke hoogte met Chivas. Chivas dat na het ontslag van van 't Schip en Cruijff overigens op een na laatste werd).

    Diego Reyes kan zijn geluk ook niet op, nu op naar Porto voor de 3e titel in minder dan 2 jaar tijd.
    Laatst gewijzigd door PanchoVilla; 27 mei 2013 om 05:58

  55. The Following User Says Thank You to PanchoVilla For This Useful Post:

    MAGICA (27 mei 2013)

  56. #448
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PanchoVilla Bekijk bericht
    Keeper kopt de 2-1 binnen in de laatste seconde. 1-1 viel in de 89ste minuut.
    America staat al 80 minuten met een man minder. Netjes dit, Cruz Azul is tijdens deze tweestrijd al 180 minuten aan het verdedigen.
    Verlenging nu, krijg ik wellicht toch nog spijt dat ik niet in de stromende de regen ben gaan zitten 2 uur verderop.




  57. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla (27 mei 2013)

  58. #449
    ❤ hopp ❤ Tina ❤ viktor's schermafbeelding
    Aangemeld
    13 april 2006
    Locatie
    Noord Brabant
    Leeftijd
    37
    Berichten
    17.890
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lloro Bekijk bericht
    Wedstrijd is al een tijdje afgelopen, Wolfsburg heeft verrassenderwijs gewonnen. Via een onterechte strafschop en tegen de verhoudingen in. Vrij zuur om zo'n fantastisch seizoen zo te eindigen, en ook ongelofelijk dat zo'n foute beslissing van een derde partij nog steeds de winnaar van finales bepaalt.
    LOL. vrij Duits dit.

  59. #450
    La Nostra Unica Fede MAGICA's schermafbeelding
    Aangemeld
    18 november 2006
    Locatie
    Napels(In de toekomst!!)
    Berichten
    6.441
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Reputatiekracht
    42

    Standaard


    Nut-job! Alessandro Nesta (Montreal Impact) sent off for headbutting Claudio Bieler (Kansas City)



    Nut job! Alessandro Nesta (Montreal Impact) sent off for headbutting Claudio Bieler (Kansas City)Italian legend Alessandro Nesta received his first ever red card in Major League Soccer on Saturday night after the veteran headbutted an opponent.

    37-year-old Nesta joined the Montreal Impact last summer, but a series of injures to the old-timer have seen the ex-Azzurri international feature just 15 times in the MLS so far. Now Nesta will miss three further matches Stateside after the defender stupidly pressed foreheads with Kansas City’s Claudio Bieler right in front of the referee.

    Nesta turned apoplectic after a coming together with Bieler in the 73rd minute.

    Nesta stepped out of defence to win possession midway through the Montreal half, but after making his interception the Italian was tripped up by Bieler from behind. That trip triggered the red mist to consume Nesta, and the Italian reacted badly by jumping to his feet and connecting heads with his opponent.

    The referee had little choice but to produce the red card, however the Impact managed to still claim a2-1 win to take over top spot in the MLS East division.


  60. The Following User Says Thank You to MAGICA For This Useful Post:

    PanchoVilla ( 2 juni 2013)

Pagina 10 van 17 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Users Browsing this Thread

Er zijn op het moment 1 Gebruiker(s) dit onderwerp aan het bekijken. (0 leden en 1 gasten)

Soortgelijke discussies

  1. Overige Duitse clubs
    By viktor in forum Duits voetbal
    Reacties: 447
    Laatste bericht: 9 augustus 2023, 18:05

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •